BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos snel een nieuw contract!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 december 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Er komt steeds meer belangstelling voor Castaignos dus dat kan lucratief zijn.
Ik zeg daarom een nieuw contract wat langer duurt of vertellen dat hij alleen weg mag als Feyenoord hem nog minimaal 2 jaar kan huren zonder kosten. Wat vinden jullie???
moa
 moa - dinsdag 14 december 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Inter Milan, Tottenham Hotspur,

Gaat lastig worden die jongen te behouden voor de club, Leo aan het werk!
finsend
 finsend - dinsdag 14 december 2010 - 11:51   quote  deeplink  
denk dat het een ramp wordt...
fredje
 fredje - dinsdag 14 december 2010 - 12:07   quote  deeplink  
valencia
Royaal
 Royaal - dinsdag 14 december 2010 - 12:09   quote  deeplink  
luc heeft zelf, en zijn zaakwaarnemer ook, meedere keren aangegeven dat hij voorlopig nog wilt blijven bij feyenoord dus ik maak me niet druk
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:09 schreef Royaal het volgende:
luc heeft zelf, en zijn zaakwaarnemer ook, meedere keren aangegeven dat hij voorlopig nog wilt blijven bij feyenoord dus ik maak me niet druk
t woord van een voetballer is net zo veel waard als zn schoenveters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door Stylzz --
moa
 moa - dinsdag 14 december 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t woord van een voetballer is net zo veel waard als zn schoenveters.
Dat is helaas een waarheid,

Toch zie ik Feyenoord niet Castaignos verkopen voor een schamel prijsje van 4-5 miljoen euro zoals in de media wordt gesuggereerd. Feyenoord moet minimaal rond de 10-15 miljoen gaan vragen voor Castaignos. Als Castaignos zich blijft ontwikkelen zoals nu, en nog meer gaat scoren, dan schiet hij er komend seizoen misschien al 20 in. (ZO'N SPITS ZOEKEN WE AL JAREN??? !!!)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:23 schreef moa het volgende:

[..]

Dat is helaas een waarheid,

Toch zie ik Feyenoord niet Castaignos verkopen voor een schamel prijsje van 4-5 miljoen euro zoals in de media wordt gesuggereerd. Feyenoord moet minimaal rond de 10-15 miljoen gaan vragen voor Castaignos. Als Castaignos zich blijft ontwikkelen zoals nu, en nog meer gaat scoren, dan schiet hij er komend seizoen misschien al 20 in. (ZO'N SPITS ZOEKEN WE AL JAREN??? !!!)
ja maar blijven doet ie niet, dus beter cashen.
Emile
 Emile - dinsdag 14 december 2010 - 12:41   quote  deeplink  
wat dacht je van dat castaignos gewoon beter blijft de komende jaren? op zn 22e voor 20 mil verkopen vind ik een beter idee
R()b
 R()b - dinsdag 14 december 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja maar blijven doet ie niet, dus beter cashen.
Precies!
Lekker tegen elkaar laten opbieden , wie weet wat voor astronomisch bedrag ervoor op tafel komt :D
Emile
 Emile - dinsdag 14 december 2010 - 12:44   quote  deeplink  
min 10 mil
adje
 adje - dinsdag 14 december 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Hoeveel geld hebben we eigenlijk voor Van Persie ontvangen? Mij lijkt de optie Inter Milan beter, blijft hij nog 2 jaar bij ons, tegen die tijd zullen we toch wel een keer uit die categorie 1 zijn en komt Dirkie bij ons terug (hoop ik)
adje
 adje - dinsdag 14 december 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Ars van Zwolle lijkt mij een goede optie 18 goals en 6 assist wat denken jullie?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 december 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja maar blijven doet ie niet, dus beter cashen.
Waarom blijft hij niet? Die jongen weet ook wel dat zijn tijd nog wel komt en die jongen is nog zo piep, dat hij het liefst nog wel even bij zijn ouders en overige familie wil blijven. Ik denk dat ze hem een langjarig contract moeten aanbieden en mooi moeten laten zitten... Over anderhalf jaar staan de clubs in de rij en dan kun je ze nog meer tegen elkaar uitspelen. Iedereen ziet toch dat hij een supertalent is? Die lui halen hem nu voor een prikkie, stallen hem een of twee jaar en krijgen er een volwaardige spits voor terug voor een prikkie dus... Nou, die winst die zij daar dan mee boeken, moeten wij zelf toch ook kunnen boeken... Ik denk aan het verhaal Appelvlaai van Pisvee... Kan hier ook opgaan. Ondernemen is ook het risico aandurven gaan!!!
craven
 craven - dinsdag 14 december 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 13:43 schreef adje het volgende:
Ars van Zwolle lijkt mij een goede optie 18 goals en 6 assist wat denken jullie?
wie?
frray
 frray - dinsdag 14 december 2010 - 15:07   quote  deeplink  
Zijn contract is net verlengd toch emt 3 jaar. Dat was de optie in zijn vorige contract toch. Was toen wat gezeur over.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 15:07 schreef frray het volgende:
Zijn contract is net verlengd toch emt 3 jaar. Dat was de optie in zijn vorige contract toch. Was toen wat gezeur over.
nog niet geldig zegt men.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 16:46   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=18929&abbr=frfanatic

