BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er zijn 2 spelers die helemaal niet passen bij ajax.. Welke zijn dat?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - vrijdag 10 december 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Suarez en el hamdaoui, dit omdat ze meer vanuit zn eigen kracht voetballen. Dit is geen probleem als je supergoed bent (suarez) maar is wel een probleem als je niet in dienst van het team speelt.. (el hamdaoui) ik ben benieuwd, denk dat frank ze liever allebei kwijt is. En ik kan hem geen ongelijk geven.
Bladiebla
 Bladiebla - vrijdag 10 december 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Wie stond er aan de basis van de 2 goals tegen Milan ? Denk niet dat Frank suarez zo graag kwijt wil.
bj..
 bj.. - vrijdag 10 december 2010 - 09:56   quote  deeplink  
Gast wat is dit voor een nutteloze discussie? Er bestaan weinig trainers op de wereld die een voetballer als Suarez er niet bij willen hebben.
Hij gaat voorop in de strijd, maakt ontzettend veel doelpunten, bereid doelpunten voor en wil altijd winnen!
Als het dan even wat minder gaat dan is dat vervelend maar je moet hem gewoon de tijd geven.. vorig jaar sprak je waarschijnlijk heel anders over Suarez toen zul je waarschijnlijk geen verkeerd woord over hem hebben gezegt, ofwel?

El hamdaoui past misschien wat minder in het Ajax systeem maar is een prima voetballen hij voetbalt pas een paar maanden bij Ajax en hij verdient de tijd om zich aan te passen aan het systeem. Oordeel adn nog is over hem aan het eind van het seizoen vriend.
Ride
 Ride - vrijdag 10 december 2010 - 10:09   quote  deeplink  
? Je werkt in ieder geval niet bij de NS Bladiebla... je spoort niet.
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 11:36   quote  deeplink  
gaap..........................wat een gelul zeg......
Jacco
 Jacco - vrijdag 10 december 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Suarez past prima bij Ajax.

El hamdaoui mag wat betreft gelijk verkocht worden.
Of hij moet echt stokslagen krijgen en zich goed aan de taken van een spits houden, dan mag hij blijven.
Maar zoals hij nu speelt kan ik er geen goed woord over kwijt.
Ride
 Ride - vrijdag 10 december 2010 - 12:37   quote  deeplink  
Hij moet ook niet als nr.9 of nr.10 gebruikt worden.
Zie hoe hij speelde bij AZ toen ze kampioen werden.
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Ik weet er ook wel 1: Verhoeven ;-)
JOOD
 JOOD - vrijdag 10 december 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Ik bedoel dat suarez geen klassieke ajax speler is die perfect past in het systeem.

En mij hoor je niet zeggen dat suarez slecht is, ABSOLUUT NIET!!
Hij is de beste speler van nederland.
remco k
 remco k - vrijdag 10 december 2010 - 13:07   quote  deeplink  
Beide spelers zouden prima bij Ajax passen, dat men over Suarez uberhaubt twijfelt.........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Er zijn 2 spelers die helemaal niet passen bij ajax.. Welke zijn dat?

0.0061321