BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vinden jullie suarez ook onvolwassen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 10 december 2010 - 13:09   quote  deeplink  
vind ook dat frank v een tikje overdreven reageerd...
Ride
 Ride - vrijdag 10 december 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

hij pakte geen gele kaart, hij kreeg een gele kaart waar hij misschien een penalty verdiend had, dit topic is dus volkomen zinloos.
Dank je,.. dacht al dat ik het alleen zag
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 december 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 13:21 schreef Ride het volgende:

[..]

Dank je,.. dacht al dat ik het alleen zag
Nee hoor, hier is er nog een!
Ik wilde me niet eerder met dit gekissebis bemoeien tussen Ajacieden onderling. Jammer.
De scheidsrechter dacht waarschijnlijk dat Suárez zich liet vallen, maar het tegendeel is waar: a) hij werd aan zijn schouder / shirt getrokken en b) hij werd aangetikt. Een knappe jongen die zich dan staande houdt! Of het een penalty was? Dat waag ik ook te betwijfelen, maar een gele kaart voor een schwalbe: NEE! Een misser van de scheidsrechter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door Pietje --
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 14:01   quote  deeplink  
ohww.. wat zijn jullie toch subjectief ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 10 december 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

hij pakte geen gele kaart, hij kreeg een gele kaart waar hij misschien een penalty verdiend had, dit topic is dus volkomen zinloos.
leuk dat je het voor je vriendjes opneermt haha
ik ben van mening dat het er geen een was en...had hij zich niet overdreven laten vallen had hij die gelekaart mischien niet eens gehad mede door zijn slechte gewoonte?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 10 december 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 12:50 schreef Frank V. het volgende:
Ja jongens misschien hebben jullie ook wel gelijk....ruzie en agressie schieten niet op. Ik werd alleen pislink omdat verbrande harry een stukje schreef wat je eigenlijk niet verwacht van een supporter. Houd het positief op het forum over Suarez, hij heeft het moeilijk genoeg. Blij dat hij op vakantie kan gaan. Wat mij betreft zeeeer verdiend. Ik hoop dat hij terugkomt en er minstens nog een seizoen aanplpakt......excuses voor mijn agressieve taalgebruik. Verbrande Harry? Zand erover?

Rood, Wit, Ajacied 4ever!
kijk ook jij kan gewoon netjes reageren...was het nou zo moeilijk,excuses geaccepteerd
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 10 december 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 12:39 schreef jacqueline het volgende:
VH, onbegrijpelijk dat je zo op mij reageert. Ik kom gewoon uit een gezin waarvan de ouders nu eens niet voor Ajax waren. Moet kunnen he? Ook vroeger. Want zo begint het toch bij vele supporters, je ouders zijn voor een club, dus dat krijg je dan met de paplepel ingegoten.
Nu zijn ze inmiddels 87 en 85 jaar, en ik neem ze nog steeds elke thuiswedstrijd mee. Ze genieten van de entourage, de sfeer, en mopperen ook lekker mee met de rest. En dan geniet ik ook, toch? Hoe lang kan dit nog? Ik zeg niet dat het oogstrelend voetbal is, maar, eerlijk is eerlijk, waar zie je dat momenteel wel op de NL velden? Misschien een klein beetje respect is toch niet te veel gevraagd?
Meissie het interessert me niet waar je vandaan komt zal me worst wezen,ik heb niks met kakkerlakken simpel maar helaas.
Mischien rottig voor jou ik kan er niks mee namelijk heb een hekel aan ze.
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 10 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 14:01 schreef jacqueline het volgende:

Chickie!!! :D:D
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 15:02   quote  deeplink  
U2!
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 11:50 schreef jacqueline het volgende:
Ride, niet alleen de kaarten.. je weet waar ik het over heb.
Het is zo jammer dat iemand met zulke voetballende kwaliteiten het zo verpest door zijn gedrag daarnaast (bijtindicent, stervende zwaan, blijven reclameren, zelf doelpunten moeten maken ipv de ander wat gunnen). Zijn waarde zou 2x zo hoog zijn als hij dat allemaal achterwege zou laten. Idem voor C.Ronaldo trouwens.
bla bla bla
remco k
 remco k - vrijdag 10 december 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Dus de duurste speler allertijden (ronaldo) is geen voorbeeld om de top te bereiken??
remco k
 remco k - vrijdag 10 december 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 15:11 schreef joduh het volgende:

[..]