tsja. Lijkt me helder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door Stylzz --
piet
 piet - dinsdag 14 december 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
maar niet heel slecht toch?? je weet dat er betaald gaat worden en hij voetbalt nog 2/3 jaar bij ons, stel hij raakt geen pepernoot meer volgend jaar, is hij toch al verkocht....toch?
MMM
 MMM - dinsdag 14 december 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Ligt eraan hoeveel ze betalen..
Maximus
 Maximus - dinsdag 14 december 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 13:43 schreef adje het volgende:
Ars van Zwolle lijkt mij een goede optie 18 goals en 6 assist wat denken jullie?
Lijkt mij ook een goeie! En dan meteen Wildschut en Boteghin erbij dan heb je weer wat!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 december 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Wildschut?

piet_wildschut.jpg
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - dinsdag 14 december 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:42 schreef R()b het volgende:

[..]

Precies!
Lekker tegen elkaar laten opbieden , wie weet wat voor astronomisch bedrag ervoor op tafel komt :D
wat had ik jullie gezegd dat luc weg zou gaan oke het is niet barcelona geworden maar die waren zeker geintreseerd , maar R()b volgens jou was het onzin ,en nee mijn bron was niet de schoonmakster
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 december 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 18:43 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

wat had ik jullie gezegd dat luc weg zou gaan oke het is niet barcelona geworden maar die waren zeker geintreseerd , maar R()b volgens jou was het onzin ,en nee mijn bron was niet de schoonmakster
Klopt,in de A1 zou hij gaan spelen.......
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 18:22 schreef hotjumper het volgende:
Wildschut?

[ afbeelding ]
Pietje? is ie weer in training dan?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Aanstaande transfer Castaignos levert Feyenoord zeven miljoen op
EXCLUSIEF - Internazionale heeft Tottenham Hotspur en Arsenal geklopt in de strijd om Luc Castaignos. De 18-jarige aanvaller van Feyenoord is met Inter akkoord over een contract. De winnaar van de Champions League reist volgende week naar Rotterdam af.

Naar Milaan in 2012

De berichten over een transfer van Castaignos deden de afgelopen weken al de rondte. Zelf wilde hij er na afloop van Feyenoord - Excelsior weinig over kwijt. Goal.com weet echter dat Inter volgende week een deal zal sluiten waarmee een kleine zeven miljoen euro is gemoeid.

Voor het noodlijdende Feyenoord een prettige financiële injectie. Castaignos blijft nog tot de zomer van 2012 in De Kuip voetballen. Inter troeft Arsenal en Tottenham af, die beide ook geïnteresseerd waren in de talentvolle aanvaller. In de laatste zeven wedstrijden scoorde Castaignos vijf keer.

