BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Wie niet met Frank de Boer mee wil, heeft pech

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 14 december 2010 - 11:41   quote  deeplink  
André Ooijer bevond zich naar eigen zeggen de voorbije maanden in het oog van een vulkaan bij Ajax. Maar waar jongere voetballers er aan onder door leken te gaan, stond de routinier (36) steevast fier overeind. Of Frank de Boer of Martin Jol nu voor de groep staan, het maakt de Amsterdamse verdediger weinig uit.

,,Dit is een grote club,'' zegt Ooijer vandaag in een interview in Het Parool. ,,Heel veel mensen hebben een mening over Ajax en ook heel veel mensen beleven er plezier aan als Ajax verliest. Dat legt druk op een jong team, het geeft irritatie en het brengt onzekerheid.''

,,Maar als je 36 jaar bent en kritiek krijgt, kun je dat wat meer relativeren. Vooropgesteld: ik vind Jol een geweldige trainer en een geweldig mens. Maar het is gelopen zoals het is gelopen en nu staat Frank de Boer voor de groep," aldus Ooijer.

De nieuwe wetten en regels van De Boer spreken Amsterdammer Ooijer, die nog met zijn huidige trainer samenspeelde bij Oranje, aan. ,,Frank maakt op mij een zekere en nuchtere indruk. Hij is vanaf de eerste minuut heel rustig maar ook héél duidelijk geweest. Zo gaan we het doen, en wie niet mee wil, heeft pech.''

Ooijer ziet in de trainer Frank de Boer de voetballer Frank de Boer terug. ,,Hij was altijd al bezig met de organisatie in het veld: je moet doen wat het team van je verlangt, anders heb je een probleem met hem. Dat heeft de ploeg meteen opgepakt."
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 14 december 2010 - 11:44   quote  deeplink  
go frankie...hehe
Rogier
 Rogier - dinsdag 14 december 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Zal me benieuwen hoe het met El Hammie gaat aflopen. Gaat hij in de spits tegen Feyenoord ? Of linksbuiten ? Of helemaal niet in het veld...en dan wordt het echt interessant. Trotse jongen die m.i. totaal niet geschikt is voor het voetbal Ajax wil gaan spelen. Waar er gekaatst moet worden gaat hij lopen en andersom.
Robinho
 Robinho - dinsdag 14 december 2010 - 13:10   quote  deeplink  
En wie wel mee wil heeft geluk!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Hahaha

dag Mido en El Hammie.. bedankt voor de doelpunten
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 12:05 schreef Rogier het volgende:
Zal me benieuwen hoe het met El Hammie gaat aflopen. Gaat hij in de spits tegen Feyenoord ? Of linksbuiten ? Of helemaal niet in het veld...en dan wordt het echt interessant. Trotse jongen die m.i. totaal niet geschikt is voor het voetbal Ajax wil gaan spelen. Waar er gekaatst moet worden gaat hij lopen en andersom.
Heb je niet geluisterd naar de visie van de Boer, Mounir komt daar namelijk wel degelijk in voor, maar op dit moment heeft Ajax behoefte aan een balvaste spits, zodra er bepaalde patronen zijn ingesleten, en iedereen 200% achter zijn eigen taak staat en deze ook naar behoren zal uitvoeren, vind de Boer pas dat de jongens toe zijn aan een spits type Mounir, tot die tijd zal hij vanaf links spelen, en mocht het zo zijn, dat Ajax er nog niet aan toe is als Suarez terug komt, dan moet Mouinir met Suarez in gevecht voor een positie aan de linker buitenkant, wat in mijn ogen een oneerlijke concurrentiestrijd is.

Wat het ook zegt, is dat Sulejmani waarschijnlijk ook bij terugkomst van Suarez zal blijven staan, mits hij natuurlijk goed blijft presteren.
joduh
 joduh - dinsdag 14 december 2010 - 16:54   quote  deeplink  
ik wil wel mee hoor man
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 16:54 schreef joduh het volgende:
ik wil wel mee hoor man
Gaan we samen ok?!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 december 2010 - 21:00   quote  deeplink  
ik ook !! ik vraag me eigenlijk eerlijk gezegt af of suarez nog terug komt.... awt ik net las ging lodeiro al weer weg... en dat suarez daar een belangrijke rol in speelde...
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 21:00 schreef nummer10 het volgende:
ik ook !! ik vraag me eigenlijk eerlijk gezegt af of suarez nog terug komt.... awt ik net las ging lodeiro al weer weg... en dat suarez daar een belangrijke rol in speelde...
Bron?
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Bron?
Voetbalzone ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 21:53 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Voetbalzone ;-)
Cheers m8

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Wie niet met Frank de Boer mee wil, heeft pech

0.0091769