BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Feyenoord (Woensdag 19 Januari 2011) 20.45 uur: 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:30 schreef FsideVak129 het volgende:
kk is Kut kakkerlak remco
Oooowwhwhhh dus hij zegt kut kakkerlak hoer??????? En ja zo wordt het ook gebruikt, maar wees aub niet zo naief dat je denk dat dit het enige is waarvoor. Kijk de anders forums er ook eens op na, wordt KK oo vaak gebruikt, zelfs op het Feyenoord forum, en denk niet dat ze daar zichzelf uitschelden
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 18:43 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

en jij bent ajacied,dom dom dom...haha
Nee, lekker naar Hamburg gaan, om met 100 man Elia uit te schelden voor een Kankerlijer, dan ben je een AJACIED?????
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 19:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jongens, kap ff met kk, dat is serieus vervelend.

pleuris, tyfus, tering enzo ok, maar iedereen weet waar kk voor staat en dat is gewoon niet te accepteren!

Anders reageer ik ook niet meer, jammer dan, maar ik wil het iig niet meer zien!
DANK U EENS............
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 17 januari 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Oooowwhwhhh dus hij zegt kut kakkerlak hoer??????? En ja zo wordt het ook gebruikt, maar wees aub niet zo naief dat je denk dat dit het enige is waarvoor. Kijk de anders forums er ook eens op na, wordt KK oo vaak gebruikt, zelfs op het Feyenoord forum, en denk niet dat ze daar zichzelf uitschelden
Hahahahahahaha maar ik kap ermee..

Kutkakkerlakkenhoer bekt wel lekker :P
joduh
 joduh - maandag 17 januari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
en ik ben van de KKK .....joh man,maak je niet druk...wees trots op jezelf als je kk niet gbruikt....maar laat een ander zelf weten wat hij typt man......voor sommigen kan gvd ook niet...en met die hou je geen rekening?????ik gebruik kk nooit hiero maar ik ben ook geen heilig boontje man......laat iedereen nou ff posten wat ie wil......dat gelet op mekaar...pfffffffffff
alibabba
 alibabba - maandag 17 januari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Alvast een voorproefje mensen;

FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 17 januari 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 19:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jongens, kap ff met kk, dat is serieus vervelend.

pleuris, tyfus, tering enzo ok, maar iedereen weet waar kk voor staat en dat is gewoon niet te accepteren!

Anders reageer ik ook niet meer, jammer dan, maar ik wil het iig niet meer zien!
Jammer, kanker is in mijn vocabulaire omgeving een nogal veel gehoord woord.
Ik hecht er totaal geen waarde meer aan net zoals alle andere ziektes of verwijzingen naar mijn tyfus tering moeder ofzo.
Misschien is mijn wereld nogal bot en voor jou niet te bevatten.
Ook ik ken de persoonlijke kanten van kanker en heb mijn opa er door zien weg gevreten worden. Maar goed, ik heb ook een neefje van nog geen jaar oud zien sterven door een bacterie.
En dan heb ik het niet over al die zinloze doden in Libanon en Servië.
Maar ik zal er over nadenken en me proberen in te houden.
Hopelijk kom ik alleen die zeekoe niet tegen want dan begint mijn bloed te koken.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:22 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik hecht er totaal geen waarde meer aan net zoals alle andere ziektes of verwijzingen naar mijn tyfus tering moeder ofzo.
Ook ik ken de persoonlijke kanten van kanker en heb mijn opa er door zien weg gevreten worden. Maar goed, ik heb ook een neefje van nog geen jaar oud zien sterven door een bacterie.
Hopelijk kom ik alleen die zeekoe niet tegen want dan begint mijn bloed te koken.
Niet dat het je wat boeit, maar ik zou het respecteren als je dat wil doen..
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:20 schreef joduh het volgende:
en ik ben van de KKK .....joh man,maak je niet druk...wees trots op jezelf als je kk niet gbruikt....maar laat een ander zelf weten wat hij typt man......voor sommigen kan gvd ook niet...en met die hou je geen rekening?????ik gebruik kk nooit hiero maar ik ben ook geen heilig boontje man......laat iedereen nou ff posten wat ie wil......dat gelet op mekaar...pfffffffffff
En dat is dan jou mening, ik vind dat er nog grenzen zijn, en vraag normaal mensen er mee te kappen, als je dan ziet hoe een zeker iemand daar op reageerd.

