|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 18:51 schreef jacqueline het volgende:ok.. nog 1 keer dan: ik heb een foto op mijn desktop, vertel hoe ik daar een juiste url bij krijg en hoe ik dat geupload krijg hier.. je gaat naar de website tinypic.com.
upload daar je foto, kijk naar een lijn met een forum code, en kopieer en plak die hier op het forum. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
ga naar tinypic of imageshack op internet. Daar upload je de foto, dan zegt het ergens dat je naar het plaatje toegaat ofzo, of je ziet het plaatje al. rechtermuisknop en dan de URL kopiƫren en dan hier plakken en tussen [Img] [/img] zetten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 18:51 schreef jacqueline het volgende:ok.. nog 1 keer dan: ik heb een foto op mijn desktop, vertel hoe ik daar een juiste url bij krijg en hoe ik dat geupload krijg hier.. Hahaha! Dat moet je niet aan mij vragen. Ik ben niet zo handig met dat gedoe. Maar ik zie dat je hulp van anderen krijgt. Houd vol :-) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vind het een leuke foto, jacqueline. Dat meen ik serieus! Ben jij dat echt? Je bent niet blond! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dat kan je niet zien pietje...ze ligt op haar buik.....;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Toch kan ik het zien :-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
soms doe jij mij versteld staan pietje.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door joduh -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Nee, ben ook niet blond. Maar voelde me even niet opgemakkelijk omdat ik het maar niet voor elkaar kreeg. en ja.. dat ben ik op het strand "Maasboulevard - Rotterdam" ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 09:20 schreef jacqueline het volgende:Nee, ben ook niet blond. Maar voelde me even niet opgemakkelijk omdat ik het maar niet voor elkaar kreeg. en ja.. dat ben ik op het strand "Maasboulevard - Rotterdam" ;-) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
leef je nog wel Ride... je was zo stil gisteren? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ik was aan het nagenieten.. en nog steeds.
Had gisteren vanaf 11.30 tot 24.00 vergadering en meeting.. GAAP |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Van Ajax schat, van Ajax... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Dat zeggen er meer in mijn omgeving. Ik kan verrassend uit de hoek komen, zo zeggen ze :-) Ik vat het op in positieve zin. Hahahaha :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 09:20 schreef jacqueline het volgende:Nee, ben ook niet blond. Maar voelde me even niet opgemakkelijk omdat ik het maar niet voor elkaar kreeg. en ja.. dat ben ik op het strand "Maasboulevard - Rotterdam" ;-) Is daar strand en zijn daar rotsen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong, toch een spits??? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 17:07 schreef joduh het volgende:op die eerste 3 hoop ik ook echt man...ik wil die lodeiro eens zien knallen want die jongen kan echt wel ballen hoor....samen met luis......maar hij speelt op zelfde plek als eriksen dus ????hoe? heb ik ook al een tidje zin in ;) als Eriksen knalt zoals tegen Milan, sowieso Eriksen dan no doubt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 13:10 schreef Aaaaight het volgende:[..] heb ik ook al een tidje zin in ;) als Eriksen knalt zoals tegen Milan, sowieso Eriksen dan no doubt! Misschien dat Frank het aandurf om Enoh eraf te halen, en Lodeiro daar neer te zetten, feit is wel, dat we een machtig sterke selectie hebben, zeker als Lodeiro daar ook bij komt. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:33 schreef eSCee het volgende:[..] hoi Jacq. Ik heb niet gezegd dat je niet welkom bent. Ik ben wel van mening dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben. Niet persoonlijk, en ik weet dat het erg zwart wit is.. Uiteraard is iedereen hier welkom vind ik. zolang er maar normaal gepraat wordt, Cynisme en sarcasme mag ook. Even On Topic Stel De Jong zou een type Petterson kunnen zijn. Ik hoorde t gister en daar had ik nooit aan gedacht. Dat zou wat zijn zeg... Ben benieuwd hoe Siem zich ontwikkeld, maar goed eerst even afwachten welke plek El Ham krijgt.. Siem is net als Pettersson iemand die alles uit zijn carriere wil halen en zal altijd zijn stinkende best doen. Siem kan prima als spits spelen, maar het heeft gewoon tijd nodig om te winnen daar. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dat Frank het aandurf om Enoh eraf te halen, en Lodeiro daar neer te zetten, feit is wel, dat we een machtig sterke selectie hebben, zeker als Lodeiro daar ook bij komt. Anita zou ook uitstekend op de plaats van Enoh kunnen spelen, maar als Enoh zou blijft spelen als woensdag moet ie erin blijven. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 18:13 schreef alibabba het volgende:[..] Siem is net als Pettersson iemand die alles uit zijn carriere wil halen en zal altijd zijn stinkende best doen. Siem kan prima als spits spelen, maar het heeft gewoon tijd nodig om te winnen daar. ik vind jou een aller aller aller aller aaleeerrrr allerbeste vent ali,maar ik vind dat je niet siem en godenzoon petterson mag vergelijken hoor boefje..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 19:03 schreef joduh het volgende:[..] ik vind jou een aller aller aller aller aaleeerrrr allerbeste vent ali,maar ik vind dat je niet siem en godenzoon petterson mag vergelijken hoor boefje..... Pettersson is voor mij een HELD en personificatie voor hoe je als topsporter moet zijn en leven. Siem is kwa persoonlijk ook zo'n man, maar mag tot nu toe de schoenen van Stefan nog niet poetsen. Daar zijn de prestaties van Siem nog niet goed genoeg voor, maar het zou me niet verbazen als we Siem straks gaan zien als een onmisbare schakel, beste vriend man:):) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah kee ali!!!!ik begrijp het helemaal vriend! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha! Stelletje slijmballen hahaha. Maar jullie (joduh en alibabba) hebben wel gelijk! Stefan Petterson, tjonge wat heb ik destijds van hem genoten als spits en als kaatser en inderdaad, geef Siem de Jong de tijd! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|