|
|
Sicko
|
|
|
Probeert Ajax Urby nog in de window te zetten want als hij weg wil zou hij bij mij ook niet meer spelen?
En 2e helft wisselt hij van der Wiel voor Anita daar speelde Daley bij Groningen ook? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Urby speelde vandaag best een goede wedstrijd. Dus snap dit topic niet. Waarom zou urby er nu uit moeten voor daley??? De boer weet vast wel wat hij doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer wil spelers laten voetballen op natuurlijke posities, en zeker verdedigend is dat ook belangrijk, Anita is rechts, dus speelt rechtsback, Daley is links dus zal als linksback komen indien nodig.
Urby speelde als linkerverdediger een prima wedstrijd, en ik kan dus ook niet inzien waarom hij gewisseld had moeten worden, van der Wiel was vermoeid, en dat kwam duidelijk tot uiting na een tijdje in de tweede helft. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Hallo.....effe wakker worden. Wordt tijd dat Urby een nieuw contract krijgt....hij is en blijft voor mij de ideale ajax speler.....met de juiste instructies van de juiste trainer is hij de beste man op zijn plek - linksachter of linksmidden....
Rood. Wit, 4everAjacied!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou Urby heeft diet seizoen helemaal nog niks gepresteerd, en is verdedigend verantwoordelijk voor aardig wat belangrijke tegengoals, dat hij dus de beste keus is op die posities, is wat overdreven om te zeggen. Zeker als linkshalf, is hij heel veel te kort geschoten. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Remco.....het ligt eraan welke trainer er actief is in de arena....er zijn niet voor niks zoveel supporters die zijn naam scanderen ....toch????
Rood, Wit, 4everAjacied!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2010 door Frank V. -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sterker nog remco k!!!!man van de westrijd vandaag:URBY EMANUELSON!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
belachelijk topik dit..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 15:27 schreef Frank V. het volgende:Remco.....het ligt eraan welke trainer er actief is in de arena....er zijn niet voor niks zoveel supporters die zijn naam scanderen ....toch???? Rood, Wit, 4everAjacied!!! En het is ook niet voor niets, dat HEEEEEEl veel Ajacieden hem liever zien gaan dan blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet bepaald, verloor weer veel ballen, en je vergeet dan toch echt Eriksen, de Zeeuw, en v/d Wiel. Je moet het niet overdrijven, maar je hebt wel gelijk dat dit een zinloos topic is.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: joduh - zondag 12 december 2010 - 15:36 quote deeplink
belachelijk topik dit.....
meld dit bericht
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA raar figuur ben je ook! LOL hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Leg eens uit waarom?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 16:20 schreef remco k het volgende:[..] En het is ook niet voor niets, dat HEEEEEEl veel Ajacieden hem liever zien gaan dan blijven. en ook HEEL VEEL AJACIEDEN die hem liever zien blijven dan gaan.. urby verantwoordelijk houden voor tegengoals is laag... heel Ajax was NIKS onder Jol.. ook alderweireld vertonghen en vdwiel dezeeuw enoh waren direct verantwoordelijk voor veel tegen goals.. elftal staat goed zo dus mooi laten staan.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik vond hem gewoon goed spelen en vind het niet nodig om uit te leggen.Geen zin in geouwehoer en eeuwige gezanik over Urby. Vind ik erg vermoeiend.En volgens mij is er al een topic over Urby. Onzinnig topic dit wat mij betreft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:[..] en ook HEEL VEEL AJACIEDEN die hem liever zien blijven dan gaan.. urby verantwoordelijk houden voor tegengoals is laag... heel Ajax was NIKS onder Jol.. ook alderweireld vertonghen en vdwiel dezeeuw enoh waren direct verantwoordelijk voor veel tegen goals.. elftal staat goed zo dus mooi laten staan.. Urby heeft veel persoonlijke fouten gemaakt dit seizoen in de grote wedstrijden, waar tegengoals uit zijn gekomen. Ik zeg trouwens ook nergens dat hij uit de basis zou moeten, maar hem man of the match te noemen, slaat helemaal nergens op, hij speelde vanuit zijn verdedigende taak een solide wedstrijd, maar leed aan de bal weer veel balverlies. En wat ik jammer vind, is dat als je Urby MOTM noemt, ga je echt voorbij aan spelers als Eriksen en De Zeeuw vandaag, die waren toch echt een stuk beter dan Urby vandaag.