Overigens vinden de moderators hier hetzelfde, en accepteren ze dat niet. Ik zal in ieder gelav ieder bericht dat hier met dat woord gepost wordt melden, en ja ik hoop dat mensen die dat gebruiken hier gebanned worden, en nee dat is niet scheinheilig of achter de ellebogen, ik kom er namelijk eerklijk voor uit, en nee het is ook geen maten naaierij, want mensen die dat gebruiken om hun uit te drukken, zijn niet mijn maten...
joduh
 joduh - maandag 17 januari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
ik vind dat toch een vorm van matennaaierij man.......wie ben jij om hier de boel in de gaten te houden en mensen verklikken......daar heb ik dus wel een hekel aan......als ik iemand in de supermarkt iets in zijn zak zie stoppen dan is het niet mijn taak om hem erbij te lappen...ik heb van mijn leven nog nooit iemand verraden man.....komt niet in MIJN woordenboek voor..........
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:22 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik kan ga en wil je het niet verbieden het is al triest genoeg dat het als scheldwoord danwel bijvoegelijk naamwoord wordt gebruikt.Mijn vrouw is er aan overleden (42) en letterlijk in mijn armen gestorven.Ik heb geleerd om er overheen te lezen maar begrijpen zal ik het nooit dat het mensen toegewenst wordt.Ik heb een dochtertje van 5 gelukkig kerngezond maar als ik denk aan die kindjes met deze ziekte dan springen de tranen in mijn ogen.Dat geldt ook voor de ouder mensen natuurlijk,ik heb 3 jaar in het A van Leeuwenhoek ziekenhuis rond gelopen ivb door mijn vrouw,ik kan je vertellen ik heb slapeloze nachten gehad door dat ziekenhuis,je wil niet weten wat je daaar allemaal ziet cq meemaakt
joduh
 joduh - maandag 17 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:41 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ik kan ga en wil je het niet verbieden het is al triest genoeg dat het als scheldwoord danwel bijvoegelijk naamwoord wordt gebruikt.Mijn vrouw is er aan overleden (42) en letterlijk in mijn armen gestorven.Ik heb geleerd om er overheen te lezen maar begrijpen zal ik het nooit dat het mensen toegewenst wordt.Ik heb een dochtertje van 5 gelukkig kerngezond maar als ik denk aan die kindjes met deze ziekte dan springen de tranen in mijn ogen.Dat geldt ook voor de ouder mensen natuurlijk,ik heb 3 jaar in het A van Leeuwenhoek ziekenhuis rond gelopen ivb door mijn vrouw,ik kan je vertellen ik heb slapeloze nachten gehad door dat ziekenhuis,je wil niet weten wat je daaar allemaal ziet cq meemaakt
met alle respect neman........ik weet dat ook....maar zijn er geen mensen aan tyfus doodgegaan????en dat mag wel? of tering???? ik praat het zeker niet goed man,maar dat gelet op mekaar...........
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:39 schreef joduh het volgende:
ik vind dat toch een vorm van matennaaierij man.......wie ben jij om hier de boel in de gaten te houden en mensen verklikken......daar heb ik dus wel een hekel aan......als ik iemand in de supermarkt iets in zijn zak zie stoppen dan is het niet mijn taak om hem erbij te lappen...ik heb van mijn leven nog nooit iemand verraden man.....komt niet in MIJN woordenboek voor..........
Nogmaals, ik heb een hekel aan iemand die dat woord op deze manier gebruikt. Van mijn part donder je dan dood uit een boom, of wordt je plat gereden door een bus, en ik hoop erbij dat men er bij lijdt alsof het Vietnam is. En ik wil het woord hier niet zien, dus meld ik dat, niet voor niets dat die knop daar ook zit toch..

Om aan matennaaierij te doen, moet het om een maat gaan, en mensen die dat woord op deze manier gebruiken, verdienen het niet om zich een maat van mij te noemen..
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:43 schreef joduh het volgende:

[..]