'Nieuwe Henry'

"Castaignos tekent volgende week een contract bij Inter, maar zal nog achttien maanden bij Feyenoord blijven om zich verder te ontwikkelen", zegt een Nederlandse bron aan Goal.com. "Hij wil Feyenoord nog niet verlaten omdat hij zichzelf te jong vindt, maar Inter wil niet nog twee seizoenen wachten."

In zijn tijd bij Oranje-17 werd Castaignos topscorer aller tijden van dat elftal met dertien doelpunten. Een categorie hoger, bij Oranje-19, maakte hij opnieuw een fraai aantal van negen doelpunten. Albert Stuivenberg, bondscoach van Oranje-17, vergeleek Castaignos al eens met Thierry Henry.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2010/12/16/2263621/aanstaande-transfer-castaignos-levert-feyenoord-zeven
KKL
 KKL - donderdag 16 december 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Als het verhaal klopt dan vraag ik mij af.......over 18 maanden gaat Luc naar Inter, hebben die Italianen dan ook afgewongen dat Luc altijd moet spelen bij Feyenoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door KKL --
craven
 craven - donderdag 16 december 2010 - 12:17   quote  deeplink  
welnee, hoewel we weinig keuze hebben....
gekzat
 gekzat - donderdag 16 december 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Zal wel weer een hoop gal over me heen krijgen. Ik denk dat we het geld heel goed kunnen gebruiken. Waarom zou je de gok nemen dat het toch misschien niks word en nu dus geld weggooit of straks net als de rest van de jonkies... Gratis weg loopt
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 16 december 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Akkoord 7 Miljoen voor Luc????
raket
 raket - donderdag 16 december 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Helemaal super.Kijk als Feyenoord nou financeel helemaal gezond zou zijn,dan had ik het niet slim gevonden,maar nu vind ik het een goed zaak en een hoop geld.
KKL
 KKL - donderdag 16 december 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:43 schreef raket het volgende:
Helemaal super.Kijk als Feyenoord nou financeel helemaal gezond zou zijn,dan had ik het niet slim gevonden,maar nu vind ik het een goed zaak en een hoop geld.
ja en over 3 jaar verkopen ze Luc voor 25 miljoen aan Man.City.....

wat is goed?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 16 december 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:46 schreef KKL het volgende:

[..]

ja en over 3 jaar verkopen ze Luc voor 25 miljoen aan Man.City.....

wat is goed?
Eens!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:46 schreef KKL het volgende:

[..]

ja en over 3 jaar verkopen ze Luc voor 25 miljoen aan Man.City.....

wat is goed?
krijgen wij ook weer een groot gedeelte van. Als je een slim contract afspreekt nog meer.
Plus wij hebben NU (NU!!!!!!!!!!!!) geld nodig en over 3 jaar misschien te laat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door Stylzz --
KKL
 KKL - donderdag 16 december 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

krijgen wij ook weer een groot gedeelte van. Als je een slim contract afspreekt nog meer.
wat denk jezelf Stylzz?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:49 schreef KKL het volgende:

[..]

wat denk jezelf Stylzz?
aan een broodje met kipsatesalade en of ik die nu wel of niet ga maken.
Milo
 Milo - donderdag 16 december 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

aan een broodje met kipsatesalade en of ik die nu wel of niet ga maken.
neem maar lekker vetklep!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 14:03 schreef Milo het volgende:

[..]

neem maar lekker vetklep!
zeker, ik moest nog lunchen namelijk. Iet wat aan de late kant.
smaakt goed hoor bolle!
Milo
 Milo - donderdag 16 december 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

zeker, ik moest nog lunchen namelijk. Iet wat aan de late kant.
smaakt goed hoor bolle!
zit zelf aan de brinta!
Robert010
 Robert010 - donderdag 16 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Er zullen mensen zeggen dat hij misschien meer oplevert over een paar jaar, maar daar gaat het niet om, de speler Castaignos bepaald. Persoonlijk vind ik dit een mooi bedrag, dan blijft ie ook volgend seizoen nog bij Feyenoord spelen. Het is altijd moelijk te bepalen wanneer je iemand moet verkopen, meestal achteraf weten we het allemaal wel. Ik denk dat Feyenoord de centen goed kan gebruiken, is al veel geld opgehaald door groep Blokland, ca 20 miljoen, komt dit er bij, dan maken we echte stappen.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 16 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 13:46 schreef KKL het volgende:

