BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volgens v.i zou Johann Cruijff Guus Hiddink als beste optie zien voor het technisch beleid bij ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 13 december 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Guus Hiddink is door Johan Cruijff gepolst om een positie binnen Ajax te gaan bekleden. Dat gebeurde rondom de presentatie van het WK bid in Zurich.

zien jullie graag Hiddink komen of toch weer van Gaal terug gaarne jullie mening...tip intereseer je je niet voor deze topic reageer dan niet...dank u.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door verbrande harry --
Pim
 Pim - maandag 13 december 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Ik twijfel! Eerst zegt Johan Cruijff dat hij alleen maar Ajacieden erin wil (en dat is Hiddink niet), maar hij wil toch Hiddink... Ik vind het raar.
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Johan Cruijf heeft nooit gezegd dat hij ALLEEN maar Ajacieden binnen Ajax wilt hebben, wat hij wel heeft gezegd is dat er MEER Ajacieden bij Ajax naar binnen moeten.

Hiddink heeft zich Technisch overal ter wereld bewezen, en heeft zelfs ooit eens aangegeven om megt een aantal echte Ajacieden, die club weer naar de top te brengen.

Een toekomst van Hiddink naar Ajax kan ik alleen maar toejuichen.
Pim
 Pim - maandag 13 december 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:
Johan Cruijf heeft nooit gezegd dat hij ALLEEN maar Ajacieden binnen Ajax wilt hebben, wat hij wel heeft gezegd is dat er MEER Ajacieden bij Ajax naar binnen moeten.

Hiddink heeft zich Technisch overal ter wereld bewezen, en heeft zelfs ooit eens aangegeven om megt een aantal echte Ajacieden, die club weer naar de top te brengen.

Een toekomst van Hiddink naar Ajax kan ik alleen maar toejuichen.
Ik zou het ook niet slecht vinden. Ik vind het alleen raar dat Cruijff het zegt:)
alibabba
 alibabba - maandag 13 december 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Guus Hiddink is een UITSTEKENDE kandidaat!
JOOD
 JOOD - maandag 13 december 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Kan allebei natuurlijk he.
Hij wil zo te horen een tecnisch controleur van hiddink maken, wat natuurlijk niet stom is omdat hij een van de grootste voetbalkenners is.
Van gaal wil toch een baan waarbij hij dingen kan doen, jeugd contracten of evt. Transfers..
Ik denk dat je best een sterk technisch driehoekje hebt zo hoor: hiddink, van gaal, de boer met als adviseur johan cruijf.

Is dit een utopie? Of een poging van grote mannen om ajax en daarmee nederland zijn gezicht terug te geven?
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:37 schreef alibabba het volgende:
Guus Hiddink is een UITSTEKENDE kandidaat!
Een perfecte kandidaat. Hij heeft zelfs al een huis in Amsterdam, dus hoeft hij geen gebruik te maken van dure hotels ;-)
Overigens reageer ik al dan niet op een topic wanneer het mij zelf uitkomt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - maandag 13 december 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:31 schreef Pim het volgende:
Ik twijfel! Eerst zegt Johan Cruijff dat hij alleen maar Ajacieden erin wil (en dat is Hiddink niet), maar hij wil toch Hiddink... Ik vind het raar.
hij wou mensen met VOETBALKENNIS erin hebben... :) en dat heeft guus volgens mij wel...

denk alleen niet dat dit gaat gebeuren.. en ook vGaal met Cruijff gaat niet samen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door nummer10 --
Afcarius
 Afcarius - maandag 13 december 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Ik zie liever vGaal, Ajacied in hart en nieren en heeft meermaals bewezen een uitstekende trainer te zijn, en ik denk dat hij ook wel verstand van technisch beleid heeft.
Ik denk alleen niet dat vGaal met hiddink kan samenwerken
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:39 schreef JOOD het volgende:
Kan allebei natuurlijk he.
Hij wil zo te horen een tecnisch controleur van hiddink maken, wat natuurlijk niet stom is omdat hij een van de grootste voetbalkenners is.
Van gaal wil toch een baan waarbij hij dingen kan doen, jeugd contracten of evt. Transfers..
Ik denk dat je best een sterk technisch driehoekje hebt zo hoor: hiddink, van gaal, de boer met als adviseur johan cruijf.

