|
|
verbrande harry
|
|
|
ik zeg laat hem die knuppel maar gooien...
Ahmed 'Mido' Hossam sluit niet uit dat hij binnen afzienbare tijd bij Ajax vertrekt. De aanvaller werd door Martin Jol naar Amsterdam gehaald, maar na diens vertrek is het nog maar de vraag of hij onder interim-trainer Frank de Boer aan spelen zal toekomen. De Boer is voorstander van het inpassen van de jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
wat is dit voor een topic? er mag van mij wel wat meer in de omschrijving staan hoor. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: rustig man denk aan je hart,omschrijving staat er. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beetje onzinnige titel aangezien dat helemaal niet klopt, het enige dat hij zegt is, dat als hij niet aan spelen toekomt, beter naar een andere club toe kan gaan, lijkt mij geen woord aan gelogen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajxshowtime, dat is wel de meest betrouwbare website (niet dus) online, overigens start jij het topic, en kan je dus zelf bepalen hoe je iets neerzet.
het feit dat je het gewoon direct overneemt van een site, en niet zelf bepaald wat je er neerzet duid nlijkbaar op een gebrek aan eigen mening. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote: Dan blijft het een onzinnige titel |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Remco,
Waarom zou ik er een verhaaltje bij verzinnen/of aanpassen als het goed verwoord op ajaxshowtime staat? Het verhaal komt tenslotte uit de mond van mido zelf... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajaxshowtime is het niveau van een kakkerlak |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
wat plaats je toch een onzin topics hier |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mido doet niets anders dan piketpaaltjes neer te zetten. Daar is niks mis mee, dat komt in vele situaties voor: bij een nieuwe trainer, bij een nieuwe baas, etc. Als het waar is wat hij gezegd zou hebben (geruchten, geruchten, geruchten) dan heeft hij op zich gelijk, dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is. Maar eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Ik heb een aantal weken geleden ergens gelezen of gehoord, dat Alderweireld, toen hij door Jol gepasseerd werd ten faveure van Ooijer, hij in eerste instantie ook zo iets geroepen heeft. Later werd Alderweireld wat milder en zocht hij het meer bij zichzelf. Het komt allemaal goed, ook wat betreft Mido: Hij blijft gewoon bij Ajax en hij zal zo nu en dan zijn speelminuten krijgen. Bovendien weet Mido maar al te goed dat hij als pinchhitter gehaald is en niet als basisspeler. Kortom: een storm in een glas water! |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
verbrande harry lees dit stukje van wikipedia (misschien herken je jezelf):
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1]
De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Een trol op een niet-rokers-forum zal telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren. Het komt ook wel eens voor dat iemand iets zegt alsof dat een feit is, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn, blijkt uit een voorbeeld als "Aids is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken. Trollen worden nog wel eens verward met querulanten; vaak is een trol ook een querulant. Er is echter een belangrijk verschil. De trol zeurt, zuigt, zeikt en zevert met geen ander doel dan verstoren; het trollen kan soms instrumenteel zijn om discussies te domineren en te beïnvloeden maar dat is voor de trol bijzaak, de querulant daarentegen heeft altijd een doel, trollen wordt daarbij gehanteerd als middel.[2] Een trol maakt bij voorkeur gebruik van argumenten die door anderen zijn gebruikt, en effectief zijn gebleken in het zaaien van onrust en onduidelijkheid, en zal daarbij niet vermelden dat in feite een ander (min of meer) geciteerd wordt. Een trol keert zich nooit tegen een hele groep, behalve in een poging zichzelf als slachtoffer van een deel daarvan te presenteren. Door zich namelijk tegen een beperkt aantal personen te richten, tracht een trol die te isoleren en daarmee de aandacht af te leiden. Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden. Trollen houden van discussiëren, ook over trollen zelf, zonder inhoudelijk doel noch einde: daarom is het niet uitzonderlijk wanneer een trol (met de truc van "al wat je zegt, ben je zelf!") anderen van trollen beschuldigt. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 16:04 schreef mmhj het volgende:verbrande harry lees dit stukje van wikipedia (misschien herken je jezelf): Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1] De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Een trol op een niet-rokers-forum zal telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren. Het komt ook wel eens voor dat iemand iets zegt alsof dat een feit is, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn, blijkt uit een voorbeeld als "Aids is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken. Trollen worden nog wel eens verward met querulanten; vaak is een trol ook een querulant. Er is echter een belangrijk verschil. De trol zeurt, zuigt, zeikt en zevert met geen ander doel dan verstoren; het trollen kan soms instrumenteel zijn om discussies te domineren en te beïnvloeden maar dat is voor de trol bijzaak, de querulant daarentegen heeft altijd een doel, trollen wordt daarbij gehanteerd als middel.