|
|
astra
|
|
|
fucke Duck jammer dat het afgelast is:( wanneer wordt die dan gespeelt????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door astra -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: btw wat zullen die kakkerlakken blij zijn dat deze wedstrijd afgekeurd is want ze hadden padje gehad hoor in de arena.
woensdag 20 januari om 20.00 uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 12:56 schreef verbrande harry het volgende:[..] btw wat zullen die kakkerlakken blij zijn dat deze wedstrijd afgekeurd is want ze hadden padje gehad hoor in de arena. woensdag 20 januari om 20.00 uur welk jaar? volgend jaar valt woensdag op 19 januari. Volgens mij wordt dan ook de wedstrijd gespeeld. Wel opletten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 11:35 schreef Rogier het volgende:[..] Klopt...maar bijv Chelsea-Tottenham was vrijdag al bekent dat het niet door zou gaan. Erg jammer. Die Duitsers voetballen altijd, dus wordt Bayern kijken. Het kwam mij wel aardig uit dat AJAX werd afgelast. Om half 1 lag ik nog maar kort te slapen na een dwaze avond/nacht:):). Stuttgart - Bayern om half 6 op Sport1. Mooi potje! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 16:42 schreef alibabba het volgende:[..] Het kwam mij wel aardig uit dat AJAX werd afgelast. Om half 1 lag ik nog maar kort te slapen na een dwaze avond/nacht:):). Stuttgart - Bayern om half 6 op Sport1. Mooi potje! Bedankt voor de kijk tip! Vond United-Chelsea ook een mooie pot, maar die is helaas ook afgelast. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Psv winterkampioen, dat wil eigenlijk niks zeggen aangezien een wedstrijd meer hebben gespeeld en het spel van die gasten echt bedroevend is. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
zo we zijn er weer ,wat een azijnpissers zeg bij de knvb 010 gastjes kwamen toch al niet ,op de snelweg goed te doen konden ze nu werkelijk niet de op en afrit naar de arena goed nalopen kon gewoon gespeeld worden wat een bs |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Vind het ook een beetje raar dat de klassieker afgelast is. Als die lampies naar het stadion konden komen dan had het ons toch ook wel gelukt.
Of zullen er andere motieven meespelen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de beslissing is genomen op aanraden van de gemeente A'dam in combinatie met de leiding van de politie A'dam...
Er zal dus niet meer hebben meegespeeld, Ajax was er alles aan gelegen om deze pot vandaag te spelen.. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 21:17 schreef remco k het volgende:de beslissing is genomen op aanraden van de gemeente A'dam in combinatie met de leiding van de politie A'dam... Er zal dus niet meer hebben meegespeeld, Ajax was er alles aan gelegen om deze pot vandaag te spelen.. Dat meldde ik vanochtend al... |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 18:42 schreef E-J het volgende:Vind het ook een beetje raar dat de klassieker afgelast is. Als die lampies naar het stadion konden komen dan had het ons toch ook wel gelukt. Of zullen er andere motieven meespelen?? Ik ga niet zeggen dat er een complot achter schuilt,want als Ajax gewoon ze spel had uitgevoerd voor gaande wedstrijden zoals het hoort ,hadden we nu lachend los gestaan van de rest van die kneuzen. dus zover ga ik niet ,ik ga wel zo ver dat die omstandigheden rond de arena door de KNVB niet goed zijn beoordeeld ,ik ben er langs gereden om te kijken , moest toch naar noord toe en was gewoon goed te doen dus enige logica zie ik er niet van in, tja voor de fans buiten de stad met de NS had een probleem kunnen zijn maar ook hier waren later de problemen weer zo goed als opgelost ,dus ik heb geen idee achter de redeneringen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Afcabz -- |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Vind ook dat het door had kunnen gaan(misschien ook wel omdat ik er veel zin in had). Maar goed, zijn we 19 januari weer even van de straat ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: DUS??!! Rot aub op na dat kakkerlakken forum van je, ik reageer op iemand die dat blijkbaar niet wist, logisch toch |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 08:44 schreef remco k het volgende:[..] DUS??!! Rot aub op na dat kakkerlakken forum van je, ik reageer op iemand die dat blijkbaar niet wist, logisch toch Lol |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 21:55 schreef Afcabz het volgende:[..] Ik ga niet zeggen dat er een complot achter schuilt,want als Ajax gewoon ze spel had uitgevoerd voor gaande wedstrijden zoals het hoort ,hadden we nu lachend los gestaan van de rest van die kneuzen. dus zover ga ik niet ,ik ga wel zo ver dat die omstandigheden rond de arena door de KNVB niet goed zijn beoordeeld ,ik ben er langs gereden om te kijken , moest toch naar noord toe en was gewoon goed te doen dus enige logica zie ik er niet van in, tja voor de fans buiten de stad met de NS had een probleem kunnen zijn maar ook hier waren later de problemen weer zo goed als opgelost ,dus ik heb geen idee achter de redeneringen. De Knvb heeft die beslissing genmomen op basis van informatie van gemeente en politie A'dam.
