BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom geen Daley ipv Urby

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 12 december 2010 - 19:52   quote  deeplink  
@auke
ehhm, anita en emanuelson zijn alle 2 totaal niet constant, dus ik begrijp je rectie wel auke, maar ik denk wel als daley echt goed is dat hij zeker de kans gaat krijgen want frank de boer is gecharmeerd van jeugd!
dusjah
remco k
 remco k - zondag 12 december 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Nogmaals, de Boer wil spelers op hun natuurlijke positie laten spelen, en zal dus ook niet snel Anita weer linksback zetten, net zoals hij Blind misschien wel helemaal niet in de verdediging ziet spelen, aangezien hij ook van huis uit een middenvelder is.
Sicko
 Sicko - maandag 13 december 2010 - 18:11   quote  deeplink  
Zet alleen alle doorslaggevende wedstrijden van de wedstrijden van Ajax in Europees verband op een rijtje en maak de balans op wie de meeste tegengoals op zijn naam kan schrijven.Sorry hoor maar hij komt echt tekort alleen al hoe hij tegen Ac milan zijn mannetje weer stond te verdedigen waaruit die voorzet kwam welke net voorlangs ging, toen stond hij zoals altijd op 5 meter te dekken en tel daarbij het aantal keren op dat Vertonghen hem rugdekking moest geven, sorry hoor maar niet Ajax waardig.
Ride
 Ride - vrijdag 17 december 2010 - 15:02   quote  deeplink  
De Boer wil Blind niet kwijt
Trainer Frank de Boer wil dat Daley Blind het seizoen bij Ajax afmaakt. "Daley weet precies wat er van een speler van onze club wordt gevraagd. Als het aan mij ligt, wordt hij in de winterstop niet aan een andere club verhuurd. Ik zie perspectieven voor hem."

Blind kreeg onder de onlangs opgestapte trainer Martin Jol geen kans om zich te bewijzen. De Boer gunde de zoon van assistent-trainer Danny Blind afgelopen zondag tegen Vitesse een plaats in de selectie. "Blind komt bij ons in aanmerking voor de posities vier en vijf", zei De Boer. "Hij kan als linker centrale verdediger en linksback spelen. Hij is inzetbaar als daar iemand wegvalt."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom geen Daley ipv Urby

0.0134799