Dat heel Ajax minder goed speelde is een andere discussie.
Overigens is een nieuw contract ook geen discussie aangezien meneer duidelijk heeft aangegeven weg te willen bij Ajax na dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 16:47 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vond hem gewoon goed spelen en vind het niet nodig om uit te leggen.Geen zin in geouwehoer en eeuwige gezanik over Urby. Vind ik erg vermoeiend.En volgens mij is er al een topic over Urby. Onzinnig topic dit wat mij betreft. Knappe inhoudelijk reactie. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 16:48 schreef remco k het volgende:[..] Urby heeft veel persoonlijke fouten gemaakt dit seizoen in de grote wedstrijden, waar tegengoals uit zijn gekomen. Ik zeg trouwens ook nergens dat hij uit de basis zou moeten, maar hem man of the match te noemen, slaat helemaal nergens op, hij speelde vanuit zijn verdedigende taak een solide wedstrijd, maar leed aan de bal weer veel balverlies. En wat ik jammer vind, is dat als je Urby MOTM noemt, ga je echt voorbij aan spelers als Eriksen en De Zeeuw vandaag, die waren toch echt een stuk beter dan Urby vandaag. Dat heel Ajax minder goed speelde is een andere discussie. Overigens is een nieuw contract ook geen discussie aangezien meneer duidelijk heeft aangegeven weg te willen bij Ajax na dit seizoen. Ik vond dat Urby vandaag juist niet veel bal verlies leed. Ach andere wedstrijd gezien denk. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ach we zijn niet allemaal zo knap als jou he met onze reactisch..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
URBY EMANUELSSON IS ZOWAT MISTER AJAX.....KOM OP MENSEN, HIJ IS EEN VAN DE WEINIGE SPELERS DIE EEN BASISPLAATS ECHT VERDIENT!!!!!!!!!! I LOVE HIM!!!!!
ROOD, WIT, 4EVERAJACIED |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 16:48 schreef remco k het volgende:[..] Urby heeft veel persoonlijke fouten gemaakt dit seizoen in de grote wedstrijden, waar tegengoals uit zijn gekomen. Ik zeg trouwens ook nergens dat hij uit de basis zou moeten, maar hem man of the match te noemen, slaat helemaal nergens op, hij speelde vanuit zijn verdedigende taak een solide wedstrijd, maar leed aan de bal weer veel balverlies. En wat ik jammer vind, is dat als je Urby MOTM noemt, ga je echt voorbij aan spelers als Eriksen en De Zeeuw vandaag, die waren toch echt een stuk beter dan Urby vandaag. Dat heel Ajax minder goed speelde is een andere discussie. Overigens is een nieuw contract ook geen discussie aangezien meneer duidelijk heeft aangegeven weg te willen bij Ajax na dit seizoen. hij loste juist veel problemen voetballend op zonder balverlies.. en die persoonlijke fouten waar doelpunten uitkwamen vind ik PERSOONLIJK niet waar.. hij stond linksbuiten en er lopen nog 2 linies achter.. die dat normaal MAKKELIJK kunnen oplossen.. ach en persoonlijke fouten.. wie niet onder jol... :) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 17:01 schreef Frank V. het volgende:URBY EMANUELSSON IS ZOWAT MISTER AJAX.....KOM OP MENSEN, HIJ IS EEN VAN DE WEINIGE SPELERS DIE EEN BASISPLAATS ECHT VERDIENT!!!!!!!!!! I LOVE HIM!!!!! ROOD, WIT, 4EVERAJACIED you`re my man!!!!ik ga je op mijn lijstje zetten met goede wensen vriend!!!! |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
jongens Urby kan toch met zijn soms meesterlijk steek pass een wedstrijd beslissen. en een schot heeft hij ook. zo iemand moet je niet laten gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
urbij is wisselvallig en dat is kei jammer als tie op zn best is is het echt een van de betere, maar als tie minder s lukt er echt niks! dan heb ik liever dat tie degelijker wordt want het is of zeer goed of gruwelijk slecht! dat vind ik jammer! ik vind soeizo dat hij wat meer het voorbeeld moet geven aan de jongeren aangezien hij er al behoorlijk lang speelt, maargoed dat ben ik! |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
@ Luis Als hij wisselvallig dan zie je dat terug bij de rest van het team. Over het algemeen steekt hij inderdaad niet boven de rest uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:[..] hij loste juist veel problemen voetballend op zonder balverlies.. en die persoonlijke fouten waar doelpunten uitkwamen vind ik PERSOONLIJK niet waar.. hij stond linksbuiten en er lopen nog 2 linies achter.. die dat normaal MAKKELIJK kunnen oplossen.. ach en persoonlijke fouten.. wie niet onder jol... :) Een aantal van die fouten maakte hij als linkermiddenvelder en ook als linkerverdediger.