De KNVB zit hier dan dus niet fout, maar A'dam |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 10:49 schreef remco k het volgende:[..] De Knvb heeft die beslissing genmomen op basis van informatie van gemeente en politie A'dam. De KNVB zit hier dan dus niet fout, maar A'dam ik krijg ook steeds meer me twijfel waarom nec-ajax dan wel,toen was het weer nog even een stuk slechter. op de site van www.afca.nl staat een heel mooi stuk(wanbepalers slaan weer toe,onderbouwen ze eigenlijk wel hun verhaal hier over)echt een aanrader om te lezen,lees het even en reageer dan maar weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Wil je mij niet quoten of op mij reageren. Je bent niet welkom in dit huis.
Ga naar je eigen club ook al moeten ze je daar niet. Je zal wel een kloon zijn, gaat het opvallen als je daar komt |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 11:33 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Wil je mij niet quoten of op mij reageren. Je bent niet welkom in dit huis. Ga naar je eigen club ook al moeten ze je daar niet. Je zal wel een kloon zijn, gaat het opvallen als je daar komt pffffff....haha |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 11:33 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Wil je mij niet quoten of op mij reageren. Je bent niet welkom in dit huis. Ga naar je eigen club ook al moeten ze je daar niet. Je zal wel een kloon zijn, gaat het opvallen als je daar komt hahahahaha
hehe
hahahahahaha
+1 ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
In gesprek met Voetbal International maakt Mario Been kenbaar niet te hebben getreurd over de zondag afgelaste Klassieker. De coach van Feyenoord zou met zijn team op bezoek gaan bij Ajax, maar als gevolg van de winterse weersomstandigheden kwam het beladen duel te vervallen.
"Ik zou liegen als ik zeg dat ik erg baal van de afgelasting", merkt Been op, die de kansen voor zijn ploeg na de winterstop hoger inschat. "De kans is groot dat we na de winterstop wat spelers terug hebben van blessures, zoals Leroy Fer en Sekou Cissé."
Voorts stelt de oefenmeester dat ook de voorbereiding richting de Klassieker voor de Rotterdammers verre van ideaal was. "We hebben vrijdag en zaterdag in de aanloop helemaal niks kunnen doen, terwijl Ajax wel trainde in de Arena. Wat mij betreft was het dus een goede beslissing niet te spelen, ook al omdat we naar Amsterdam moesten onder moeilijke omstandigheden", aldus Been. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 08:44 schreef remco k het volgende:[..] DUS??!! Rot aub op na dat kakkerlakken forum van je, ik reageer op iemand die dat blijkbaar niet wist, logisch toch Tja alles wat jij hier neerkwakt is logisch en wat een ander meld is onzin. Ik rot voor niemand op trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 14:09 schreef Maximus het volgende:[..] Tja alles wat jij hier neerkwakt is logisch en wat een ander meld is onzin. Ik rot voor niemand op trouwens. Tussen "een ander" en "Maximus" zit wel een verschil, jij bent voor Feyenoord, en hebt per defintie ongelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mensen heb even een vraagje...
ik heb dit topic zelf geopend voorafgaand aan ajax feyenoord, nu staat er achter afgelast, kan dat weggehaald worden en dat de nieuwe datum erin geplaats wordt of niet?? en zo ja, hoe doe je dat dan?? alvast bedankt! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Je eerste post editen dacht ik |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee dat weet ik zeker... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
quote:Op woensdag 22 december 2010 - 14:09 schreef Maximus het volgende:[..] Tja alles wat jij hier neerkwakt is logisch en wat een ander meld is onzin. Ik rot voor niemand op trouwens. Maximus optieven naar je eigen kakkerlakkenforum!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 januari 2011 door Frank V. -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dankjewel, ik heb het verander |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
beter laat dan nooit en frankie heb wel gelijk.......BAM! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ja het valt me wel op jognens, ze hebben allemaal kei grote bek op dit forum, en als je gewoon iets reageert op hun forum dan breekt de hel los, en dan hebben ze het over dat ajax een koude club met stille supporters is?? waar we het al vaker over hebben gehad, andere clubs juichen harder voor andere clubs dan die van hun eigen!, in het philips stadion hoor je nog geen liedje gezongen worden! en iedereen die weggaat bij ajax zegt dat eht een warme club is! is neit voor niets! kijk enkel die wedstrijd tegen kiev, dan is het duidelijk wie de mooiste supporters heeft!!! alleen het zou fijn zijn om weer keer kampiopen te worden dan kunnen we echt hun monden snoeren!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
te beginnen deze woensdag van dit topic |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat wel kut is , is dat tie wedstrijd op me verjaardag gespeelt wordt, en ik kaartjes heb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik bedoel alleen te zeggen, dat hij al 12 dagen ofzo niet reageert en dus al weg is... Staat een beetje gelijk, aan het proberen te helpen bij een vechtpartij nadat de verdachte al veroordeeld is.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Wel geinig... toch nog juichen na een hopeloze achterstand..
