|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Smolarek is hier niet mislukt!!! Loovens was te jong om de kans te krijgen om te mislukken. Overigens was jij nog niet oud genoeg om daar een eerlijk antwoord op te kunnen geven!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smolarek is anders ook niet gelukt hier hoor. Loovens was te log en te traag. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mogen van mij alle 3 terugkomen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:Smolarek is hier niet mislukt!!! Loovens was te jong om de kans te krijgen om te mislukken. Overigens was jij nog niet oud genoeg om daar een eerlijk antwoord op te kunnen geven!!! Wat een onzin, als je ziet wat Smolarek bij dortmund heeft gepresteerdm kun je op zn minst stellen dat er hier niks uitgekomen is! En dat Loovens te jong was om een kans te krijgen om te mislukken is leuk bedacht, maar uiteindelijk verwacht het Legioen wel wat als je in de basis staat, ongeacht de leeftijd! van Persie is hier toch ook mislukt, al was het niet om voetballende redenen, maar die was net zo jong!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Smolarek heeft toch een paar jaar bij de selectie gezeten!! Stond nooit op de goede plaats!! Loovens ben ik het ook duidelijk niet mee eens!! Loovens werd heel jong al weg gedaan!! Nooit een echte kans gehad!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:45 schreef Quiroz het volgende:[..] Wat een onzin, als je ziet wat Smolarek bij dortmund heeft gepresteerdm kun je op zn minst stellen dat er hier niks uitgekomen is! En dat Loovens te jong was om een kans te krijgen om te mislukken is leuk bedacht, maar uiteindelijk verwacht het Legioen wel wat als je in de basis staat, ongeacht de leeftijd! van Persie is hier toch ook mislukt, al was het niet om voetballende redenen, maar die was net zo jong!!! Nogmaals!! Dat waren jou eerste jaren als supporter! Betekent dus dat je nu nog steeds aan het leren bent! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Smolarek heeft toch een paar jaar bij de selectie gezeten!! Stond nooit op de goede plaats!! Loovens ben ik het ook duidelijk niet mee eens!! Loovens werd heel jong al weg gedaan!! Nooit een echte kans gehad!! Jonge, daar gaat het toch niet om? het gaat erom dat ie MISLUKT is!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Nogmaals!! Dat waren jou eerste jaren als supporter! Betekent dus dat je nu nog steeds aan het leren bent! Fantastisch argument! Jij wint de discussie goed? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het word me steeds meer duidelijk dat je hier alleen maar zit om te etteren!! Kom zelf eens met betere ideeen dan! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Mislukt ben je als je het einde van je eerste seizoen niet haalt of als je maar 1 seizoen vol maakt!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Mislukt ben je als je het einde van je eerste seizoen niet haalt of als je maar 1 seizoen vol maakt!! Zoeits als Babovic? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:Het word me steeds meer duidelijk dat je hier alleen maar zit om te etteren!! Kom zelf eens met betere ideeen dan! Ik hoef geen ideeën te bedenken want er is geen geld!! Leo is ondertussen hier de strontkar geworden, terwijl hij met €0.0 euro moest zoeken naar nieuwe spelers. Af en toe een leninkje bij inversteerders was leuk, maar dat moet ook allemaal terugbetaald worden dus daar kan je niet mee doorgaan! Blokland gaat ook niets inversteren, want die wil dat de schuld weggewerkt word. Je kan wel de hele dag over nieuwe spelers gaan fantaseren maar dat heeft geen zin!!
