|
|
de kromme 73
|
|
|
jullie zitten hier elke week iedere feyenoorder af te branden,kom ik met een paar namen die feyenoord onwaardig zijn of nix toevoegen,zitten jullie in de hoogste boom,rare gasten die feyenoorders |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Moet wel als je van feyenoord houdt..... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
Dat doe ik ook,maar zeg gewoon wie van mij mogen vertrekken,en word hier zowat vermoord |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:04 schreef Quiroz het volgende:[..] Lul toch een keer niet zo dom man. Je weet helemaal niet hoe hij te werk gaat, en dat hij haarspoeling heeft interesseert niemand!! hoe weet hij uberhaupt dat hij haarspoeling heeft.. ik zie dat niet hoor.. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Niet om het één of ander, maar konijnen zijn nachtdieren. ;] |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 17:41 schreef de kromme 73 het volgende:jullie zitten hier elke week iedere feyenoorder af te branden,kom ik met een paar namen die feyenoord onwaardig zijn of nix toevoegen,zitten jullie in de hoogste boom,rare gasten die feyenoorders Nee hoor, de enige aanmerking die ik heb is dat je er 1 vergeten bent.....
...jezelf. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
fr henk,slim dat je daar opkomt,verander je naam ff in neus henk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Neus henk Dat is een rare naam. Net als de kromme 73. Want zo krom is 73 helemaal niet. Ja de 3 wel maar de 7 dan weer niet. Vreemd |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
dan is toch de helft nog krom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dus het moet dan krom73 zijn eigenlijk? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
zou ook kunnen,eigenlijk kro met een halve m |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:02 schreef qwerto het volgende:Te koop : de kromme 73 Waarschuwing leeft in een vieze omgeving vol dood en verderf eet aleen maar bij Fastfood katens Zijn Favoriete serie is Gosip Girl Niet geschikt wanneer in combinatie met : Honden Katten Kinderen Bejaarden Vrouwen Cavia's Konijnen En andere soorten knaagdieren Het bieden begint bij 1 Euro Bruto volgens mij bedoel je Porto ipv Bruto? Bruto zou betekenen dat er 19% BTW op m zou zitten.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Alleen jij verzint dat we onze halve selectie bij het grof vuil moeten zetten. Wat wil je terug? Barcelona?
Effe normaal hoor, btw: praat jij nasaal?
Dan heb je een kromme.....................................neus. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
hey neus henk,dit is hooguit 1/3 van de selectie aangezien de jeugd de komende jaren ons moet redden.Ik volg dit forum al wat jaartjes,en sinds een tijdje ben ik lid,maar heb de 'kern' hier wel door,jullie posten een soort gelijke reactie,maar als iemand anders hier iets plaatst,word het afgebrand,zijn het neuzen,kk m*ng*len,hun hele familie word er bij gehaald en afgebrand.Dit kan toch ook op een normale manier worden beantwoord,ik behandel mensen zoals ze mij behandelen,dus heb heel weinig respect tot nu toe voor een aantal hier.Maar ga hier nu elk forum onderdeel volgen en ook de nodige slotjes aanbevelen en mensen de tyfus schelden. Ik zal dr nog ff een nieuw topic ingooien,WIJ GAAN VOOR EUROPEES VOETBAL NA DE WINTERSTOP!!!!!!!!!zo beterl. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe duidelijk vriend, je start zelf met het neuswerk he. Moet je ook kunnen incasseren. En verder even goeie vrienden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 07:37 schreef de kromme 73 het volgende:hey neus henk,dit is hooguit 1/3 van de selectie aangezien de jeugd de komende jaren ons moet redden.Ik volg dit forum al wat jaartjes,en sinds een tijdje ben ik lid,maar heb de 'kern' hier wel door,jullie posten een soort gelijke reactie,maar als iemand anders hier iets plaatst,word het afgebrand,zijn het neuzen,kk m*ng*len,hun hele familie word er bij gehaald en afgebrand.Dit kan toch ook op een normale manier worden beantwoord,ik behandel mensen zoals ze mij behandelen,dus heb heel weinig respect tot nu toe voor een aantal hier.Maar ga hier nu elk forum onderdeel volgen en ook de nodige slotjes aanbevelen en mensen de tyfus schelden. Ik zal dr nog ff een nieuw topic ingooien,WIJ GAAN VOOR EUROPEES VOETBAL NA DE WINTERSTOP!!!!!!!!!zo beterl. gelul, je mag iedereen afbranden, maar wel onderbouwd graag. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
ik onderbouw het ,kunnen het niveau niet aan,te blessure gevoelig(met ons salaris huis)wel vangen altijd geblesseerd.En Henkie dus iemand de tyfus schelden of afbranden en dan ff goeie vrienden,weet niet of dat bij jullie daar normaal is,maar respect geven is respect ontvangen,zo zie ik het. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay, . . komt ie . . .
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer, sluit niet goed af. Wikileaks. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nemen we toch een andere
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 17:28 schreef de kromme 73 het volgende:ik onderbouw het ,kunnen het niveau niet aan,te blessure gevoelig(met ons salaris huis)wel vangen altijd geblesseerd.En Henkie dus iemand de tyfus schelden of afbranden en dan ff goeie vrienden,weet niet of dat bij JULLIE daar normaal is,maar respect geven is respect ontvangen,zo zie ik het. Ik ben jullie niet. Beter m'n posts terug lezen.
Jammer van dat 2e slot. Erreg mooi. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
mooi slot hang maar bij fr henkie om de nek,dan lult ie minder uit zn nek |
|
|