bla bla bla
loop je vast jongen??........
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 15:14   quote  deeplink  
wordt zooo moe van dat gezever man.......biertjestijd ok?
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 15:14   quote  deeplink  
kan dat wel samen ?
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 15:17   quote  deeplink  
kutjescommentaar op luis de hele tijd........luis is gvd een HELD!!!!Willen we nou hier ook al naast het gezelligste forum en liefste forum en verdraagzaamste forum ook nog de heiligste boontjes op het veld verdomme!!!!!
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 15:17   quote  deeplink  
zijn alleen maar mietjes hier man....hahahahah
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 15:18   quote  deeplink  
ik vraag alleen of we wel samen een biertje kunnen drinken....
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 15:19   quote  deeplink  
ach we hoeven niet gelijk te tongen toch?
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 15:20   quote  deeplink  
zo is dat!
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 15:19 schreef joduh het volgende:
nee, eerst hand in hand... (sorry, kon het even niet laten).
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 10 december 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 15:19 schreef joduh het volgende:
joduh,

hoe oud is die chick waar je mee wil tongen,ach op een ouwe fiets moet je het leren...toch haha
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 15:28   quote  deeplink  
hahahah ze is mijn eigen leeftijd man......ik gedraag me vaak als een puber hoor ik hier.....
jacqueline
 jacqueline - vrijdag 10 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
heel goed Joduh...
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 10 december 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 15:29 schreef jacqueline het volgende:
heel goed Joduh...
wat bedoel je dat hij zich gedraagt als een kleuter,of dat hij het op die ouwe fiets kan leren haha?
remco k
 remco k - vrijdag 10 december 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 15:14 schreef joduh het volgende:
wordt zooo moe van dat gezever man.......biertjestijd ok?
Yep, 16:00 is voor mij weekend, tenminste dat zou ik graag willen, meestal, en zo ook nu zit ik nog op de zaak tot wat later, om een en ander uit te werken en voor te bereiden voor de maandag, maar op vrijdag zeker gaat dat al wel snel gepaard met een lekker potje HERTOG:-)
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 10 december 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Hertog Jannetjes = naise!!!
410
 410 - vrijdag 10 december 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Aan de reacties te zien is verbrandde harry iets wat jong reageert lomp en oppervlakkig. Jij doet alsof alle feyenoord supporters hetzelfde zijn. Mijn beste vriend is voor feyenoord.suarez is gewoonweg goed en dat laat ie straks weer zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door 410 --
alibabba
 alibabba - vrijdag 10 december 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 11:35 schreef joduh het volgende:
wtf is dit dan weer voor een topic man?natuurlijk ben ik helemaal niet klaar met suarez.......hij is een held man......rot op!
Ik kan me nog herinneren Joduh, toen je pas bij het forum poste, dat je het gedrag van Suarez niet altijd accepteerde.... Dacht ik zo, maar ik kan me ook vergissen man...;-)
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 19:33   quote  deeplink  
?????is dat echt zo?zoek het op voor me....en als je gelijk hebt dan geef ik dat gelijk toe man....maar ik vind het een kanjer nu....en misschien met een mindere wedstrijd of met een overdreven schwalbe heb ik wel moeite hoor,maar ik hou van dat zuid amerikaanse temperament hoor...
alibabba
 alibabba - vrijdag 10 december 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Hoelang post je hier al op het forum denk je Joduh? Kan ik het f opzoeken, maar weet niet of het lukt hoor.... Ik kan me nog herinneren dat jou posts lang waren en het insloeg als een bom. Iedereen was in het begin tegen je en ik was volgens mij de enige toen die het enigzins voor je opnam.....Mzzl man...:)
alibabba
 alibabba - vrijdag 10 december 2010 - 19:55   quote  deeplink  
Volgens mij vergis ik jou Joduh met Ajax fan die op een topic van Suarez een half jaar geleden erg veel kritiek had op Luis.... Hahahahahaha..
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 20:01   quote  deeplink  
ik weet het niet ali.half jaar ofzo?enneh?insloeg als een bom???hahahaha hoezo??en yep,jij was de enige waar ik geen ruzie mee heb gehad hiero man...... sorry pietje maar ali is echt wel mijn vriend!!!! hahah ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 december 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 19:55 schreef alibabba het volgende:
Volgens mij vergis ik jou Joduh met Ajax fan die op een topic van Suarez een half jaar geleden erg veel kritiek had op Luis.... Hahahahahaha..
Hahaha. Zij en wij zijn in ieder geval allemaal Ajax fan :-)
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 20:02   quote  deeplink  
ik kon het me ook niet voorstellen ali,maar ik heb ook weleens wat in een benevelde toestand ingetypt hiero......
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 december 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 20:01 schreef joduh het volgende:
ik weet het niet ali.half jaar ofzo?enneh?insloeg als een bom???hahahaha hoezo??en yep,jij was de enige waar ik geen ruzie mee heb gehad hiero man...... sorry pietje maar ali is echt wel mijn vriend!!!! hahah ;-)
Hahaha niks mis mee, man! hahaha!
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 20:02   quote  deeplink  
maar jij ook hoor!
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 december 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 20:02 schreef joduh het volgende:
maar jij ook hoor!
Wederzijds!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 10 december 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Het was dit topic; http://forum.headliner.nl/topic-16911/

Ik dacht zeker dat jij Joduh degene was die vol inhakte op dit topic, maar het was ajax fan destijds ( reactie van zondag 20 juni; 16:56 )......kijk maar.

