|
|
dege
|
|
|
AJAX is stukken beter, alleen te weinig kansen nog. Als ze een versnelling bijschakelen spelen ze dit feyenoord helemaal weg, ongelooflijk wat een niveau hebben die zeg. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
we missen echt een luis in zo,n wedstrijd ,en dat is zeker |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
en ik vind de jong matig hoor |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ben ik de enige die zich ontzettend loopt te ergeren aan dat ontzettende trage slakkengangetje waarmee er gespeeld wordt? Met name door Vertonghen! Steeds die bal weer terugtikken. Speel die bal eens wat sneller dan komt er vanzelf ruimte. En ze moeten aan de zijlijn niet elke keer als er iemand eens een lange bal geeft mekkeren dat ie over de grond moet spelen. Lijkt wel alsof de lange bal helemaal niet meer mag. Frank is zeker vergeten hoe Bergkamp zo prachtig kon scoren tegen Argentinie! En haal aub de Jong eruit! Je hebt er helemaal niks aan. Als je voorzetten geeft dan heb je Cvitanich nodig. Klein ventje maar kan koppen als de beste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt redelijk, maar absoluut niet fantastisch, wat ik toch raar vind, is dat Eriksen in de A1 makkelijk scoorde, maar dat lukt hem nu nog niet echt, zeker die eerste bal moet direct een goal zijn. Dat het redelijk is, geld eigenlijk voor het hele team, Ajax heeft inderdaad echt te veel kansen nodig om tot scoren te komen, eigenlijk moeten we met de rust al met 3-0 voor staan, en dat is erg jammer, want je weet nooit hoe je uit de kleedkamer komt. Beide buitenspelers mogen zich wat meer laten gelden, en v/d Wiel moet niet constant de ruimte dicht lopen op Sulejmani, De Jong moet gewoon wat meer vertrouwen krijgen, want hij doet het absoluut niet slecht, als hij iets meer killerinstinct krijgt, gaat hije r nog wel wat inleggen voor Ajax. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:34 schreef dege het volgende:AJAX is stukken beter, alleen te weinig kansen nog. Als ze een versnelling bijschakelen spelen ze dit feyenoord helemaal weg, ongelooflijk wat een niveau hebben die zeg. ja hier moeten we toch dik overheen walsen?nou 2e helft dario erin en hoppa.... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:Ajax speelt redelijk, maar absoluut niet fantastisch, wat ik toch raar vind, is dat Eriksen in de A1 makkelijk scoorde, maar dat lukt hem nu nog niet echt, zeker die eerste bal moet direct een goal zijn. Dat het redelijk is, geld eigenlijk voor het hele team, Ajax heeft inderdaad echt te veel kansen nodig om tot scoren te komen, eigenlijk moeten we met de rust al met 3-0 voor staan, en dat is erg jammer, want je weet nooit hoe je uit de kleedkamer komt. Beide buitenspelers mogen zich wat meer laten gelden, en v/d Wiel moet niet constant de ruimte dicht lopen op Sulejmani, De Jong moet gewoon wat meer vertrouwen krijgen, want hij doet het absoluut niet slecht, als hij iets meer killerinstinct krijgt, gaat hije r nog wel wat inleggen voor Ajax. ik vind de jong niet zo goed hoor,suli doet het weer redelijk,maar we missen wel een echte goaltjesdief he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Staat toch echt aan de basis, van de twee UITGESPEELDE kansen, en als hij die goal maakt, speelt hij gewoon een hele puike partij.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Is het proberen waard denk ik. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Staat toch echt aan de basis, van de twee UITGESPEELDE kansen, en als hij die goal maakt, speelt hij gewoon een hele puike partij.. ben ik helemaal met je eens hoor,alleen ik denk dat een ajx spits ook zelf wel meer mag scoren toch?vooral met die buitenspelers nu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom nu veranderen, FEyenoord heeft nog geen schijn van kans, en Ajax krijgt genoeg kansen.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Dario erin zeg ik ook. Vind Siem niet heel sterk spelen, alhoewel hij wel nuttig speelt. Lorenzo mag van mij wel wat meer buitenom gaan. Dat is veel gevaarlijker in plaats van al die ( mislukte ) voorzetten binnendoor. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ik zou dario wel eens willen zien spelen hoor.volgens mij trappelt hij van ongeduld! |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Zo lang wij mulder opstellen zullen wij echt geen punten pakken. Een oude lodewijks is nog steeds klassen beter dan Mulder |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:40 schreef ThomasAjacied het volgende:Dario erin zeg ik ook. Vind Siem niet heel sterk spelen, alhoewel hij wel nuttig speelt. Lorenzo mag van mij wel wat meer buitenom gaan. Dat is veel gevaarlijker in plaats van al die ( mislukte ) voorzetten binnendoor. helemaalmet je eens thomas! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
