BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VAN GAAL WIL TERUG NAAR AJAX

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ronald
 ronald - zondag 12 december 2010 - 22:48   quote  deeplink  
IK LEES NET OP NU.NL DAT HIJ TERUG WIL OP ZIJN VOORWAARDEN

http://www.nu.nl/sport/2400406/van-gaal-sluit-terugkeer-bij-ajax-niet-langer.html
joduh
 joduh - zondag 12 december 2010 - 22:48   quote  deeplink  
nu of straks?
Oceanu
 Oceanu - zondag 12 december 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Ik wil ook wel naar Ajax op mijn voorwaarden. Groot respect voor de trainer van Gaal en zijn prestaties, maar heb nu flink het gevoel dat hij Cruyff aan het napraten is.
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 12 december 2010 - 22:56   quote  deeplink  
let JC do the job
joduh
 joduh - zondag 12 december 2010 - 22:57   quote  deeplink  
what job?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 12 december 2010 - 22:58   quote  deeplink  
wel raar...
een paar weken geleden zou hij Nooit meer terugkeren
joduh
 joduh - zondag 12 december 2010 - 22:58   quote  deeplink  
ach ik zei paar weken terug dat ik niet meer naar stadion ging........
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 12 december 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2010 - 22:57 schreef joduh het volgende:
what job?
a blow job...haha
joduh
 joduh - zondag 12 december 2010 - 22:59   quote  deeplink  
hahahah kee dan,ik begreep hem niet.....
ronald
 ronald - zondag 12 december 2010 - 23:06   quote  deeplink  
ik denk dat hij nu te laat is

en eerlijk gezegt ,laat frank het nu maar doen ook ,ik gun het hem

en van gaal wil echt de baas zijn dan ,en is dat slim ???? ik denk van niet
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 12 december 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Precies,

Met alle respect voor zijn bewezen diensten maar het is geen wijs plan.
freakie
 freakie - zondag 12 december 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Ik denk dat het ALTIJD slim si om met van gaal te beginnen.. Het zegt wel wat dat van gaal bayren wil verlaten om ajax te trainen.. Van gaal Doet het geweldig bij bayeren in de champions league.. Maar heeft zeker de middelen niet.. robben en van bommel mist hij..
Oceanu
 Oceanu - zondag 12 december 2010 - 23:24   quote  deeplink  
De baas van alles en iedereen ? Dan:
- telt de koffiejuf op voorspraak van de hoogste baas straks voor straf alle suikerzakjes in het hele gebouw omdat ze een keer een zakje vergeten is,
- zitten de materiaalmannen op voorspraak van de hoogste baas voor straf 3 uur voor de wasmachines om er zeker van te zijn dat alle sokken evenveel wasmiddel krijgen nadat 1 sok ietsje schoner was dan de ander,
- ontwerpt adidas op voorspraak van de hoogste baas nieuwe ballen omdat er 1 lekke tussen de 68 trainingsballen zat,
- rijdt de chauffeur op voorspraak van de hoogste baas voor straf alle stadions in de Jupiler league af omdat ie per ongeluk langs FC Eindhoven reedt onderweg naar P.V,
- verschijnt Suarez in: Help mijn man is Luis Suarez, omdat een zware tackle door de hoogste baas wordt aangezien voor schwalbe,
- krijgen we een striptease van de hoogste baas op het Leidseplein omdat de F2 hun record hooghouden verbroken heeft.

Nee, dank je.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 13 december 2010 - 00:58   quote  deeplink  
Lul niet zo slap allemaal verdomme!

Als Louis v Gaal bij een club wil werken, dan moet je die meteen in dienst nemen!!!

Meneer v Gaal ik heb de mooiste Ajax-tijd onder u beleefd, kom alstublieft weer terug!!
JOOD
 JOOD - maandag 13 december 2010 - 01:06   quote  deeplink  
Hij zou perfect zijn om de jeugdtak van ajax helemaal te vormen denk ik. Bestuurlijk laat cruijf met zn consorten maar regelen, trainer die er nu staat moet zeker blijven. Alleen wie pakt de jeugd aan? Juist een echte ajacied!
alibabba
 alibabba - maandag 13 december 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Louis V.Gaal is een uitermate goeie vakman die, wanneer dan ook, altijd welkom is bij Ajax. De man heeft Ajax in zijn tijd als coach het elftal op een fantastische manier laten voetballen met als resultaat titels en bekers. V.Gaal en Koeman waren een tijd geleden verantwoordelijke personen bij Ajax. Koeman heeft het niet slecht gedaan bij Ajax als trainer, maar had ook spelers van uitzonderlijke klasse tot zijn beschikking. Na een mindere periode werd destijds Koeman gehandhaafd en werd V.Gaal geslachtofferd, een CATASTROFALE FOUT. Men had toen aan de lange termijn moeten denken, want V.Gaal zat daar op zijn plek. Overal waar hij werkt en gewerkt heeft boekt hij resultaten. Alleen bij het Nederlands Elftal lukte het niet, maar dat lag mijn inziens aan de onvolwassenheid van bepaalde spelers.

