BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pingelaars

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
frray
 frray - dinsdag 14 december 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Laatste tijd valt me echt wat op. Dit is wel meerdere keren aangegeven en wel vaker gebeurd, maar nu is het ook nog cruciaal geweest en kan nog komen.
Tegen Willem 2 en Excelsior, 2 momenten waarop heel simpel een bal gespeeld kan worden waardoor Luc 1op1 komt. Tegen willem 2, heeft El ahmadi de bal, kan hem meegeven wil man voorbij, wordt neergehaald, komt de kans van leerdam eruit op 0-0. Tegen Excelsior, Wijnaldum loopt 2 man voorbij, stond 1-0, ongeveer 75 min, en wil er dan nog 1 voorbij, terwijl hij hem makkelijk kan meegeven op Luc op rechts en zo weer 1op1 met de keeper. Daar kwam de eerste schotkans van de Beuk uit, schot met links.
Wat is dit? Kwaliteit te kort, willen ze de bal niet spelen of kunnen ze het niet. Pingelen is ook een kwaliteit, maar je kan toch wel een bal overspelen op het goede moment. Simpel spelen, en nog effectief ook. Zo ongelooflijk stom, en het gebeurt heus wel meerdere keren, maar dit was zo overduidelijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Kwestie van durf vaak, ze durven de bal niet spelen, bang om fouten te maken. Daarom zijn alle passen die je ziet van die veilige balletjes breed en terug.
Als ze geen makkelijke optie zien gaan ze draaien en kappen etc.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Het positiespel zonder bal is vaak slecht. Daarom valt er weinig te steek-Pasen....
R()b
 R()b - dinsdag 14 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
El Ahmadi wil hem vaak niet spelen heb ik het idee.
Die denkt te veel en te moeilijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
mwah als de mogelijkheid er is doen ze t vaak ook nie... beetje van beiden denk ik
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 december 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 15:26 schreef hotjumper het volgende:
Het positiespel zonder bal is vaak slecht. Daarom valt er weinig te steek-Pasen....
eens
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 15:26 schreef hotjumper het volgende:
Het positiespel zonder bal is vaak slecht. Daarom valt er weinig te steek-Pasen....
Precies!! Is Mario ook verantwoordelijk voor
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 december 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Precies!! Is Mario ook verantwoordelijk voor
waarschijnlijk zou ie wel sneller wisselen als ie de mogelijkheden zou hebben . . .
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

waarschijnlijk zou ie wel sneller wisselen als ie de mogelijkheden zou hebben . . .
Nee, ik bedoel het positiespel, kom op man dat moet er na anderhalf jaar met vrijwel dezelfde selectie ingeslepen zijn.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Je moet gewoon met 9 tegen 9 in de middencirkel spelen; hoe kleiner hoe beter

Maar als ik naar een training kom kijken is het negen tegen twee... ja...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 december 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:41 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel het positiespel, kom op man dat moet er na anderhalf jaar met vrijwel dezelfde selectie ingeslepen zijn.
op de training ziet hij voetbal van een andere planeet!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 december 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:41 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel het positiespel, kom op man dat moet er na anderhalf jaar met vrijwel dezelfde selectie ingeslepen zijn.
begreep je wel, . . maar hij moet toch roeien met de riemen die hij heeft, en dat zijn er niet zo veel
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

begreep je wel, . . maar hij moet toch roeien met de riemen die hij heeft, en dat zijn er niet zo veel
Dit zijn stuk voor stuk getalenteerde voetballers, die gehaald zijn toen we nog genoeg euro's in de kas waren en er dus genoeg gescout werd door het hele land, denk je dat die geen positiespel kunnen spelen?
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 december 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dit zijn stuk voor stuk getalenteerde voetballers, die gehaald zijn toen we nog genoeg euro's in de kas waren en er dus genoeg gescout werd door het hele land, denk je dat die geen positiespel kunnen spelen?
wat denk jij?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 december 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Hoeveel open deuren gaan we eigenlijk nogg intrappen in dit topic?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