Is dit een utopie? Of een poging van grote mannen om ajax en daarmee nederland zijn gezicht terug te geven?
Zal nooit gebeuren, van Gaal en Cruijff zullen nooit door 1 deur heen kunnen wandelen. Ook is van Gaal een te groot ego om met Hiddink te kunnen werken..
JOOD
 JOOD - maandag 13 december 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Niemand is groter dan ajax toch?

Ben je dat wel dan hoef je ook niet te komen..
Dus is het mogelijk?
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:51 schreef JOOD het volgende:
Niemand is groter dan ajax toch?

Ben je dat wel dan hoef je ook niet te komen..
Dus is het mogelijk?
Nee, dat zeg ik toch, of denk je dat van Gaal zich wel kan schikken in een rol met en Cruijff en Hiddink???

Ik weet niet of je de geschiedenis kent tussen Cruijff en van Gaal, maar dat gaat zelfs zo ver dat Cruijff niet meer naar Barcelona ging omdat van Gaal daar trainer was...

Overigens is de haat van van Gaal naar Cruijff een stuk groter dan andersom.
Oceanu
 Oceanu - maandag 13 december 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal nooit gebeuren, van Gaal en Cruijff zullen nooit door 1 deur heen kunnen wandelen. Ook is van Gaal een te groot ego om met Hiddink te kunnen werken..
Volledig eens. De weg wordt inmiddels aardig ingezet richting Cruyff en dat moet zo gehouden worden. Als Van Gaal zo'n ontzettende Ajacied is, had hij zijn opmerkingen voor zich gehouden. Hij weet als geen ander dat alles wat hij zegt breed wordt uitgemeten in de pers. Dan moet ie ook beseffen dat ie dit soort opmerkingen niet moet maken.
joduh
 joduh - maandag 13 december 2010 - 22:01   quote  deeplink  
2 kapiteins op een schip gaat fout hoor
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 13 december 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch, of denk je dat van Gaal zich wel kan schikken in een rol met en Cruijff en Hiddink???

Ik weet niet of je de geschiedenis kent tussen Cruijff en van Gaal, maar dat gaat zelfs zo ver dat Cruijff niet meer naar Barcelona ging omdat van Gaal daar trainer was...

Overigens is de haat van van Gaal naar Cruijff een stuk groter dan andersom.
Waarom eigenlijk?
Ik hoor nu een aantal dingen, maar wat is de echte reden dat dit niet kan en waarom ze elkaar haten?
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 22:04   quote  deeplink  
Cruijff
Naast de ruzie met Ajax, is er ook de vete met Johan Cruijff. Van Gaal zal hem nooit vergeven voor zijn bemoeienissen in zijn tijd als coach bij Barcelona. U weet niet wat ik heb moeten doormaken als trainer van Barcelona, zei Van. Bijna iedere week nam hij me op de korrel, kreeg ik commentaar van hem via zn column in de media. En Cruijff is een icoon in Barcelona, net zoals Uli Hoeness in München dat is.

Hun woorden worden geloofd, terwijl ze niet binnen de club aanwezig zijn, vervolgde Van Gaal. Hij heeft zoveel gezegd, maar nooit de verantwoordelijkheid genomen. Als je, zoals ik, zo lang bent tegengewerkt is er geen plaats meer voor vergeving.
JOOD
 JOOD - maandag 13 december 2010 - 22:06   quote  deeplink  
Ok snap ik, ik was ook al zover dat ik wist dat ze niet graag met elkaar om gaan.
Maar toch:
NIEMAND IS GROTER DAN AJAX

Stel je voor dat (let op :) cruijf, hiddink, van gaal, blind, en de boer hun krachten bundelen.

Wat dan? Geef daar eens antwoord op aub .....
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:06 schreef JOOD het volgende:
Ok snap ik, ik was ook al zover dat ik wist dat ze niet graag met elkaar om gaan.
Maar toch:
NIEMAND IS GROTER DAN AJAX

Stel je voor dat (let op :) cruijf, hiddink, van gaal, blind, en de boer hun krachten bundelen.

