|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee geen ruiz reageerde op een andere topic fout...helaas |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:22 schreef joduh het volgende:[..] hahaha die pietje????ik moet toch ff lachen hoor.....ennuh amsterdammer heeft echt wel verstand van voetbal en is ook echte ajacied ! Ik was nou eens serieus. Dat komt zo nu en dan ook wel eens voor, oké niet al te vaak ;-) Maar de naam "verbrande harry". Het zou zomaar kunnen dat het voortkomt uit wat ik gevraagd heb. Toch? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: gelukkig want ik nam je niet serieus meer... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:27 schreef Pietje het volgende:[..] Ik was nou eens serieus. Dat komt zo nu en dan ook wel eens voor, oké niet al te vaak ;-) Maar de naam "verbrande harry". Het zou zomaar kunnen dat het voortkomt uit wat ik gevraagd heb. Toch? ja,maar als dat zo zou zijn zou het wel cru zijn man.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: graag gedaan pietje als je meer vragen heb dan hoor ik het wel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je zal hier dan maar een verkrachte betsy ineens wat zien posten hahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:23 schreef verbrande harry het volgende:[..] mee eens ga akoord goede gedachte, maar zoals jullie weten houdt ik van iedereen maar toch het meest van me zelf... Ik merk het alweer. Dat wordt weer een avondje met je rechterhand spelen vanavond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WTF, jij spoort ook echt van geen enkele kant he... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja dag straks neem je mij kwalijk dat je weer een jaar moet wachten voordat je vrouwtje met je wil. Dan kan ik mijn biertjes ook wel vergeten. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mijn vrouwtje is een nymphofiel hoor hahahah of hoe heet dat man?ze spaart geen postzegels bedoel ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:33 schreef joduh het volgende:mijn vrouwtje is een nymphofiel hoor hahahah of hoe heet dat man?ze spaart geen postzegels bedoel ik.... Wat dan, oude sokken?????:-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: who knows, maar kan het ook laten doen natuurlijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je bedoelt trouwens een nymphomaan.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:33 schreef joduh het volgende:mijn vrouwtje is een nymphofiel hoor hahahah of hoe heet dat man?ze spaart geen postzegels bedoel ik.... ja die is minder,niet slim joduh |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:33 schreef joduh het volgende:mijn vrouwtje is een nymphofiel hoor hahahah of hoe heet dat man?ze spaart geen postzegels bedoel ik.... Ok gelukkig dan maar. Veel plezier vanavond. En als je hulp nodig hebt, waar ik wel vanuit ga, dan horen we het wel op het forum. Verbrande harry is namelijk vrij vanavond en zoekt nog iemand die zijn rechterhand kan bedienen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, nee hoor, hier laat ik het bij. Ik vind alleen je nickname nogal luguber en omdat "Volendam" op het moment nogal in het nieuws is in verband met het feit dat het 10 jaar geleden gebeurd is. Het had zomaar gekund. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha! Je weet het nooit, joduh! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ok gelukkig dan maar. Veel plezier vanavond. En als je hulp nodig hebt, waar ik wel vanuit ga, dan horen we het wel op het forum. Verbrande harry is namelijk vrij vanavond en zoekt nog iemand die zijn rechterhand kan bedienen. ja hoor hij stuurt maar een prive bericht ''at your service'' |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ok gelukkig dan maar. Veel plezier vanavond. En als je hulp nodig hebt, waar ik wel vanuit ga, dan horen we het wel op het forum. Verbrande harry is namelijk vrij vanavond en zoekt nog iemand die zijn rechterhand kan bedienen. ach de voorpret is vaker leuker he? hahaha;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wat vraag je dan pietje????whahahahahah |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Maar jongens ik ga er ook een eind aan breien. Vrouwtje is nog even weg en de kinderen moeten onder de douche. Raden wie dat weer mag gaan doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha, ik vraag helemaal niks, joduh. Ik zag het alleen even voor me: verkrachte betsy. Whahaha, hoe verzin je hem. Wat dacht je van een bijdrage van "gebefde gerda"... |
|
|
|
|
verkrachte betsy
|
|
|
|
|
|
verkrachte betsy
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:47 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha, ik vraag helemaal niks, joduh. Ik zag het alleen even voor me: verkrachte betsy. Whahaha, hoe verzin je hem. Wat dacht je van een bijdrage van "gebefde gerda"... hahahah die is ook kgoed!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahahaaaaaaaaaaa! |
|
|
|
|
verkrachte betsy
|
|
|
moet jij mij niet wat vragen pietje? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey verkrachte betsy, hete Harry zit al met smart op je te wachten. Zo heet dat hij aan het verbranden is. |
|
|
|
|
verkrachte betsy
|
|
|
ik ken die harry wel...viespeuk |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey verkrachte betsy, hete Harry zit al met smart op je te wachten. Zo heet dat hij aan het verbranden is. Brrrrrrrrrrr heb het koud. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha! Nou vooruit, betsy... vond je het lekker? |
|
|
|
|
verkrachte betsy
|
|
|
ach pietje,dat is me toch een verhaaal ,wat me emotioneel niet makkelijk is om dit allemaal in geuren en kleuren te moeten vertellen,wil ik je eerst beter voor leren kennen hoor....het was een heeeele grote zwarte man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou mannen,ik ga eten en wens jullie een goede avond en was ff lachen man.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 18:55 schreef verkrachte betsy het volgende:ach pietje,dat is me toch een verhaaal ,wat me emotioneel niet makkelijk is om dit allemaal in geuren en kleuren te moeten vertellen,wil ik je eerst beter voor leren kennen hoor....het was een heeeele grote zwarte man..... Hahahaha! Ik blijf lachen om je!! Ga zo door! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: ennne..... doe de groeten aan betsy en wens haar sterkte!! Whahahaha |
|
|
|