BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Feyenoord (Woensdag 19 Januari 2011) 20.45 uur: 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 december 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Morgenmiddag staat de Klassieker weer op het programma. Feyenoord komt dan op bezoek in de Amsterdam ArenA waar om 12:30 uur zal worden afgetrapt. Ondanks het slechte weer, kan het voetbal in de ArenA normaal gesproken gewoon doorgaan. "Gelukkig hebben we een dak op het stadion", zei Frank de Boer voor zijn eerste Klassieker als hoofdtrainer van Ajax. "Al zegt dat ook weer niet alles, want ik herinner me dat er ook wel eens wedstrijd is afgelast, juist door sneeuw op het dak." Feyenoord in deze vorm zou graag willen dat het wordt afgelast. De laatste 23 seizoenen wisten de Rotterdammers slechts 2x de volle buit te pakken in Amsterdam. Overall: 54 wedstrijden in Amsterdam; 29x winst voor AJAX, 14x remise, 11x winst Feyenoord. 192 treffers zijn er te bewonderen geweest in de Klassieker Ajax - Feyenoord tot nu toe in de Eredivisie en 2/3 daarvan ( 128 ) kwamen op het conto van Ons en 1/3 ( 64 ) op naam van Rotterdam-Zuid.

De allereerste Klassieker werd gespeeld op 17-03-1957, waarin Eddy Pieters Graafland ( de nu nog levende legende en in het verleden keeper van zowel Ajax als Feyenoord ) het doel van Ajax verdedigde en dit zeer verdienstelijk deed. Hij hield het doel schoon en Ajax wist er zelf één in te prikken, met in de gelederen Rinus Michels, door een doelpunt van Willy Schmidt ( een Duitser en een linksbuiten met een fluwelen techniek ).

In het seizoen 59'60 speelde Ajax 2x in Amsterdam tegen Feyenoord. De eerste was op 20-12-1959, waarin Cor vd.Gijp ( de oom van René ) de score opende. Sjaak Swart draaide met 2 goals de score om en Ajax zou uitlopen naar 4-1 ( Henk en/of Cees Groot waren hier verantwoordelijk voor ). Op 26-05-1960 moest er een beslissingswedstrijd aan te pas komen om uit te maken wie er kampioen van Nederland werd. Via een penalty kwam Feyenoord ( met keeper Eddy Pieters Graafland ) in het Olympisch Stadion op voorsprong en met 0-1 ging men rusten. Na rust zorgde met name Wim Bleyenberg ( aanvaller en 4 seizoenen AJAX ) voor de ommekeer met 3 treffers. Henk Groot en Sjaak Swart zorgde ervoor dat Ajax uitliep naar een 5-1 overwinning en zo vierde Ajax destijds de 10e landstitel onder leiding van Vic Buckingham.

13-11-1966 was de wedstrijd waarin weer Sjaak Swart van zich deed spreken; Klaas Nuninga 1-0 ('6), Swart 2-0 ('50), Swart 3-0 ('52), Cruijff 4-0 ('56), Cruijff 5-0 ('84). Aan feyenoord-zijde deden die dag goalie Graafland en ex-Ajacied Wim Jansen mee.

Johnny Rep speelde in het verleden voor zowel Ajax als Feyenoord en hij was op 03-03-1973 erg belangrijk voor de beste club van Nederland AJAX; Rep 1-0 ('1), Rep 2-0 ('13), Lex Schoenmaker 2-1 ('85). Het verschil in score was dus miniem en die minieme overwinning zorgde ook voor het minieme verschil in de eindstand. Ajax werd dat seizoen met 2 punten voorsprong op Feyenoord kampioen van Nederland.

Op 1-11-1975 was Ruud Geels de man. Ruud Geels ( Feyenoord en Ajax-speler geweest ) was een echte goalgetter. Met maar liefst 5 doelpunten verpletterde hij zowat in zijn eentje de Rotterdammers. Er werd door AJAX destijds met 6-0 gewonnen en Arno Steffenhagen maakte het halve dozijn vol door de 2-0 tegen de touwen te werken.