Wat dan? Geef daar eens antwoord op aub .....
Hoef jij je niet voor te stellen ( mag wel natuurlijk), het zal namelijk nooit gebeuren. Overigens betekent zoveel "sterren" niet altijd succes he, kijk maar naar Madrid...
Oceanu
 Oceanu - maandag 13 december 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Wil het me best voorstellen en dan denk ik dat er flinke heibel in de tent is. Puur omdat van Gaal en Cruyff elkaar niet liggen. Van Cruyff denk ik dat hij momenteel wel kan denken: In het belang van Ajax. Van Van Gaal denk ik dat niet. Gaat em gewoon echt niet worden. Hoop op Cruyff, Hiddink, Blind en de Boer. Als Van Gaal er hoe dan ook in moet, zal dat met Blind en de Boer zijn.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 13 december 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Hiddink?
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 22:22   quote  deeplink  
van Gaal en Cruijff zullen allebei kunnen denken in het belang van Ajax, echter vinden beide mannen iets anders goed voor Ajax, want ik denk dat de manier van Cruijff heel extreem goed gaat werken, maar dat denk ik ook van de van Gaal manier.

van Gaal zou het ook nooit doen, die heeft zo'n verschrikkelijke grote haat richting Cruijff, ik denk niet dat dit met een pen te beschrijven is.
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:20 schreef FsideVak129 het volgende:
Hiddink?
Waarom niet, hij heeft weliswaar bij PSV gewerkt, maar heeft altijd aangegeven dat de Ajaxschool heel dicht tegen zijn hart aan zit.
JOOD
 JOOD - maandag 13 december 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoef jij je niet voor te stellen ( mag wel natuurlijk), het zal namelijk nooit gebeuren. Overigens betekent zoveel "sterren" niet altijd succes he, kijk maar naar Madrid...
Ik denk ook dat jullie gelijk hebben hoor maar dat zou ajax moeten zijn.. Iedereen samen, de manier waarop frank de boer omhelsd word als er gescoord of gewonnen word. Alles zou moeten kunnen.

Maar ik ben ook realistisch en zie het probleem van gaal hierin ook naar voren springen.. Cruijf, hiddink, blind en de boer zou al heeel mooi zijn hoor. Heb je toch no die aanbeveling van coronel.. Sterke technisch manager.
remco k
 remco k - maandag 13 december 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Het zou zeker goed zijn dat Hiddink het zal gaan doen, maar ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren.......
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Morgen weten we sowieso wat meer: verkiezing ledenraad. Ik kijk er naar uit!
joduh
 joduh - maandag 13 december 2010 - 22:42   quote  deeplink  
kijk je ook voor mij pietje?
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:42 schreef joduh het volgende:
kijk je ook voor mij pietje?
Ik zal er ook namens jou naar uit kijken :-) Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Of er uberhaupt iets gaat gebeuren. Johan Cruijff heeft nu zo veel gezegd, dat hij toch echt het voortouw zal moeten nemen.
Geloof jij trouwens, dat Hiddink "iets" voor Ajax gaat doen? Ik kan het me niet voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 december 2010 door Pietje --
joduh
 joduh - maandag 13 december 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zal er ook namens jou naar uit kijken :-) Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Of er uberhaupt iets gaat gebeuren. Johan Cruijff heeft nu zo veel gezegd, dat hij toch echt het voortouw zal moeten nemen.
Geloof jij trouwens, dat Hiddink "iets" voor Ajax gaat doen? Ik kan het me niet voorstellen.
moeilijk he? ik zit zelf in ieder geval met dubbele gevoelens al...ik kan niet objectief kijken denk ik...hahahah maar het voetbalwereldje is zo,n gekke wereld man,iedereen verkoopt zich,dus ....shit man,je vraagt me wat pietje?????maar het gaat niet goed met ajax en hiddink ,van gaal cruijff zijn slim genoeg om ook te zien dat het alleen maar beter kan gaan en hun marktwaarde weer wat opvijzelen...of kijk ik nu te zwart pietje???? hahah ik weet het echt niet man.....
joduh
 joduh - maandag 13 december 2010 - 22:53   quote  deeplink  
ik ben dom pietje... ik wil alleen maar ajacieden...en dat kan niet he???
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:53 schreef joduh het volgende:
ik ben dom pietje... ik wil alleen maar ajacieden...en dat kan niet he???
Het liefst wel, joduh, maar mocht Hiddink komen (wat ik niet verwacht) om Ajax te helpen vind ik het best hoor. Als Ajax er maar (nog) beter van wordt!!!
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:51 schreef joduh het volgende:

[..]