De Jong is ook geen spits, houden jullie daar ook rekening mee en hij speelt echt niet zijn slechtse wedstrijd. Om nu Dario al te brengen is een beetje te vroeg, lekker laten staan zoals het staat en een tandje bijschakelen dan wals je hierover heen, want van dit feyenoord raak ik niet onder de indruk, niet dat ik dat OOIT ben geweest. De enige die mij tegenvalt bij AJAX is De Zeeuw, matige passes en vaak te laat waar hij moet zijn. Blind doet het overigens niet verkeerd. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
ja ik wil die dario ook wel eens zien de 2e helft ik vind de jong geen echte spits.... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 21:43 schreef dege het volgende:De Jong is ook geen spits, houden jullie daar ook rekening mee en hij speelt echt niet zijn slechtse wedstrijd. Om nu Dario al te brengen is een beetje te vroeg, lekker laten staan zoals het staat en een tandje bijschakelen dan wals je hierover heen, want van dit feyenoord raak ik niet onder de indruk, niet dat ik dat OOIT ben geweest. De enige die mij tegenvalt bij AJAX is De Zeeuw, matige passes en vaak te laat waar hij moet zijn. Blind doet het overigens niet verkeerd. waarom te vroeg dan? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: De Jong is ook geen spits en waarom nu al wisselen, AJAX is toch beter en De Jong maakt constant ruimte achter zich vrij voor anderen. |
|
|
|
|
astra
|
|
|
hoop niet dat het lang 1-0 blijft. voor je het weet loop je tegen een frommel goal op van hun |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
ok,maar om een kwartiertje in te valln vind ik ook weinig nut hebben voor dario,dan is de wwedstrijd asl gespeelt.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: inderdaad, daar ben ik ook bang voor. ze moeten wel snel de 2-0 maken en daar hebben ze de mogelijkheden al toe gehad. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
nu begint het langzaam tijd te worden om vers bloed voorin te brengen |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: hahaha ik wacht er ook op. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
maar ze moeten snel nog een keer scoren wantanders wordt het de laatste minuten billenknijpen ben ik bang.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wie zit er allemaal bij ajax op de bank? laat maar al gevonden: Wissels: Verhoeven, Anita, Ooijer, Lindgren, Oleguer, Cvitanich, Lukoki.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door dege -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
weinig mogelijkheden voorin, hooguit dario nu dan toch brengen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Sorry maar ik ben niet blij vind ajax zeer en zeer zwak. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote: we hangen teveel aan luis ! die missen we echt in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
godver, dit moet de 2-0 zijn Mickey!!!! |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
snotverdomme,,wat een kans suli!!!!!! |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
yesssss,druk van de ketel af..nu wordt het 4-0 |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: mag zeker, laten we het hopen |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
op zich is het nog best goed, AJAX speelt zonder de echte spitsen Suarez en El Hamdaoui. Wat als die ook terug zijn, dan gaat het echt lopen, nu geven we al bijna niks weg, genoeg mogelijkheden gehad. Dus ik verheug me op de rest van het seizoen en zeker nu we die kakkerlakken terug sturen met 0 punten |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
maar als die 2 weg gaan??????zie ik het niet zo vrolijk in hoor.als alderweireld al moet scoren????en feyenoord is geen twente of psv?het nivo van feyenoord is bedroevend laag... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
weet zeker dat mocht het zijn dat die 2 weg gaan AJAX ondertussen druk bezig is met het zoeken van een nieuwe spits die direct beschikbaar is, maar of ze weg gaan, denk persoonlijk van niet. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Prachtig hoe Lukoki daar die kale poort hahaha, super!! mooie actie hoor |
|
|
|
|
astra
|
|
|
de 3 punten zijn binnen maar het was geen beste wedstrijd.... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Eerste helft bij vlagen goed gespeeld. We missen Suarez op zulke momenten wel, het scorend vermogen van deze aanval is echt te laag. Tweede helft was bagger. Geluk dat we een penalty kregen anders kon het nog moeilijk worden. Maar gelukkig is feyenoord erg zwak en hebben ze ook helemaal niets kunnen creƫren. Dat is natuurlijk ook te danken aan de verdediging. Leerzame wedstrijd en op naar de volgende wedstrijd! |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
gewonnen maar wat een saaie bedoening zeg ,veel dode momenten weinig snelheid zoveel kansen gemist ,gewonnen maar vond het alles behalve een klassieker. had echt verwacht ,lees gehoopt dat we erover heen zouden walsen. maar goed gewonnen en dat telt !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap echt totaal niet, waarom er hier mensen zijn, die roepen dat de Jong vandaag slecht was, hij scoort inderdaad zelf niet, dat mag je hem aanrekenen, maar iedereen vergeet ff dat hij door goed kaatsen, en passen op het juiste moment, wel gewoon 4 KEER een speler alleen voor de keeper.