Er zijn vele spelers geweest die voor zowel AJAX als Feyenoord hebben gespeeld oa Ronald Koeman, John v.Loen, Arnold Scholten, Simon Tahamata, Peter v.Vossen en Rob Witschge. De bekendste echter is Johan Cruijff en hij had op 18-09-1983 een beroerde middag, want hij had die dag, en niet alleen die dag, het verkeerde shirt aan. De eindstand van 8-2 kwam tot stand door onder meer 3 goals van Marco v.Basten. Jesper Olsen werkte er 2 tegen het netje. Peter Boeve, Keje Molenaar ( Ajax en Feyenoord-speler ) en Ronald Koeman troffen ook doel. Opstelling toen; Hans Galjé, Peter Boeve, Sonny Silooy, Ronald Koeman, Frank Rijkaard, Edo Ophof, Jan Mølby, Felix Gasselich, Marco van Basten, Gerald Vanenburg, Jesper Olsen. Keje Molenaar kwam in het veld voor Gasselich.

Gronkjaer 1-0 ('30), Wamberto 2-0 ('48), Gerald Sibon 3-0 ('49), Litmanen 4-0 ('68), Litmanen 5-0 ('85), Arveladze 6-0 ('90). Dit was het scoreverloop op 02-05-1999, waarin de nu Feyenoorder Tim de Cler meedeed aan Ajax-kant. Peter v.Vossen kwam in de 7e minuut in het veld voor Bosvelt en v.Vossen was die dag liever geen Feyenoorder:):).

15-02-2009 waren Vermaelen 1-0 ('52) en Emanuelson 2-0 ('90) de mannen die Feyenoord op een nederlaag trakteerde. Ex-Ajacied Henk Timmer keepte voor Feyenoord en Leonardo ( AJAX/Feyenoord ) kwam in de 2e helft bij Ajax in het veld voor Sulejmani.

Het is bekend dat AJAX Feyenoord dikwijls heeft vernederd, of het nou in Amsterdam of Rotterdam was. Hier volgen enkele doelpunten die Ajax in het verleden maakte tegen de Rotterdammers;

Tegen Feyenoord kan De Boer naast op de geschorste Suárez geen beroep doen op de langdurig geblesseerden Kenneth Vermeer en Nicolás Lodeiro. Daarnaast is Mounir El Hamdaoui ziek. `Hij is hier woensdag nog geweest, maar voelde zich daarna weer niet goed`, zegt hij over de Marokkaan die de wedstrijd waarschijnlijk moet missen. Ook Gregory van der Wiel had last van de griep, maar hij lijkt wel bijtijds hersteld. `We hebben zaterdag ook nog een training, maar het belangrijkste is dat hij zondag fit is.`

Ik verwacht deze opstelling voor morgen mensen; Stekelenburg; Van der Wiel (Anita), Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, De Jong en Ebecilio. Om mijn verhaal compleet te maken, kom ik met een 5-0 voorspelling.

Klopt dit denken jullie?
Frank V.
 Frank V. - zaterdag 18 december 2010 - 13:50   quote  deeplink  
En niet vergeten he in het stadion als Jhonny aan de bal is (als ie dat natuurlijk al komt met zijn snelheid)....scandeer dan: Jhonny van de Burger King

Rood, Wit, Ajacied4ever!!!
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Beter kunnen we druk zijn met ons Ajax, en hopen dat we zelf die pot winnen, ben er namelijk totaal niet gerust op...
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 december 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 11:12 schreef soccer het volgende:

[..]

Contact gehad dan Pietje;-)
Eh... nou, nee...
Maar hij reageert op alles, maar juist niet wanneer ik hem openlijk daarover uitdaag in een andere topic.
Maar van mij hoeft hij helemaal nergens op te reageren. Wel denk ik dat het vroeg of laat een keer gaat escaleren. Ik denk dat het een keer uit de hand gaat lopen met als gevolg dat een Ajax-supporter hier op zijn eigen forum een ban aangesmeerd gaat krijgen. Ik geloof echt dat dat het doel is van "jacqueline". Laten we daar met z'n allen voor waken.
MikeAFCA
 MikeAFCA - zaterdag 18 december 2010 - 15:19   quote  deeplink  
jaqceline serieus zout lekker op ofsow

natuurlijk gaat het door.
astra
 astra - zaterdag 18 december 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Feyenoord neemt het aankomende zondag op tegen Ajax. De Rotterdammers staan laaggeklasseerd op de ranglijst, waardoor een overwinning erg welkom is. De Klassieker is en blijft ondanks het kwaliteitsverschil erg bijzonder, zo laat verdediger Tim de Cler weten in Voetbal International.