Ik zeg ook nergens dat hij vandaag niet goed genoeg was, maar was ABSOLUUT niet de beste man bij Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:23 schreef remco k het volgende:[..] Een aantal van die fouten maakte hij als linkermiddenvelder en ook als linkerverdediger. Ik zeg ook nergens dat hij vandaag niet goed genoeg was, maar was ABSOLUUT niet de beste man bij Ajax. wel |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inderdaad, ik zag het in de 2de helft een aantal dingen doen waarvan ik zeg, jongen toch hou het simpel, want inderdaad de jongere jongens trekken zich er aan op en nemen het verkeerde voorbeeld over , snap je? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:12 schreef Mounir_t het volgende:jongens Urby kan toch met zijn soms meesterlijk steek pass een wedstrijd beslissen. en een schot heeft hij ook. zo iemand moet je niet laten gaan. Wil ik toch graag een paar voorbeelden zien van dit seizoen, namelijk 1 assist en 1 goal, niks meer en niks minder, en aub niet aankomen met PSV AZ of Feyenoord vorig seizoen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:inderdaad, ik zag het in de 2de helft een aantal dingen doen waarvan ik zeg, jongen toch hou het simpel, want inderdaad de jongere jongens trekken zich er aan op en nemen het verkeerde voorbeeld over , snap je? nee? |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
hij kan het wel. zijn we dat alleemaal vergeten of zo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inderdaad remko hij is in de grote wedstrijden vaak wel oke maar verder ist niks
en even richting joduh ik bedoel, hij (emanuelson komt een aantal keer een balbezit waarbij hij een bal simpel kan terugspelen, hij gaan dribbelen en is de bal kwijt! jongere voetballers trekken zich op aan de ervaardere spelers zoals stekelenburg , vertongen , de zeeuw, en urby, en je ziet dat met name jongens voorin het zelfde gingen doen, de bal simpel inleveren, ik bedoel dus dar hij meer het voorbeeld moet geven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijf jij lekker dromen, het zou je eens sieren als je jou ongelijk wat betreft Eriksen en Sulejmani toe zou geven, in plaats daarvan vind je alles wat Urby doet geweldig, ook als dat niet zo is.
