|
|
opa
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
opstelling gewoon
steek
vdwiel alder vertonghen daley enoh dezeeuw eriksen sulejmani dejong(cvitanich) ebicilio |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 16:04 schreef Pietje het volgende:[..] Ik moet wel bekennen, dat de Hongaarse pers geschreven schijnt te hebben, dat die Simon beter zou moeten zijn dat Dzsudzsak... Al met al ben ik tevreden wanneer Ajax gewoon wint met dwingend, swingend, attractief en aanvallend voetbal. De uitslag maakt me dan eigenlijk verder niet uit. Het liefst toch wel met 3 doelputen verschil, anders hebben ze natuurlijk genoeg excuses klaarstaan om te verkondigen dat ze eigenlijk beter waren en hadden moeten winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door AFCA! -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
hier ging wat mis... :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:49 schreef AFCA! het volgende:[..] Het liefst toch wel met 3 doelputen verschil, anders hebben ze natuurlijk genoeg excuses klaarstaan om te verkondigen dat ze eigenlijk beter waren en hadden moeten winnen. lekker excuses laten hebben, winnen is winnen, misschien is het wel leuker, om maar met 1-0 in de 98e minuut te winnen, dan hebben ze dat gevoel van "zo dichtbij, maar zo ver weg" en blijven de belangrijke 3 punten gewoon in A'dam |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het "TIETJE" Wat doe je allemaal?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha... het ging niet zoals ik wilde... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oooooowwwwwhhhhhhhhhh..... Was dat het:-) |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] lekker excuses laten hebben, winnen is winnen, misschien is het wel leuker, om maar met 1-0 in de 98e minuut te winnen, dan hebben ze dat gevoel van "zo dichtbij, maar zo ver weg" en blijven de belangrijke 3 punten gewoon in A'dam Heb liever dat ik de volgende dag op school niets hoor en niemand met z'n feyenoord trui zie rondlopen dan dat ik hoor: Ja de scheids dit, het veld dat, de uitsupporters dit haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: :-(((
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Na enkele weken winterstop gaat het eindelijk beginnen. En dan staat gelijk één van de mooiste wedstrijden van het jaar op het programma: AJAX - Feyenoord, morgenavond om 20.45 uur.
De trainerswissel heeft het vertrouwen in de hoofdstad goed gedaan. Inmiddels staat de teller van het aantal verkochte seizoenkaarten over de 42.500 en wordt er weer gedacht aan de titel.
De laatste vijf competitiewedstrijden in de Arena leverden de Amsterdammers weinig problemen op. Ajax won alle ontmoetingen, met een doelsaldo van 16-2 als gevolg. Vorig jaar zegevierde de ploeg vrij eenvoudig met 5-1 van Feyenoord. Een zege met dezelfde cijfers zou mooi zijn, maar veel supporters zullen stiekem denken aan de wedstrijd Psv - Feyenoord...
Een kijk op het verleden leert me dat morgenavond de 55e ontmoeting in Amsterdam tussen beide in de Eredivisie is. 29x heeft AJAX tot nu toe gewonnen van Rotterdam-Zuid, 11x pakte de Rotterdammers de volle buit en 14x eindigde het duel onbeslist. Het doelsaldo is verreweg in het voordeel van Ons; 128-64.
Willy Schmidt ( R.I.P.) was de matchwinnaar in de allereerste officiele Klassieker in de hoofdstad ( 17-03-1957 ). In dat duel deden Rinus Michels ( R.I.P.) en Eddy Pieters Graafland ( 8 seizoenen AJAX en 12 seizoenen Feyenoord ) mee voor Ons Aller Ajax.
5-0 werd het op 13-11-1966 met Johan Cruijff ( 2x ), Sjaak Swart ( 2x ) en Klaas Nuninga als de schutters. Theo v.Duivenbode ( ex-Feyenoord ) speelde destijds in het Ajax-shirt en Wim Jansen ( ex-Ajax ) in het Feyenoord-tenue.
