|
|
sportdwaas
|
|
|
Luc Castaignos was vandaag de beste man van het veld en bij vlagen speelde El Ahmadi aardig, hoewel hij bij zij 2 schoten de beter in positie staande spitsen over het hoofd zag.
Vlaar is dit jaar nog niet in staat de verdediging goed te organiseren en wordt ook regelmatig afgetroefd.
Bij van Beukering moeten er nog zeker 5 tot 10 kilo vanaf maar je ziet wel dat hij echt gevoel heeft voor de spitspositie, tikte een paar keer aardig en had pech dat niemand meeliep die ene keer dat bleek dat hij totaal (nog) geen snelheid heeft.
Ik hoop dat Mokotjo er volgende week weer bij zit want in de 2e helft was Feyenoord de greep op het middenveld volledig weg.
Ik teken voor een gelijkspelletje in Amsterdam maar het zal niet makkelijk worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik teken voor een overwinning |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, jij bent gauw tevreden. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Een kinderhand is snel gevuld he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sportdwaas kan je je vingers niet keihard tussen de deur rammen? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: of je hoofd op de treinrails leggen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Of veel jeuk en hele korte armpjes |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: vreemde reactie. Als je zoveel moeite hebt met Excelsior denk je dan echt dat je zou kunnen winnen in Amsterdam? Kijken jullie dronken of stoned naar de wedstrijden? Er wordt echt heel slecht gespeeld door Feyenoord mannen en de Arenabespelers zitten in de lift. |
|
|
|
|
kekum
|
|
|
Sportdwaas, laat dat sport maar weg je bent gewoon een enorme neus, gewoon even bij de ECT vragen of ze een container op je kop willen zetten |
|
|
|
|
Red
|
|
|
We gaan zeker niet winnen en ik hou nu me hart al vast. Vrees voor de zoveelste vernederende uitslag. (Hoop het niet natuurlijk!) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 19:27 schreef kekum het volgende:Sportdwaas, laat dat sport maar weg je bent gewoon een enorme neus, gewoon even bij de ECT vragen of ze een container op je kop willen zetten domme aggressieve lul |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 19:38 schreef Red het volgende:We gaan zeker niet winnen en ik hou nu me hart al vast. Vrees voor de zoveelste vernederende uitslag. (Hoop het niet natuurlijk!) Ik ook. Zou tevreden zijn met een gelijkspelletje.. nou alleen uitkijken voor die container op m'n kop. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 19:27 schreef kekum het volgende:Sportdwaas, laat dat sport maar weg je bent gewoon een enorme neus, gewoon even bij de ECT vragen of ze een container op je kop willen zetten domme aggressieve lul |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit had je al gepost ,je meent het echt he hahaha |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik leest dat er hier een fuif is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sportdwaas is zn ritalin vergeten. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
lol weet niet wat je nou lult over jhonny met zn 5 / 10 kilo missen maar vond dat ie toch wat aardige balletjes gaf en gewoon zn taak deed.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jhonny komt in de 16m het beste tot z'n recht...Moeten we wel eerst eens zover komen... |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
ja maar hij gaf toch een aantal keren gewoon een goed balletje.. en aan zn conditie kan worden gewerkt zeg ik... liepen andere mensen erger te stunten dan een keer zijn zwake sprint |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: inderdaad snap het niet gaat om die 3 punten voor de rest boeit t niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na de winterstop word t alleen maar erger! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 22:51 schreef Anti-020 het volgende:ja maar hij gaf toch een aantal keren gewoon een goed balletje.. en aan zn conditie kan worden gewerkt zeg ik... liepen andere mensen erger te stunten dan een keer zijn zwake sprint . |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
waarom wordt het na de winterstop erger stylzz?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat verwachting leid tot teleurstelling en ik dus vanaf nu negativisme predik! |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 17:35 schreef sportdwaas het volgende:Luc Castaignos was vandaag de beste man van het veld en bij vlagen speelde El Ahmadi aardig, hoewel hij bij zij 2 schoten de beter in positie staande spitsen over het hoofd zag. Vlaar is dit jaar nog niet in staat de verdediging goed te organiseren en wordt ook regelmatig afgetroefd. Bij van Beukering moeten er nog zeker 5 tot 10 kilo vanaf maar je ziet wel dat hij echt gevoel heeft voor de spitspositie, tikte een paar keer aardig en had pech dat niemand meeliep die ene keer dat bleek dat hij totaal (nog) geen snelheid heeft. Ik hoop dat Mokotjo er volgende week weer bij zit want in de 2e helft was Feyenoord de greep op het middenveld volledig weg. Ik teken voor een gelijkspelletje in Amsterdam maar het zal niet makkelijk worden. Dus als iemands kwaliteiten niet liggen in zijn snelheid maar in het spelen dicht bij het doel van de tegenstander, dan moeten er een paar kilo vanaf. Stop is met die stemmingmakerij |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Vergelijk Jhonny maar met Mols of Bombarda want in die catergorie zit hij. Beukering is gevaarlijk in de zestien en kan een bal vasthouden. Maar zo lang vasthouden totdat de rest aansluit wordt moeilijk. misschien mag hij de bal met 2 handen vasthouden want dan sluit er waarschijnlijk wel een medespeler aan) Gewoon een spits voor een 2 spitsen systeem maar dat spelen wij helaas niet bij Feyenoord. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Na de winterstop gaan we omhoog, komt goed: ik predik vanaf nu alleen nog maar positivisme :) |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd, werd niets. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Daarom neem ik het ff over van je hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
De beuk vanaaf in Holland sport |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Zondag gaan we de boot in met een nulletje of acht en dan neemt Been ontslag en wordt Jean Paul van Gastel de nieuwe trainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 16:27 schreef gladdeharry het volgende:Zondag gaan we de boot in met een nulletje of acht en dan neemt Been ontslag en wordt Jean Paul van Gastel de nieuwe trainer. Zoooo...Glazen bol gekocht? |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Ik wilde het eerst niet vertellen maar nu weten jullie alvast wat er zondag gaat gebeuren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt het natuurlijk stiekum maar 7-0... |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
quote: Dan valt het gelukkig weer mee.Kleine nederlaag en Mario blijft. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dik op de counter spelen, 5-3-2.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
1-3 de mond snoeren die diknekken in Marco's pannekoekhuis! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
ja en dan als verrassing Jon Dahl in de spits, die blijkt al 3 weken fit te zijn maar hebben hem gespaard! |
|
|
|