|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zie je hoe die van strondkorst naar kluivert kijkt?
zie en hoor hoe umberto en patrick lachen!!!!!
Doet pijn hoor dit, daar in rotterdam!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 13:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Zie je hoe die van strondkorst naar kluivert kijkt? zie en hoor hoe umberto en patrick lachen!!!!! Doet pijn hoor dit, daar in rotterdam!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA Hahahahahha
werelds man... werelds... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 13:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:IK KAN NIET MEER!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! +400 voor mezelf!! sorry hoor!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! +401 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ajalalalalalalalalalaalalalalalalaalalalalalalalalala |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Owee Oweeee oweeeheeee jalalalalalalalaaaaaaaaaa
Jalalalalalalalalaaaaaaaaaa
lalalalalala la
oweeeheeeeoweeeeheeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
4-1 weer dit seizoen gewonnen van die luizen!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 14:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Owee Oweeee oweeeheeee jalalalalalalalaaaaaaaaaa Jalalalalalalalalaaaaaaaaaa lalalalalala la oweeeheeeeoweeeeheeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! 4-1 weer dit seizoen gewonnen van die luizen!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over twee complete seizoenen, hebben we geloof ik iets van 20-2 van feyenoord gewonnen ofzo...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik reken net ff uit: de laatste 100 jaar.....:P 532-17 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahagha. weet je zeker dat we niet tegen de amateurtak hebben gespeeld |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!
na gister weet ik dat niet eens echt zeker!!! hahaha wat een zootje ongeregeld daar in rotterdam!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Heb je toevallig al gekeken op het feyenoord gedeelte. Er zijn geloof ik wel 35 topics aangemaakt over gisteren en hoe verder.
Ik lees daar niks meer. Laat ze maar verrekken. Hier durven ze in ieder geval niet meer te komen.
Wedje plaatsen dat ze straks weer bij de spelers gaan smeken of ze aub willen verliezen van PSV en Twente zodat wij die punten niet kunnen benutten. Ik mag lijen dat ze Jupiler league gaan spelen. Jankerds |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit is er nu weer gaande ;)
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En dit: |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
en wij??? :D
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Been: "Feyenoord gaat naar Ajax om te winnen"
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb gehoord, dat de 2-0 nederlaag tegen Ajax, in rotterdam wordt gevierd als een overwinning, ze hadden namelijk allemaal gdacht dat ze met meer verschil in goals zouden verliezen... WAT EEN STUMPERDS |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN, ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN, ZE WINNEN NOOIT VAN DE JODEN!!!! HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM, HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM, HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!! HET ZIJN MAAR KUT-KAKKERLAKKEN, KUT-KAKKERLAKKEN
Heerlijke wedstrijd gisteren. Genoten van de sfeer in het stadion, maar soms had ik het gevoel alsof we tegen een amateurclub aan het ballen waren. 1 kans hebben die gasten gehad, werkelijk maar 1 kans. Tis toch lachwekkend. Natuurlijk speelde Ajax niet altijd even goed, maar wat wil je tegen zo'n elftal. Beter de krachten sparen voor aankomende zondag. Dan wacht de uitwedstrijd tegen Utrecht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Jongens weet je wat raar is die hoer van een Jakhalsine post nu in 1x niets.
Ik wil bij deze toch van harte mijn oprechte deelneming aan haar toen doen komen wegens het officieel overlijden van de Tob-club Feyenooit.Gewoon meelijwekkend.
Oh ja het lag aan al die jeugdspelers en blessures volgens Been, jeugdspelers? Vlaar/Swerts/de Cler/Amhadi/Bahia en dan nog Simon de nieuwe Dzudsak, lachen man
Zelfs Willem 2 of Zwolle biedt meer weerstand dan die kakkerlakken.