moeilijk he? ik zit zelf in ieder geval met dubbele gevoelens al...ik kan niet objectief kijken denk ik...hahahah maar het voetbalwereldje is zo,n gekke wereld man,iedereen verkoopt zich,dus ....shit man,je vraagt me wat pietje?????maar het gaat niet goed met ajax en hiddink ,van gaal cruijff zijn slim genoeg om ook te zien dat het alleen maar beter kan gaan en hun marktwaarde weer wat opvijzelen...of kijk ik nu te zwart pietje???? hahah ik weet het echt niet man.....
Hahaha! Nee je hebt gelijk. Al die ego's, man, dat gaat zeker niet werken. Het zijn allemaal vakmensen, absoluut, maar hun ego's zitten een beetje in de weg. Ze kunnen niet over hun eigen schaduw heen springen. Die ego's zijn erg groot, veel te groot, waardoor zij zich belangrijker maken dan de club, mijn club: AJAX!!
joduh
 joduh - maandag 13 december 2010 - 22:59   quote  deeplink  
ik ben al tevreden als de rotte appels opzouten man......en wie er terug komt???keine anuss pietje ;-) en precies wat je zegt als het maar beter wordt..... tot morgen man.
joduh
 joduh - maandag 13 december 2010 - 22:59   quote  deeplink  
ik ben nog niet op de leeftijd dat ik lekker kan blijven liggen morgenvroeg......ik ben jaloers op jou pietje...
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 22:59 schreef joduh het volgende:
ik ben al tevreden als de rotte appels opzouten man......en wie er terug komt???keine anuss pietje ;-) en precies wat je zegt als het maar beter wordt..... tot morgen man.
Hahaha! Ja die Anuss die weet wat. Whahaha. Ik heb er ook (g)een. Tot morgen en slaap lekker!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 13 december 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 december 2010 - 23:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Ja die Anuss die weet wat. Whahaha. Ik heb er ook (g)een. Tot morgen en slaap lekker!
ja precies slaapse mannen morgen weer vroeg op...
Pietje
 Pietje - maandag 13 december 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
ik ben nog niet op de leeftijd dat ik lekker kan blijven liggen morgenvroeg......ik ben jaloers op jou pietje...
Nou, ik heb het lang genoeg gedaan, joduh, vroeg opstaan. Eerst jaren gestudeerd en geen cent te makken hebben en vervolgens zo'n kleine 40 jaar om kwart voor zes m'n nest uit. Ook veel gereisd, waardoor ik toch wel een stuk gezinsleven heb moeten missen. Ik vind zelf dat ik het wel verdiend heb. Nogmaals: slaap lekker en tot morgen!
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Dit is inderdaad het aller belangrijkste, als het maar ten goede komt, van onze club..
swennos
 swennos - dinsdag 14 december 2010 - 14:11   quote  deeplink  
misschien een domme vraag maar welke functie moet hiddink dan gaan beklede ???
ik vind het een uitstekende vent hoor en heel veel verstand van voetbal
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 14:24   quote  deeplink  
TD
JOOD
 JOOD - dinsdag 14 december 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 14:24 schreef remco k het volgende:
TD
+1
swennos
 swennos - dinsdag 14 december 2010 - 16:03   quote  deeplink  
ja ok dat lijkt mij schitterend maar ik dacht dat blind dat ging doen en dat er daarom naar assistent trainers werd gezocht
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 14 december 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 14:24 schreef remco k het volgende:
TD
Volgens VI Radio ging het om een functie in de Raad van Commissarissen. Dus niet als Technisch Directeur. Ik zou Hiddink overal een aanwinst vinden als trainer, niet als bestuurder.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Ik snap de discussie niet en Johan ook niet.
Wat heeft Hiddink voor Ajax kwaliteiten?
Gezien hoe hij vroeger PSV liet voetballen?
Oké, nationale teams heeft hij goed kunnen opladen voor een WK of EK maar zie hoe hij nu stuntelt met Turkije.
Nee, liever heb ik dat Johan eens met Louis om de tafel gaat zitten.
joduh
 joduh - dinsdag 14 december 2010 - 16:46   quote  deeplink  
ik denk hetzelfde man,heb ook het liefst echte ajacieden...maar ik weet niet of dat wel kan.....
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 16:43 schreef FsideVak129 het volgende:
Ik snap de discussie niet en Johan ook niet.
Wat heeft Hiddink voor Ajax kwaliteiten?
Gezien hoe hij vroeger PSV liet voetballen?
Oké, nationale teams heeft hij goed kunnen opladen voor een WK of EK maar zie hoe hij nu stuntelt met Turkije.
Nee, liever heb ik dat Johan eens met Louis om de tafel gaat zitten.
Hiddink, Real Madrid, Chelsea, volgens mij deed hij het daar allemaal ook wel goed, en zijn voetbaltechnische kijk is extreem groot.

