BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vink fluit Ajax - feyenoord, what the fuck leert de knvb het dan nooit.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 14 december 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Scheidsrechter Pieter Vink is door de KNVB aangesteld om de competitietopper tussen Ajax en feyenoord in goede banen te leiden. Hij wordt daarbij geassisteerd door Arie Brink en Hans ten Hoove. Vierde official is Richard Liesveld.
De 48-jarige arbiter floot eind januari van dit jaar ook al eens de ontmoeting tussen de twee Nederlandse grootmachten, toen in de kuip. Het is sowieso al een bijzondere week voor Vink, want komende donderdag staat hij voor het laatst op het veld als internationaal scheidsrechter.
De Klassieker tussen de nummers vier en dertien van de Eredivisie staat gepland voor zondagmiddag, vanaf 12.30 uur.

tip intereseert u zich niet voor deze topic, reageer dan niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door verbrande harry --
joduh
 joduh - dinsdag 14 december 2010 - 16:53   quote  deeplink  
ach van mij mag zelfs een blinde fluiten man..... we winnen toch wel.......
Pietje
 Pietje - dinsdag 14 december 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Vink gaat zondag al zijn flaters goedmaken ... Hij is het verplicht ;-)
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 16:53 schreef joduh het volgende:
ach van mij mag zelfs een blinde fluiten man..... we winnen toch wel.......
Hahahahahahaha precies
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 17:46   quote  deeplink  
Zoiezo triest om dit soort dingen te gaan bedenken, Vink is niet de beste scheids van Europa, maar heeft ieder elftal al nadelig gefloten, je kan dus niet zeggen, dat hij pro Twente is of Pro Psv.

Ajax moet van eigen kunnen uitgaan, en zeker niet als een klein Calimerotje al voor de wedstrijd gaan lopen klagen over een scheids.
Dieptriest
joey
 joey - dinsdag 14 december 2010 - 17:48   quote  deeplink  
Kut knvb
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 17:48   quote  deeplink  
Is geen Calimero gedrag, is pure ergernis bij voorbaat.
Teveel ons genaaid.
En totaal niet geschikt voor zo'n beladen wedstrijd.
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 17:48 schreef FsideVak129 het volgende:
Is geen Calimero gedrag, is pure ergernis bij voorbaat.
Teveel ons genaaid.
En totaal niet geschikt voor zo'n beladen wedstrijd.
Ook Feyenoord werd genaaid uit bij PSV door hem, Twente werd vorig seizoen ook een penalty onthouden die het wel had moeten krijgen, en ook Psv heeft punten gemorst.

De scheidsrechter Vink is geen goede scheidsrechter, maar niet anti Ajax.
adriu
 adriu - dinsdag 14 december 2010 - 18:44   quote  deeplink  
jammer voor ajax!vinkie pakt ajax wel terug ! zou ik ook doen als mijn dochter bedreigt wort met een briefje in haar brood tromeltje op school zo als vink zegt ,, of zou er iets van de knvb achter zitten? en dat de knvb hoop dat de ajax surporters zich roeren waneer de eerste penaltie aan feyenoord wort toe gekent? en dan ajax pakken met af trek van 7 punten!!!? maar psv krijgt er weer 3 punten extra bij en dat is het belangrijks!!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 18:44 schreef adriu het volgende:
jammer voor ajax!vinkie pakt ajax wel terug ! zou ik ook doen als mijn dochter bedreigt wort met een briefje in haar brood tromeltje op school zo als vink zegt ,, of zou er iets van de knvb achter zitten? en dat de knvb hoop dat de ajax surporters zich roeren waneer de eerste penaltie aan feyenoord wort toe gekent? en dan ajax pakken met af trek van 7 punten!!!? maar psv krijgt er weer 3 punten extra bij en dat is het belangrijks!!
Wie zegt dat dat Ajacieden waren?
Zouden ook Feyenoorders kunnen zijn na die wedstrijd tegen PSV.
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 18:44 schreef adriu het volgende:
Doe toch eens niet zo triest man, het enige dat je hier post is gezeik over scheidsrechters en de KNVB, doe AUB niet zo triet kerel...
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo triest man, het enige dat je hier post is gezeik over scheidsrechters en de KNVB, doe AUB niet zo triet kerel...
Oeps...