"Het is de mooiste wedstrijd die je in Nederland kunt spelen. Wij willen heel graag winnen en zeker op dit moment. Voor Feyenoord zou het geweldig zijn als we dit jaar goed kunnen afsluiten. Als je zondag van Ajax kan winnen maak je zeker het seizoen, tot nu toe, een klein beetje goed", aldus De Cler.

hahaha die denken echt dat ze de 3 punten mee gaan nemen naar kakkerlak city
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 december 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 14:20 schreef remco k het volgende:
Beter kunnen we druk zijn met ons Ajax, en hopen dat we zelf die pot winnen, ben er namelijk totaal niet gerust op...
Vanwaar dat gevoel Remco? Ik kan me echt niet voorstellen dat AJAX in de problemen komt hoor.
astra
 astra - zaterdag 18 december 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 16:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

Vanwaar dat gevoel Remco? Ik kan me echt niet voorstellen dat AJAX in de problemen komt hoor.
die 3 punten gaan gewoon pakken:) alleen hoop ik nog dat pisvee verliest van roda
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 december 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 16:43 schreef astra het volgende:

[..]

die 3 punten gaan gewoon pakken:) alleen hoop ik nog dat pisvee verliest van roda
Pisvee mag van mij elke wedstrijd verliezen hoor:)
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 16:17 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou echt niet weten waarom, misschien dat het komt doordat men er druk mee is dat Ajax ook met 10-0 moet winnen ofzo. Laten we gewoon zorgen dat die pot gewonnen wordt en dat duidelijk is dat de Boer de goede weg heeft ingezet...
astra
 astra - zaterdag 18 december 2010 - 17:38   quote  deeplink  
nou ik zit nu al in de startblokken.ben er klaar voor.......
kan niet wachten tot 12:30 laat de bal zijn werk doen.dan komt de rest vanzelf wel
joduh
 joduh - zaterdag 18 december 2010 - 18:32   quote  deeplink  
ajax gaat helemaal los morgen mannen!!!!!!ik voel het gewoon....krijg al bijna medelijden met 010!!!!!!hahahahah
joduh
 joduh - zaterdag 18 december 2010 - 18:41   quote  deeplink  
heel lekker stukkie ali!!!! jij mag blijven man!!!hahahah en wat genieten van bergkamp en jari he? mooie tijden man........
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 december 2010 - 18:54   quote  deeplink  
:)
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 18 december 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 13:46 schreef alibabba het volgende:
Amsterdam; 29x winst voor AJAX, 14x remise, 11x winst Feyenoord. 192 treffers zijn er te bewonderen geweest in de Klassieker Ajax - Feyenoord tot nu toe in de Eredivisie en 2/3 daarvan ( 128 ) kwamen op het conto van Ons en 1/3 ( 64 ) op naam van Rotterdam-Zuid.

Na morgen 30x
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 december 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 19:39 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Na morgen 30x
Laten we het hopen Fside:):)
jacqueline
 jacqueline - zaterdag 18 december 2010 - 19:56   quote  deeplink  
1-2 .....
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 18 december 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 19:56 schreef jacqueline het volgende:
1-2 .....
11-0 en huilend in de bus terug naar rotjeknor...
jacqueline
 jacqueline - zaterdag 18 december 2010 - 19:59   quote  deeplink  
no way VH.
Ps.. je zou niet meer reageren op me, remember?
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 18 december 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 19:59 schreef jacqueline het volgende:
no way VH.
Ps.. je zou niet meer reageren op me, remember?
ja ik kan het niet laten en jij weet wel waarom.
jacqueline
 jacqueline - zaterdag 18 december 2010 - 20:01   quote  deeplink  
haha.. .morgen wel! ;-)
astra
 astra - zaterdag 18 december 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 19:56 schreef jacqueline het volgende:
1-2 .....
is die gestranden walrus hier nog steeds (foto)lol
ik moest maar op me eigen forum blijfen volgens onse vrienden uit rotjeknor.
dus mijn advies aan jou.blijf ook waar je thuis hoort op je eigen 010 forum
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 18 december 2010 - 23:57   quote  deeplink  
Hahaha...jammer van ons forum hè