Een 6-0 werd geboekt op 01-11-1975 met Ruud Geels als de grote man. Maar liefst 5x zou deze grootheid het doel treffen! De andere goal kwam op naam van Arno Steffenhagen. Hier het schitterende verhaal van Ruud;
Er zijn vele spelers geweest die voor zowel AJAX als Feyenoord hebben gespeeld oa Ronald Koeman, John v.Loen, Arnold Scholten, Simon Tahamata, Peter v.Vossen en Rob Witschge. De bekendste echter is Johan Cruijff en hij had op 18-09-1983 een beroerde middag, want hij had die dag, en niet alleen die dag, het verkeerde shirt aan. De eindstand van 8-2 kwam tot stand door onder meer 3 goals van Marco v.Basten. Jesper Olsen werkte er 2 tegen het netje. Peter Boeve, Keje Molenaar ( Ajax en Feyenoord-speler ) en Ronald Koeman troffen ook doel. Opstelling toen; Hans Galjé, Peter Boeve, Sonny Silooy, Ronald Koeman, Frank Rijkaard, Edo Ophof, Jan Mølby, Felix Gasselich, Marco van Basten, Gerald Vanenburg, Jesper Olsen. Keje Molenaar kwam in het veld voor Gasselich.
Het is bekend dat AJAX Feyenoord dikwijls heeft vernederd, of het nou in Amsterdam of Rotterdam was. Hier volgen enkele doelpunten die Ajax in het verleden maakte tegen de Rotterdammers;
Genoten mensen???? Dat moet haast wel en ik kan niet wachten tot morgenavond! De Jeugd heeft weer de toekomst bij AJAX dankzij held Frank de Boer en ik ga een voorspelling maken mensen... Ik zeg een 4-1 zege met Ajax-voetbal zoals we gewend zijn van weleer!
Niet dan? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 15:52 schreef remco k het volgende:[..] lekker excuses laten hebben, winnen is winnen, misschien is het wel leuker, om maar met 1-0 in de 98e minuut te winnen, dan hebben ze dat gevoel van "zo dichtbij, maar zo ver weg" en blijven de belangrijke 3 punten gewoon in A'dam Ik snap dit echt niet... ik kan daar nooit mee leven. Ja als teletekstuitslag als ik het niet kan zien of er niet bij kan zijn maar om mee te maken?
Nee, ik ben van de 1ste helft zo veel voorstaan dat ze de 2e helft met lood in hun schoenen moeten rondlopen en dan akties zien zoals Richard Witschge. Heerlijk gewoon.
Oftewel... de eerste helft wil ik minimaal 3x kunnen juichen...
beetje tot de 90e minuut wachten tot we winnen, paar keer meegemaakt en ik vind dat klote |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:08 schreef alibabba het volgende:Na enkele weken winterstop gaat het eindelijk beginnen. En dan staat gelijk één van de mooiste wedstrijden van het jaar op het programma: AJAX - Feyenoord, morgenavond om 20.45 uur. De trainerswissel heeft het vertrouwen in de hoofdstad goed gedaan. Inmiddels staat de teller van het aantal verkochte seizoenkaarten over de 42.500 en wordt er weer gedacht aan de titel. De laatste vijf competitiewedstrijden in de Arena leverden de Amsterdammers weinig problemen op. Ajax won alle ontmoetingen, met een doelsaldo van 16-2 als gevolg. Vorig jaar zegevierde de ploeg vrij eenvoudig met 5-1 van Feyenoord. Een zege met dezelfde cijfers zou mooi zijn, maar veel supporters zullen stiekem denken aan de wedstrijd Psv - Feyenoord... Een kijk op het verleden leert me dat morgenavond de 55e ontmoeting in Amsterdam tussen beide in de Eredivisie is. 29x heeft AJAX tot nu toe gewonnen van Rotterdam-Zuid, 11x pakte de Rotterdammers de volle buit en 14x eindigde het duel onbeslist. Het doelsaldo is verreweg in het voordeel van Ons; 128-64. Willy Schmidt ( R.I.P.) was de matchwinnaar in de allereerste officiele Klassieker in de