|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Vink leidsman tijdens Klassieker Ajax - Feyenoord (Voetbalcentraal)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
zo in ieder geval 12 mensen op het veld zondag waar ik een pleuris hekel aan heb |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
liever hem dan blom, maar weer krijgt de knvb het voor me kaar om zo'n scheidsrechter voor zo'n duel te doen, waarom geen buitenlanders voor zo'n duel.. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 14:36 schreef peertje93 het volgende:liever hem dan blom, maar weer krijgt de knvb het voor me kaar om zo'n scheidsrechter voor zo'n duel te doen, waarom geen buitenlanders voor zo'n duel.. Blom is de beste scheidsrechter op de Nederlandse velden, ondanks het Babovic geval. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
tis allemaal drama... vink heeft Ajax vorig jaar PSV uit en Feynoord uit punten gekost.. dit jaar kan hij dat goedmaken... :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 17:39 schreef nummer10 het volgende:tis allemaal drama... vink heeft Ajax vorig jaar PSV uit en Feynoord uit punten gekost.. dit jaar kan hij dat goedmaken... :) Feyenoord uit punten gekost? Wij hadden die wedstrijd sowieso gewonnen als Roy die bal er in had geschoten!! En bovendien hebben jullie geen enkele reden tot klagen... Ik noem een Babovic geval? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Vink, . . hij is fijn . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vink? O, ehhh, dan 7-0 en eindigen met 10 man. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en weer punten voor Vink . . . |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 17:43 schreef Quiroz het volgende:[..] Feyenoord uit punten gekost? Wij hadden die wedstrijd sowieso gewonnen als Roy die bal er in had geschoten!! En bovendien hebben jullie geen enkele reden tot klagen... Ik noem een Babovic geval? zoo jij heb echt een verknipt beeld van de hele situatie maat ;) dream on! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Of jij tiefstraalt op naar je eigen forum?? |
|
|
|