Volgens mij snappen mensen hier niet helemaal dat van Gaal NOOIT met Cruijf zou werken
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Hiddink, Real Madrid, Chelsea, volgens mij deed hij het daar allemaal ook wel goed, en zijn voetbaltechnische kijk is extreem groot.

Volgens mij snappen mensen hier niet helemaal dat van Gaal NOOIT met Cruijf zou werken
Real en Chelsea zijn geen goede voorbeelden Remco.
Dat weet jij heel goed.
Hij kwam daar interim binnen, won toevallig prijzen maar om nu dit aan te halen als voorbeeld om Algemeen Technische Leider van Ajax te worden?
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 17:36 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Real en Chelsea zijn geen goede voorbeelden Remco.
Dat weet jij heel goed.
Hij kwam daar interim binnen, won toevallig prijzen maar om nu dit aan te halen als voorbeeld om Algemeen Technische Leider van Ajax te worden?
Bij Real was hij geen Interim trainer, en zijn technisch beleid is altijd reden geweest voor zijn succesen.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Real was hij geen Interim trainer, en zijn technisch beleid is altijd reden geweest voor zijn succesen.
Kijk, 50% minder al.

Oké nu Real.
Hij kwam daar, ze moesten de wereldbeker spelen en die wonnen ze...
Door hem?
En daarna?

En welk duurzaam technisch beleid heeft die Guus dan bereikt bij welke club?
Met afbraak voetbal PSV kampioen gemaakt. Meer niet.

Ben het totaal niet met je eens en je zwakte zelf je opmerkingen al af door niks te kunnen melden over Chelsea ;)
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 17:46 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Kijk, 50% minder al.

Oké nu Real.
Hij kwam daar, ze moesten de wereldbeker spelen en die wonnen ze...
Door hem?
En daarna?

En welk duurzaam technisch beleid heeft die Guus dan bereikt bij welke club?
Met afbraak voetbal PSV kampioen gemaakt. Meer niet.

Ben het totaal niet met je eens en je zwakte zelf je opmerkingen al af door niks te kunnen melden over Chelsea ;)
PSV speelde om te winnen, dat is wat anders als afbraakvoetbal, En in 1988 speelde PSV gewoon erg goed voetbal, en hij heeft het al die jaren van Ajax gewonnen, en daar gaat het uiteindelijk wel om. Overigens heeft Guus het bij Chelsea als interim gewoon goed gedaan, en speelde hij daar erg goed voetbal.

Guus haalt het maximale uit een spelers groep, en als dat attractief voetbal is, dan gebeurt dat, an als dat anders is gebeurt dat ook.
PSV zou Guus heeeeeeeel graag terug zien als TD, en als ik heel eerlijk ben, dan heeft PSV de laatste jaren het bestuur en TS beter voor elkaar als dat Ajax dat heeft.

Guus heeft als trainer gewoon meer dan ruim zijn sporen verdient, en aangezien dat vaak met lange termijn denken is gebeurd, schat ik zijn technische niveau dan ook erg hoog in.

Ik zeg overigens niet dat ik wil dat hij het doet, maar om hem als niet geschikt te beschouwen, lijkt mij een mes in zijn rug die hij absoluut niet verdient.

En over van Gaal kan men wel blijven praten, maar van Gaal en Cruijff zal nooit samen gaan, van Gaal is zelfs eens weggebleven bij een uitzending van het NL elftal, omdat hij in dezelfde rij moest zitten tijdens de wedstrijd als waar Cruijff zat, die haat gaat echt veel verder dan dat menig mens hier denkt, nee hoor, die gaat geen TD worden als de lijnen worden uitgezet door Cruijff..

Ik sta trouwens volledig achter de mening van Cruijff, en als hij Hiddink wil, dan zal hij ook daar zijn redenen voor hebben.....
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Dat is ook mijn dilemma.
Johan acht ik zeer hoog, eigenlijk het allerhoogste op dit gebied.
Elk gebied eigenlijk.

Maar ja, Hiddink, ik weet niet.
Deel niet jou mening.
Wel dat hij voetballers boven zich zelf kan laten uitstijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volgens v.i zou Johann Cruijff Guus Hiddink als beste optie zien voor het technisch beleid bij ajax

0.0072088