[2] Een trol maakt bij voorkeur gebruik van argumenten die door anderen zijn gebruikt, en effectief zijn gebleken in het zaaien van onrust en onduidelijkheid, en zal daarbij niet vermelden dat in feite een ander (min of meer) geciteerd wordt. Een trol keert zich nooit tegen een hele groep, behalve in een poging zichzelf als slachtoffer van een deel daarvan te presenteren. Door zich namelijk tegen een beperkt aantal personen te richten, tracht een trol die te isoleren en daarmee de aandacht af te leiden. Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden. Trollen houden van discussiëren, ook over trollen zelf, zonder inhoudelijk doel noch einde: daarom is het niet uitzonderlijk wanneer een trol (met de truc van "al wat je zegt, ben je zelf!") anderen van trollen beschuldigt. hahaha thumbs up |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 16:04 schreef mmhj het volgende:verbrande harry lees dit stukje van wikipedia (misschien herken je jezelf): Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.[1] De trol zaait onrust door mensen waar mogelijk tegen de haren in te strijken. Een trol op een niet-rokers-forum zal telkens weer beginnen over hoe prettig roken is. Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen of schijnargumenten te geven, met als enkel doel om gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren. Het komt ook wel eens voor dat iemand iets zegt alsof dat een feit is, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn, blijkt uit een voorbeeld als "Aids is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken. Trollen worden nog wel eens verward met querulanten; vaak is een trol ook een querulant. Er is echter een belangrijk verschil. De trol zeurt, zuigt, zeikt en zevert met geen ander doel dan verstoren; het trollen kan soms instrumenteel zijn om discussies te domineren en te beïnvloeden maar dat is voor de trol bijzaak, de querulant daarentegen heeft altijd een doel, trollen wordt daarbij gehanteerd als middel.[2] Een trol maakt bij voorkeur gebruik van argumenten die door anderen zijn gebruikt, en effectief zijn gebleken in het zaaien van onrust en onduidelijkheid, en zal daarbij niet vermelden dat in feite een ander (min of meer) geciteerd wordt. Een trol keert zich nooit tegen een hele groep, behalve in een poging zichzelf als slachtoffer van een deel daarvan te presenteren. Door zich namelijk tegen een beperkt aantal personen te richten, tracht een trol die te isoleren en daarmee de aandacht af te leiden. Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden. Trollen houden van discussiëren, ook over trollen zelf, zonder inhoudelijk doel noch einde: daarom is het niet uitzonderlijk wanneer een trol (met de truc van "al wat je zegt, ben je zelf!") anderen van trollen beschuldigt. he man die trol is herkenbaar in je vriendin of je vrouwtje ik voel me niet aangesproken zij wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
LOL hahahaha!!
TROL hahahahahahaha! |
|
|
|
|
410
|
|
|
Verbrande harry is jong, niet bepaald slim en een dikke trol |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
410
|
|
|
Is zo niemand mag je hier want je lokt alleen maar uit |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ik mag 'm wel hoor, van 10 hoog 't raam uit! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ok is dat zo,heb er totaal geen last van andere wel schijnbaar...en nu ontopic we gaan weer verder. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
er valt niks te zeggen over dit topic |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: zeker weten,word het toch tijd voor bijles op school en de pearl...
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik begrijp wel waar Harry heen wil met dit topic, maar misschien had een andere titel en je eigen mening in de openingspost niet misstaan.
On: Dat Mido zichzelf alvast indekt voor het eventuele geval hij mag vertrekken is zijn goed recht. Ikzelf heb zijn aankoop niet helemaal begrepen, wel heeft hij laten zien een bruikbare spits te kunnen zijn. Toch zou ik liever zien dat Ajax de onnodige aankopen van Jol, welke beschikken over een jaarcontract, zo snel mogelijk de deur uitwerken. Ik vind het alleen maar bankvulling, terwijl daar best jeugd kan zitten. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 16:58 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik begrijp wel waar Harry heen wil met dit topic, maar misschien had een andere titel en je eigen mening in de openingspost niet misstaan. On: Dat Mido zichzelf alvast indekt voor het eventuele geval hij mag vertrekken is zijn goed recht. Ikzelf heb zijn aankoop niet helemaal begrepen, wel heeft hij laten zien een bruikbare spits te kunnen zijn. Toch zou ik liever zien dat Ajax de onnodige aankopen van Jol, welke beschikken over een jaarcontract, zo snel mogelijk de deur uitwerken. Ik vind het alleen maar bankvulling, terwijl daar best jeugd kan zitten. exact,amsterdammer113 mido voelt de bui al hangen en ja die jeugd geef die maar een kans...goed man
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
lekker laten gaan grote strik er om heen en uitzwaaien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 15:09 schreef verbrande harry het volgende:Remco, Waarom zou ik er een verhaaltje bij verzinnen/of aanpassen als het goed verwoord op ajaxshowtime staat? Het verhaal komt tenslotte uit de mond van mido zelf... Dat Mido de knuppel in het hoenderhok gooit, is niks meer dan stemmingmakerij, en dat hebben we de afgelopen weken wel genoeg gehad binnen en buiten Ajax. Overigens is dat geen titel die Mido bedacht heeft, maar de mensen van Ajaxshowtime, en als je zijn intervieuw echt zou LEZEN, dan zou je inzien, dat het niks meer dan een mentaliteit van een topsporter, of heb je liever dat hij zegt, dat hij graag voor het tweede speelt, en het leuk vind de potjes van Ajax 1 vanaf de tribune te bekijken.