hoofdstad ( 17-03-1957 ). In dat duel deden Rinus Michels ( R.I.P.) en Eddy Pieters Graafland ( 8 seizoenen AJAX en 12 seizoenen Feyenoord ) mee voor Ons Aller Ajax. 5-0 werd het op 13-11-1966 met Johan Cruijff ( 2x ), Sjaak Swart ( 2x ) en Klaas Nuninga als de schutters. Theo v.Duivenbode ( ex-Feyenoord ) speelde destijds in het Ajax-shirt en Wim Jansen ( ex-Ajax ) in het Feyenoord-tenue. Een 6-0 werd geboekt op 01-11-1975 met Ruud Geels als de grote man. Maar liefst 5x zou deze grootheid het doel treffen! De andere goal kwam op naam van Arno Steffenhagen. Hier het schitterende verhaal van Ruud; [ filmpje ] Er zijn vele spelers geweest die voor zowel AJAX als Feyenoord hebben gespeeld oa Ronald Koeman, John v.Loen, Arnold Scholten, Simon Tahamata, Peter v.Vossen en Rob Witschge. De bekendste echter is Johan Cruijff en hij had op 18-09-1983 een beroerde middag, want hij had die dag, en niet alleen die dag, het verkeerde shirt aan. De eindstand van 8-2 kwam tot stand door onder meer 3 goals van Marco v.Basten. Jesper Olsen werkte er 2 tegen het netje. Peter Boeve, Keje Molenaar ( Ajax en Feyenoord-speler ) en Ronald Koeman troffen ook doel. Opstelling toen; Hans Galjé, Peter Boeve, Sonny Silooy, Ronald Koeman, Frank Rijkaard, Edo Ophof, Jan Mølby, Felix Gasselich, Marco van Basten, Gerald Vanenburg, Jesper Olsen. Keje Molenaar kwam in het veld voor Gasselich. Het is bekend dat AJAX Feyenoord dikwijls heeft vernederd, of het nou in Amsterdam of Rotterdam was. Hier volgen enkele doelpunten die Ajax in het verleden maakte tegen de Rotterdammers; [ filmpje ] Genoten mensen???? Dat moet haast wel en ik kan niet wachten tot morgenavond! De Jeugd heeft weer de toekomst bij AJAX dankzij held Frank de Boer en ik ga een voorspelling maken mensen... Ik zeg een 4-1 zege met Ajax-voetbal zoals we gewend zijn van weleer! Niet dan? Fantastisch weer Alibabba, alleen hier al om ben ik blij dat de winterstop voorbij is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:13 schreef Ride het volgende:[..] Ik snap dit echt niet... ik kan daar nooit mee leven. Ja als teletekstuitslag als ik het niet kan zien of er niet bij kan zijn maar om mee te maken? Nee, ik ben van de 1ste helft zo veel voorstaan dat ze de 2e helft met lood in hun schoenen moeten rondlopen en dan akties zien zoals Richard Witschge. Heerlijk gewoon. Oftewel... de eerste helft wil ik minimaal 3x kunnen juichen... beetje tot de 90e minuut wachten tot we winnen, paar keer meegemaakt en ik vind dat klote Weet je wat voor mij hierin het allerbelangrijkste is, winnen en goed voetballen. En ik snap helemaal wat je bedoeld, het was ook als een grap bedoeld, natuurlijk zie ik ze ook liever iedere wedstrijd met 10-0 winnen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:08 schreef alibabba het volgende:Na enkele weken winterstop gaat het eindelijk beginnen. En dan staat gelijk één van de mooiste wedstrijden van het jaar op het programma: AJAX - Feyenoord, morgenavond om 20.45 uur. De trainerswissel heeft het vertrouwen in de hoofdstad goed gedaan. Inmiddels staat de teller van het aantal verkochte seizoenkaarten over de 42.500 en wordt er weer gedacht aan de titel. De laatste vijf competitiewedstrijden in de Arena leverden de Amsterdammers weinig problemen op. Ajax won alle ontmoetingen, met een doelsaldo van 16-2 als gevolg. Vorig jaar zegevierde de ploeg vrij eenvoudig met 5-1 van Feyenoord. Een zege met dezelfde cijfers zou mooi