Ajax was niet heel erg goed, maar bedenk je wel, dat Ajax 80 minuten op de helft van de tegenstander speelt, en dat is gewoon wennen.
Verbeterpunten zijn in mij ogen: 90 Minuten concentratie, rustig blijven doorzoeken naar openingen, backs moeten niet constant de buitenspeler opzoeken, meerdere voorzetten vanaf de zijkant, dat is echt veel te weinig, en doeltreffender worden. En als laatste, en ik weet niet hoe dat kan, maar de spelhervattingen en dan met name de corners, zijn echt DRAMATICH....
Al met al dus nog genoeg, duidelijk dingen om aan te werken, maar wel weer lekker 3 punten in de pocket... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat wel mooi is om te zien, is dat bij vlagen er echt heel goed 1 keer raken word gespeeld, vaak zijn Eriksen, de Jong, Sulejmani en de Zeeuw daar bij betrokken... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:Ik snap echt totaal niet, waarom er hier mensen zijn, die roepen dat de Jong vandaag slecht was, hij scoort inderdaad zelf niet, dat mag je hem aanrekenen, maar iedereen vergeet ff dat hij door goed kaatsen, en passen op het juiste moment, wel gewoon 4 KEER een speler alleen voor de keeper. Ajax was niet heel erg goed, maar bedenk je wel, dat Ajax 80 minuten op de helft van de tegenstander speelt, en dat is gewoon wennen. Verbeterpunten zijn in mij ogen: 90 Minuten concentratie, rustig blijven doorzoeken naar openingen, backs moeten niet constant de buitenspeler opzoeken, meerdere voorzetten vanaf de zijkant, dat is echt veel te weinig, en doeltreffender worden. En als laatste, en ik weet niet hoe dat kan, maar de spelhervattingen en dan met name de corners, zijn echt DRAMATICH.... Al met al dus nog genoeg, duidelijk dingen om aan te werken, maar wel weer lekker 3 punten in de pocket... ben het niet vaak met je eens maar nu wel en zeker wat betreft De Jong |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:28 schreef derde ster het volgende:maar als die 2 weg gaan??????zie ik het niet zo vrolijk in hoor.als alderweireld al moet scoren????en feyenoord is geen twente of psv?het nivo van feyenoord is bedroevend laag... Eerste wedstrijd na de winterstop, 2-0 winnen tegen Feyenoord is gewoon goed, we hebben genoeg spelers die goals kunnen maken...
4 officiele wedstrijden zonder Suarez en Mounir gespeeld, en werkelijk alles gewonnen, en geen enkele tegengoal gekregen. Waar hebben we het over zeg, en dat ook nog eens tegen AZ en Feyenoord, dat zijn normaal toch niet de makkelijkste tegenstanders.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:Ik snap echt totaal niet, waarom er hier mensen zijn, die roepen dat de Jong vandaag slecht was, hij scoort inderdaad zelf niet, dat mag je hem aanrekenen, maar iedereen vergeet ff dat hij door goed kaatsen, en passen op het juiste moment, wel gewoon 4 KEER een speler alleen voor de keeper. Ajax was niet heel erg goed, maar bedenk je wel, dat Ajax 80 minuten op de helft van de tegenstander speelt, en dat is gewoon wennen. Verbeterpunten zijn in mij ogen: 90 Minuten concentratie, rustig blijven doorzoeken naar openingen, backs moeten niet constant de buitenspeler opzoeken, meerdere voorzetten vanaf de zijkant, dat is echt veel te weinig, en doeltreffender worden. En als laatste, en ik weet niet hoe dat kan, maar de spelhervattingen en dan met name de corners, zijn echt DRAMATICH.... Al met al dus nog genoeg, duidelijk dingen om aan te werken, maar wel weer lekker 3 punten in de pocket... hij is gekozen tot man of the match....ik persoonlijk snap dat niet,want ik heb liever een scorende spits...hij speelde dus een beetje zoals pantelic dus....misschien wel goed? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:50 schreef derde ster het volgende:[..] hij is gekozen tot man of the match....ik persoonlijk snap dat niet,want ik heb liever een scorende spits...hij speelde dus een beetje zoals pantelic dus....misschien wel goed? Ook een scorende spits scoort niet iedere wedstrijd, geef hem nu gewoon eens de tijd, en hij maakt er genoeg.... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Feijenoord was nog slechter dan Ajax |
|
|
|