|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Kan a.u.b die achtelijke gladiool van Jan verZwamhalst oprotten..ik snap uberhaupt niet dat ze er iemand neerzetten die zelf niks heeft bereikt..kansloos |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
@Quiroz kijk dat jou topics allemaal een slotje hebben moet je niet afreageren op iemand anders..whaaaaaaaah |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ben het met Quiroz eens (het moet niet gekker worden) maar heel groot slot. |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
henkie met het bruine handje |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Hoewel hij over Feyenoord misschien niet (altijd) positief is, vind ik Jan van Halst toch echt met afstand de beste analist van Eredivisie Live en Sport1 samen. Jaap Stam heeft werkelijk nog nooit iets zinnigs gezegd. Ook Kieft, Hiddink en van Hanegem vind ik vaak tenenkrommend. Is blijkbaar toch een vak apart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Ook erg: van den brom. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Van vd Brom wordt ik altijd zo zenuwachtig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 22:37 schreef Jeli het volgende:Hoewel hij over Feyenoord misschien niet (altijd) positief is, vind ik Jan van Halst toch echt met afstand de beste analist van Eredivisie Live en Sport1 samen. Jaap Stam heeft werkelijk nog nooit iets zinnigs gezegd. Ook Kieft, Hiddink en van Hanegem vind ik vaak tenenkrommend. Is blijkbaar toch een vak apart. Mee eens. Jan van Halst is denk ik wel de beste analyst, maar vind ik wat negatief af en toe. Niet alleen over Feyenoord trouwens, maar gewoon in het algemeen. Hiddink vind ik trouwens ook nog wel redelijk, alleen jammer dat hij niet echt een boeiende spreker is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pratende hoofden, veel verdienen. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Achja voor velen schijnt het ook een kunst de zijn om de goeie naam te roepen bij een speler als die aan de bal komt..... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 15:24 schreef ALwaysfeyenoord het volgende:Kan a.u.b die achtelijke gladiool van Jan verZwamhalst oprotten..ik snap uberhaupt niet dat ze er iemand neerzetten die zelf niks heeft bereikt..kansloos hij was sjagrijnig omdat Twente werd afgedroogd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Joden topic, kijk dan gewoon niet. |
|
|
|