|
|
Nibke
|
|
|
Na 3 dagen was het bedrag al ruim 250.000 Euro, dan moeten we nu toch snel aan het eerste miljoen zitten. Graag zou ik toch wat meer tussenstanden hierover zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb nieuws: tis meer dan op mijn bankrekening. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ook meer dan op de mijne, maar daar heb je nog nauwelijks 250.000 Euro voor nodig. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Ik vind ook dat ze niet genoeg aandacht meer geven... het ebt langzaam weg |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waar geven ze niet genoeg aandacht aan? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
bijvoorbeeld een tussenstandje van hoeveel er al gestort is, werkt motiverend om te zien hoeveel erg al binnengehaald is in mijn ogen |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ze hebben al genoeg binnen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Ik zou graag willen weten wat de tussen stand is. Het werkt motiverende als je om de paar dagen een tussenstand krijgt. Ook vind ik dat ze er niet genoeg naar buiten komen om het te promoten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is dat niet z'n declaratie? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
zal er niet ver afzitten. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
mee eens vind ook dat er tussenstanden doorgegeven kunnen worden. En verdere acties om tot meer miljoenen te komen.
bv veiling site opzetten t.b.v. FEYENOORD |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
quote: zou best wel eens kunnen naar al die vage landen in t oostblok |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De fans van Feyenoord blijven geld inzamelen voor hun club. Emiel Schelvis liet in het programma Voetbal International vanavond weten dat er inmiddels bijna een miljoen euro is opgehaald. De hoop is dat er uiteindelijk drie miljoen van de fans en kleinere bedrijven vandaan komt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja echt mooi,ik had dit bedrag nooit verwacht!!! Schitterend!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
omdat het voor mij(en de rest van the family)allemaal extra geld kost verhoging s.c. lid f.s.v.,bingoloterij,donatie,s voor lunatics/tifo-acties . Dacht ik erover om een jaar geen bingo te spelen en het lidmaatschap van f.s.v. voor een jaar op te zeggen om zo Pim Blokland&vrienden en Feyenoord financieel te helpen. |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
toppie op naar het 2e miljoen ga morgen weer even wat overmaken ga maandelijks een bederagje storten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hoe geloofwaardig is Emile.Hij vertelde ook als Feyenoord mocht verliezen van 020 dan zou er nog meer geld kunnen binnenkomen voor Feyenoord van teleurgestelde fans dus ik zit met een gemengd gevoel te kijken morgen.Hij zou wel eens gelijk kunnen hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:01 schreef piet de paler het volgende:hoe geloofwaardig is Emile.Hij vertelde ook als Feyenoord mocht verliezen van 020 dan zou er nog meer geld kunnen binnenkomen voor Feyenoord van teleurgestelde fans dus ik zit met een gemengd gevoel te kijken morgen.Hij zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ach iedereen binnen de technische staf vind het uberhaut niet mogenlijk om te winnen morgen..Dus die centen word de winst bij een verlies partijtje!!?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:01 schreef piet de paler het volgende:hoe geloofwaardig is Emile.Hij vertelde ook als Feyenoord mocht verliezen van 020 dan zou er nog meer geld kunnen binnenkomen voor Feyenoord van teleurgestelde fans dus ik zit met een gemengd gevoel te kijken morgen.Hij zou wel eens gelijk kunnen hebben. Ik denk het niet. De uitslag tegen PSV veroorzaakte een schokreactie, maar schrikken is enorm aan inflatie onderhevig. Bovendien is de grootste druk er ook af. Willen ze heel veel geld binnehalen, denk ik dat het verstandig is, om de tussenstand vaak te publiceren, en hopen dat je een soort rally gevoel kan opwekken. De uitslag tegen Ajax zal niet zo heel erg veel uitmaken, ws is winst zelfs beter voor het ophalen van de knaken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:10 schreef Els het volgende:[..] Ik denk het niet. De uitslag tegen PSV veroorzaakte een schokreactie, maar schrikken is enorm aan inflatie onderhevig. Bovendien is de grootste druk er ook af. Willen ze heel veel geld binnehalen, denk ik dat het verstandig is, om de tussenstand vaak te publiceren, en hopen dat je een soort rally gevoel kan opwekken. De uitslag tegen Ajax zal niet zo heel erg veel uitmaken, ws is winst zelfs beter voor het ophalen van de knaken. De stand doorgeven op z`n tijd is het mooiste dat er is... Gewoon die teller op de euromast schroeven!!!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ach iedereen binnen de technische staf vind het uberhaut niet mogenlijk om te winnen morgen..Dus die centen word de winst bij een verlies partijtje!!?? Beenhakker kijkt m voor de tv.... hoezo vertrouwen geven... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alas ik leo was zou ik daar ook wegblijven |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij voelt zich daar niet veilig. Lijkt me 1 van de vele goede redenen om niet in de Arena te vertoeven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:30 schreef Els het volgende:[..] Hij voelt zich daar niet veilig. Lijkt me 1 van de vele goede redenen om niet in de Arena te vertoeven. Tja dan kan je maar beter de angst over onze kinderen (selectie)afroepen???? Deze man zegt vaak teveel dingen die er niet toedoen!!!
