|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ajax-feyenoord afgelast nieuwe datum 19 januari om 20.00 uur,er niet mee eens gebruik deze topic om te klagen, |
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jongens brand maar los aangezien het geweldige resultaat in milaan en de sterke eerste helf tegen vitesse, is het nu de beurt om te gaan schitteren in de klassieker!!!
ik heb er een goed gevoel over als je dat fivool positiespel kunnen vasthouden zeg ik 5-1!!!
1-0 De Zeeuw 2-0 Sulejmani 3-0 Eriksen 3-1 Castaignos 4-1 De jong 5-1 Vertonghen
ik zou ajax graag in de volgende opstelling zien spelen en hopelijk spelen ze daardoor weer goed over de vleugels
---------------stekelenbug---------------- v/d/ wiel---alderweireld--vertonghen--emanuelson
----enoh------------eriksen-------de Zeeuw
----Sulejmani---De jong------Ozbiliz/ ebicllio
die vond ik zeer goed spelen vandaag verder kan je ook nog anita achter en urby voor of met mido in de spits maar dit hoop ik!
succes!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 januari 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ehhm, lijkt me sterk, als ajax weer in het oude patroon terugvalt zeg ik oke, maar de stijgende lijn is ingezet, ik denk niet eens dat mido speelt en ik den dat van beukering hooguit invalt! ik verwacht gewoon een simpele zege, lekker over de vleugels voetballen, jongens zijn fitter want we hebben geen tussenweekse wedstrijd! komt wel goed! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: dan wordt het dus 0-1. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
een heerlijke wedstrijd met 50000 joden in het stadion......ik heb er zin in man.... gewoon lekker afmaken die gasten man |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
met de opstelling kan ik wel mee leven. Alleen een andere instelling en niets zoals in de tweede helf tegen vitesse |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@ mounir ik kan het wel met je vinden in je opmerking, alleen vond ik dat het ook vermoeidheid was, ik vond wel dat ze net als in de erste helf meer over de vleugels moeten spelen! maarjah nogmaals ze zullen dat fitter zijn i.v.m geen tussenweekse wedtrijd. en @roy het slaat nergens op wat je zegt, althans dat vind ik, mido misschien als pinchitter meer niet! |
|
|
|
|
Mounir_t
|
|
|
mido lekker thuis laten. laten we jeugd de kans geven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inderdaad maar een paar ervaren spelers kan ook geen kwaad, maar die opmerking btw van mido: als de jeugd de kans krijgt ofzo dan ben ik weg (als ik het goed zeg) vind ik wel raar je weet dat je als je deel uit maakt van een voetbalclub dat je ook op de bank kunt komen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:15 schreef Mounir_t het volgende:met de opstelling kan ik wel mee leven. Alleen een andere instelling en niets zoals in de tweede helf tegen vitesse Had niks met instelling te maken, enkel met vermoeidheid na de afgelopen week. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
echt he remko en ik denkeng ewoon hetzelfde! geweldig |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
10-0.... 10-0..
Sportdwaas is gek geworden.. Zulke hoge uitslagen bij feyenoord de statestieken zeggen..dat jullie per wedstrijd 1 doelpunt maken.. En niet 3 zoals jij bij ELKE wedstrijd zegt..