We moeten het doen met dit elftal en met deze jeugd en hopen dat we niet degraderen, zo simpel is het. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Mislukt ben je als je het einde van je eerste seizoen niet haalt of als je maar 1 seizoen vol maakt!! Wat een onzin |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat zie jij dus verkeerd!! (eindelijk duidelijkheid)
je moet het doen met de jeugd en de versterkingen die je wel kan halen. Als de leiding denkt dat het team er op vooruit gaat dan zal het vast wel goed zijn. Jij schrijft spelers af waar je op dit moment maar wat blij mee mag zijn!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha die achie is in een ziekbui |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:Dat zie jij dus verkeerd!! (eindelijk duidelijkheid) je moet het doen met de jeugd en de versterkingen die je wel kan halen. Als de leiding denkt dat het team er op vooruit gaat dan zal het vast wel goed zijn. Jij schrijft spelers af waar je op dit moment maar wat blij mee mag zijn!! Ik schrijf die spelers van jou inderdaad af, en niet omdat ik ze niet als versterking wil, maar omdat ze ONHAALBAAR zijn. Als je je toch zo graag wilt richten over nieuwe spelers dan mag je nu zoeken:
Prijs: Transfervrij Salaris: Onder de vijf ton
succes |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:55 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik schrijf die spelers van jou inderdaad af, en niet omdat ik ze niet als versterking wil, maar omdat ze ONHAALBAAR zijn. Als je je toch zo graag wilt richten over nieuwe spelers dan mag je nu zoeken: Prijs: Transfervrij Salaris: Onder de vijf ton succes Dat is jou conclusie!! Er is aangegeven dat er wat mogelijk is maar niet veel!! Dus transfervrij hoeft niet meer noodzakelijk! Allebei de spelers die ik aandraag doen het voor een salaris onder de 5 ton dus heb je geen poot meer om op te staan! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat is jou conclusie!! Er is aangegeven dat er wat mogelijk is maar niet veel!! Dus transfervrij hoeft niet meer noodzakelijk! Allebei de spelers die ik aandraag doen het voor een salaris onder de 5 ton dus heb je geen poot meer om op te staan! Transfervrij is WEL noodzakelijk, want er is aangegeven dat we een SALARIS kunnen betalen, maar zeker geen transfersom en salaris!! Alles is nu gericht om de schuld weg te werken, dus Loovens is sowieso onhaalbaar en al zou Babovic haalbaar zijn, wat overigens niet zo is omdat ook hij niet transfervrij is, dan nog zou hij kwaliteit missen om in dit Feyenoord te acteren!
En heel leuk bedacht van je dat ik geen poot heb om op te staan. Geef jij mij maar is betrouwbare bronnen dat Loovens minder dan 5 ton verdiend! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 12:01 schreef Quiroz het volgende:[..] en al zou Babovic haalbaar zijn, wat overigens niet zo is omdat ook hij niet transfervrij is, dan nog zou hij kwaliteit missen om in dit Feyenoord te acteren! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Was al bang dat jij hierop ging reageren. Zonde. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:55 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik schrijf die spelers van jou inderdaad af, en niet omdat ik ze niet als versterking wil, maar omdat ze ONHAALBAAR zijn. Als je je toch zo graag wilt richten over nieuwe spelers dan mag je nu zoeken: Prijs: Transfervrij Salaris: Onder de vijf ton succes Zal even mn best doen, komende zomer transfervrij: (Dus mogelijk haalbaar)
Fredrik Stenman (27) FC Groningen Pa-Madou Kah (30) Roda JC Calvin Jong-A-Pin (24) Sc Heerenveen Mark van den Maarel (21) FC Utrecht
Ook leuk: Giliano Wijnaldum (18) Sparta
Uit de eerste divisie:
Emmanuel Boakye (25) Sparta Eric Botteghin (23) FC Zwolle
Belgische Jupiler Pro League:
Olivier Deschacht (29) Anderlecht Marcin Wasilewski (30) Anderlecht (Van die beenbreuk ja)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door moa -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 12:36 schreef moa het volgende:[..] Zal even mn best doen, komende zomer transfervrij: (Dus mogelijk haalbaar) Fredrik Stenman (27) FC Groningen Pa-Madou Kah (30) Roda JC Calvin Jong-A-Pin (24) Sc Heerenveen Mark van den Maarel (21) FC Utrecht Ook leuk: Giliano Wijnaldum (18) Sparta Uit de eerste divisie: Emmanuel Boakye (25) Sparta Eric Botteghin (23) FC Zwolle Belgische Jupiler Pro League: Olivier Deschacht (29) Anderlecht Marcin Wasilewski (30) Anderlecht (Van die beenbreuk ja) En niemand is een versterking... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stenman is een goede linksback maar onhaalbaar. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 10:31 schreef hotjumper het volgende:Iederéén die verongelijkt bij zijn club vertrekt proberen te halen, zijn extra gemotiveerd om het ongelijk van hun oude club te bewijzen. krijg een dejavu van 1983... |
