|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja maar meid je snapt het nou nog niet''ik heb mensen in dienst die voor MIJN werken snap je het nou of'' |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
geweldig VH. wat zul je je groot voelen he? dat je daar zo mee te koop loopt. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
@Verbrande Harry ik proef dat Jacqueline een beetje geprikkeld is.wel een beetje jammer eerst uitdagen en daarna terugtrekken en van zich afbijten. whwhwhwhwhahahahahah |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee jij stelt een vraag en jij krijgt netjes antwoord wijffie, niet meer en niet minder. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: "Val voor mij part allemaal dood"
(inhaken mannen...) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 11:11 schreef toro... het volgende:@Verbrande Harry ik proef dat Jacqueline een beetje geprikkeld is.wel een beetje jammer eerst uitdagen en daarna terugtrekken en van zich afbijten. whwhwhwhwhahahahahah ja ze heeft alle tekenen van een kakkerlak toro jij hebt er ook al door,ik al een tijdje. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
ah weet je vanaf zondag is ze dan weer geheel stil. of wat je dan te horen gaat krijgen is dat de scheids tegen ze was, en Lucky AJAX. maar dat geeft allemaal niets want wij zijn AFC AJAX!!!
AFC AJAX CBS!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ik heb geen zin om braaf te leren,ik eindig toch wel in de goot. jacquline wil niet met mee spelen vind me raar en kijkt me na. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 11:22 schreef toro... het volgende:ah weet je vanaf zondag is ze dan weer geheel stil. of wat je dan te horen gaat krijgen is dat de scheids tegen ze was, en Lucky AJAX. maar dat geeft allemaal niets want wij zijn AFC AJAX!!! AFC AJAX CBS!!! joduuuh,joduuuh,joduuuh.
rotterdam is klote heel feyenoord,bestaat alleen uit poten rotterdam is kut.
nooit van die joduuuh,ze winnen nooit van die joduuuh.
100 jaat niets in rotterdam,100 jaar niets in rotterdam.
jaqueline ''dont call us we call you''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 11:26 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik heb geen zin om braaf te leren,ik eindig toch wel in de goot. jacquline wil niet met mee spelen vind me raar en kijkt me na. Had ze maar een club om van te houden, 2 spelers die kunnen scoren om haar heen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: haha lekker hoor, btw u kunt gewoon verder gaan hoor schaam u vooral niet. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
quote: maar wanneer ze weer eens op haar kloten krijgt, voelt ze zich zo verdomd allleeeen!!!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ook sterk thnx toro,btw ga gewoon verder schaam u niet. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
en Jacqueline, en Jacqueline, laat je T**TEN even zien, laat je T**TEN even zien, |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote: volgens mij wonnen we gisteren net zo ruim als jullie !? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Waarbij wij een stuk of 5 open kansen misten. Door oververmoeidheid en laatste scherpte.
Jullie mochten nog blij zijn met die 1-0...
groot verschil
p.s.: staatje gezien van de uitslagen alleen dit jaar 2010 al? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja en vraag niet hoe,wij met goed voetbal() helaas de tweede helft wat minder) en jullie met veel geluk en geen wijsheid. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 12:01 schreef Ride het volgende:[..] Waarbij wij een stuk of 5 open kansen misten. Door oververmoeidheid en laatste scherpte. Jullie mochten nog blij zijn met die 1-0... groot verschil p.s.: staatje gezien van de uitslagen alleen dit jaar 2010 al? Ik zag dat we op gelijke hoogte stonden met jullie, 4e van boven ;-) |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
als je de twee rijtjes naast elkaar zet heb je gelijk Jacqueline. maar het was toch wel een groot verschil dat kan jij niet eens ontkennen. met al jou voetbal kennis |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik ontken het niet toro.... vandaar ook de ;-) komt goed, als is het waarschijnlijk niet dit seizoen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 12:10 schreef jacqueline het volgende:ik ontken het niet toro.... vandaar ook de ;-) komt goed, als is het waarschijnlijk niet dit seizoen. en ook niet over 10 jaar ben ik bang voor... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
concentreer jij je nou maar op je eigen cluppie.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja maar wat doe jij hier dan,ga dan naar je eigen 010 sitjes. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik ben hier niet omdat jij hier bent, vh. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee dat moet er nog is bij komen...haha |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
Nou Jacqueline, ik ben bang voor je dat het goed komen nog even een paar weken uitgesteld gaat worden. ik zou het wel leuk vinden als er weer eens tegenstand zou komen uit Zuid. een klassieker moet spannend zijn en niet net zoals afgelopen wedstrijden. ik wens jullie veel suc6 en dat je maar genoeg mag en kan eten op zaterdag want na de wedstrijd gaan jullie waarschijnlijk allemaal op dieet. whahahaha |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
tot maandag dan Toro! be strong |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik denk dat Frank de Boer in dezelfde opstelling gaat spelen als afgelopen zondag, alleen denk ik dat hij met El Hamdaoui vanaf links gaat spelen. MIsschien wel met El Hamdaoui in de spits ipv de Jong.
