|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Vandaag Arsenal tegen Partizan wie zal er winnen |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Dan ga ik toch voor van Persie, mooiere betere technische voetballer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat wel maar ik kies voor de jongen met een hart!!! BABOVIC///HELD!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henrik
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Baab in de basis, wat een geweldenaar! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Als ik zie hoe babo het doet dan kan leo de klere krijge |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
80 minuten gespeeld, zou niet misstaan bij feyenoord...
Baab//Held |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En die Babovic, van Partizan dat met maar liefst 0 punten uit 6 wedstrijden uitgespeeld is, had het verschil bij ons moeten maken? Laat me toch niet lachen! In de hele samenvatting zijn naam niet één keer gehoord. Deed 'ie überhaupt mee? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
1. heb de hele wedstrijd gezien en daar speelde hij goed(rechterkant) 2. champions league is wel iets anders 3. Hij is beter dan auassar(niet moeilijk) en schaken(dus dat salaris had je beter kunnen gebruiken |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 23:18 schreef craven het volgende:1. heb de hele wedstrijd gezien en daar speelde hij goed(rechterkant) 2. champions league is wel iets anders 3. Hij is beter dan auassar(niet moeilijk) en schaken(dus dat salaris had je beter kunnen gebruiken Dus hij deed wel mee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja zeg maar meer dan de eerdere genoemde auassar/schaken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt wel weer eens tijd dat Auassar en Schaken weer samen gaan wonen en lid worden van een geitenfokvereniging. Salarisverspilling en doorverkopen naar 020. Hebben toch een buitenspeler én een blind lopende middenvelder nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 23:14 schreef JanM het volgende:En die Babovic, van Partizan dat met maar liefst 0 punten uit 6 wedstrijden uitgespeeld is, had het verschil bij ons moeten maken? Laat me toch niet lachen! In de hele samenvatting zijn naam niet één keer gehoord. Deed 'ie überhaupt mee? Had je misschien de hele wedstrijd moeten kijken, hij speelde een goede wedstrijd op CHAMPIONS LEAGUE niveau. Paar klasses beter dan wat er nu bij ons rondloopt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oke, prima, maar waarom moet dat eigenlijk opgerakeld worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat je dr niets mee op schiet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We moeten 'm toch een beetje blijven volgen voordat hij terugkeert naar Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Allebei voltooid verleden tijd... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: ALS hij ooit terugkeert bij Feyenoord ben ik de eerste die hem als held zal begroeten. Tot die tijd blijf ik het een praatjesmaker en papa'skindje vinden waar we nauwelijks plezier van hebben gehad. Sorry, maar de waarheid is soms hard! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
die babovic heeft een rode kaart gepakt tegen die snavels en daarom is die los....
hij ken er gewoon niet veel van. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:33 schreef plannetje het volgende:die babovic heeft een rode kaart gepakt tegen die snavels en daarom is die los.... hij ken er gewoon niet veel van. Dit zal je niet in dank worden afgenomen, maar idd
ON: hij mag de veters van Van Persie nog niet eens strikken! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
BABOVIC//HELD!!!
Schop die Kralinger maar over!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft gisteren anders wel 80 minuten (vrijwel?) onzichtbaar CL gespeeld!
Zijn ze trouwens door? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Klopt. We zitten dus op hetzelfde niveau? Dat betekent enkeltje Randwijk voor de baab!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
krijg steeds meer de neiging om jou weer voor een enkeltje te nomineren!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, sorry dat ik niet serieus inga op babovic en loovens |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jij vind het grappig maar dat is misschien wel jou probleem!! Je vind alles maar grappig! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Gosert wat wil je nou? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat je je ogen eens open doet!!! Geef eens betere mogelijkheden!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zijn er niet want er is geen geld!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dus moeten ze mensen halen die wel tot de mogelijkheden behoren en een eventuele (kleine)verbetering zijn!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:Dus moeten ze mensen halen die wel tot de mogelijkheden behoren en een eventuele (kleine)verbetering zijn!! Precies, en dan kom jij met Loovens aan? Die minstens 2 Miljoen kost? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Er konden spelers gehaald worden maar er was niet veel mogelijk!!! Weet jij precies wat er wel mogelijk is??? Staat nergens aan gegeven! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:33 schreef plannetje het volgende:die babovic heeft een rode kaart gepakt tegen die snavels en daarom is die los.... hij ken er gewoon niet veel van. Meer dan wat er nu instaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:18 schreef JanM het volgende:[..] ALS hij ooit terugkeert bij Feyenoord ben ik de eerste die hem als held zal begroeten. Tot die tijd blijf ik het een praatjesmaker en papa'skindje vinden waar we nauwelijks plezier van hebben gehad. Sorry, maar de waarheid is soms hard! Zullen we die eer dan geven aan die gasten die hem altijd hebben gesteunt???? Ga maar lekker achter in de rij staan als het (n)ooit zover komt!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pfffffft alsof die t alleenrecht op stupiditeit hebben! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: IS er uberhaupt wel een topic waar je iets mee opschiet?? Als je daarnaar zoekt kan je beter weg blijven van fora's.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 20:00 schreef dennie het volgende:[..] IS er uberhaupt wel een topic waar je iets mee opschiet?? Als je daarnaar zoekt kan je beter weg blijven van fora's.. Nee er is altijd ruimte voor discussie maar deze discussie is elke vorm van nut ver voorbij. |
|
|
|