|
|
MikeAFCA
|
|
|
Kakkerlakken hier op het forum.
iemand een spraytje? |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 15:38 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Floot hij ook niet die onterechte 2-2 ? Daar waar wij vorig seizoen onze 3e ster o.a. mee verloren ;) Ja behalve dan dat het 1-1 werd zeg ik uit mijn hoofd.
Hij kan Ajax wel een starfschopje geven... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 20:17 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ja behalve dan dat het 1-1 werd zeg ik uit mijn hoofd. Hij kan Ajax wel een starfschopje geven... En vorig jaar floot hij ook en pot waar TWente een penalty werd onthouden. Waar praten we over jongens, laten we gewoon het Ajax spel spelen, an op die manier Feyenoord van de mat blazen, hoeven we het tenminste niet over randzaken als scheidsrechters. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 18:02 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Jij zoooooooooo onrealistisch! En narrowminded. Vind het best als je hier wilt reageren maar je moet je feiten wel straight houden. Gedegen en onderbouwd commentaar zoals die Mocro kan ik waarderen. Damned, hij heeft soms een heldere kijk dan vele anderen hier. Inclusief sterke feiten. Uiteindelijk ben jij hier alleen maar verkapt aan het rellen. Het lijkt net of je heel aardig doet maar elke kans om af te zeiken neem je met beide klauwen aan... En daarna heel luchtig doen erover. Ik neem niet alles zo serious want ik hou teveel van een geintje. Of niet mannen, Hahahahahahaha helemaal gelijk wbt die havenmuts vak129...... ze sneert elke keer en probeert dat dan een beetje te laten voordoen als een grappie door er een knipogie achter te zetten..... en ja!omdat ze een kutje heeft lopen er altijd wel een paar lullootjes achter haar aan....simpele wereld man......
en geinen kunnen we zelf wel ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Laat ik je dan het voordeel van de twijfel geven. Wat voor bedrijf heb je dan? Wat verkoop/service heb je? Hoe heet dat bedrijf, eventueel een website zou handig zijn. Misschien zou ik wel wat van je kunnen gebruiken, en aangezien jij ondernemer bent, wil je vast wel van de spullen/service die jij bied af, aangezien je doel geld verdienen is toch? Kom op verbrande Harry, ik wil graag wat info |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat maakt dat nou uit man.....jij lijkt nou wel de relnicht hahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo, belangstelling, en als hij handel heeft, heb ik daar altijd belang bij. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 22:31 schreef joduh het volgende:[..] helemaal gelijk wbt die havenmuts vak129...... ze sneert elke keer en probeert dat dan een beetje te laten voordoen als een grappie door er een knipogie achter te zetten..... en ja!omdat ze een kutje heeft lopen er altijd wel een paar lullootjes achter haar aan....simpele wereld man......en geinen kunnen we zelf wel ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) Hahaha...jammer voor Ride
"Je loopt je lul achterna"
Maar gratis neuken is wel fijner. Die Poolse temeiers zuigen me letterlijk leeg.
Damned I love Amsterdamned. Morgen maar weer eens op pad, zag vers bloed.
Oh en voor degene die dat zielig vinden. Schaam je, tijdens de Libelle Rai en 3 doldwaze Bijenkorf dagen kan ik m'n kont niet keren op mijn favoriete wandelroute.
Ik bedrieg mijn vrouw tenminste niet, die houden het dan toch niet bij me vol. Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 18:55 schreef remco k het volgende:[..] Ach wat sneu voor je. Toch geloof ik geen bal van wat je allemaal roet en zegt hier, je blijft namelijk overkomen als een 15 jarige. Dus je vergelijkt zijn leeftijd met de mijne? Hehe ik hoop dat hij jonger is :P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 16:57 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zou het niet opzoeken maar iets in die trant. Hahahahahahaha Heb zin in zondag, ook al wordt het geen 11-0, en is het verdomme weer alcohol vrij bier, moet ik om 11:55 al weer 3 halve liters in m'n mik douwen, en zitten er geen 1000 jankerds, In ieder geval weer genoeg voer voor maandag hier. Hahaha...jammer hè Wat is dat nou voor kindertijd om aan het bier te gaan. ;-) Ik gooi het eerste blikje bier om 7 uur zondagmorgen in mijn mik, en het zal zeker niet de laatste van de dag zijn. Soms komen nachtdiensten toch heel goed uit.
Baal wel van dat alcoholvrije bier in de ArenA. Dat is echt werkelijk niet te zuipen. Wordt zondag toch maar even een paar biertjes drinken in het home of op het plein. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
@Remco: Wat interesseert jouw het of VH werkelijk is wie hij zegt wie hij is. Laat eenieder eens in zijn waarde. Laten we gewoon praten over Ajax en niet over elkaars leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 09:33 schreef amsterdammer113 het volgende:@Remco: Wat interesseert jouw het of VH werkelijk is wie hij zegt wie hij is. Laat eenieder eens in zijn waarde. Laten we gewoon praten over Ajax en niet over elkaars leven. precies hij denkt dat ik me prive(bedrijf en de jaarcijfers)op een voetbal sitje ga bespreken,dan ben je toch van het padje af of niet dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik zeg grote wietplantage in Amsterdam Zuid.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 10:34 schreef verbrande harry het volgende:[..] precies hij denkt dat ik me prive(bedrijf en de jaarcijfers)op een voetbal sitje ga bespreken,dan ben je toch van het padje af of niet dan? Misschien is dit ook een leermoment voor jou. Geen zaken op het net vertellen waarbij een ander je weer uit de tent kan lokken. Hou het gewoon bij Ajax en de discussie daar omheen. Privezaken horen daar niet bij. Die bespreek je gewoon met je vrouw of je vrienden. Ook als iemand je er naar vraagt, behoef je geen antwoord te geven. Je weet namelijk zelf wie je echt bent. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dubbel gepost.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee daar begin ik niet aan,je zit er verschrikkelijk naast nummer 10...haha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 10:56 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Misschien is dit ook een leermoment voor jou. Geen zaken op het net vertellen waarbij een ander je weer uit de tent kan lokken. Hou het gewoon bij Ajax en de discussie daar omheen. Privezaken horen daar niet bij. Die bespreek je gewoon met je vrouw of je vrienden. Ook als iemand je er naar vraagt, behoef je geen antwoord te geven. Je weet namelijk zelf wie je echt bent. klopt maar enkelt aangegeven dat ik een bedrijf(dus niet over het hoe wat of waar!!) heb voor de rest niks,maar als remko de lieve schat er om gaat vragen krijgt hij geen antwoord en natuurlijk weet ik wie ik ben(haha)ajacied al 38 jaar met 4 ajax tatoo,s....pffffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: leeftijd mischien...haha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 10:34 schreef verbrande harry het volgende:[..] precies hij denkt dat ik me prive(bedrijf en de jaarcijfers)op een voetbal sitje ga bespreken,dan ben je toch van het padje af of niet dan? Waar vraag ik in godsnaam over jaarcijfers?????