Ajax maakt er 2 in 1 wedstrijd telkens.. Ik verwacht dus een 2-1.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 19:39 schreef freakie het volgende:10-0.... 10-0.. Sportdwaas is gek geworden.. Zulke hoge uitslagen bij feyenoord de statestieken zeggen..dat jullie per wedstrijd 1 doelpunt maken.. En niet 3 zoals jij bij ELKE wedstrijd zegt.. Ajax maakt er 2 in 1 wedstrijd telkens.. Ik verwacht dus een 2-1.. vandaag maakte Ajax er 1. Nou ja hoop doet leven toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ga je zeker in je wekelijkse voorspelling 3-3 zetten sportdwaas?? je hebt het erover dat wij 1 keer scoren, hoe doen jullie het?? geloof je nou werkelijk dat feyenoord resultaat gaat halen met het onzekere spel wat ze spelen, bovendien halen ze zeges die totaal geen vertuwen geven want tegen excelsior en vvv heb je gewoon te winnen! wij zijn nu weer heel aardig aan het voetballen, dus ik geloof net in punt(en) voor feyenoord als het wel is zeg ik het ook hoor! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
hey, hier is volgende week.. :P
minimaal 11-0, ik gun die BOEREN niet de lol om de hoogste score tegen die gappies te halen dit seizoen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 19:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ga je zeker in je wekelijkse voorspelling 3-3 zetten sportdwaas?? je hebt het erover dat wij 1 keer scoren, hoe doen jullie het?? geloof je nou werkelijk dat feyenoord resultaat gaat halen met het onzekere spel wat ze spelen, bovendien halen ze zeges die totaal geen vertuwen geven want tegen excelsior en vvv heb je gewoon te winnen! wij zijn nu weer heel aardig aan het voetballen, dus ik geloof net in punt(en) voor feyenoord als het wel is zeg ik het ook hoor! positiespel van Ajax was goed vandaag maar ze miste een afmaker. Een gelijkspel zal niet makkelijk worden maar misschien kan het. misschien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
als je maar niet 3-3 gaat invullen want dat gaat niet gebeuren hahaha vandaag miste ze een afmaker, maar de volgende wedstrijd gaan de er bij wjze van spreke wel in, ze hadden ook pech en het was in de 2de helft een gebrek aan concentratie!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 18:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Jongens brand maar los aangezien het geweldige resultaat in milaan en de sterke eerste helf tegen vitesse, is het nu de beurt om te gaan schitteren in de klassieker!!! ik heb er een goed gevoel over als je dat fivool positiespel kunnen vasthouden zeg ik 5-1!!! 1-0 De Zeeuw 2-0 Sulejmani 3-0 Eriksen 3-1 Castaignos 4-1 De jong 5-1 Vertonghen ik zou ajax graag in de volgende opstelling zien spelen en hopelijk spelen ze daardoor weer goed over de vleugels ---------------stekelenbug---------------- v/d/ wiel---alderweireld--vertonghen--emanuelson ----enoh------------eriksen-------de Zeeuw ----Sulejmani---De jong------Ozbiliz/ ebicllio die vond ik zeer goed spelen vandaag verder kan je ook nog anita achter en urby voor of met mido in de spits maar dit hoop ik! succes! 11-0 het record moet weer naar mokum it,s a simpel... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: YEEAAHH..
Wat is het record eigenlijk?
maak er maar 14-0 van.
Met de groeten uit Mokum
hahahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ze moeten weer huilend richting 010,dat focking ongedierte...hehe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 21:48 schreef FsideVak129 het volgende:[..] YEEAAHH.. Wat is het record eigenlijk? maak er maar 14-0 van. Met de groeten uit Mokum hahahaha 10-0 Van PSV eerder dit seizoen ;) Ons record van winnen tegen en professionele club is 14-0 tegen een 1 of andere Luxemburgse club.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 22:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] 10-0 Van PSV eerder dit seizoen ;) Ons record van winnen tegen en professionele club is 14-0 tegen een 1 of andere Luxemburgse club.. 14-0 dat was europees, maar 12-1 tegen vitesse is nog steeds het record. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 22:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] 10-0 Van PSV eerder dit seizoen ;) Ons record van winnen tegen en professionele club is 14-0 tegen een 1 of andere Luxemburgse club.. De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van 1983-1984: 8-2. In 1986-1987, 1962-1963, 1961-1962, 1970-1971 leed Ajax met 1-3 haar grootste thuisnederlaag tegen Feyenoord. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1994-1995, 1958-1959, toen Ajax won met 0-5. In 1964-1965 ging Ajax onderuit met 9-4 in een uitwedstrijd bij Feyenoord, een record. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: In de Eredivisie wel ja idd ;) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ajax speelde in haar historie maar liefst 115 duels tegen Feyenoord. Daarvan won Ajax er 53 (46,1%) en gingen er 29 (25,2%) verloren. 33 (28,7%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 250 keer, een gemiddelde van 2,17 goals per wedstrijd. Feyenoord stelde daar 173 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,50 per wedstrijd |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
2005-2006 Play-offs 20-04-2006 Ajax-Feyenoord 3-0 (1-0) 2005-2006 Play-offs 23-04-2006 Feyenoord-Ajax 2-4 (0-2) 2006-2007 Eredivisie 20-10-2006 Feyenoord-Ajax 0-4 (0-2) 2006-2007 Eredivisie 04-02-2007 Ajax-Feyenoord 4-1 (3-1) 2007-2008 Eredivisie 11-11-2007 Feyenoord-Ajax 2-2 (1-0) 2007-2008 Eredivisie 03-02-2008 Ajax-Feyenoord 3-0 (2-0) 2008-2009 Eredivisie 21-09-2008 Feyenoord-Ajax 2-2 (0-1) 2008-2009 Eredivisie 15-02-2009 Ajax-Feyenoord 2-0 (0-0) 2009-2010 Eredivisie 01-11-2009 Ajax-Feyenoord 5-1 (1-0) 2009-2010 Eredivisie 31-01-2010 Feyenoord-Ajax 1-1 (0-1) 2009-2010 KNVB Beker 25-04-2010 Ajax-Feyenoord 2-0 (2-0) 2009-2010 KNVB Beker 06-05-2010 Feyenoord-Ajax 1-4 (0-1) 2010-2011 Eredivisie 19-09-2010 Feyenoord-Ajax 1-2 (0-1) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Veel gewonnen afgelopen jaren ;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: inderdaad ''nooit van die joduuh,ze winnen nooit van die joduuuh'' |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Daarom..
nu maar eens oogsten... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: jaja jij werkt in de bibliotheek,jij geloof in sprookjes. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Playstation 2 joh. Als ze dat al kan... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nou zelfs dat word moeilijk ouwe...haha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Daarom ook maar 0-1
2 controllers aansluiten en maar met 1 spelen.
Hahaha...jammer voor haar..
Die gaat Ride een koude douche geven.
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 22:47 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Daarom ook maar 0-1 2 controllers aansluiten en maar met 1 spelen. Hahaha...jammer voor haar.. Die gaat Ride een koude douche geven. Hahahahahahaha [/quote nu die ride krijg medelijden met hem...hehe |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Trouwens, even on-topic.
5-0 zou niet verbazingwekkend zijn. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Keep dreaming Ride. en dan maar niet van mij. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
ik denk dat het 6 of 7-0 wordt. of als de godenzonen het een echte zielige vertoning vinden 6 of 7-1. maar dan wel een eigen doelpunt die Maarten van de helft van de tegenstander scoort!!! hahahahaha. AFC AJAX CBS!!! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik mag lije dat PSV kampioen wordt op doelsaldo ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Voor je eigen club is er de komende 10 jaar niks te winnen dus dan maar op andere clubs richten...
Misschien Spakenburg? |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
whahahaha @Jacquline, ik hoor het al jij bent een "meisje/vrouwtje" met verstand wahahahahah maar mocht dat gebeuren dan zal ik van jou blijven "DREAMEN"
AFC AJAX CBS!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Om Danny de Munk maar eens aan te halen... " krijg toch allemaal de klere, " |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: danny,danny wat een mannetje,met ze mora kipsate...haha |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
zit op me werk ik ben eigen baas doe wat ik wil,en jij huisvrouw of... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik vroeg niet of je naar je werk ging.. ik vroeg of je ging werken. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
quote: ik zou wel willen maar ik blijf in mijn DREAM over jou & Mij whahahah en dat P$V op doelsaldo kampioen word. nog even en ik TREK het niet meer. OHH Jacqueline ze zeggen dat je bent veranderd, OHH Jacqueline ze zeggen dat je geen goed kan doen, maar wie dat zegt die is geen AJAXCIED, OHH Jacqueline je bent nog net als toen. whahahah.
greetzz... |
|
|
|