Mijn condoleances. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
De excuses aan feyenoord kant heb ik weer genoeg gehoord vandaag. Been dit, Penalty dat, De Cler dit haha heerlijk! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:06 schreef Sicko het volgende:Jongens weet je wat raar is die hoer van een Jakhalsine post nu in 1x niets. Ik wil bij deze toch van harte mijn oprechte deelneming aan haar toen doen komen wegens het officieel overlijden van de Tob-club Feyenooit.Gewoon meelijwekkend. Oh ja het lag aan al die jeugdspelers en blessures volgens Been, jeugdspelers? Vlaar/Swerts/de Cler/Amhadi/Bahia en dan nog Simon de nieuwe Dzudsak, lachen man Zelfs Willem 2 of Zwolle biedt meer weerstand dan die kakkerlakken. Mijn condoleances. Hahaha werelds,
Natuurlijk hoor je niks meer van die zeekoe. Die komt pas weer als wij, god behoude me, een punt laten steken. Zolang wij vanaf nu alle wedstrijden winnen zul je geen één van die gappies hier zien. Ze misgunnen ons meer dan dat ze hun eigen club gunnen. mooi man... Nu die pisboeren nog zo gek krijgen. Die uitwedstrijd kan wel eens cruciaal zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey beste ajaxvrienden van me!!!!!!gefeliciteerd allemaal.....en ik heb maar 1 woord ervoor!!!!! VERNEDERT!!!!!!!!heerlijk man....het zijn maar kutkakkerlakkuhhhhhhhh |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Heb alleen de 2 helft kunnen zien. Wat een trainingspot zeg. Dat Feyenoord niet best is, is al jaren bekend, maar zo slecht !!! Ze deden gewoon niks ! Als Ajax 2 tempo's hoger had kunnen spelen, had het hier ook 10-0 geworden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en die trol van jaqueline zien we niet meer......hahahah ook die is te triest voor woorden man...en ik hoop dat die sportdwaas gelijk mee opzout hiero,met zijn voorspellingen..pfffffffff. dit was de grote schoonmaak op het AJAXforum!!!!!!!! triest elftal en trieste aanhang........ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 20:54 schreef Oceanu het volgende:Heb alleen de 2 helft kunnen zien. Wat een trainingspot zeg. Dat Feyenoord niet best is, is al jaren bekend, maar zo slecht !!! Ze deden gewoon niks ! Als Ajax 2 tempo's hoger had kunnen spelen, had het hier ook 10-0 geworden. ken je nagaan als we ons sterkste elftal hadden....hahahahah |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Geniaal lied trouwens tov Jhonny van Beukering. Jhonny laat je tieten zien, whahahahaha. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja was goeie man...lekker sfeertje weer,en ik miste het uitvak niks man.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het Ajax wat ik voor ogen heb, komt langzaam in zicht. In de 1e helft voelde ik weer een gevoel van weleer. Een intens gevoel, een gevoel wat ik heb/had wanneer het positiespel goed word uitgevoerd. Het staat allemaal beter en er word bij vlagen weer lekker gecombineerd. Het was mooi om te zien dat Frank bij aanvang van de 2e helft effe een onderonsje had met Pieter Vink. Pieter was gehoorzaam en je zag dat hij respect had voor Onze held. Dit tezamen met de intensie die AJAX had, zorgde mede voor de strafschop. Er zal zo bij een twijfelgeval weer in het voordeel van Ajax gefloten worden en daar moeten we naartoe.
Feyenoord hielp Ons in de 1e helft, omdat het achteruit voetbalde. Ze hadden beter de achterste lijn naar voren kunnen stuwen, waardoor je alles opschuift richting Ajax-goal, maar volgens mij snappen ze dat in Rotterdam niet! Siem deed het nu goed in de spits en hem zou ik daar laten staan. Eriksen is een geweldige voetballer, maar moet met meer slimheid spelen. Hij is nog jong, dus van hem gaan we nog veel zien. Een compliment aan Alderweireld, die me steeds meer positief verrast. De slordigheidjes moeten er nog uit, want dat zien We teveel.
Het voetbal onder Jol is grotendeels verdwenen en het heeft plaatsgemaakt voor puur AJAX-spel. Het is het soort voetbal waar ik van hou en dan voel ik me weer als vanouds. Het is een apart gevoel en dit is een gevoel wat ik al lang niet meer gehad heb. Het gaat echt de goede kant op met AJAX, maar We moeten niet te vroeg juichen. FRANK DE BOER is de beste trainer die we ons nu kunnen wensen, maar hij moet in alle geledingen van de club steun krijgen. Een rol die is weggelegd voor Johan Cruijff, want El Salvador is de man die kleur kan geven aan AJAX! AJAX IS MIJN TROTS, AJAX IS MIJN LEVEN! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Alibabba for President... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik las het... vertelde Ride ook al ja..
hsahaahahaha
Gelukkig is Mido weg trouwens...