wat denk jij?
Van wel
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Hoeveel open deuren gaan we eigenlijk nogg intrappen in dit topic?
Ik weet niet, de bal is rond, 11 tegen 11...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 december 2010 - 20:50   quote  deeplink  
of open dak?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 14 december 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:50 schreef FR-Henk het volgende:
of open dak?
kan jij niet een keer stoppen met je onnozele cynisch bedoelde opmerkingen
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 december 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:50 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik weet niet, de bal is rond, 11 tegen 11...
bij de aftrap wel, ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Hoeveel open deuren gaan we eigenlijk nogg intrappen in dit topic?
soms zijn ze open,en soms weer dicht!!!
14.gif
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 december 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:51 schreef Quiroz het volgende:

[..]

kan jij niet een keer stoppen met je onnozele cynisch bedoelde opmerkingen
Wat is cynisch bij jou?
de flh
 de flh - dinsdag 14 december 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 15:18 schreef frray het volgende:
Laatste tijd valt me echt wat op. Dit is wel meerdere keren aangegeven en wel vaker gebeurd, maar nu is het ook nog cruciaal geweest en kan nog komen.
Tegen Willem 2 en Excelsior, 2 momenten waarop heel simpel een bal gespeeld kan worden waardoor Luc 1op1 komt. Tegen willem 2, heeft El ahmadi de bal, kan hem meegeven wil man voorbij, wordt neergehaald, komt de kans van leerdam eruit op 0-0. Tegen Excelsior, Wijnaldum loopt 2 man voorbij, stond 1-0, ongeveer 75 min, en wil er dan nog 1 voorbij, terwijl hij hem makkelijk kan meegeven op Luc op rechts en zo weer 1op1 met de keeper. Daar kwam de eerste schotkans van de Beuk uit, schot met links.
Wat is dit? Kwaliteit te kort, willen ze de bal niet spelen of kunnen ze het niet. Pingelen is ook een kwaliteit, maar je kan toch wel een bal overspelen op het goede moment. Simpel spelen, en nog effectief ook. Zo ongelooflijk stom, en het gebeurt heus wel meerdere keren, maar dit was zo overduidelijk.
HEH HEH EINDELIJK!!!

Moet je eens voor de gein gaan turven hoe vaak Castaignos vrij staat op de rand 16!!

Hoe vaak hij vrij staat in het strafschopgebied.

Het is echt BIZAR!

Die jongen staat per wedstrijd zéker 6-10 keer vrij waar een directe grote doelkans uit zou komen, ALS IE EEN KEER DE BAL ZOU KRIJGEN!!!

Dit is écht mijn grootste frustratie aan dit team.

Met name Wijnaldum, Biseswar en Cabral maken zich hier schuldig aan. El Ahmadi en Bruins lukt het vaak ook niet, maar die próberen hem soms nog te geven.

Maar met name Wijnaldum en Bisaswar kijken naar Castaignos, maar geven die bal gewoon niet af. Ik snap daar echt geen flikker van.

Er zijn toch nabesprekingen van wedstrijden? Dan zou je toch zeggen dat dat beter gaat.. Het lijkt wel alsof Castaignos er eerst 15 in moet schieten om hoog genoeg in de hiërarchie te komen zodat ie eindelijke eens een bal krijg.

Dit is al aan de gang sinds Castaignos in het eerste speelt. Dus WTF?!

Hou me te goede, ik vind Wijnaldum en Biseswar geweldige spelers maar dit kan gewoon niet.

Overspelen die pleurisbal.