[..]

ja en over 3 jaar verkopen ze Luc voor 25 miljoen aan Man.City.....

wat is goed?
makkelijk om te zeggen, maar misschien valt luc wel gigantisch door de mand volgend jaar. of raakt ie geblesseerd en vang je niks meer.
Vnny
 Vnny - donderdag 16 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 14:08 schreef Milo het volgende:

[..]

zit zelf aan de brinta!
is ook lekker ;-P
craven
 craven - donderdag 16 december 2010 - 14:45   quote  deeplink  
gadver....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 16 december 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Smeerpijp...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Beenhakker en zakenwaarnemer Treffers bestempelen berichtgeving over akkoord #Feyenoord en Inter over Castaignos als 'onzin'.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 december 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 16:56 schreef Stylzz het volgende:
Beenhakker en zakenwaarnemer Treffers bestempelen berichtgeving over akkoord #Feyenoord en Inter over Castaignos als 'onzin'.
Dan is het zo goed als rond.....
moa
 moa - donderdag 16 december 2010 - 17:10   quote  deeplink  
BAH BAH BAH BAH BAH

7 miljoen BAH
Liever castaignos
gekzat
 gekzat - donderdag 16 december 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 16:56 schreef Stylzz het volgende:
Beenhakker en zakenwaarnemer Treffers bestempelen berichtgeving over akkoord #Feyenoord en Inter over Castaignos als 'onzin'.
Nu lees ik net dat het akkoord is bereikt???

Internazionale heeft Tottenham Hotspur en Arsenal geklopt in de strijd om Luc Castaignos. De 18-jarige aanvaller van Feyenoord is met Inter akkoord over een contract. De winnaar van de Champions League reist volgende week naar Rotterdam af.

Naar Milaan in 2012
De berichten over een transfer van Castaignos deden de afgelopen weken al de rondte. Zelf wilde hij er na afloop van Feyenoord Excelsior weinig over kwijt. Goal.com weet echter dat Inter volgende week een deal zal sluiten waarmee een kleine zeven miljoen euro is gemoeid.

Voor het noodlijdende Feyenoord een prettige financiële injectie. Castaignos blijft nog tot de zomer van 2012 in De Kuip voetballen. Inter troeft Arsenal en Tottenham af, die beide ook geïnteresseerd waren in de talentvolle aanvaller. In de laatste zeven wedstrijden scoorde Castaignos vijf keer.

Nieuwe Henry
Castaignos tekent volgende week een contract bij Inter, maar zal nog achttien maanden bij Feyenoord blijven om zich verder te ontwikkelen, zegt een Nederlandse bron aan Goal.com. Hij wil Feyenoord nog niet verlaten omdat hij zichzelf te jong vindt, maar Inter wil niet nog twee seizoenen wachten.

In zijn tijd bij Oranje-17 werd Castaignos topscorer aller tijden van dat elftal met dertien doelpunten. Een categorie hoger, bij Oranje-19, maakte hij opnieuw een fraai aantal van negen doelpunten. Albert Stuivenberg, bondscoach van Oranje-17, vergeleek Castaignos al eens met Thierry Henry.

Bron : Goal
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 17:37   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/dump/4177-leo-beenhakker-over-castaignos-en-tomasson-.html
gekzat
 gekzat - donderdag 16 december 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
En je gelooft hem op zijn bruine ogen?

Die is gewoon verkocht en blijft tot het einde van seizoen 2011/2012

Mooi de schuld bijna dit jaar nog weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door gekzat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos snel een nieuw contract!!









0.0066030