zijn, maar veel supporters zullen stiekem denken aan de wedstrijd Psv - Feyenoord... Een kijk op het verleden leert me dat morgenavond de 55e ontmoeting in Amsterdam tussen beide in de Eredivisie is. 29x heeft AJAX tot nu toe gewonnen van Rotterdam-Zuid, 11x pakte de Rotterdammers de volle buit en 14x eindigde het duel onbeslist. Het doelsaldo is verreweg in het voordeel van Ons; 128-64. Willy Schmidt ( R.I.P.) was de matchwinnaar in de allereerste officiele Klassieker in de hoofdstad ( 17-03-1957 ). In dat duel deden Rinus Michels ( R.I.P.) en Eddy Pieters Graafland ( 8 seizoenen AJAX en 12 seizoenen Feyenoord ) mee voor Ons Aller Ajax. 5-0 werd het op 13-11-1966 met Johan Cruijff ( 2x ), Sjaak Swart ( 2x ) en Klaas Nuninga als de schutters. Theo v.Duivenbode ( ex-Feyenoord ) speelde destijds in het Ajax-shirt en Wim Jansen ( ex-Ajax ) in het Feyenoord-tenue. Een 6-0 werd geboekt op 01-11-1975 met Ruud Geels als de grote man. Maar liefst 5x zou deze grootheid het doel treffen! De andere goal kwam op naam van Arno Steffenhagen. Hier het schitterende verhaal van Ruud; [ filmpje ] Er zijn vele spelers geweest die voor zowel AJAX als Feyenoord hebben gespeeld oa Ronald Koeman, John v.Loen, Arnold Scholten, Simon Tahamata, Peter v.Vossen en Rob Witschge. De bekendste echter is Johan Cruijff en hij had op 18-09-1983 een beroerde middag, want hij had die dag, en niet alleen die dag, het verkeerde shirt aan. De eindstand van 8-2 kwam tot stand door onder meer 3 goals van Marco v.Basten. Jesper Olsen werkte er 2 tegen het netje. Peter Boeve, Keje Molenaar ( Ajax en Feyenoord-speler ) en Ronald Koeman troffen ook doel. Opstelling toen; Hans Galjé, Peter Boeve, Sonny Silooy, Ronald Koeman, Frank Rijkaard, Edo Ophof, Jan Mølby, Felix Gasselich, Marco van Basten, Gerald Vanenburg, Jesper Olsen. Keje Molenaar kwam in het veld voor Gasselich. Het is bekend dat AJAX Feyenoord dikwijls heeft vernederd, of het nou in Amsterdam of Rotterdam was. Hier volgen enkele doelpunten die Ajax in het verleden maakte tegen de Rotterdammers; [ filmpje ] Genoten mensen???? Dat moet haast wel en ik kan niet wachten tot morgenavond! De Jeugd heeft weer de toekomst bij AJAX dankzij held Frank de Boer en ik ga een voorspelling maken mensen... Ik zeg een 4-1 zege met Ajax-voetbal zoals we gewend zijn van weleer! Niet dan? Klasse, alibabba. Ja alweer. Ik heb inderdaad genoten!! In de Sportpooler heb ik toevallig ook 4-1 voorspeld. Wat in jouw stukje het voor mij extra leuk maakt is het doelsaldo van de laatste paar jaar: 16-2... 16 februari dus en dat is mijn verjaardag! Ik hoop dat Ajax het niveau van de laatste 3 "echte" wedstrijden onder Frank de Boer (de vriendschappelijk wedstrijden tegen HSV en Galatasaray moeten we maar gauw vergeten) weet vast te houden. Morgen met Daley Blind in de basis... ik heb erg veel vertrouwen in die jongen. En wie weet Cvitanich in de basis. Ook in hem heb ik behoorlijk wat vertrouwen. Dus, inderdaad: 4-1. Go Ajax, go!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godverdomme..ik help het jullie allemaal hopen man!!!!!!!ik heb raar gevoel.......luis,el hammie en de allergrootste die we gaan missen morgen....ons urby!!!!!!! kutzooi....ben al blij met een 1-0etje man.....kutkakkerlakken.