|
|
|
|
gioreley
|
|
|
toornstra van den haag is haalbaar en is kezman niks |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
adjerossi
|
|
|
kezman zit momenteel ook zonder club volgens mij!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor onzin is hier ook ruimte en zo te zien onbeperkt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een slechte soap is nog spannender. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Wielaert, Oleguer, Silva en Ooijer zijn komende zomer transfervrij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Transfervrij: De New Kids, heb je d'r meteen 5 en nog lekkere agressie ook! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zijn stuk voor stuk goede voetballers, en zeer bruikbaar voor Feyenoord, zeker als je ziet wat we nu op de bank hebben zitten. |
|
|
|
|
d-nom
|
|
|
Bokito, niet duur en een beest van een stopper..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah we gokken op de jeugd, ik hoor dat Bokito net een kind gehad heeft. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Die Horvath van nac is geen verkeerde verdediger, verder die Willems en Meulens van Roda JC zijn welkome versterkingen en ik dacht zelf aan die Wesley Verhoek die met de week beter voetbalt aan de rechterkant. Kan me niet voorstellen dat deze spelers flinke transfersommen hebben aangezien de clubs waar ze voetballen behoefte hebben aan geld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verhoek is een jood. Gedraagt zich ook zo. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Was/is/waren Johan Cruijff, keje Molenaar, Rob Witsche, Jan Sorensen, Arnold Scholten ook! Zegt naar mijn mening zo weinig, vind hem gewoon een goede voetballer die iets kan toevoegen in onze selectie! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 10:20 schreef El Jardinero het volgende:[..] Was/is/waren Johan Cruijff, keje Molenaar, Rob Witsche, Jan Sorensen, Arnold Scholten ook! Zegt naar mijn mening zo weinig, vind hem gewoon een goede voetballer die iets kan toevoegen in onze selectie! Van die 5 die je opnoemt, hadden er 4 ook niet hoeven komen. BTW: Tahamata en EPG waren het ook. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
ja ik weet het els, er zullen er ongetwijfeld meer zijn! Maar het feit of het nu wel of geen jood is maakt me nu niet uit. We hebben behoefte aan goed voetbal en scorend vermogen en denk dat met die Verhoek beter voetbal mogelijk moet zijn. ik noemde gewoon een een aantal spelers op die me al weken opvallen bij de wat "mindere" clubs. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 10:30 schreef El Jardinero het volgende:ja ik weet het els, er zullen er ongetwijfeld meer zijn! Maar het feit of het nu wel of geen jood is maakt me nu niet uit. We hebben behoefte aan goed voetbal en scorend vermogen en denk dat met die Verhoek beter voetbal mogelijk moet zijn. ik noemde gewoon een een aantal spelers op die me al weken opvallen bij de wat "mindere" clubs. Een aantal zouden een versterking kunnen zijn. Verhoek moet je uit je hoofd zetten, heeft al aangegeven naar Ajax te willen. Als Ajax belangstelling heeft, hebben wij geen schijn van kans. Heeft Ajax geen belangstelling en zou hij alsnog naar ons komen, dan hebben we, dankzij deze flirt met Ajax, de opvolger van Bruins binnen. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Moet zeggen die Horvath van Nac is geen verkeerde, alleen hij is niet echt snel maar wel goede mandekker. geeft de tegenstander echt geen metertje ruimte net zoals Bahia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag t wedl zijn. T gaat me om t gedrag |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
oke, welk gedrag bedoel je dan?zie het gedrag van hem liever dan die van el ahmadi of bruins! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pff dat gezeur en die maniertjes. Omhooggevallen vedette neigingen |
|
|
|