Morgen leuke middag, 5e keer dit jaar.
Nu weer eens een dikke uitslag en dat die boeren verliezen.
Minimaal 2e morgen
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 19 december 2010 - 01:43   quote  deeplink  
Ik heb er zin in! hoop dat het gewoon door gaat en dat we de kakkies wegsturen met minimaal 5 doelpunten om de oren
thomASS
 thomASS - zondag 19 december 2010 - 02:51   quote  deeplink  
Jammer jongens wedstrijd wordt 80% zeker afgelast of er moet een wonder gebeuren. Niet normaal veel sneeuw gevallen in de randstad.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 december 2010 - 03:52   quote  deeplink  
JAA jongens.....mooie tijd om te gaan VOORDRINKEN!!

Ik werd wakker net en ik dacht....ik ga me nu alvast voorbereiden op de wedstrijd!!

Gaaap.....ik ga slapen.......tot morgen!

@zenuwachtig@
alibabba
 alibabba - zondag 19 december 2010 - 04:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 03:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
JAA jongens.....mooie tijd om te gaan VOORDRINKEN!!

Ik werd wakker net en ik dacht....ik ga me nu alvast voorbereiden op de wedstrijd!!

Gaaap.....ik ga slapen.......tot morgen!

@zenuwachtig@
AJAX.........AJAX.........AJAX...............AJAX.....AJAX...............AJAX.....................AJAX...................AJAX..............AJAX................AJAX....................AJAX................AJAX......
Yordee1
 Yordee1 - zondag 19 december 2010 - 09:08   quote  deeplink  
afgelast
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 19 december 2010 - 09:15   quote  deeplink  
Ik zit me verdorie de hele week al te verheugen op deze middag. Ajax - Feyenoord en daarna Psv - Roda. En ja hoor je kon er op wachten, er valt net in dat gedeelte van Nederland weer een pak sneeuw en het is afgelast. Ik heb toch zin om een partij te gaan vloeken hier!!!!! Hier in het Noorden is al dagen amper een vlokje gevallen en daar in dat gebied moet het weer dubbelop. Alsof ze het met opzet doen daarboven! Mijn dag is verpest in ieder geval want ik zie Psv ook nog wel afgelast worden.
Rogier
 Rogier - zondag 19 december 2010 - 09:15   quote  deeplink  
Afgelast ??? Hoor het ook...kut zooi !!!
Buxbux
 Buxbux - zondag 19 december 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Jammer. Had er net zo`n zin in, die 11-0 !!!!!!
Rogier
 Rogier - zondag 19 december 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Toch opmerkelijk dat het in Duitsland nog veel meer sneeuwt en daar de wedstrijden wel gewoon door gaan. En die kut NS rijd ook al niet, terwijl we juist op de trein moeten kunnen rekenen met dit weer.
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 09:49   quote  deeplink  
tja... wie manipuleert wie?
Rogier
 Rogier - zondag 19 december 2010 - 09:55   quote  deeplink  
Er komt nog wel veel sneeuw aan vanuit het zuiden, wat in de middag los moet gaan dus denk wel dat het verstandiger is om het af te gelassen.
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 19 december 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Uitstel van executie
Pim
 Pim - zondag 19 december 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Wel erg jammer. Nu misschien vertrek van een speler/spelers in de winterstop en er worden ook weer spelers uit Rotterdam fit, maar bovenal vind ik het jammer dat ik me erop had verheugd vanmiddag! Ze kunnen daar in Rotterdam niet meer aan komen met het feit dat de KNVB pro-020 is, er zijn namelijk ook 2 andere wedstrijden afgelast en ik ga ervanuit dat PSV ook afgelast wordt;)!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 19 december 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Mooi, alle testoseron kan weer worden opgeborgen.
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 10:38   quote  deeplink  
whahaha waarom is ado wel doorgegaan dan? en waarom moest excelsior-nec doorgaan? de knvb dreigde toen zelfs met een boete..
Rogier
 Rogier - zondag 19 december 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Ja maar ADO heeft minder fans en de meeste komen uit Den Haag of omstreken. Alleen moeten dezelfde mensen morgenochtend ook door deze sneeuw naar het werk...net zo gevaarlijk voor die paar kutcenten. Ik verongeluk liever op weg naar mijn cluppie dan naar mijn werk !
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 10:46 schreef Rogier het volgende:
Ja maar ADO heeft minder fans en de meeste komen uit Den Haag of omstreken. Alleen moeten dezelfde mensen morgenochtend ook door deze sneeuw naar het werk...net zo gevaarlijk voor die paar kutcenten. Ik verongeluk liever op weg naar mijn cluppie dan naar mijn werk !
Daar heb je gelijk in! Ik verongeluk liever helemaal niet:)
jacqueline
 jacqueline - zondag 19 december 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Maximus... welke maat?
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 11:00   quote  deeplink  
NIet meer dan logisch dat de wedstrijden zijn afgelast, wel belachelijk dat niet gewoon het hele programma eruit ligt, Feyenoord zal ongelooflijk blij zijn met deze afgelasting, er zullen inderdaad weer een aantal spelers fit raken, en ze waren zoiezo als de dood om vandaag te moeten spelen in de Arena.