Hahahahahahaha, Pietje, Joduh en alibabba zijn allemaal Ajax-fans........hahahaha..
joduh
 joduh - vrijdag 10 december 2010 - 20:35   quote  deeplink  
hahah zie je?mooi mannen!!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 december 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 20:35 schreef joduh het volgende:
hahah zie je?mooi mannen!!!!
Dat is lachen. Goed gevonden, alibabba. En goed geheugen! Zou Ajax-fan er nu nog zo over denken?
ronald
 ronald - vrijdag 10 december 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
VH, onbegrijpelijk dat je zo op mij reageert. Ik kom gewoon uit een gezin waarvan de ouders nu eens niet voor Ajax waren. Moet kunnen he? Ook vroeger. Want zo begint het toch bij vele supporters, je ouders zijn voor een club, dus dat krijg je dan met de paplepel ingegoten.
Nu zijn ze inmiddels 87 en 85 jaar, en ik neem ze nog steeds elke thuiswedstrijd mee. Ze genieten van de entourage, de sfeer, en mopperen ook lekker mee met de rest. En dan geniet ik ook, toch? Hoe lang kan dit nog? Ik zeg niet dat het oogstrelend voetbal is, maar, eerlijk is eerlijk, waar zie je dat momenteel wel op de NL velden? Misschien een klein beetje respect is toch niet te veel gevraagd?
respect van mij , en geniet zo lang mogelijk van je ouders
ronald
 ronald - vrijdag 10 december 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 15:18 schreef jacqueline het volgende:
ik vraag alleen of we wel samen een biertje kunnen drinken....
ja hoor ,wanneer ????????????/
Pietje
 Pietje - vrijdag 10 december 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Sorry, jacqueline, ik had jouw bericht niet gezien. Over het hoofd gezien. Dom! Door de reactie van Ronald zojuist ben ik wakker geworden. Je hebt gelijk: zorg zo lang als je kunt voor je ouders en geniet er van. Ik zou willen dat ik dat kon zeggen: in 1974 ben ik mijn beide ouders (door ziektes) 6 weken na elkaar verloren. Ik was pas 25 jaar. Ik zou willen dat ze er nog waren.
Jammer van de gekozen club ;-) maar ook van mij krijg je vet respect!!
remco k
 remco k - vrijdag 10 december 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 20:29 schreef alibabba het volgende:
Het was dit topic; http://forum.headliner.nl/topic-16911/

Ik dacht zeker dat jij Joduh degene was die vol inhakte op dit topic, maar het was ajax fan destijds ( reactie van zondag 20 juni; 16:56 )......kijk maar.

Hahahahahahaha, Pietje, Joduh en alibabba zijn allemaal Ajax-fans........hahahaha..
En ik dan???
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 10 december 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 13:04 schreef Ride het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha

die is werelds.

925024012_5_FfQq.jpeg
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 10 december 2010 - 23:08   quote  deeplink  
Oh nee.

dat was deze

media_xl_102078.jpg?20100202093327
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 10 december 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik vond beide gele kaarten nergens op slaan. Ook die van Sulejmani niet. Niet alle valpartijen in de 16 zijn een schwalbe of een penalty, maar dat begrepen die scheidsrechters niet. Net zoals ze niet doorhadden dat je bij twijfel niet voor buitenspel moet vlaggen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 11 december 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Mickey was terecht geel. Suarez werd bij het voorlangs kruisen geraakt door die Colombiaan van Milan. Onbewust!! Geen pingel en geen geel voor schwalbe
Sir_KGH_Prins
 Sir_KGH_Prins - zaterdag 11 december 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Suarez is ons parade paard en ook ons werk paard dus die moet je gewoon lekker zijn ding laten doen !!
ook al gaat hij soms over de schreef dat is de winnaars mentaliteit !!
ik praat het niet goed wat hij doet maar vergeet niet jol stapt op onder druk lois gaat door !!
remco k
 remco k - zaterdag 11 december 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 - 14:21 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

leuk dat je het voor je vriendjes opneermt haha
ik ben van mening dat het er geen een was en...had hij zich niet overdreven laten vallen had hij die gelekaart mischien niet eens gehad mede door zijn slechte gewoonte?
Het feit alleen al dat men hier een discussie heeft of het wel/geen penalty was, zegt mij genoeg dat het in ieder geen gele kaart en dus ook geen swalbe was, of het een penalty was laat ik in het midden, maar die gele kaart, en dus de opening van dit topic over zijn onvolwassenheid, en dat hij een kaart pakt, slaat echt kant nog wal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vinden jullie suarez ook onvolwassen?

0.0081980