gaat leuk worden de 19e |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 03 januari 2011 - 20:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wat wel kut is , is dat tie wedstrijd op me verjaardag gespeelt wordt, en ik kaartjes heb wat is er erg aan ? hou jeje verjaardag ook op die dag dan ? 19 januari ? woensdags ? bedoel ik hou me verjaardag absoluut niet op een doordeweekse dag omdat ik dan al weet dat ik dan donderdags niet voor redevatbaar ben en mijn zoon wel weer de andere dag naar school moet... dus dat word hem niet... nee altijd op een vrijdag (2dagen om bij te komen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 09 januari 2011 - 20:38 schreef nummer10 het volgende:[..] wat is er erg aan ? hou jeje verjaardag ook op die dag dan ? 19 januari ? woensdags ? bedoel ik hou me verjaardag absoluut niet op een doordeweekse dag omdat ik dan al weet dat ik dan donderdags niet voor redevatbaar ben en mijn zoon wel weer de andere dag naar school moet... dus dat word hem niet... nee altijd op een vrijdag (2dagen om bij te komen) Snap het ook niet... je verjaardag doordeweeks vieren is zonde van de tijd. Kan je beter naar Ajax gaan
hahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahaha, dees ken ik ja!! MrVegasTime reageerd op youtube een paar keer heerlijk op filmpje! Vraag me af wie dat zou zijn...... :D |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 10 januari 2011 - 18:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hahahaha, dees ken ik ja!! MrVegasTime reageerd op youtube een paar keer heerlijk op filmpje! Vraag me af wie dat zou zijn...... :D Heb je dat filmpje wel eens bekeken waarin dat clubje de open dag viert op zijn 100-jarig bestaan. Die gasten weten niet eens wanneer hun club is opgericht. whahaha. Hier het filmpje. Na het eerste stukje wel wegklikken, zodat je ogen niet al te veel slechte dingen gaan zien.
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ja die ken ik..... toch vind ik die andere film leuker! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
feyenoorder Cabral: 'Wij gaan voor een sensatie en verrassing zorgen tegen Ajax'
Tsjee.....dus ze gaan met 13-0 of meer verliezen van Ajax ? Zo'n sensatie is da nou ook weer niet Cabralletje. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ghehe sensatie? Beetje hoog van de toren blazen. Ze denken dat ze met die Hongaar de nieuwe Messi in huis hebben ofzo. Be real : Die knakker heeft 45min ofzo? Meegespeeld tegen Sparta...1 of 2 assists gegeven en een x gescoord, wauw petje af hoor. We praten hier wel over een Jupilerclub. Eerst zien wat die gast kan tegen een tegenstander als Ajax. Ajax is een angstgegner voor Feyenoord, zowel uit als thuis. Zou me niets verbazen als het richting de 10-0 zou gaan... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 - 15:38 schreef Twan het volgende:Ghehe sensatie? Beetje hoog van de toren blazen. Ze denken dat ze met die Hongaar de nieuwe Messi in huis hebben ofzo. Be real : Die knakker heeft 45min ofzo? Meegespeeld tegen Sparta...1 of 2 assists gegeven en een x gescoord, wauw petje af hoor. We praten hier wel over een Jupilerclub. Eerst zien wat die gast kan tegen een tegenstander als Ajax. Ajax is een angstgegner voor Feyenoord, zowel uit als thuis. Zou me niets verbazen als het richting de 10-0 zou gaan... Ik moet wel bekennen, dat de Hongaarse pers geschreven schijnt te hebben, dat die Simon beter zou moeten zijn dat Dzsudzsak... Al met al ben ik tevreden wanneer Ajax gewoon wint met dwingend, swingend, attractief en aanvallend voetbal. De uitslag maakt me dan eigenlijk verder niet uit. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als die gast echt zo goed is, hadden heus wel meer teams achter hem aangezeten. |
|
|
|