Ik wil de combinatie met Eriksen en El Hamdaoui wel eens zien. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Voor de mensen achter de goal zondag....als Van Beukering de bal heeft allemaal blazen !! Zo hard mogelijk. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 14:57 schreef Rogier het volgende:Voor de mensen achter de goal zondag....als Van Beukering de bal heeft allemaal blazen !! Zo hard mogelijk. jemig je je hebt gelijk hij wou gister tegen exelsior een sprint aan gaan maar het leek wel of hij niet vooruit kwam,deze man komt nog slechter over dan dat mido kwam. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 10:57 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja maar meid je snapt het nou nog niet''ik heb mensen in dienst die voor MIJN werken snap je het nou of'' nou dan ben je mooi genaaid met zo'n baas. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
dat is dan nog netjes uitgedrukt.. dacht ik zo |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Ik probeer altijd netjes te blijven. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik kan me er ook niet veel bij voorstellen bij dat 'bedrijf' ;-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Ik wel. Zolderkamertje,pc,puber. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: haha voor jou en vraag en voor mij een weet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 10:57 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja maar meid je snapt het nou nog niet''ik heb mensen in dienst die voor MIJN werken snap je het nou of'' Flikker toch op man, de enige die voor jou werkt is je moeder, om je onderbroek klaar te leggen en je boterham te smeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 14:35 schreef PS25 het volgende:Ik denk dat Frank de Boer in dezelfde opstelling gaat spelen als afgelopen zondag, alleen denk ik dat hij met El Hamdaoui vanaf links gaat spelen. MIsschien wel met El Hamdaoui in de spits ipv de Jong. Ik wil de combinatie met Eriksen en El Hamdaoui wel eens zien. Ik ben het wel met je eens, Mounir verdient ook een grote kans te krijgen, heeft hij trouwens wel vaker vanaf links gespeeld?? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het wel met je eens, Mounir verdient ook een grote kans te krijgen, heeft hij trouwens wel vaker vanaf links gespeeld?? Tsja, gevalletje foutieve inkoop
hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik ook, al denk ik wel dat hij zou kunnen spelen bij dit Ajax, zelfs samen met Suarez. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Michaeltje
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 10:56 schreef toro... het volgende:[..] ik zou wel willen maar ik blijf in mijn DREAM over jou & Mij whahahah en dat P$V op doelsaldo kampioen word. nog even en ik TREK het niet meer. OHH Jacqueline ze zeggen dat je bent veranderd, OHH Jacqueline ze zeggen dat je geen goed kan doen, maar wie dat zegt die is geen AJAXCIED, OHH Jacqueline je bent nog net als toen. whahahah. greetzz... AJAXCIED ??? Ga je schamen! *Slaps* |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
sorry hoor maar Vink als scheids??? WTF??? omdat hij heeft bewezen dat hij het zo goed kan zeker?? flapdrol |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 13:36 schreef Aaaaight het volgende:sorry hoor maar Vink als scheids??? WTF??? omdat hij heeft bewezen dat hij het zo goed kan zeker?? flapdrol Vink?
WTF?
Hoe ziek kan je zijn in je kop als KNVB?
Enig gevoel voor humor kan die mannen niet ontzegt worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 13:36 schreef Aaaaight het volgende:sorry hoor maar Vink als scheids??? WTF??? omdat hij heeft bewezen dat hij het zo goed kan zeker?? flapdrol Meen je dit serieus?? |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Jacqueline niet zo reageren waarom denk je dat tie verbrande Harry heet dat zegt toch al genoeg! (waarschijnlijk al een keer of 40) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: meen jij dit serieus???:S:S |
|
|
|