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:24 schreef joduh het volgende:godverdomme..ik help het jullie allemaal hopen man!!!!!!!ik heb raar gevoel.......luis,el hammie en de allergrootste die we gaan missen morgen....ons urby!!!!!!! kutzooi....ben al blij met een 1-0etje man.....kutkakkerlakken.... Wat the fokker is dit nu weer Joduh, ga eens heel snel je bekkie spoelen Neem even een biertje of 6 en lees je post nog eens. Leek wel of je bang aan het worden bent |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:18 schreef remco k het volgende:[..] Fantastisch weer Alibabba, alleen hier al om ben ik blij dat de winterstop voorbij is.. Thanks man! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 16:29 schreef Pietje het volgende:[..] Klasse, alibabba. Ja alweer. Ik heb inderdaad genoten!! In de Sportpooler heb ik toevallig ook 4-1 voorspeld. Wat in jouw stukje het voor mij extra leuk maakt is het doelsaldo van de laatste paar jaar: 16-2... 16 februari dus en dat is mijn verjaardag! Ik hoop dat Ajax het niveau van de laatste 3 "echte" wedstrijden onder Frank de Boer (de vriendschappelijk wedstrijden tegen HSV en Galatasaray moeten we maar gauw vergeten) weet vast te houden. Morgen met Daley Blind in de basis... ik heb erg veel vertrouwen in die jongen. En wie weet Cvitanich in de basis. Ook in hem heb ik behoorlijk wat vertrouwen. Dus, inderdaad: 4-1. Go Ajax, go!! Ik heb ook 4-1 in de Sportpooler gezet en op 16 februari zing ik wederom een liedje voor P(T)ietje! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 17:51 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Wat the fokker is dit nu weer Joduh, ga eens heel snel je bekkie spoelen Neem even een biertje of 6 en lees je post nog eens. Leek wel of je bang aan het worden bent hahah vakkie129!!!! ik heb 3 flesjes op....ik ga zo voor de 4e man....effe wachten nog en dan lees ik hem weer ....;-))))))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:31 schreef joduh het volgende:[..] hahah vakkie129!!!! ik heb 3 flesjes op....ik ga zo voor de 4e man....effe wachten nog en dan lees ik hem weer ....;-))))))) WTF, jij spoort ook echt niet.. Whahahahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 19:31 schreef joduh het volgende:[..] hahah vakkie129!!!! ik heb 3 flesjes op....ik ga zo voor de 4e man....effe wachten nog en dan lees ik hem weer ....;-))))))) Nu heb je fles 7 ook wel op...zie je het weer helder |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vakkie129???ik heb mijn 8e jupiler blehhhhhhh biertje op......ik lees ff mijn post na en je heb geljk man......hahahah wat een wijvenpost deed ik????sollie man.........ik denk 11-0 nu hahahahah ;-)))))maar ik vind het nog steeds kutkakkerlakkuhhhhhhhh want wij zijn JODUHHHHH JODUHHHH JODUHHHHH |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Jaqueline ga weg naar je eigen blog viezerd ! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 21:43 schreef joduh het volgende:vakkie129???ik heb mijn 8e jupiler blehhhhhhh biertje op......ik lees ff mijn post na en je heb geljk man......hahahah wat een wijvenpost deed ik????sollie man.........ik denk 11-0 nu hahahahah ;-)))))maar ik vind het nog steeds kutkakkerlakkuhhhhhhhh want wij zijn JODUHHHHH JODUHHHH JODUHHHHH ? Zuip je nou het a.s. Feijenood stadion bier
Zum Kotzen...
Hahahahahahaha maar je ziet het al beter. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ken verdomme niet slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WE MOETE WINNE!!!!!!!!!!!!
Ben beetje ongerust over ons scorend vermogen zonder de vaste krachten!!!!!
Ok, ik ga weer ff probere te slapen!!!!
WINNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 00:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik ken verdomme niet slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE MOETE WINNE!!!!!!!!!!!! Ben beetje ongerust over ons scorend vermogen zonder de vaste krachten!!!!! Ok, ik ga weer ff probere te slapen!!!! WINNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ?
ik heb heerlijk geslapen, lekker uitgerust voor vanavond. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Had nog een paar sms'jes gekregen van wat klanten uit regio rotjeknor..
Of ik wel zeker wist dat ik vanavond naar de wedstrijd ging omdat we klop zouden krijgen van ze.
Ik heb maar geantwoord dat ze de 2e helft ook uit moeten kijken als het inmiddels 7-0 staat
HAHAHAHAHAHAHA
Heerlijk man, die gasten hebben daadwerkelijk het idee dat ze gaan winnen vanavond. Hopelijk hebben die spelers dat ook in hun koppie en gaan ze weer rennen als een kipje zonder kop. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
ik ben al blij met een 1-0 overwinning , we kennen allemaal meneer hoogmoed ,die viel wel eens ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 10:23 schreef Afcabz het volgende:ik ben al blij met een 1-0 overwinning , we kennen allemaal meneer hoogmoed ,die viel wel eens ;) Geen last van...
WIJ ZIJN AJAX |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nog 3 uur te gaan, en dan gaan we de binnenstad maar eens opzoeken voor een paar goudgele rakkers. Nog meer mensen die naar de binnenstad gaan, voordat we ons naar de ArenA verplaatsen? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 10:50 schreef amsterdammer113 het volgende:Nog 3 uur te gaan, en dan gaan we de binnenstad maar eens opzoeken voor een paar goudgele rakkers. Nog meer mensen die naar de binnenstad gaan, voordat we ons naar de ArenA verplaatsen? Nop... moet werken tot 18 uur...
daarna thuis eten, kids een kusje geven.. vrouw ff knuffelen en in de auto op weg naar de Arena. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Dit is toch fantastisch...
Ebecilio: "Ik weet dat ik Swerts kan hebben" Lorenzo Ebecilio was voor de Klassieker tegen Feyenoord verzekerd van een basisplaats, maar het duel kon eind december geen doorgang vinden. Aan zijn situatie is echter niets veranderd.
Ebecilio staat door de afwezigheid van Mounir El Hamdaoui en Luis Suarez opnieuw op het magneetbord. "Ik baalde enorm dat het duel werd afgekeurd. Ik zou namelijk spelen, maar ik wist ook dat dat een paar weken later anders zou kunnen zijn", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Dat is echter niet het geval. De negentienjarige aanvaller krijgt woensdagavond wel te maken met een nieuwe Feyenoord-speler: Gill Swerts. "Hij zal me nog wel kennen", grinnikt Ebecilio", die onlangs nog met Jong Ajax tegen Jong AZ speelde. "We wonnen met 4-2 en ik scoorde in die wedstrijd twee keer."
"We hadden nog een klein akkefietje", vertelt de linksbuiten over zijn duels met Swerts. "Ik maakte een tackle op de bal, maar kwam eigenlijk te hard in. Dat was zeker geel ja, al gaf de scheidsrechter niks."