Nou ja jammer, maar dan gaan we lekker wat Premier league potjes kijken, daar gaan er nog wel een aantal door dacht ik...

Nederland en sneeuw is gewoon geen goede combinatie, iedereen stelt zich direct aan en het land verkeerd bij 5 cm sneeuw al in de volledige chaos.

Hetzelfde geld voor alle stadions, als je pas vanacht bent beginnen met het "schoon" maken van de tribunes, JA DAN IS HET LOGISCH DAT DIT NIET LUKT...
Rogier
 Rogier - zondag 19 december 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:00 schreef remco k het volgende:
Nou ja jammer, maar dan gaan we lekker wat Premier league potjes kijken, daar gaan er nog wel een aantal door dacht ik...
Helaas !! De EPL ligt al helemaal uit...was vrijdag al bekent.
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:05 schreef Rogier het volgende:

[..]

Helaas !! De EPL ligt al helemaal uit...was vrijdag al bekent.
Gister heeft Blackburn ook nog gespeeld?? nou ja ff nakijken, en anders ga ik wel Duits voetbal kijken vanmiddag??
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister heeft Blackburn ook nog gespeeld?? nou ja ff nakijken, en anders ga ik wel Duits voetbal kijken vanmiddag??
Ja... gister heeft ado ook gespeelt!!
Rogier
 Rogier - zondag 19 december 2010 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt...maar bijv Chelsea-Tottenham was vrijdag al bekent dat het niet door zou gaan. Erg jammer. Die Duitsers voetballen altijd, dus wordt Bayern kijken.
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:35 schreef Rogier het volgende:

[..]

Klopt...maar bijv Chelsea-Tottenham was vrijdag al bekent dat het niet door zou gaan. Erg jammer. Die Duitsers voetballen altijd, dus wordt Bayern kijken.
Chelsea moets tegen Manchester United, en die werd er gister pas uitgegooid..

Vandaag nog mooie Italiaanse potten of spaanse??
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Pisvee gaat wel door...
nummer10
 nummer10 - zondag 19 december 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:00 schreef remco k het volgende:
NIet meer dan logisch dat de wedstrijden zijn afgelast, wel belachelijk dat niet gewoon het hele programma eruit ligt, Feyenoord zal ongelooflijk blij zijn met deze afgelasting, er zullen inderdaad weer een aantal spelers fit raken, en ze waren zoiezo als de dood om vandaag te moeten spelen in de Arena.

Nederland en sneeuw is gewoon geen goede combinatie, iedereen stelt zich direct aan en het land verkeerd bij 5 cm sneeuw al in de volledige chaos.

Hetzelfde geld voor alle stadions, als je pas vanacht bent beginnen met het "schoon" maken van de tribunes, JA DAN IS HET LOGISCH DAT DIT NIET LUKT...
zelfde geld voor Twente... vrijdag lag hier in het oosten AMPER wat.. maar het kwam twente wel heel goed uit dat het niet doorging...
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:50 schreef Maximus het volgende:
Pisvee gaat wel door...
Zoals ik al zei, worden er nog "MOOIE" potten gespeeld vandaag???:-):-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Feyenoord (Woensdag 19 Januari 2011) 20.45 uur: 2-0

0.0098779