BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Feyenoord (Woensdag 19 Januari 2011) 20.45 uur: 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:51 schreef amsterdammer113 het volgende:
whahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha hij blijft lachwekkend!! Mijn hart heeft die gozer in ieder geval direct gestolen!! Wat een prachtige en vernederende actie en wat leverde hij een applaus op in het stadion.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Ik lag in een deuk, man! Heerlijk zoveel bravoure! Zag je de Cler kijken en balen??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Ik lag in een deuk, man! Heerlijk zoveel bravoure! Zag je de Cler kijken en balen??
Ik had in eerste instantie niet in de gaten waarom al die gasten op zuid aan het juichen waren, maar toen ik thuis de beelden nog eens bekeek en dit onder ogen kwam heb ik eerst een half uur lachend voor de computer gezeten. Die De Cler wist niet waar hij het moest zoeken. Prachtige actie en je ziet de Amsterdamse Bravoure weer bovenkomen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 21:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik had in eerste instantie niet in de gaten waarom al die gasten op zuid aan het juichen waren, maar toen ik thuis de beelden nog eens bekeek en dit onder ogen kwam heb ik eerst een half uur lachend voor de computer gezeten. Die De Cler wist niet waar hij het moest zoeken. Prachtige actie en je ziet de Amsterdamse Bravoure weer bovenkomen.
Zeker, Amsterdammer113. Ik zag het wel in de ArenA, echter, het gezicht van de Cler kon ik niet zien. Die zag ik pas 's nachts thuis op de TV. Toen lag ik echt helemaal in een deuk. Ik heb nog nooit eerder iemand zo'n chagrijnige kop zien hebben als de Cler na de panna. Geweldig! Jammer dat hij (Jody) z'n excuses moest aanbieden.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, Amsterdammer113. Ik zag het wel in de ArenA, echter, het gezicht van de Cler kon ik niet zien. Die zag ik pas 's nachts thuis op de TV. Toen lag ik echt helemaal in een deuk. Ik heb nog nooit eerder iemand zo'n chagrijnige kop zien hebben als de Cler na de panna. Geweldig! Jammer dat hij (Jody) z'n excuses moest aanbieden.
Van mij had hij zijn excuses ook niet hoeven te maken hoor. Zulke dingen maken het voetbal juist geweldig. En in het stadion keek ik net de andere kant op toen Jody die actie uithaalde. Maar het maakt het er niet minder leuk om. Ik heb me kapot gelachen die nacht. Zo'n broekie die zo'n oude opa voor schut zet voor 50.000 man. Heerlijk gewoon.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Van mij had hij zijn excuses ook niet hoeven te maken hoor. Zulke dingen maken het voetbal juist geweldig. En in het stadion keek ik net de andere kant op toen Jody die actie uithaalde. Maar het maakt het er niet minder leuk om. Ik heb me kapot gelachen die nacht. Zo'n broekie die zo'n oude opa voor schut zet voor 50.000 man. Heerlijk gewoon.
:-)))
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 21 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 08:11 schreef Ride het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahahahaha, blijft een geinige aktie
remco k
 remco k - vrijdag 21 januari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Hoorde net trouwens, dat die Lukoki een boete heeft gehad van de Boer, en dat is denk ik ook wel goed, het moet die jonge natuurlijk niet te snep naar het hoofd stijgen.....
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 21 januari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Ja dat lijkt me inderdaad verstandig. Hij moet het allemaal nog leren en zulke dingen horen binnen de lijnen en niet erbuiten! Alhoewel ik t gezicht van die kale opa wel erg grappig vond! :-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:05 schreef remco k het volgende:
Hoorde net trouwens, dat die Lukoki een boete heeft gehad van de Boer, en dat is denk ik ook wel goed, het moet die jonge natuurlijk niet te snep naar het hoofd stijgen.....
Nou... een boete vind ik helemaal overdreven. Jody moest z'n excuses al aanbieden en dan ook nog een boete? Zo haal je alle spontaniteit van die jongen weg. Ik vind het echt niet verstandig.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 21 januari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... een boete vind ik helemaal overdreven. Jody moest z'n excuses al aanbieden en dan ook nog een boete? Zo haal je alle spontaniteit van die jongen weg. Ik vind het echt niet verstandig.
Ben ik helemaal met je eens Pietje. Wat een onzin om voor zo'n actie een boete te geven. Denk ook wel dat het zal meevallen. Zal wel een donatie hebben moeten doen aan het bejaardentehuis ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 januari 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens Pietje. Wat een onzin om voor zo'n actie een boete te geven. Denk ook wel dat het zal meevallen. Zal wel een donatie hebben moeten doen aan het bejaardentehuis ;-)
Hahahaha. Lachen!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 januari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.........