Overigens wordt je mening hier nog steeds niet gegeven, en als je een topic start, is dat wel het minste dat je kan doen toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 16:12 schreef verbrande harry het volgende:[..] he man die trol is herkenbaar in je vriendin of je vrouwtje ik voel me niet aangesproken zij wel? Dit is wel zo'n beetje de meest triest opmerking OOIT op dit forum, proberen (want het lukt je namelijk niet eens) een grapje te maken over de vrouw van een ander terwijl je die persoon niet kent. Triest, en typisch een opmerking voor een achtergesteld opvliegerig persoontje.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 17:47 schreef remco k het volgende:[..] Dit is wel zo'n beetje de meest triest opmerking OOIT op dit forum, proberen (want het lukt je namelijk niet eens) een grapje te maken over de vrouw van een ander terwijl je die persoon niet kent. Triest, en typisch een opmerking voor een achtergesteld opvliegerig persoontje.. nee klopt die persoon die beweert dat ik een trol ben die kent mij wel!!!,kom remco ik volg deze site al een tijdje maar wat je nou zegt gaat nergens over.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 17:50 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee klopt die persoon die beweert dat ik een trol ben die kent mij wel!!!,kom remco ik volg deze site al een tijdje maar wat je nou zegt gaat nergens over. Ook dat slaat kant nog wal, dat ben ik met je eens, maar jou reactie daarop, is de reactie van een dronken 15 jarige in een kroeg, en is dus nog triester. |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
volgens mij zijn er aardig wat mensen nu dronken :-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo wat zijn we allemaal weer lekker verdraagzaam. Overal staat de kerstboom in huis, maar van een kerstgedachte is op dit forum weinig te merken. We zijn allemaal Ajacied en de 1 uit zich anders dan de ander. Maar laten we elkaars mening respecteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dt ben ik met je eens, maar wat ik raar vind, is dat iemand die zich Ajacied noemt, een topic start dat onrust veroorzaakt, en dat zonder er zelf een eigen mening aan toe te voegen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maak je niet dik man.......vanavond lekker met vrouwtje onder mijn opgezette boompje,met blikkie heineken..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:14 schreef joduh het volgende:maak je niet dik man.......vanavond lekker met vrouwtje onder mijn opgezette boompje,met blikkie heineken..... Onder de boom??, hoe doe je dat dan, staat hij op een tafel ofzo, of hangt hij aan het plafond??............ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:Dt ben ik met je eens, maar wat ik raar vind, is dat iemand die zich Ajacied noemt, een topic start dat onrust veroorzaakt, en dat zonder er zelf een eigen mening aan toe te voegen.. Die onrust wordt veroorzaakt door media, niet door een forumlid dat een discussie hieromtrent wil uitlokken. Ik heb hetgeen Mido heeft gezegd in diverse media gelezen. De 1 maakt het verhaal zoetsappiger dan de ander. Dat is nu eenmaal de media. Ik heb het idee dat Harry hierbij geen verkeerde bedoelingen had, maar dat hij alleen een discussie omtrent mido wilde beginnen. Ben het wel met je eens dat hij de titel anders had kunnen neerzetten en dat hij zijn eigen mening wat beter ventileert. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het vrouwtje onder mijn opgezette boompje...tsjonge remco jongen???wat voor school heb jij gehad man? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:14 schreef joduh het volgende:maak je niet dik man.......vanavond lekker met vrouwtje onder mijn opgezette boompje,met blikkie heineken..... He man dat gaat zomaar niet. Zo vanavond een biertje komen drinken, weet je nog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Die onrust wordt veroorzaakt door media, niet door een forumlid dat een discussie hieromtrent wil uitlokken. Ik heb hetgeen Mido heeft gezegd in diverse media gelezen. De 1 maakt het verhaal zoetsappiger dan de ander. Dat is nu eenmaal de media. Ik heb het idee dat Harry hierbij geen verkeerde bedoelingen had, maar dat hij alleen een discussie omtrent mido wilde beginnen. Ben het wel met je eens dat hij de titel anders had kunnen neerzetten en dat hij zijn eigen mening wat beter ventileert. Hebben we in ieder geval dezelfde mening..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:08 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo wat zijn we allemaal weer lekker verdraagzaam. Overal staat de kerstboom in huis, maar van een kerstgedachte is op dit forum weinig te merken. We zijn allemaal Ajacied en de 1 uit zich anders dan de ander. Maar laten we elkaars mening respecteren. Ik ben het helemaal met je eens, amsterdammer!