Ik zeg al een hele tijd dat er bij Ajax een volledige omslag moet komen, waarin de organisatie centraal staat. In de organisatie zit er iets goed fout, want het gaat telkens mis bij Ajax. De Boer is een goeie trainer, maar ook hij gaat op zijn bek als er in de organisatie niets gebeurt. V.Basten samen met Cruijff was een gemiste kans ( V.Basten baalt nu nog, want hij had het samen met JC gered ). Guus Hiddink is ook een optie, maar wat zou het geweldig zijn, voor AJAX en het hele Nederlandse voetbal, wanneer V.Gaal en Cruijff de koppen bij mekaar zouden steken. Samen zijn zij in staat Ajax weer naar ongekende hoogte te stuwen. Helaas zal dit niet geschieden, want er is tussen beide geen klik.

V.Gaal en ook Cruijff zijn voor mij helden.
alibabba
 alibabba - maandag 13 december 2010 - 10:49   quote  deeplink  
V.GAAL is coach geweest bij Ajax van eind september 1991 t/m eind juni 1997. Daarin werd AJAX 3x landskampioen, won het de KNVB-beker in 1993, de Nederlandse Supercup in 1993, 1994 en 1995. Op het Europese toneel wist Ajax onder ZIJN leiding in 1992 de UEFA-Cup te winnen en in 1995 werd de Champions-League gewonnen. Op 28 November 1995 haalde AJAX onder LOUIS VAN GAAL de Wereldbeker naar Amsterdam en verloor het nipt, na strafschoppen, van Juventus in de finale van de Champions-League in 1996. In Februari 1996 werd dankzij HEM de Europese Supercup binnen gesleept.

Het succes onder zijn leiding was zo groot dat gedurende de jaren 90 het Nederlands Elftal gedomineerd werd door spelers uit V.GAALS team, zoals Kluivert, Seedorf, Overmars, Reiziger, Frank en Ronald de Boer, Davids en V.D.Sar.

V.GAAL werd, nadat ie zijn contract had uitgediend, benoemd tot Ridder in orde van Oranje Nassau en V.GAAL is V.GAAL en blijft V.GAAL........... Toen en Nu.........
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 13 december 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Een maand geleden verkondigde hij nog dat hij nooit terug zou gaan naar Ajax en inmiddels wil hij weer terugkomen op zijn voorwaarden. En wilde Jol ook niet naar Ajax komen op zijn voorwaarden? En wat zijn we daarmee opgeschoten?

Wat mij betreft is Ajax nu degene die de voorwaarden moet stellen en zou het een eer moeten zijn om voor Ajax te werken. Wat mij betreft blijft Van Gaal dus lekker in Duitsland! Maar ik ga er vanuit dat Cruijff Van Gaal wel buiten de deur weet te houden. ;-)
Ride
 Ride - maandag 13 december 2010 - 11:01   quote  deeplink  
m1fzt45anmuz.jpg
jacqueline
 jacqueline - maandag 13 december 2010 - 11:03   quote  deeplink  
10 jaar, Ride?
10 maanden .. op zijn hoogst.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 13 december 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 10:57 schreef Harm de Graaf het volgende:
Een maand geleden verkondigde hij nog dat hij nooit terug zou gaan naar Ajax en inmiddels wil hij weer terugkomen op zijn voorwaarden. En wilde Jol ook niet naar Ajax komen op zijn voorwaarden? En wat zijn we daarmee opgeschoten?

Wat mij betreft is Ajax nu degene die de voorwaarden moet stellen en zou het een eer moeten zijn om voor Ajax te werken. Wat mij betreft blijft Van Gaal dus lekker in Duitsland! Maar ik ga er vanuit dat Cruijff Van Gaal wel buiten de deur weet te houden. ;-)
harm,

je hebt op DEZE TOPIC GELIJK denk dat er dan alleen maar onrust binnen ajax komt.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 13 december 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 11:03 schreef jacqueline het volgende:
10 jaar, Ride?
10 maanden .. op zijn hoogst.
meissie,

maakt Been dit seizen af denk het niet, die moet nog ontwaken uit ze zomer slaapie en beseffen dat het een missie hopeloos is bij 010.
jacqueline
 jacqueline - maandag 13 december 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Nou.. ik denk van wel!
Denk dat Been er nog zit als FdB al weer weg is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door jacqueline --
Ride
 Ride - maandag 13 december 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 11:06 schreef jacqueline het volgende:
Nou.. ik denk van wel!
Denk dat Been er nog zit als FdB al weer weg is
Logisch dat je dat denkt... jullie zijn te arm om te ontslaan.

Dus daar ben je nog 11 jaar mee opgescheept
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 13 december 2010 - 11:12   quote  deeplink  
waarom denk jij dat?

omdat 010 geen geld heeft om zijn contract af tekopen zou dat het zijn,denk het wel he...
Ride
 Ride - maandag 13 december 2010 - 11:15   quote  deeplink  
hahaha

great minds think alike
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 13 december 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 11:03 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

harm,

je hebt op DEZE TOPIC GELIJK denk dat er dan alleen maar onrust binnen ajax komt.
Dank je Harry! Ik waardeer het zeer dat je mijn mening op waarde weet te schatten!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 13 december 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 11:25 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Dank je Harry! Ik waardeer het zeer dat je mijn mening op waarde weet te schatten!
graag gedaan man "keep up the good work"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VAN GAAL WIL TERUG NAAR AJAX

0.0052359