|
|
just-me
|
|
|
Mario Been hoopt tijdens de komende transferwindow de Feyenoord-selectie te kunnen versterken. De trainer wil graag een aanvaller en een ervaren verdediger toevoegen aan zijn selectie.
Door de naam van Danny Koevermans heeft Been definitief een streep gezet. Omdat die jongen te kennen heeft gegeven graag kampioen te willen worden met PSV, aldus de coach in gesprek met Voetbal International. Zijn goed recht, overigens. Als hij dat graag wil, houdt het voor ons op. Bovendien heb ik nu Jhonnie van Beukering.
Een extra verdediger moet Been wat meer keuze geven. Je ziet dat we in problemen komen als we achterin blessures oplopen. Momenteel mis ik Bart Schenkeveld en Dani Fernández, terwijl ik maar moet afwachten hoe lang ik niet kan beschikken over Stefan de Vrij. Ik hoop daarom dat we erin slagen ons tijdens de winterstop te versterken. Er is ruimte, al is die wel heel beperkt. Ik hoop desondanks dat het gaat lukken.
Stefan de Vrij ondergaat deze week verdere onderzoeken naar de oorzaak van zijn bloedarmoede. De rechtsback miste de duels van Feyenoord met ADO Den Haag en Willem II. De kans is klein dat hij er komende weekeinde in de thuiswedstrijd tegen Excelsior wel bij is.
Bron: http://www.fr-fanatic.com/2010/12/08/27090/ |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Pfoe pfoe, die Mario, het blijf lachen. Een aanvaller en een ERVAREN verdediger. Maar eentje die dan bijna niets kost.
grinnik....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario zal wel met Pothuizen aankomen.. Ervaren, gestopt en dus lekker goedkoop.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
ik denk dat john de wolf de kleren weer aan moet trekken alhoewel van Gobbel zou ook kunnen..hmm |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 20:48 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:ik denk dat john de wolf de kleren weer aan moet trekken alhoewel van Gobbel zou ook kunnen..hmm Voor de 2de helft zal het zeker een versterking zijn!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
V. Gobbel? Hoezo auto nodig? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: BMW maar geen salaris en de benzine bonnetjes inleveren bij de club..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een ervaren verdediger... klinkt als Kevin Hofland. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Aha het kindervriendenforum uit Eindhovuh is gesloten dus nu maar ff bij de grote mannen kijken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die geweldenaar van Partizan mag ongetwijfeld voor heel weinig weg, dus misschien komt MMM's natte droom nog wel uit? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 23:14 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Aha het kindervriendenforum uit Eindhovuh is gesloten dus nu maar ff bij de grote mannen kijken? precies |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Kut dat er tegenwoordig internet op die telefoons zit, en jij nu samen met je mobieltje onder de dekens ligt, pas maar op, mamma komt zo het nachtlampje tegen enge Fonsjes uitdoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 23:18 schreef JanM het volgende:Die geweldenaar van Partizan mag ongetwijfeld voor heel weinig weg, dus misschien komt MMM's natte droom nog wel uit? Je loopt wel te zeiken maar in elk topic waar je wat neerzet heb je het over 'm.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
geen slechte optie ooijer |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
uit welk ei komen jullie gekropen? |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
nee vind ik ook niet vorig jaar was het bijna rond, misschien komt hij alsnog. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Hierdoor verlang ik weleens terug naar begin jaren 90 |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
psv-verdediger Francisco 'Maza' Rodríguez wil in de winterstop graag vertrekken bij psv. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Iederéén die verongelijkt bij zijn club vertrekt proberen te halen, zijn extra gemotiveerd om het ongelijk van hun oude club te bewijzen. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Ik weet het niet hoor maar iedereen heeft het maar over een verdediger maar moeten we iet gewoon een spits hebben en dan eentje die er elke wedstrijd één of twee maakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 10:31 schreef Rene Koster het volgende:Ik weet het niet hoor maar iedereen heeft het maar over een verdediger maar moeten we iet gewoon een spits hebben en dan eentje die er elke wedstrijd één of twee maakt. Als je maar genoeg verdedigers bij de concurrent weghaalt wordt het scoren vanzelf makkelijker. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
net zoals die middevelders die we her en der weggehaald hebben nee daar hebben we inderdaad veel aan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd het zal wel weer een speler zijn waar je grote twijfels bij hebt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De pot verwijt de ketel?
P.S. zou je ook blij mee kunnen zijn. Het is toch jouw HELD? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Betekent dit trouwens dat we niet alleen maar transferVRIJE spelers kunnen halen deze winter ??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meerdere vinden hem een held. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je hebt toch wel een EIGEN mening? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is die haalbaar dan? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Keepte lekker gisteren totdat hij die beuk kreeg! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: 2 miljoen!! Weet niet wat mogelijk is!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Quiroz je begint me weer steeds matelozer te irriteren!! Geen van allen verdedigers!!!!!! Kap er mee!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Haal dan maar lekker Hofland terug, Loovens voor 2 Miljoen is ook niks, daar kun je wel betere voor halen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:Quiroz je begint me weer steeds matelozer te irriteren!! Geen van allen verdedigers!!!!!! Kap er mee!! Joh, wat wil je dan, dat we serieus op Loovens ingaan. Elk jaar worden 3 spelers genoemd bij Feyenoord; Smolarek, Elmander en Loovens, maar nooit zullen ze terugkomen. Zijn hier allemaal mislukt en deels verguist en bovendien hebben we er het geld niet voor!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|