|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Commentaar op Mike
Aan de ontbijttafel wordt Mike aangesproken op zijn gedrag. Gastspeler Luc opent de aanval. "Weet je nog wat je gisteren allemaal hebt gedaan?", vraagt hij aan de zwerver. Meteen begint iedereen commentaar te leveren over zijn dronkenmans gedrag. "Je hebt me gisteravond zelfs gewoon laten hangen op een boks! Je hield je hand gewoon in je zak!", verzacht Brian de discussie. Palma neemt het wederom op voor de zwerver. "Het lijkt nu misschien alsof ze allemaal tegen je zijn, maar ze zeggen dit omdat je om je geven. Denk daaraan hè!", zegt het hoofd huishouding zachtaardig. Ja Mike, je kunt wel grenzen stellen, maar dan moet je je er ook aan houden.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
ten eerste, hij heet mike.. geen zwerver meer. en vinden we echt dat ie zich schandalig heeft gedragen.... hoe heet het dan wat huub doet.. etter jong |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik weet niet maar op de 1of andere manier vind ik het niveau op dit form lager nog dan in de kooi! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2008 - 15:07 schreef ilse het volgende:ik weet niet maar op de 1of andere manier vind ik het niveau op dit form lager nog dan in de kooi! De tijd van Jaap met intelligente acties is helaas voorbij :(
en helaas spiegelt dat ook door naar de forums.
Maar misschien ga ik regels instellen dat er geen scheldwoorden meer gebruikt mogen worden als dat het enige is wat een gebruiker post. Ik kijk het nog even aan. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja jammer he.. maar zou ik heel eerlijk zijn boudewijn?? Ja dat zou ik idd heel prettig vinden,ik hou niet zo van dat gescheld op vanalles en nog wat,jem ag het best ergens niet mee eens zijn,maar om reacties te plaatsen zoals een puber is jammer.. |
|
|
|
|
jetje
|
|
|
dat vind ik nou ook. maar ook pubers kijken naar de gouden kooi... dan vraag ik me af, is dat dan wel een goed voorbeeld om het uit te zenden.. want wat doet huub dan helemaal...... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jetje ja als je het zo stelt heb je helemaal gelijk,maar wij hadden het eigenlijk over het forum hier;-) het is alleen maar negatief,en velen reacties zijn ook niet sociaal,dat is jammer.ik heb dan zoiets van ja als je er zo tegen aan kijk kijk dan niet.Als ik bijvoorbeeld iets positief typt,over een actie van iemand die wel leuk is,wordt dat meteen afgeschildert,dat maakt ook de forums van een erg laag niveau,en dat bedoel ik ermee. |
|
|
|