|
|
ajax1111111
|
|
|
In de voor aankondiging van Studio Voetbal, zegt Jack van Gelder net dat er opzienbarend nieuws is over Ajax en Louis van gaal!! Wat kan dit nieuws in godesnaam helemaal zijn??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2010 door ajax1111111 -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
jack die heeft een grote duim waar hij regelmatig aan zuigt,van gaal en ajax dat gaat helaas niet meer samen. |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
Daarom ook dit topic. Van Gaal gooide de deui dicht. Maar Frank de boer een vriend van Louis is mischien toch een sleutel die een deur openmaakt? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
en wat zou van gaal moeten betekenen dan voor ajax, lig me dat maar is uit dan... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hoelaat komt dat Studio Voetbal op TV?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahaha
weer een gedicht van die leipe ouwe..
Goeie shit, ik draai er nog eentje |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Thanks verbrande harry. Zult het wel warm hebben...... |
|
|
|
|
pala
|
|
|
Wanneer is dat gezegd dan? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat Harry verbrand is? |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
@Pala, De aankondiging die zit voor het spaanse schaep wat nu bezig is. |
|
|
|
|
pala
|
|
|
quote: haha nee dat met van gaal |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach op ze tijd,maar een beetje zalf doet wonderen ouwe |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Kijk je nooit Ned1?
Dat zegt die kale altijd als leader voordat de show begint. Meestal als Studio Sport om 8 uur is afgelopen ofzo
heb het niet gezien trouwens... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nou nou van gaal wil terug onder strenge eisen van zijn kant... |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 21:35 schreef ajax1111111 het volgende:In de voor aankondiging van Studio Voetbal, zegt Jack van Gelder net dat er opzienbarend nieuws is over Ajax en Louis van gaal!! Wat kan dit nieuws in godesnaam helemaal zijn?? ik lees net op nu.nl dat van gaal wil terug keren naar ajax ,op zijn voorwaarden |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
ouwe koe, niet doen JC en hij gaan niet samen |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: technisch directeur? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Meer dan dat ieder ander op deze planeet voor Ajax zou kunnen betekenen, en geloof mij, ik heb Cruijff op een heeeel hoog voetstuk staan, maar de plannen die van Gaal destijds bij Ajax neer heeft gelegd, zijn niet uit de lucht gegrepen, en zouden misschien in deze moderne tijd wel beter van pas komen, als dat het plan van Cruijff dat zou kunnen, overigens zit in beide plannen niet heel veel verschil.
Jammer dat deze twee GODENZONEN, niet samen door 1 deur heen kunnen. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
"Ik kom, maar alleen op mijn voorwaarden.", klinkt redelijk arrogant. Daar knappen veel mede-Ajacieden op af. We moeten terug naar het WIJ-gevoel! Zoals Frank de Boer zegt: "We hebben gevoetbald zoals WIJ dat bij Ajax willen zien" |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] Meer dan dat ieder ander op deze planeet voor Ajax zou kunnen betekenen, en geloof mij, ik heb Cruijff op een heeeel hoog voetstuk staan, maar de plannen die van Gaal destijds bij Ajax neer heeft gelegd, zijn niet uit de lucht gegrepen, en zouden misschien in deze moderne tijd wel beter van pas komen, als dat het plan van Cruijff dat zou kunnen, overigens zit in beide plannen niet heel veel verschil. Jammer dat deze twee GODENZONEN, niet samen door 1 deur heen kunnen. Precies, heel jammer. |
|
|
|