@ verbrande harry. Wat heb jij een angstaanjagende nickname. Kom jij wellicht uit Volendam? En zo ja, was jij destijds in café "Het Hemeltje"? Het is nu (bijna) 10 jaar geleden, dat die afschuwelijke ramp zich op oudejaarsavond/nieuwjaarsdag voordeed en veel jongens en meisjes die toen tot de slachtoffers behoorden, zoeken juist nu veel publiciteit door middel van fotoreportages. Of heeft je nickname daar helemaal niets mee te maken? Deze post heeft niks te maken met het topic, maar ik ben gewoon erg benieuwd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ach kut man...dubbele date vanavond?????maar mijn vrouwtje heeft me iets moois beloofd man...en nu? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:20 schreef joduh het volgende:[..] ach kut man...dubbele date vanavond?????maar mijn vrouwtje heeft me iets moois beloofd man...en nu? Dan sturen we jouw wel naar de kroeg en neem ik het vrouwtje wel van je over. Of je moet me lief vragen vanavond niet langs te komen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:19 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens, amsterdammer! @ verbrande harry. Wat heb jij een angstaanjagende nickname. Kom jij wellicht uit Volendam? En zo ja, was jij destijds in café "Het Hemeltje"? Het is nu (bijna) 10 jaar geleden, dat die afschuwelijke ramp zich op oudejaarsavond/nieuwjaarsdag voordeed en veel jongens en meisjes die toen tot de slachtoffers behoorden, zoeken juist nu veel publiciteit door middel van fotoreportages. Of heeft je nickname daar helemaal niets mee te maken? Deze post heeft niks te maken met het topic, maar ik ben gewoon erg benieuwd. hahaha die pietje????ik moet toch ff lachen hoor.....ennuh amsterdammer heeft echt wel verstand van voetbal en is ook echte ajacied ! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:08 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo wat zijn we allemaal weer lekker verdraagzaam. Overal staat de kerstboom in huis, maar van een kerstgedachte is op dit forum weinig te merken. We zijn allemaal Ajacied en de 1 uit zich anders dan de ander. Maar laten we elkaars mening respecteren. mee eens ga akoord goede gedachte, maar zoals jullie weten houdt ik van iedereen maar toch het meest van me zelf...
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dan sturen we jouw wel naar de kroeg en neem ik het vrouwtje wel van je over. Of je moet me lief vragen vanavond niet langs te komen. hahah das een moeilijke man....tegen mannen lief praten????? ik ga wel naar de kroeg....hahah proost man |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
he aangebrande harry? ben jij ruiz? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: en jij was toch jacqueline? Hahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:19 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het helemaal met je eens, amsterdammer! @ verbrande harry. Wat heb jij een angstaanjagende nickname. Kom jij wellicht uit Volendam? En zo ja, was jij destijds in café "Het Hemeltje"? Het is nu (bijna) 10 jaar geleden, dat die afschuwelijke ramp zich op oudejaarsavond/nieuwjaarsdag voordeed en veel jongens en meisjes die toen tot de slachtoffers behoorden, zoeken juist nu veel publiciteit door middel van fotoreportages. Of heeft je nickname daar helemaal niets mee te maken? Deze post heeft niks te maken met het topic, maar ik ben gewoon erg benieuwd. nee heeft er niks mee te maken het is gewoon een nickname. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:23 schreef joduh het volgende:[..] hahah das een moeilijke man....tegen mannen lief praten????? ik ga wel naar de kroeg....hahah proost man Dat vind ik zo lief, dat ik bereidt ben ons avondje uit te stellen zodat jij en je vrouw jullie jaarlijkse spelletje kunnen spelen. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah zie?dat zijn de echte maten......;-) |
|
|
|