Zo. [punt]
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 14 december 2010 - 23:50   quote  deeplink  
feyenoord moet de boel vastzetten en met pressie spelen
Als ze dat zondag niet doen gaan ze weer met 6-0 aan het gas

zou een mooie afsluiter zijn voor de winterstop dat we heel stiekum 3 punten uit adam gaan halen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 december 2010 - 04:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:41 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel het positiespel, kom op man dat moet er na anderhalf jaar met vrijwel dezelfde selectie ingeslepen zijn.
Was voor Been ook al het geval..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 december 2010 - 06:32   quote  deeplink  
Tja dat krijg je als je huisstijl hard werken is.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 15 december 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 20:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat is cynisch bij jou?
Dat moet jij toch weten?! Bij elk topic kunnen we wel een reactie van jou verwachten met een grap waar je niet eens drie seconden om moet glimlachen, zit je 's avonds thuis briefjes te schrijven met wat je vandaag weer gaat verzinnen? Ga een keer inhoudelijk doen of desnoods off-topic... (Dat laatste heeft de voorkeur ghehe)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 december 2010 - 17:22   quote  deeplink  
fok man, 3 seconden is lang.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 december 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 16:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat moet jij toch weten?! Bij elk topic kunnen we wel een reactie van jou verwachten met een grap waar je niet eens drie seconden om moet glimlachen, zit je 's avonds thuis briefjes te schrijven met wat je vandaag weer gaat verzinnen? Ga een keer inhoudelijk doen of desnoods off-topic... (Dat laatste heeft de voorkeur ghehe)
Posts beter lezen, lees je de inhoud mee.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 16 december 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 22:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Posts beter lezen, lees je de inhoud mee.
Ik ga niet nadenken bij elke post, dat laten we FTID doen
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 17 december 2010 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 23:17 schreef de flh het volgende:

[..]

HEH HEH EINDELIJK!!!

Moet je eens voor de gein gaan turven hoe vaak Castaignos vrij staat op de rand 16!!

Hoe vaak hij vrij staat in het strafschopgebied.

Het is echt BIZAR!

Die jongen staat per wedstrijd zéker 6-10 keer vrij waar een directe grote doelkans uit zou komen, ALS IE EEN KEER DE BAL ZOU KRIJGEN!!!

Dit is écht mijn grootste frustratie aan dit team.

Met name Wijnaldum, Biseswar en Cabral maken zich hier schuldig aan. El Ahmadi en Bruins lukt het vaak ook niet, maar die próberen hem soms nog te geven.

Maar met name Wijnaldum en Bisaswar kijken naar Castaignos, maar geven die bal gewoon niet af. Ik snap daar echt geen flikker van.

Er zijn toch nabesprekingen van wedstrijden? Dan zou je toch zeggen dat dat beter gaat.. Het lijkt wel alsof Castaignos er eerst 15 in moet schieten om hoog genoeg in de hiërarchie te komen zodat ie eindelijke eens een bal krijg.

Dit is al aan de gang sinds Castaignos in het eerste speelt. Dus WTF?!

Hou me te goede, ik vind Wijnaldum en Biseswar geweldige spelers maar dit kan gewoon niet.

Overspelen die pleurisbal.

Zo. [punt]
Helemaal mee eens..... En elke keer mag Gini blijven staan. Wordt nooit geslachtofferd. Ook als hij helemaal kut speelt.
De enige die goed passt is Mokotjo. De rest loopt met de bal. Bruins wil nog wel eens een mooie combi aangaan, maar dat is vaak voor de show. Om te laten zien dat hij kan voetballen. Mokotjo kijkt naar rendement en effectiviteit. Hopen dat Fer snel terug is. Dan kan hij een beetje zorgen voor de Diepgang en dan kan Bruins of Wijnaldum op 10 . Dan heb je een prima middenveld.
de flh
 de flh - vrijdag 17 december 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Hoop dat Fer goed heeft opgelet vanaf de tribune, want hij gaf zelf ook alleen de bal aan wijnaldum. Snap niet dat Been meer probeert te doen met Castaignos.. Hoe kan burger king al in de 60e minuut invallen. Klopt toch ook niet?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 17 december 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Iederéén is kudt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door hotjumper --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 17 december 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Zelfs Milo
de flh
 de flh - vrijdag 17 december 2010 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 13:24 schreef hotjumper het volgende:
Iederéén is kudt!
Vind ik niet. Wijnaldum, Biseswar en Cabral moeten gewoon die bal overspelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pingelaars









0.0065841