|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: meastro haha als hij ze bed in stapt en in een droom beland... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jesu my lord wat een LUL is dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nogmaals, leg eens uit wat er fascistisch aan is, dit is namelijk compleet het tegenovergestelde.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco verspilde moeite laat gaan is het niet waard |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik maak me er ook niet zo druk om, vind het enkel wel grappig dat meneer van alles roept, maar NOOIT eens iets kan onderbouwen, of een antwoord geeft op een vraag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij is nu waarschijnlijk op zijn drol uitgegleden en slaapt zijn roes uit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:Ik maak me er ook niet zo druk om, vind het enkel wel grappig dat meneer van alles roept, maar NOOIT eens iets kan onderbouwen, of een antwoord geeft op een vraag. Maak je niet druk, Remco! Uit zijn reacties lees ik dat hij de confrontatie zoekt. Vroeger had we ook zo'n forumlid. Krunk... Ken je hem nog? Volgens mij hetzelfde laken en pak. Elke reactie roept een tegenreactie op. En elke tegenreactie weer een volgende tegenreactie. Wees de slimste! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:46 schreef Pietje het volgende:[..] Maak je niet druk, Remco! Uit zijn reacties lees ik dat hij de confrontatie zoekt. Vroeger had we ook zo'n forumlid. Krunk... Ken je hem nog? Volgens mij hetzelfde laken en pak. Elke reactie roept een tegenreactie op. En elke tegenreactie weer een volgende tegenreactie. Wees de slimste! ;-) Zoals ik ook al zei, ik maak me er niet zo druk om...
Overigens doe je nou Krunk wel iets te kort, met hem kon je nog wel inhoudelijk over voetbal praten:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Zoals ik ook al zei, ik maak me er niet zo druk om... Overigens doe je nou Krunk wel iets te kort, met hem kon je nog wel inhoudelijk over voetbal praten:-) Nou.....? Ik lag vaak met hem in de clinch, hoor. Ook over voetbal ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Piet voor z'on wijze man als jij heb je wel een vreemde avatar,of scheur jij de A1 af op je moter met miss piet achterop |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
oja heeft je kleinzoon geregeld of niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:51 schreef nemam-tiL het volgende:Piet voor z'on wijze man als jij heb je wel een vreemde avatar,of scheur jij de A1 af op je moter met miss piet achterop Hahahaha. Nou nemam... Ik had juist begrepen, dat een avatar exact het tegenovergestelde van jezelf zou moeten zijn. Vandaar dat stoere manneke ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach ja, niemand is heilig toch... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mijn kleindochter (geen kleinzoon, hahaha) is nog veel te klein. Die wordt morgen 10 maanden :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
klinkt dat raar kleindochter kleinzoon klinkt wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar heb je hartstikke gelijk in. Maar die kerel kreeg er destijds volgens mij een erectie van wanneer hij weer eens overhoop met iemand lag. Hij zocht meestal een persoonlijke confronatie op. Niet mijn "man". |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En toch is het een heel lief klein meisje. Hahahaha. Ik heb haar vanmiddag nog eventjes gezien. Zo leuk!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:56 schreef Pietje het volgende:[..] Daar heb je hartstikke gelijk in. Maar die kerel kreeg er destijds volgens mij een erectie van wanneer hij weer eens overhoop met iemand lag. Hij zocht meestal een persoonlijke confronatie op. Niet mijn "man". Ook niet mijn man hoor, begrijp me niet verkeerd, het was ook niet mijn "man" hoor, maar respecteer hem meer dan Harry |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 22:56 schreef Pietje het volgende:[..] Daar heb je hartstikke gelijk in. Maar die kerel kreeg er destijds volgens mij een erectie van wanneer hij weer eens overhoop met iemand lag. Hij zocht meestal een persoonlijke confronatie op. Niet mijn "man". doet uitgebrande harry toch ook hij moet Remco hebben,van mij mag hij opzouten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco voegt hier op dit forum ontzettend veel toe,hij onderbouwd zijn meningen met statistieken en weetjes.Harry kopierd en plakt alleen maar en zt daar een regeltje onder. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik vind dat toch een vorm van matennaaierij man.......wie ben jij om hier de boel in de gaten te houden en mensen verklikken......daar heb ik dus wel een hekel aan......als ik iemand in de supermarkt iets in zijn zak zie stoppen dan is het niet mijn taak om hem erbij te lappen...ik heb van mijn leven nog nooit iemand verraden man.....komt niet in MIJN woordenboek voor..........