2hewtx4.jpg
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 19:07 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Oeps...

[ afbeelding ]
Oeps wat???
adriu
 adriu - dinsdag 14 december 2010 - 19:19   quote  deeplink  
je kan het bericht over vink vinden op internet! toets in, (dochter vink bedreigt) en dan zet de knvb vink op de wedstrijt ajax-feyenoord! dat is het zelfde of je benzine op vuur gooi!
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 19:19 schreef adriu het volgende:
je kan het bericht over vink vinden op internet! toets in, (dochter vink bedreigt) en dan zet de knvb vink op de wedstrijt ajax-feyenoord! dat is het zelfde of je benzine op vuur gooi!
Hou toch eens op man, je stelt je aan als een klein kind, Ajax moet zelf kansen creeren en doelpunten maken, dan ben je niet afhankelijk van een scheids. An ja hij heeft fouten gemaakt...
adriu
 adriu - dinsdag 14 december 2010 - 20:12   quote  deeplink  
(remco K)we zien het wel na de wedstrijt ajax-feyenooid!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door adriu --
Guyt
 Guyt - dinsdag 14 december 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch eens op man, je stelt je aan als een klein kind, Ajax moet zelf kansen creeren en doelpunten maken, dan ben je niet afhankelijk van een scheids. An ja hij heeft fouten gemaakt...
Het is nog maar een kind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door Guyt --
Guyt
 Guyt - dinsdag 14 december 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Maakt mij niet uit wie er fluit. Ajax moet dit zo ie zo kunnen winnen.
joduh
 joduh - dinsdag 14 december 2010 - 22:33   quote  deeplink  
precies guitige guytje!!!!!!
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 14 december 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oeps...

[ afbeelding ]
heeft vink echt een seizoenskaart van 010 gehad?:P
remco k
 remco k - dinsdag 14 december 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 21:15 schreef Guyt het volgende:

[..]

Het is nog maar een kind.
Dat blijkt, maar daarom niet minder irritant, Ajax moet hun eigen wedstrijden kijken, en wij als supporters moeten al zeker niet al voor de wedsstrijd gaan zeiken over de scheids..
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 december 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 22:45 schreef Afcarius het volgende:

[..]

heeft vink echt een seizoenskaart van 010 gehad?:P
Ja.

En Remco, dat oeps was voor jou omdat ik dat bericht plaatste.
Niet om de inhoud
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 15 december 2010 - 10:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oeps...

[ afbeelding ]
op het laatste stukje van de tekst gelet,kijk dat noem ik karakter....afca cbs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door verbrande harry --
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 - 23:28 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ja.

En Remco, dat oeps was voor jou omdat ik dat bericht plaatste.
Niet om de inhoud
Leek namelijk wel zo.... Oeps......:-)
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Bizar...

we gaan het zien zondag.

Van eigen kracht uitgaan en met 99-0 winnen ofzo.