ik lach al 3 dagen zonder te stoppen!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

wou het ff met jullie delen!!!! Jullie zijn m'n internet-gappies!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA feyenoord bedankt hoor!!!! dit is echt onbetaalbaar!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 - 23:05 schreef remco k het volgende:
Ik vind de boete verstandig en slim! Natuurlijk word er intern om gelachen, maar zo'n besluit komt naar buiten en het is richting de tegenstander een gevoel van respect geven. Dat is de laatste tijd wel eens anders geweest en Frank weet dat als geen ander. De Boer is slim en wil dat de spelers ook die kant op willen. Door gewoon goed voetbal te spelen en met speels gemak winnen is al genoeg vernederend voor de tegenstander. AJAX FOREVER!
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:13 schreef nemam-tiL het volgende:
2-0 vd wiel 1 de zeeuw 2
De uitslag had je goed Nemam!
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 20:43 schreef ThomasAjacied het volgende:
Ja hoor,
mooiste wedstrijd van t jaar ligt eredivisielive er weer uit @ klote ziggo.
:S
Heb jij er last van gehad dan? Ik heb ook Eredivisie-live van Ziggo, maar heb er geen last van gehad hoor.
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 21:35 schreef Ajax_fan het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend loopt te ergeren aan dat ontzettende trage slakkengangetje waarmee er gespeeld wordt? Met name door Vertonghen! Steeds die bal weer terugtikken. Speel die bal eens wat sneller dan komt er vanzelf ruimte. En ze moeten aan de zijlijn niet elke keer als er iemand eens een lange bal geeft mekkeren dat ie over de grond moet spelen. Lijkt wel alsof de lange bal helemaal niet meer mag. Frank is zeker vergeten hoe Bergkamp zo prachtig kon scoren tegen Argentinie! En haal aub de Jong eruit! Je hebt er helemaal niks aan. Als je voorzetten geeft dan heb je Cvitanich nodig. Klein ventje maar kan koppen als de beste.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik respecteer je mening!
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 22:48 schreef remco k het volgende:
Wat wel mooi is om te zien, is dat bij vlagen er echt heel goed 1 keer raken word gespeeld, vaak zijn Eriksen, de Jong, Sulejmani en de Zeeuw daar bij betrokken...
Juist!
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 januari 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 - 23:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Lam als een gieter!!!!!! JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JALALAAAAAAAAAAA JALALALALAAAAAA!!!!
Hahahahahahaha...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 januari 2011 - 05:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 - 21:42 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahahahahahaha...
En weer lam als een gieter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA feyenoord bedankt hoor!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2-0 hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaah~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAA JAJALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAA JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JALALQALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LALALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JLALALALALALALAAAAAAAAAALLALALALALALALALAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 januari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
BWEEEEEHH KATER!!
el triste
 el triste - zondag 23 januari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Forza utreg ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
heerlijk die 3de ster met 2 zeges op de aarsrivaal!
herrineren jullie uit deze wedstrijd de panna van lukoki op de cler nog:P

ineens kwam het in me op
Ride
 Ride - dinsdag 07 juni 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
heerlijk die 3de ster met 2 zeges op de aarsrivaal!
herrineren jullie uit deze wedstrijd de panna van lukoki op de cler nog:P

ineens kwam het in me op
Hahahahahahaha, heb dat filmpje op mijn mobiel staan.
Werelds was dat...
Alleen volgend seizoen wel 2x winnen van die Aso's en Dombo's
Dan is het helemaal goed.
Ride
 Ride - dinsdag 07 juni 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Op vrijdag 21 januari 2011 - 08:11 schreef Ride het volgende:
2lucqat.gif

Deze dus...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Feyenoord (Woensdag 19 Januari 2011) 20.45 uur: 2-0

0.0187599