mensen zoals jij werden in de oorlog afgeschoten door de ondergrndse,mensen naaien/verraden bah |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:05 schreef nemam-tiL het volgende:Remco voegt hier op dit forum ontzettend veel toe,hij onderbouwd zijn meningen met statistieken en weetjes.Harry kopierd en plakt alleen maar en zt daar een regeltje onder. nou nou je zit nog net niet in ze reet... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:05 schreef nemam-tiL het volgende:Remco voegt hier op dit forum ontzettend veel toe,hij onderbouwd zijn meningen met statistieken en weetjes.Harry kopierd en plakt alleen maar en zt daar een regeltje onder. Helemaal met je eens. Maar wat ik bedoelde is, dat wanneer ik een zouteloze opmerking krijg, ik er niet continu op zou reageren. Dat is hetgeen Harry volgens mij leuk vindt. De tegenreactie en dan heb je binnen de kortste keren de confronatie die hij zoekt. Maar mijn post was niks meer of minder dan een goed bedoeld advies ;-) Iedereen moet zelf uitmaken of en zo ja hoe hij reageert!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben je er bij heb je een webcam wat ben jij een intrieste lamlul,wat probeer jij te bewijzen,jij bent echt een low live |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:10 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal met je eens. Maar wat ik bedoelde is, dat wanneer ik een zouteloze opmerking krijg, ik er niet continu op zou reageren. Dat is hetgeen wat Harry volgens mij leuk vindt. De tegenreactie en dan heb je binnen de kortste keren de confronatie die hij zoekt. Maar mijn post was niks meer of minder dan een goed bedoeld advies ;-) Iedereen moet zelf uitmaken of en zo ja hoe hij reageert! kan me voorstellen dat Remco blijft reageren ik doe het ook wat een klootzak is die harry |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:16 schreef nemam-tiL het volgende:[..] kan me voorstellen dat Remco blijft reageren ik doe het ook wat een klootzak is die harry ok over provoceren gesproken... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:08 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik vind dat toch een vorm van matennaaierij man.......wie ben jij om hier de boel in de gaten te houden en mensen verklikken......daar heb ik dus wel een hekel aan......als ik iemand in de supermarkt iets in zijn zak zie stoppen dan is het niet mijn taak om hem erbij te lappen...ik heb van mijn leven nog nooit iemand verraden man.....komt niet in MIJN woordenboek voor.......... mensen zoals jij werden in de oorlog afgeschoten door de ondergrndse,mensen naaien/verraden bah Als ik een snotjong iets zie jatten kan hij van mij een pof op zijn porum krijgen. Ben geen agent maar je blijft met je fikken van andermans harde werk af. Ik ben dan wel meer van het "intern" oplossen zonder hulp van onze hermandad. degene die niks doen vind ik slapjanussen die juist voeding geven aan meer van dat soort tuig om gewoon te doen waar ze zin in hebben. Van mij mogen de mariniers wel eens een jaartje of 10 aan de leiding van dit land. Eens met harde hand regeren. Tolerantie nul komma nul. En dat geld voor elk tuig ongeacht ras of geloof, en alles beneden de rivieren geven we aan België Hahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:08 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik vind dat toch een vorm van matennaaierij man.......wie ben jij om hier de boel in de gaten te houden en mensen verklikken......daar heb ik dus wel een hekel aan......als ik iemand in de supermarkt iets in zijn zak zie stoppen dan is het niet mijn taak om hem erbij te lappen...ik heb van mijn leven nog nooit iemand verraden man.....komt niet in MIJN woordenboek voor.......... mensen zoals jij werden in de oorlog afgeschoten door de ondergrndse,mensen naaien/verraden bah Misschien dat je nog een keer wat geschiedenisles kan gaan volgen, je weet blijkbaar maar weinig van de oorlog, en roept zomaar weer eens wat.
Fascistisch zijn en maten naaien, zijn twee van elkaar onafhankelijk dingen, google het anders ff, dan snap je dat zelf ook.