Voor eens en altijd duidelijk maken wie Ajax is.
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 12:40   quote  deeplink  
De feiten zijn dat Vink Ajax vele malen zwaar benadeeld heeft. Direct en indirect. De laatste twee toppers die Vink van Ajax gefloten heeft waren echter zeer goed (twente uit,psv thuis). Misschien is hij tot inkeer gekomen of is hij gewoon beter geworden. Dus laten we het gewoon afwachten en hem beoordelen op zijn prestatie komend weekend.
Dat neemt niet weg dat een scheidsrechter wedstrijden negatief kan beinvloeden en zelfs beslissen. Als dit het geval is mag/moet je daar kritiek op hebben en een scheidsrechter op be/veroordelen. Ik kan zo een paar voorbeelden van Vink en Ajax opnoemen. Het is kul om te zeggen dat we, no matter what, moeten winnen en dat de scheids er niet toe doet. Ik heb goede hoop dat Vink de steigende vorm doorzet. de blunders die hij in het verleden heeft gemaakt zijn namelijk moeilijk te evenaren.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 12:40 schreef Robinho het volgende:
De feiten zijn dat Vink Ajax vele malen zwaar benadeeld heeft. Direct en indirect. De laatste twee toppers die Vink van Ajax gefloten heeft waren echter zeer goed (twente uit,psv thuis). Misschien is hij tot inkeer gekomen of is hij gewoon beter geworden. Dus laten we het gewoon afwachten en hem beoordelen op zijn prestatie komend weekend.
Dat neemt niet weg dat een scheidsrechter wedstrijden negatief kan beinvloeden en zelfs beslissen. Als dit het geval is mag/moet je daar kritiek op hebben en een scheidsrechter op be/veroordelen. Ik kan zo een paar voorbeelden van Vink en Ajax opnoemen. Het is kul om te zeggen dat we, no matter what, moeten winnen en dat de scheids er niet toe doet. Ik heb goede hoop dat Vink de steigende vorm doorzet. de blunders die hij in het verleden heeft gemaakt zijn namelijk moeilijk te evenaren.
Maar hoe vaker men binnen Ajax daar over praat, hoe groter de angst wordt, dat het ook gebeurt, praat erover na de wedstrijd, en ga niet vooraf al lopen zeiken over iets waarvan men nooit kan weten dat het gaat gebeuren.

En de scheidsrechters in NL zijn in het algemeen niks meer dan waardeloos...
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Ben ik met je eens. Na de wedstrijd beoordelen.
Al moet ik zeggen dat Vink bij de wedstrijden met Ajax pas beter is gaan fluiten na een lading kritiek te hebben gekregen. Misschien moet ie af en toe op scherp gezet worden.
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 14:47   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=Z0PwLmTCxT8&feature=player_embedded
Ik kan het toch niet laten, rara wie was de scheids?
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 14:51   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=9-iS11arT7o
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 14:57   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=Y60v-PXxWS0
op 1 minuut 13 rood Sno.
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
207_not_sure_if_serious.jpg
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:53 schreef Robinho het volgende:
Ben ik met je eens. Na de wedstrijd beoordelen.
Al moet ik zeggen dat Vink bij de wedstrijden met Ajax pas beter is gaan fluiten na een lading kritiek te hebben gekregen. Misschien moet ie af en toe op scherp gezet worden.
Zou kunnen, maar ik denk niet dat hij dit leest, of denk je wel..
jacqueline
 jacqueline - woensdag 15 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
zijn jullie nu al excuses aan het bedenken?
jacqueline
 jacqueline - woensdag 15 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 15 december 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 16:26 schreef jacqueline het volgende:
Ik iig niet, andere mensen wel..
Ik zie het allemaal wel.. De laatste grote wedstrijd (kan me ff niet snel herinneren welke) floot Vink wel gewoon goed en ook nog een beetje in het voordeel van ons! Dus we moeten niet gaan zeiken over scheidsrechters, is al te veel gedaan voor dit soort wedstrijden. Praat hierover na de wedstrijd idd zoals er wordt gezegd..
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Het maakt niet uit welke scheids....allemaal even slecht. Zie Nijhuis bij wedstrijd PSV.
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Helemaal geen excuses aan het bedenken. Gewoon objectief bekijken. Vink fluit ook wel eens tegen Feijenord, vooral als ze tegen psv spelen. In eindhoven zijn ze altijd blij als ze vink treffen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vink fluit Ajax - feyenoord, what the fuck leert de knvb het dan nooit.

0.0066299