De Belg reageerde wel. "Hij trok me naar de grond. Toen we opstonden, bleef hij me intimiderend aankijken. Ik had hem op dat moment wel op kunnen eten, maar ik bleef rustig. Ik zie de duels met vertrouwen tegemoet. Ik weet dat ik'm kan hebben." |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 11:02 schreef Ride het volgende:[..] Nop... moet werken tot 18 uur... daarna thuis eten, kids een kusje geven.. vrouw ff knuffelen en in de auto op weg naar de Arena. Hahaha, dat van het vrouwtje heb ik vanochtend al gedaan. Kinderen straks naar schoonmoeder en op weg naar de goudgele rakkers ;-) Succes Ride en laat jezelf horen vanavond. Het moet 1 grote heksenketel worden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 11:06 schreef BRW het volgende:Dit is toch fantastisch... Ebecilio: "Ik weet dat ik Swerts kan hebben" Lorenzo Ebecilio was voor de Klassieker tegen Feyenoord verzekerd van een basisplaats, maar het duel kon eind december geen doorgang vinden. Aan zijn situatie is echter niets veranderd. Ebecilio staat door de afwezigheid van Mounir El Hamdaoui en Luis Suarez opnieuw op het magneetbord. "Ik baalde enorm dat het duel werd afgekeurd. Ik zou namelijk spelen, maar ik wist ook dat dat een paar weken later anders zou kunnen zijn", zegt hij in het Algemeen Dagblad. Dat is echter niet het geval. De negentienjarige aanvaller krijgt woensdagavond wel te maken met een nieuwe Feyenoord-speler: Gill Swerts. "Hij zal me nog wel kennen", grinnikt Ebecilio", die onlangs nog met Jong Ajax tegen Jong AZ speelde. "We wonnen met 4-2 en ik scoorde in die wedstrijd twee keer." "We hadden nog een klein akkefietje", vertelt de linksbuiten over zijn duels met Swerts. "Ik maakte een tackle op de bal, maar kwam eigenlijk te hard in. Dat was zeker geel ja, al gaf de scheidsrechter niks." De Belg reageerde wel. "Hij trok me naar de grond. Toen we opstonden, bleef hij me intimiderend aankijken. Ik had hem op dat moment wel op kunnen eten, maar ik bleef rustig. Ik zie de duels met vertrouwen tegemoet. Ik weet dat ik'm kan hebben." Heerlijk. Laat die Ebecilio die kutkakkerlak maar alle hoeken van het veld zien. Hahaha |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Hahaha wat een held! Dat gaat nog lachen worden vanavond! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahaha
die feyenoorders gaan eerst los op Jantje Vertonghen waardoor ze na een kwartiertje al met 3 gele kaarten staan... en dan durven ze nog minder
Hahahaha
Ik ga helemaal los vanavond... morgen maar vrij vragen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 11:26 schreef Ride het volgende:Hahaha die feyenoorders gaan eerst los op Jantje Vertonghen waardoor ze na een kwartiertje al met 3 gele kaarten staan... en dan durven ze nog minder Hahahaha Ik ga helemaal los vanavond... morgen maar vrij vragen Heb je dat nou nog niet geregeld??? Man man man, dat soort zaken moet je al weken van tevoren hebben gepland ;-) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Heb zo'n gevoel dat het een moeilijke pot gaat worden....dit Ajax scoort erg weinig zonder Suarez en Hammie. Denk 1-0 voor Ajax. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 11:28 schreef Rogier het volgende:Heb zo'n gevoel dat het een moeilijke pot gaat worden....dit Ajax scoort erg weinig zonder Suarez en Hammie. Denk 1-0 voor Ajax. Juist vanavond thuis man... ze scoren als gekken tegen die waardeloze doelman van hun. Mulder...hahahahaha |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ze scoren als gekken ? Zonder Luis wordt er nauwelijs gescoord de afgelopen 5 wedstrijden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Juist vanavond man.
Ebicilijojo't die Swerts gek. Tsunami omzeilt die Vlaar volledig En Eriksen plaatst een paar ballen over Mulder heen.
dat er niet veel gescoord is zegt meer over de tegenstander dan over ons.
Ik ben überpositief over vanavond |
|
|
|
|
dege
|
|
|
positief ben ik zeker ook over vanavond, maar makkelijk zoals sommigen het hier doen geloven word het zeker niet. AJAX-Feyenoord is een wedstrijd apart, ook al staan die kakkerlakken 13e en mag het geen topper genoemd worden, de rivaliteit daar gaat het om en daarom kan het nog wel eens een knap lastige pot worden. Hoop op een mooie avond voetbal met natuurlijk een overwinning voor AJAX, verheug me er nu al op, kan niet wachten tot vanavond. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat niet nee, maar de 0 houden tegen Milan, AZ en Vitesse uit zegt ook wel wat en als ze het net zo goed doen als in die wedstrijden komt het wel goed. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb godverdomme diaree!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Maargoed dat ik niet kon slapen....anders lag nou mn bed dus ook vol!!
Tering wat heb ik een spanning in mn lijf!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|