Wat zijn ze trouwens allemaal stil |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 20:54 schreef joduh het volgende:en die trol van jaqueline zien we niet meer......hahahah ook die is te triest voor woorden man...en ik hoop dat die sportdwaas gelijk mee opzout hiero,met zijn voorspellingen..pfffffffff. dit was de grote schoonmaak op het AJAXforum!!!!!!!! triest elftal en trieste aanhang........ Hahaha, jaaaaa... die zijn verzopen in hun eigen tranen van verdriet. Als je toch zo door je tegenstander wordt vernederd.... :-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!
Jongens....waarom kan ik nou niet stoppen met lachen??????? HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAHAHAHA HAHA HA.............. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HA....... HAHA HAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Godverdorie!!! HAHAHAHAHAHAHA
Ik ga lachend naar bed hoor!!
feyenoord bedankt voor de leuke dagen!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 00:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Godverdorie!!! HAHAHAHAHAHAHA Ik ga lachend naar bed hoor!! feyenoord bedankt voor de leuke dagen!!!!! Hahahaha... ik lach met je mee, Altijd Prijs!! Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:51 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, jaaaaa... die zijn verzopen in hun eigen tranen van verdriet. Als je toch zo door je tegenstander wordt vernederd.... :-) Zo zie je maar... Amsterdamse bluf moet je aan Amsterdammers overhouden.
Mooie is dat als we verloren hadden wij ons niet verstopt hadden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
WE WANT MORE!!!!!!!! MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat is het stil he vanuit rotjeknor??!!! XD
Leuk Ride, dat zo'n jochie met rugnummer 37 die oude "ervaren" de cler met rugnummer 5 even het bos in trapt!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nogmaals bedankt voor de leuke momenten feyenoord!!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wat is het stil he vanuit rotjeknor??!!! XD Leuk Ride, dat zo'n jochie met rugnummer 37 die oude "ervaren" de cler met rugnummer 5 even het bos in trapt!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nogmaals bedankt voor de leuke momenten feyenoord!!!!! Ik wilde 'm nog posten op het feyenood topic maar laat maar zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 januari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
gewoon doen, het is de realiteit hoor!!
Met dat gelul van joden lopen altijd weg...... hahahahahahahaha nou schiet ik weer in de lach!!!!!!!!!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!
Heb al dagen nix vernomen van wat voor een kakkerlak dan ook!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
feyenoord bedankt KLAP KLAP! feyenoord bedankt KLAP KLAP!! feyenoord feyenoord feyenoord bedankt!!! KLAP KLAP!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAH
hahahaha
..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 - 13:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:gewoon doen, het is de realiteit hoor!! Met dat gelul van joden lopen altijd weg...... hahahahahahahaha nou schiet ik weer in de lach!!!!!!!!!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!! Heb al dagen nix vernomen van wat voor een kakkerlak dan ook!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! Hahaha
ik ben denk ik geblokkeerd om daar te kunnen reageren... zal andersom ook wel zo zijn :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het zijn gewoon allemaal mietjes met een grote bek!
Wij zijn weeeeeeeeeeeer de baas!! WEER!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Cler krijgt in kleedkamer excuses Lukoki Lukoki heeft direct na de Klassieker Ajax - Feyenoord (2-0) zijn excuses aangeboden aan Tim de Cler. De A1-speler dolde achter de achterlijn tot vermaak van de fans de verdediger van Feyenoord.
"De actie was impulsief en niet bedoeld om de Feyenoorder te vernederen", zei de talentvolle speler achteraf. Vrijdag bood ook trainer Frank de Boer zijn excuses aan.
Hahahahaha, eigenlijk maakt dit de vernedering nog groter dan dat ie al was... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahahahahahahahahahahaha sollie timmie!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!
dubbel zo hard dit!!! prachtig!!
trots om een Ajacied te zijn!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja..sorry ouwe!!!!!!!!hahahahha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
whahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha hij blijft lachwekkend!! Mijn hart heeft die gozer in ieder geval direct gestolen!! Wat een prachtige en vernederende actie en wat leverde hij een applaus op in het stadion. |
|
|
|