En wat dat laatste betreft, matennaaiers werden in de oorlog inderdaad afgemaakt als ze gepakt werden. Echter zie ik in jou op geen enkel mogelijke manier, een maat, ik verafschuw alles wat jij zegt en uitstraalt op dit forum, en had jou in de oorlog inderdaad direct overgedragen aan de duitsers, mensen als jou moet ik niet, en ik zie ook geen enkele reden om jou de hand boven het hoofd te houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:20 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Als ik een snotjong iets zie jatten kan hij van mij een pof op zijn porum krijgen. Ben geen agent maar je blijft met je fikken van andermans harde werk af. Ik ben dan wel meer van het "intern" oplossen zonder hulp van onze hermandad. degene die niks doen vind ik slapjanussen die juist voeding geven aan meer van dat soort tuig om gewoon te doen waar ze zin in hebben. Van mij mogen de mariniers wel eens een jaartje of 10 aan de leiding van dit land. Eens met harde hand regeren. Tolerantie nul komma nul. En dat geld voor elk tuig ongeacht ras of geloof, en alles beneden de rivieren geven we aan België Hahahahahahaha 100% mee eens.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 januari 2011 - 23:20 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Als ik een snotjong iets zie jatten kan hij van mij een pof op zijn porum krijgen. Ben geen agent maar je blijft met je fikken van andermans harde werk af. Ik ben dan wel meer van het "intern" oplossen zonder hulp van onze hermandad. degene die niks doen vind ik slapjanussen die juist voeding geven aan meer van dat soort tuig om gewoon te doen waar ze zin in hebben. Van mij mogen de mariniers wel eens een jaartje of 10 aan de leiding van dit land. Eens met harde hand regeren. Tolerantie nul komma nul. En dat geld voor elk tuig ongeacht ras of geloof, en alles beneden de rivieren geven we aan België Hahahahahahaha + 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kap er in ieder geval mee, morgen 06:00 weer aan het werk, welterusten.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent begonnen met provoceren,wat is je probleem man,stront kan typen en dat soort opmerkingen,dat ik bij Remco in zijn reet zit(wat ik je kan aanraden,erg prettig) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Even wat anders. Wat wil sportdwaas nou eigenlijk bereiken met zijn voorspellingen?:P Hij had zn gelijkspelletje alweer gewijzigd in een overwinning voor Feyenoord. Ik denk dat het het geen grootse wedstrijd gaat worden, een gelijkspel zit er dik in naar mijn gevoel althans. Hoop op een overwinning met mooi, bewegelijk en aanvallend voetbal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Welterusten, Remco. Tot morgen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ja slaapse iedereen en tot morgen...mazzeltov |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
De feyenoorders maken zich enorm druk over het eventuele vertrek van Leo Beenhakker.. Eindelijk is er weer is eens een andere club waar het onrustig is, altijd is Ajax de pineut. Psv bijvoorbeeld blijft er altijd wat koeltjes onder. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Jongens jongens jongens jongens...
Wat is hier toch aan de hand met sommige figuren hier.
Je kunt elkaar ook gewoon negeren ipv zo heftig in te gaan op bepaalde woorden.
Concentreer je aub op de wedstrijd van morgenavond. Het zou zonde zijn als je door al dit gelul vergeet te genieten. Morgenavond een dikke 4-0 of misschien wel 7-0 en met de wens van de gedachten een 11-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
hahahaha werelds... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
God wat een goed gevoel heb ik over morgenavond. Helemaal nu Beenhakker weg vlucht. alles naar de klote... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb ontzettend veel zin in morgenavond. In de middag het centrum alvast opzoeken voor een heerlijke goudgele rakker en een beetje vertier. Daarna 's avonds die havenslaven weer met een dikke nederlaag terugsturen naar het strontgat, zodat ze daar verder kunnen janken over het vertrek van Beenhaksel. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 10:48 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik heb ontzettend veel zin in morgenavond. In de middag het centrum alvast opzoeken voor een heerlijke goudgele rakker en een beetje vertier. Daarna 's avonds die havenslaven weer met een dikke nederlaag terugsturen naar het strontgat, zodat ze daar verder kunnen janken over het vertrek van Beenhaksel. Hahaha
veel plezier.. moet werken tot 18 uur.. daarna eindje rijden en dan op tijd naar binnen.
heb er zin in. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 11:11 schreef Ride het volgende:[..] Hahaha veel plezier.. moet werken tot 18 uur.. daarna eindje rijden en dan op tijd naar binnen. heb er zin in. Dan heb ik het slimmer bekeken. Heb mijn baas verteld dat ik vanaf maandag tot en met vrijdag niet op het werk zou komen. Alles in het teken van de wedstrijd tegen die kakkerlakken. Morgen op tijd het centrum in. Maar jij ook een fijne wedstrijd gewenst. We gaan er weer een supersfeertje van maken, waardoor die kakkerlakken bij betreden van het veld al hun broek volpoepen.
Joden zijn de baas over Rotterdam!! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mounir weer ziek? jezus, wat word ik moe van dat die kerel |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Met alle respect, maar ik begin het ziek zijn van El Hamdoei een beetje opvallend en onrealistisch te vinden. Tis nu al de derde keer dat hij zich ziek meldt voor een duel van Ajax. Ben die gozer helemaal beu. Hopelijk zien we hem morgen ook niet in de ArenA op de tribune. Iemand die ziek is hoort namelijk thuis is bed te liggen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ja... El Hammie kan weinig goeds meer doen bij ons.
Tenzij hij er straks a.s. zondag tegen Utrecht 3 inknalt... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
straks deze nog overal in het Feyenoordtopic droppen... |
|
|