met alle respect neman........ik weet dat ook....maar zijn er geen mensen aan tyfus doodgegaan????en dat mag wel? of tering???? ik praat het zeker niet goed man,maar dat gelet op mekaar...........
Men zou in de sociale kringen eens wat meer op elkaar moeten letten, dienstplicht weer invoeren en klaar, dan wordt men een stuk verdraagzamer tegenover elkaar..
joduh
 joduh - maandag 17 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
dan heb ik een fout woord gebruikt......ipv matennaaien moest ik zeggen verklikken....
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Het is trouwens maar net wat jij verraden vind, stel dat die supermarkt van een goeie vriend van je is, waarvan je weet dat het financieel niet lekker loopt, verraad je dan juist niet je vriend door het niet te melden???
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:45 schreef joduh het volgende:
dan heb ik een fout woord gebruikt......ipv matennaaien moest ik zeggen verklikken....
Het is je vergeven:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Daar heb jij zeker een punt vriend,zijn ook vreselijke ziektes alleen klinkt het om een of andere manier minder beladen omdat mensen daar niet meer dood aan gaan
joduh
 joduh - maandag 17 januari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is trouwens maar net wat jij verraden vind, stel dat die supermarkt van een goeie vriend van je is, waarvan je weet dat het financieel niet lekker loopt, verraad je dan juist niet je vriend door het niet te melden???
zoals ik al zei maestro?????verklikken komt niet in mijn woordenboek voor..........
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Men zou in de sociale kringen eens wat meer op elkaar moeten letten, dienstplicht weer invoeren en klaar, dan wordt men een stuk verdraagzamer tegenover elkaar..
In mijn dienstplicht was ik juist niet zo verdraagzaam Remco had er meer de T... in
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 17 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Gaan we het nog over de klassieker hebben? Iedereen moet gewoon respect tonen voor elkaar en bepaalde woorden niet gebruiken, zo ontstaat er geen gezeik. Ik persoonlijk erger me er niet aan, ik vind dat men die die ziektes zo vaak gebruiken eerder een bepaald (negatief) beeld op zichzelf laat afroepen. Dan dat het cool/stoer staat.. Dan denk ik eerder wat een simpele ziel..
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 17 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Begrijp je helemaal kerel, heb mijn broertje zijn zoontje in een klein kistje ter aarde zien leggen en dat brak mij meer dan alle doodgeschoten en gemartelde mensen die ik gezien heb.

Sterkte met de opvoeding van je kleine.

En nu weer on-topic ipv elkaar de hele tijd aan te vallen.
Woensdagavond staan we hier weer te juichen en gaan we die gappies op hun eigen forum gedeelte bombarderen met fijne plaatjes
Hahahahahahaha
joduh
 joduh - maandag 17 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:50 schreef Johnnyafca het volgende:
Gaan we het nog over de klassieker hebben? Iedereen moet gewoon respect tonen voor elkaar en bepaalde woorden niet gebruiken, zo ontstaat er geen gezeik. Ik persoonlijk erger me er niet aan, ik vind dat men die die ziektes zo vaak gebruiken eerder een bepaald (negatief) beeld op zichzelf laat afroepen. Dan dat het cool/stoer staat.. Dan denk ik eerder wat een simpele ziel..
precies man,lees er overheen.......
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:49 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

In mijn dienstplicht was ik juist niet zo verdraagzaam Remco had er meer de T... in
Dat geld voor veel mensen, maar als je eerlijk bent, heb je er wel het een en ander aan normen waarden en discipline mee gekregen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Ja daar heb jij wel weer gelijk in
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:48 schreef joduh het volgende:

[..]

zoals ik al zei maestro?????verklikken komt niet in mijn woordenboek voor..........
Maar wie verraad je dan in dat geval, ik ben van mening dat jij je best emaat keihard naait door het niet te zeggen.. en ook dan ben je een maten naaier...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Jongens jongens we krijgen patje zometeen, door Remco en Joduh en mezelf gaan we steeds offtopic daarom zei ik ook tegen Joduh dat ik liever niet meer heb dat hij op mij reageerd
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 17 januari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Zal ik maar beginnen met zingen...

"WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN"
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Door te neuken ??
Pietje
 Pietje - maandag 17 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:57 schreef nemam-tiL het volgende:
Jongens jongens we krijgen patje zometeen, door Remco en Joduh en mezelf gaan we steeds offtopic daarom zei ik ook tegen Joduh dat ik liever niet meer heb dat hij op mij reageerd
Nou ja, ach, een discussie hoeft niet altijd on-topic te zijn. Elke discussie heeft wel eens de neiging om wat af te buigen.
Ikzelf heb ook een ontzettende hekel aan het woord "kanker"; ik heb nogal wat familieleden verloren aan die ziekte, inclusief mijn moeder. Ik heb mezelf echter geleerd mij er niet meer kwaad over te maken, het is toch zinloos.
En dan nu: overmorgen, de klassieker. Ik hoop toch zo, en ik verwacht dat de drie punten in Mokum blijven! Wat mij betreft hoef het geen 10-0 of 11-0 te worden. Met elke overwinning ben ik tevreden. Ik heb er zin in woensdag!!!
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:09   quote  deeplink  
waar komen joden toch vandaan?
Israël hier ver vandaan!
wonen daar ook superjoden?
ja daar wonen superjoden!
vinden joden voetbal fijn?
als ze maar voor AJAX zijn!!!!!!!!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 17 januari 2011 - 22:11   quote  deeplink  
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
2-0 vd wiel 1 de zeeuw 2
petertje
 petertje - maandag 17 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Respect. Je spot niet met ziektes. Niet als ajaxied en niet als Feyenoorder.
De wereld is verrot als er met andermans verdriet word gelachen op zo'n serieus vlak.
Dit zeg ik als Feyenoord-supporter.
Een x lachen moet kunnen met/om elkaar maar niet over zulke dingen.
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Aan de rand van Mokum aan de Middenweg,
stond een stadion zo sfeervol het is gesloopt en dat is pech...
nu in de Arena veel bobo's weinig sfeer,
het vuurwerk is verdwenen ik heb heimwee naar de Meer...
maar de echte fans die blijven die houden zich niet tam...
het zijn de Ajax diehards
het zijn de booooooys uit A'dam joden uit A'dam
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:15 schreef petertje het volgende:

[..]

De wereld is verrot als er met andermans verdriet word gelachen op zo'n serieus vlak.
bedankt man
Pietje
 Pietje - maandag 17 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik had dat uit een eerdere post ergens vorig jaar al eens van je gelezen. Afschuwelijk! Een oud-collega heeft dat ook moeten doorstaan, met vijf jonge kinderen. Uiteraard heeft hij van mij als hoofddirecteur, alle tijd en ruimte gekregen om tot het laatst toe voor zijn vrouw te kunnen zorgen. Zelf ben ik mijn moeder (66 jaar) en schoonmoeder (63 jaar) aan kanker kwijtgeraakt. En verder nog wat vrienden, bekenden en familieleden. Zo slopend, dat wil je niet meemaken, maar je ontkomt er helaas niet aan!
Pietje
 Pietje - maandag 17 januari 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:15 schreef petertje het volgende:

[..]

Respect!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, lekker naar Hamburg gaan, om met 100 man Elia uit te schelden voor een Kankerlijer, dan ben je een AJACIED?????
hoezo jaloers dat je niet geweest bent...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:20 schreef joduh het volgende:
mee eens
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:28 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

hoezo jaloers dat je niet geweest bent...
Nee eerder blij, schaamde me kapot voor idioten zoals jij, je moet het forum daar eens over teruglezen, kijken wat de rest van de ECHTE AJACIEDEN daarvan vonden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had dat uit een eerdere post ergens vorig jaar al eens van je gelezen. Afschuwelijk! Een oud-collega heeft dat ook moeten doorstaan, met vijf jonge kinderen. Uiteraard heeft hij van mij als hoofddirecteur, alle tijd en ruimte gekregen om tot het laatst toe voor zijn vrouw te kunnen zorgen. Zelf ben ik mijn moeder (66 jaar) en schoonmoeder (63 jaar) aan kanker kwijtgeraakt. En verder nog wat vrienden, bekenden en familieleden. Zo slopend, dat wil je niet meemaken, maar je ontkomt er helaas niet aan!
Ik had god zij dank ook z'on superbaas als jij ik heb de laatste anderhalf jaar halve dagen gewerkt om haar te kunnen verzorgen dankzij een super prychiater die dat geregeldt had
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is dan jou mening, ik vind dat er nog grenzen zijn, en vraag normaal mensen er mee te kappen, als je dan ziet hoe een zeker iemand daar op reageerd.

Overigens vinden de moderators hier hetzelfde, en accepteren ze dat niet. Ik zal in ieder gelav ieder bericht dat hier met dat woord gepost wordt melden, en ja ik hoop dat mensen die dat gebruiken hier gebanned worden, en nee dat is niet scheinheilig of achter de ellebogen, ik kom er namelijk eerklijk voor uit, en nee het is ook geen maten naaierij, want mensen die dat gebruiken om hun uit te drukken, zijn niet mijn maten...
mussolini jalalala mussolini jalalalalalalalala
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
nee daarom heb ik ook een nieuwe naam voor hem verzonnen...mussolini
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:43 schreef joduh het volgende:

[..]

jep right...
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
wat is er in godsnaam fascistisch aan mijn gedrag...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

slap gelul?
remco k
 remco k - maandag 17 januari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

slap gelul?
moeilijk he, antwoorden...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 januari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

mussolini jalalalalala
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 januari 2011 - 22:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

mussolini jalalala mussolini jalalalalalalalala
Het wordt tijd dat het kaarsje van jou voor eens en altijd uitdoofd,wat ben jij een intrigant en een ongelovige bufnukkel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Feyenoord (Woensdag 19 Januari 2011) 20.45 uur: 2-0

0.0166428