|
|
Ride
|
|
|
Vet horloge
€ 10.000 |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
proberen ze extra supporters naar het stadion te krijgen hiermee? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
proberen ze extra supporters naar het stadion te krijgen hiermee? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Hoogstwaarschijnlijk wel ja, waarom? Door het belabberde spel van Feyenoord de afgelopen jaren is de pot geen echte klassieker meer en voelt deze wedstrijd voor de supporters aan als een Ajax-de Graafschap. Iets in de richting in ieder geval. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Welke hint begrijp je nog niet.
Moet ik in hoofdletters spreken.
OPZOUTEN! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
De waarheid mag wel eens gezegd worden. Toen God de vrouwen schiep, beloofde hij de mannen dat goeie en ideale vrouwen in alle hoeken van de wereld konden worden gevonden.
EN TOEN MAAKTE GOD DE AARDE ROND ? En laat staan dat Britse wetenschappers tot de conclussie zijn gekomen dat de man ook nog eens een wegwerpartikel is. Niet meer en niet minder! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 13:58 schreef jacqueline het volgende:De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken. Ach dan spelen we toch in het olympisch stadion! Gaat gewoon door die wedstrijd. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 13:58 schreef jacqueline het volgende:De klassieker van a.s. zondag tussen Ajax en Feyenoord kan mogelijk geen doorgang vinden. Voor komend weekend worden grote hoeveelheden sneeuw verwacht in Nederland. Het dak van de Arena kan deze sneeuw echter niet aan waardoor het dak noodgedwongen open moet. Dit zou het speelveld in de Arena zelfs met veldverwarming onbespeelbaar kunnen maken. Waar is je bron trouwens?
Of is het weer een stoffig hersenspinsel van een verlopen feijenoorder |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
bron? feyenoord-forum, zelfde topic als de ertwensoep (ipv gekookt ei) |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
bij een 8-0 betaald unibet iets van 245 euro uit per euro die je inzet:D |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Bij 1 euro?
Gvd.. ga er ff 10 inzetten voor de gein ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dus..
hier een bron gezien dat feijenoord zijn beker nog moet inleveren wegens doping in de jaren 80. We komen hem volgende week ophalen |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
at Ride ja als je tussen de 5-1 en 8-0 inzet krijg je minstens 60 euro trug en 8-0 is dan het hoogtepunt die staat op iets van 245. heb ook op bwin gekeken die durft niet verder te gaan dan een 4-0 hahahaahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: heb je Erica Terpstra ook weer,"een 010 forum" ik zeg blijf daar lekker posten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahaha
zeker tot zondag's |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: wtf ride serieus een klik met een kakkerlak...rot op joh |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ajax - Feyenoord 8-0 (250,0) Inzet: 9,42 Totale notering: 250,00 Potentiële uitbetaling: 2355,00
Totale inzet € 9,42 Totaal mogelijke uitbetaling |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik zeg niets! tot maandag! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kan me goed voorstellen dat het stadion niet vol zit zondag, bij Ajax is dit niet bepaald de wedstrijd van het jaar namelijk, Roda of Groningen thuis is spannender.... |
|
|
|
|
astra
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Maandag ben jij er niet meer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zozo dat zijn nog eens uitspraken:-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee precies dan zit hij/zij een week verplicht aan de ramadan,hij/zij kan niet meer vreten en niet meer drinken...haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Check je privebericht |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 15:38 schreef Robertos90 het volgende:Ajax - Feyenoord 8-0 (250,0) Inzet: 9,42 Totale notering: 250,00 Potentiële uitbetaling: 2355,00 Totale inzet 9,42 Totaal mogelijke uitbetaling Voor één Euro toch geinig om te gokken. Mag je meerdere uitslagen invullen? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 19:46 schreef verbrande harry het volgende:[..] nee precies dan zit ze een week verplicht aan de ramadan,ze kan niet meer vreten niet meer drinken...haha Volgens mij, Harry is ze een hij. Ik ben er bijna 100% zeker van!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik heb Ride ook gewaarschuwd omdat ik het ook niet vertrouw. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: pietje het is aangepast. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vertrouw zowiezo geen kakkerlak....kutje of geen...... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Die jakhalsine een mooi Ajax shirtje aandoen en met alle supporters keihard nemen en het record van Jenna Jameson verbreken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 20:32 schreef Sicko het volgende:Die jakhalsine een mooi Ajax shirtje aandoen en met alle supporters keihard nemen en het record van Jenna Jameson verbreken. Weet je het zeker, Sicko?? "jacqueline" is een heuse kerel!! Sjaak of Jack. Of wie weet, gewoon Henk. Serieus. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Voor jacqueline c.q. sjaak c.q. jack c.q. henk...
|
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Pietje ik ben momenteel in zo'n toestand beland dat het me niets meer uitmaakt als hij/zij maar moeilijk kan lopen vindt ik het best ha ha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door Sicko -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 20:53 schreef Sicko het volgende:Pietje ik ben momenteel in zo'n toestand beland dat het me niets meer uitmaakt als hij/zij maar moeilijk kan lopen vindt ik het best ha ha Whahahaha!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zo is het Pietje, opgeruimd staat netjes, dus in de afvalbak er mee... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Pietje, en met Jahalsine denk ik aan de Dikke lul Band -Verek er zit een lul in min bek op you tube dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: hoe verzend je die dingen? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Als het goed is zie je links onder mijn nickname "stuur privebericht"
Daar klik je op en succes
Zoiets?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 22:11 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Als het goed is zie je links onder mijn nickname "stuur privebericht" Daar klik je op en succes Zoiets? Oke tnx, wist niet hoe het moest. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik kan me goed voorstellen dat het stadion niet vol zit zondag, bij Ajax is dit niet bepaald de wedstrijd van het jaar namelijk, Roda of Groningen thuis is spannender.... nec is ook spannender. Alleen zaten er toen ook maar 22000 man. Of kwam dat omdat er verloren was van utrecht en den haag? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Contact gehad dan Pietje;-) |
|
|
|