BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Humor - Petrovic: Gullit was veel te goed voor Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Els
 Els - zondag 12 december 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Petrovic: Gullit was veel te goed voor Feyenoord

Ruud Gullit trad in de zomer van 2004 aan als coach van Feyenoord en verliet de club al na een seizoen omdat de resultaten tegenvielen. In Voetbal International 49 neemt Zeljko Petrovic, de nieuwe coach van Urawa Red Diamonds, het voor hem op.

'Bij Feyenoord komen ze er nu wel achter hoe moeilijk het is en dat Ruud het helemaal nog niet zo slecht heeft gedaan', zegt de toenmalige assistent van Gullit. Feyenoord eindigde in het seizoen 2004/05 als vierde en bereikte de halve finale van de KNVB-beker, waarin PSV na strafschoppen te sterk was.

'De waarheid is dat Ruud Gullit gewoon veel te goed was voor Feyenoord, maar hij is een te groot gentleman om te zeggen wat zich daar werkelijk afspeelde', vervolgt de Nederlander van Montenegrijnse komaf. 'Ruud had zogenaamd ook zoveel miskopen gedaan...Wat een onzin.'

'Slechts één speler is gekomen op voorspraak van Gullit, namelijk Karim Saïdi. Verder bemoeide hij zich nergens mee en kwam alles binnen via technisch directeur Mark Wotte. Maar Ruud kreeg de schuld. Een schande.'

Bron: FR12NL
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 12 december 2010 - 10:26   quote  deeplink  
Tja ik las het, heb nooit wat gehad met die Gullit. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ie geen inspraak had in het aankoopbeleid. Zoals ik hem een beetje ken wil hij overal zeggenschap in hebben
Els
 Els - zondag 12 december 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2010 - 10:26 schreef El Jardinero het volgende:
Tja ik las het, heb nooit wat gehad met die Gullit. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ie geen inspraak had in het aankoopbeleid. Zoals ik hem een beetje ken wil hij overal zeggenschap in hebben
Hij zal over 6 jaar ook wel te groot zijn geweest voor het BID van Nederland.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 12 december 2010 - 10:38   quote  deeplink  
En Belgie niet te vergeten! net zoals dat ie te groot was geworden voor zijn huwelijk. kon hij ook niets aan doen.
qwerto
 qwerto - zondag 12 december 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Hij was ook te groot voor LA Galaxy en voor Newcastle !

Dondert toch een eind op joh petrovic kent de ballen niet van de huidige situatie
(7 Spelers gebleseerd ! : Tomasson,Cisse,de Vrij,Schenkenveld,Fernandez,Smolov en Fer !) Waarvan Cisse,Tomasson,De Vrij en Fer basis zouden spelen !
craven
 craven - zondag 12 december 2010 - 11:55   quote  deeplink  
petrowie??????????
sevillana
 sevillana - zondag 12 december 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2010 - 11:55 schreef craven het volgende:
petrowie??????????
precies ja, . . die!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 december 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Petro...blablablaba...blaaaahblalblabla...blalabla etc etc.
R()b
 R()b - zondag 12 december 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Petrovic de holkruiper van Gullit.
Die gasten zijn toch niet serieus te nemen pffff.
Martijn
 Martijn - zondag 12 december 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Tsja.. Petrovic. Gullit was ook te groot voor zichzelf.
Maar dat zijn allemaal wel heeeele ouwe koeien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2010 door Martijn --
BRAYY
 BRAYY - zondag 12 december 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2010 - 10:46 schreef qwerto het volgende:
Hij was ook te groot voor LA Galaxy en voor Newcastle !

Dondert toch een eind op joh petrovic kent de ballen niet van de huidige situatie
(7 Spelers gebleseerd ! : Tomasson,Cisse,de Vrij,Schenkenveld,Fernandez,Smolov en Fer !) Waarvan Cisse,Tomasson,De Vrij en Fer basis zouden spelen !
smolov speelt hier niet meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Humor - Petrovic: Gullit was veel te goed voor Feyenoord

0.0044369