Overigens mag je van mijn bedrijf alles weten hoor, en dat iedere ondernemer hier zeggen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat er bedrijven bestaan die geen reclame te maken..
En nogmaals, ik geef je het voordeel van de twijfel, ik ben nu alleen benieuwd wat je dan doet, ik ben voor mezelf, maar ook voor het bedrijf waar ik voor werk, altijd op zoek naar bedrijven waar we zaken mee zouden kunnen doen, dus ik bied je een mogelijkheid tot zakendoen, dat kun je als ondernemer toch niet afslaan... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
niet nodig, Ride! de verwarming staat aan, open haardje erbij straks.. komt helemaal goed. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: ? om half één 's middags een open haard aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja dat zal jij wel lekker vinden he? :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Het is jammer dat dit al laatste competitie wedstrijd voor de winterstop is. Ajax ziet er fris uit laatste 2 wedstrijden en dat kun je van onze concurrenten niet zeggen. Zal me niks verbazen als Roda gaat stunten tegen PSV zondag, want wat was PSV slecht zeg gisteren. Ik denk dat als Ajax het kan opbrengen om weer zo'n druk te ztten zondag dat we een flinke uitslag gaan neerzetten. 4-0 ofzo. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kwak? Was u dat?
quote: Kwakman: "We kletsen erop" Kees Kwakman staat met FC Augsburg na de zege van afgelopen weekend eerste in de Tweede Bundesliga. De middenvelder kende een moeilijke start, maar voelt zich inmiddels goed bij de Duitse club en geniet ook buiten het veld
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahaha...jammer dat hij er niet meer is
Kwak |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Aha, zo bedoel je het.
Heb je wel je pilletje genomen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ajacied Mounir El Hamdaoui ligt weer ziek op bed. Het is maar zeer de vraag of de spits dit weekend met Ajax kan aantreden tegen Feyenoord, meldt AT5.
El Hamdaoui kwakkelt al een week met zijn fitheid. De Marokkaanse spits miste het duel met Vitesse van vorig weekend al vanwege ziekte. Woensdag hervatte hij de training, maar dat was slechts van korte duur. Vrijdag meldde de technicus zich weer ziek.
Het wegvallen van El Hamdaoui voor de Klassieker tegen Feyenoord zou een flinke domper zijn voor Ajax. Luis Suarez mag door een schorsing nog steeds niet meedoen, waardoor de Amsterdammers wellicht met een zeer onervaren aanvalslinie zullen aantreden. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
jacgueline wil een man .een man die ales kan, jacgueline jacgueline die heeft wat voor een man ! en het geeft niet wat voor man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik lach me balle uit mijn broek zeg ... geweldig zo'n riedeltje. blijven zingen zondag he? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vreemd dat El Hammie weer ziek is. Zou er meer aan de hand zijn ? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: ken je niet opzouten |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
17 december 2010 Bij Ajax - Feyenoord wordt zondag een grote Ajax Kerstactie georganiseerd voor alle supporters die aanwezig zijn bij de Klassieker. In samenwerking met verschillende sponsors van Ajax is er een fantastisch prijzenpakket samengesteld dat door supporters gewonnen kan worden door het versturen van een sms met het vak-, rij- en stoelnummer. De sms-actie loopt vanaf de opening van het stadion tot de vijftiende minuut van de wedstrijd. In de rust worden de winnaars bekendgemaakt op de stadionschermen. Het nummer van de sms-actie wordt duidelijk gecommuniceerd zodra je in de Amsterdam ArenA bent.
Het prijzenpakket bestaat uit:
Hoofdprijzen:
1911 Tekton afc Ajax Horloge (ter waarde van € 10.000,-) Aangeboden door Ebel
Reis voor 2 personen naar Europese uitwedstrijd Aangeboden door hoofdsponsor AEGON
1ste prijs: Sony Bravia Televisie Aangeboden door Sony
2de prijs: Weekend Mercedes E cabrio rijden Aangeboden door Mercedes Benz
3de prijs: Sony spiegelreflex camera Aangeboden door Sponsor Bingo Loterij
4de prijs Adidas Jabulani ballen Aangeboden door adidas
In de Ajax Kick Off die zondag bij Ajax - Feyenoord gratis wordt uitgedeeld aan supporters staat verdere uitleg over de Ajax Kerstactie en hoe je als supporter mee kan doen en één van de prijzen kan winnen |
|
|
|