hij speelde prima, en over zijn spel zul je mij dan ook niet horen klagen, maar er waren zeker 4/5 spelers bij Ajax vandaag beter dan Urby. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals ik al vroeg, ik wil dan graag wat voorbeelden zien van dit seizoen, want die zijn er namelijk vrijwel niet te vinden. |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
wie is dit seizoen goed. hebbentoch allemaal mindere tijden. |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
stekelenburg en vertonghen vind ik tot nu toe de meest constante factoren binnen ons elftal, vooral maarten! verder moet het vertrouwen groeien, dus je gaat steeds beter voetballen nu de resultaten wat beter beginnen te worden! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:28 schreef remco k het volgende:[..] Zoals ik al vroeg, ik wil dan graag wat voorbeelden zien van dit seizoen, want die zijn er namelijk vrijwel niet te vinden. niet in de oude discussie terugvallen man.....hij heeft weinig rendement bla bla bla...eriksen was zwaar ok!heb ik woensdag ook toegegeven hoor....ook van suli trouwens....maar om de zeeuw als motm te noemen dan vind ik dat jij geen verstand van voetbal hebt...enneh?ik zag suli ook een paar keer gevaarlijk bal verlies lijden man?maar gelukkig stond mijn held(urby) toen klaar om even in te griijpen.... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:32 schreef joduh het volgende:[..] niet in de oude discussie terugvallen man.....hij heeft weinig rendement bla bla bla...eriksen was zwaar ok!heb ik woensdag ook toegegeven hoor....ook van suli trouwens....maar om de zeeuw als motm te noemen dan vind ik dat jij geen verstand van voetbal hebt...enneh?ik zag suli ook een paar keer gevaarlijk bal verlies lijden man?maar gelukkig stond mijn held(urby) toen klaar om even in te griijpen.... ;-) Ik noem ook nergens de Zeeuw man van de wedstrijd...
Hie kun je een overschatte speler als Urby nou een graadmeter noemen van dit Ajax, in de tijden van weleer, had een Urby niet eens bij de selectie gezeten man, sterker nog, die had gewoon een andere club kunnen zoeken als je bij van Gaal bijvoorbeeld zon waardeloze instelling toont.
En als je fout zit bij de tegengoal in Auxerre, bij 3 van de tegengoals thuis tegen Real, de tegengoal thuis tegen Milan. Dan ben je wel erg triest om zo iemand na 2 redelijke potjes (want geweldig was het echt niet) weer uit te roepen tot held van de dag.
Urby kan een prima back worden, maar het de hemel in prijzen van een nog niet goed presterden speler, helpt daar echt niet aan mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens speelde Sulejmani maar 20 minutjes aan de kant van Urby, en speelde het gehele elftal die 20 minuten als een natte krant, dus ook URBY. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
haha je hapt lekker jongen.....ik ga je lekker gek maken hoor? ;-)maar ik hoor je niet over suli(of zijn balvrlies) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:38 schreef remco k het volgende:Overigens speelde Sulejmani maar 20 minutjes aan de kant van Urby, en speelde het gehele elftal die 20 minuten als een natte krant, dus ook URBY. urby niet hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:38 schreef joduh het volgende:haha je hapt lekker jongen.....ik ga je lekker gek maken hoor? ;-)maar ik hoor je niet over suli(of zijn balvrlies) Zou je eens wat beter moeten lezen, ik geef heel duidelijk aan dat Sulejmani een matige tweede helft heeft gespeeld, eerste helft was gewoon goed van zijn kant, veel dreiging allen niet gelukkig in z'n afronding |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:47 schreef remco k het volgende:[..] Zou je eens wat beter moeten lezen, ik geef heel duidelijk aan dat Sulejmani een matige tweede helft heeft gespeeld, eerste helft was gewoon goed van zijn kant, veel dreiging allen niet gelukkig in z'n afronding balverlies?????kom op jongen je kan het???? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gewoon simpelweg SLECHT in de afwerking remco.. geef wel toe dat sul gewoon OP was.. meerdere jongens trouwens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik snap je punt niet zo goed, ik zeg toch dat de tweede helft matig was, ik hoor jou echter helemaal niks zeggen de afgelopen weken over de goede wedstrijden die hij heeft gespeeld, hij bewijst in ieder geval dat hij Urby van de flanken weghoud, of heeft de Boer dat nu al helemaal mis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:59 schreef nummer10 het volgende:gewoon simpelweg SLECHT in de afwerking remco.. geef wel toe dat sul gewoon OP was.. meerdere jongens trouwens Eerder wat ongelukkig, die bal die hij met rechts wil inschieten doet hij eigenlijk alles goed, 2 goede gevaarlijke schoten van afstand, op zich niks mis mee dus, en als er een bal was ingegaan hoor je er niemand meer over... |
|
|
|
|
aukevandergeest
|
|
|
is het niet waarom geen daley ipv meneer balverlies anita |
|
|
|