Hij geeft in die zelfde column de media een sneer maar komt dan met zo`n uitspraak????? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja dan kan je maar beter de angst over onze kinderen (selectie)afroepen???? Deze man zegt vaak teveel dingen die er niet toedoen!!! Hij geeft in die zelfde column de media een sneer maar komt dan met zo`n uitspraak????? Misschien voelt de selectie zich daar ook niet veilig? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als het (boegbeeld) ervoor wegloopt wel,komt niet vaak voor dat alle supporters tegen je zijn..En als iemand waar je tegenop kijkt al openlijk past tja?? Hij had dat beter achteraf aan kunnen geven denk ik dan? Maar ja dat is wat ik denk,maar ik heb er dan ook niet voor geleerd uiteraard Els ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 13:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als het (boegbeeld) ervoor wegloopt wel,komt niet vaak voor dat alle supporters tegen je zijn..En als iemand waar je tegenop kijkt al openlijk past tja?? Hij had dat beter achteraf aan kunnen geven denk ik dan? Maar ja dat is wat ik denk,maar ik heb er dan ook niet voor geleerd uiteraard Els ;) Wegblijven is een reglementair verlies van 3-0. Over 24 uur en 3 kwartier weten we of dat wijsheid was.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: boehoehoehoe, zelfs de joden motten geen judas..... |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 12:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De stand doorgeven op z`n tijd is het mooiste dat er is... Gewoon die teller op de euromast schroeven!!!! Ja dat zou mooi zijn, of op zijn minst toch op de site publiceren. Feyenoord loopt flink wat bijdragen mis door geen openbare teller bij te houden. Is toch jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook een idee. Beenhakker, Lemmings en die bolle in een glazen huis voor de kuip stoppen, zonder eten en ze mogen er pas weer uit als de 3milj bereikt is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 00:19 schreef Jeli het volgende:[..] Ja dat zou mooi zijn, of op zijn minst toch op de site publiceren. Feyenoord loopt flink wat bijdragen mis door geen openbare teller bij te houden. Is toch jammer. Ik weet het niet, misschien zijn ze bang dat mensen gaan denken "oh dr ligt al een miljoen, ik sla ff over"... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 08:36 schreef Stylzz het volgende:Ook een idee. Beenhakker, Lemmings en die bolle in een glazen huis voor de kuip stoppen, zonder eten en ze mogen er pas weer uit als de 3milj bereikt is. haha, De Beuk? Of Held Mario (ondanks alles!). Probleem is dat je die gasten er niet vrijwillig inkrijgt. Dus maar effe een bonnetje beltegoed, haarspoeling en een stel hamburgers klaarleggen en dan snel de deur dichtgooien als ze binnen zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 19 december 2010 - 13:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] haha, De Beuk? Of Held Mario (ondanks alles!). Probleem is dat je die gasten er niet vrijwillig inkrijgt. Dus maar effe een bonnetje beltegoed, haarspoeling en een stel hamburgers klaarleggen en dan snel de deur dichtgooien als ze binnen zijn. Volgens mij bedoelde hij van noordwijk |
|
|
|