|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahaha, nee man, die eet ik niet!!
Ik had er weken lang een goed gevoel over en zelfs in mn "samenvatting" een paar pagina's terug zou het 4-1 worden.....maar ik zit met onze spitsen in de maag.....heb opeens het idee dat we weer kansen gaan laten liggen en dat er achterin foutjes gemaakt gaan worden.......ik ben ff weg....naar de plee!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 12:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hahaha, nee man, die eet ik niet!! Ik had er weken lang een goed gevoel over en zelfs in mn "samenvatting" een paar pagina's terug zou het 4-1 worden.....maar ik zit met onze spitsen in de maag.....heb opeens het idee dat we weer kansen gaan laten liggen en dat er achterin foutjes gemaakt gaan worden.......ik ben ff weg....naar de plee!!!! Je zal er maar last van hebben... ik niet. Totaal geen enkele spanning voor vanavond. Ga er lekker heen, drink een paar biertjes vooraf want in de Arena mag het (gelukkig want pisboerenbier) niet.
Klein flesje wodka in mijn laars voor in de cola en het wordt een lekkere wedstrijd. 1e helft een stuk of 3x opspringen om te juichen. 2e helft wat rustiger aan, krachten sparen voor tegen die Kutrechters |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wacht ff hoor....ik zit ff te bidden!! nee, niet op de wc! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Allah, Boedha, God, Jahweh, Ron Jeremy... naar wie bid je dan?
Oh wacht...
Rinus Michels, Sjakie Wolffs en Bobbie Haarms... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 13:37 schreef Ride het volgende:[..] Allah, Boedha, God, Jahweh, Ron Jeremy... naar wie bid je dan? Oh wacht... Rinus Michels, Sjakie Wolffs en Bobbie Haarms... Ik af en toe richting doe laatste 3..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik naar niemand. Misschien voor bruine bonen... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godverre ,kom thuis van het werk,pijn in de buik.koppijn.....jezus man........ |
|
|
|
|
opa
|
|
|
jullie zijn allemaal wel erg zeker van dat ajax gaat winnen. Maar volgens mij missen jullie net als feyenoord trouwens aardig wat belangrijke spelers... Ik denk dat Feyenoord een veel grotere kans maakt dan voorgaande jaren. Als ajax niet oppast geloof ik zelfs in een overwinning voor feyenoord. En ja dat zeg ik als feyenoord supporter... Maar als ajax het niveau haalt als de eerste 2 wedstrijden onder de boer dan zal ajax winnen MAAR ze zijn gewaarschuwd :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:44 schreef opa het volgende:jullie zijn allemaal wel erg zeker van dat ajax gaat winnen. Maar volgens mij missen jullie net als feyenoord trouwens aardig wat belangrijke spelers... Ik denk dat Feyenoord een veel grotere kans maakt dan voorgaande jaren. Als ajax niet oppast geloof ik zelfs in een overwinning voor feyenoord. En ja dat zeg ik als feyenoord supporter... Maar als ajax het niveau haalt als de eerste 2 wedstrijden onder de boer dan zal ajax winnen MAAR ze zijn gewaarschuwd :P Ik ben er niet zo heel zeker van, we zullen het zien, maar een wedtsrijd tegen Feyenoord is altijd ene wedstrijd op zich.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 17:44 schreef opa het volgende:jullie zijn allemaal wel erg zeker van dat ajax gaat winnen. Maar volgens mij missen jullie net als feyenoord trouwens aardig wat belangrijke spelers... Ik denk dat Feyenoord een veel grotere kans maakt dan voorgaande jaren. Als ajax niet oppast geloof ik zelfs in een overwinning voor feyenoord. En ja dat zeg ik als feyenoord supporter... Maar als ajax het niveau haalt als de eerste 2 wedstrijden onder de boer dan zal ajax winnen MAAR ze zijn gewaarschuwd :P ? Missen er maar 1, dat is Luis.
Emanuelson -> Blind El Hammie -> Suljemani.
Bij jullie is er niemand op niveau. Ze kunnen net aan winnen van Sparta. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahaha! Lachen, lol |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Watje...
Hahahahahahaha
Jongens, mannen en Nora/Jodinnetje veel plezier vanavond. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Voor diegene die helaas niet kunnen, en de wedstrijd willen zien.. voor alle mensen met digitenne tot eind januari ist vrij kijken met dank aan KPN..
KOMEN WIJ UIT AMSTERDAM, KOM OP LAAT JE HOREN DAN :D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het zuur schiet uit mn kraag!!!!!!!!!!!
ooh wacht..... het is maar schuim....uit mn schuimkraag......van mn bier!!!!!!!!
KOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPP!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
410
|
|
|
Sta nu op arena boulevard biertje strike drinken |
|
|
|
|
410
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
weet niet hoe t eruit ziet, maar dat komt morge wel weer!
proost @ kroeg! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 18:55 schreef Mikejz93 het volgende:Voor diegene die helaas niet kunnen, en de wedstrijd willen zien.. voor alle mensen met digitenne tot eind januari ist vrij kijken met dank aan KPN.. KOMEN WIJ UIT AMSTERDAM, KOM OP LAAT JE HOREN DAN :D ik ga net ff boven kijken.en jawel je hebt gelijk :-) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
komen wij uit ROTTERDAM, Ken je dat niet horen dan ;-) |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Jacqueline ik zal zo int stadion je niet horen nee.. waar zijn die kakkerlakken nou, waar zijn die kakkerlakken nou? |
|
|
|
|
astra
|
|
|
quote: tief op naar je eigen Forum trol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt ons beloofd hier niet meer te komen, maak jij je belofte eens waar???? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nou....hop hop...heb er zin in. Denk 1-0 of 2-o ofzo. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Is dit Jacqueline??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: geen kans, Jaqueline, is rond de 45, weegt rond de 123 KG, heeft een gehoor apparaat en draagt een bril, ze is te herkennen ( voor het geval je het gewicht niet herkent) aan haar extreem lage IQ, hierdoor is ze vrij beperkt in haar gedachtengang, en weet ze zelf niet meer of ze nu voor Feyenoord is, of voor Ajax, niet dat dit allemaal erg is, maar helaas is ze ook nog eens hopeloos verkiefd op onze eigen forum gangster genaamd "RIDE" (MIJN EXCUSES:-))
Jaqueline, is een gevaar voor deze samenleving, WAAROM? Na het aanstaande verlies van Feyenoord uit bij Ajax, is de kans aanwezig dat ze niet zeker weet of ze nu verloren heeft of gewonnen, mocht u haar tegenkomen, onderneem dan zelf geen actie,maar bel de overheid, ga direct naar huis, sluit ramen en doe de radio aan.
Bijgevoegd vind u een foto van haar man, helaas is het niet mogelijk geweest tot nog toe om een foto van mevrouw zelf te vinden.
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ja hoor, mooiste wedstrijd van t jaar ligt eredivisielive er weer uit @ klote ziggo. :S |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
Vink is een BLINDE VINK!! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
gvd pieter moet zn gezicht ook weer is laten zien |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Die Swerts is ook een matenaaier!! wat een lul zeg |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Hoeveel kansen hebben we nodig maar gelukkig 1-0. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Whaha zag die swerts ook kijken toen ie gepoord werd voor lorenzo xd Domme kakkerlakken xd |
|
|
|