|
|
joey
|
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=131735
Nicolás Lodeiro verlaat de gelederen van Ajax, zo schrijven diverse Uruguayaanse media. De middenvelder wordt al enige tijd aan een terugkeer naar Nacional gelinkt en nu zou de overgang aanstaande zijn.
Zou dit nou echt zo zijn?! Ik vraag me al een tijdje af waar deze gozur is!!!.. Is hij nog geblesseerd? Ofwat!? En nu gaat hij dus misschien wel weer terug!? Zonde, want het is echt een hele goede speler! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
wisselgeld geweest voor Suarez, dat weet toch iedereen. Volgende bericht is dat Suarez naar Manchester City gaat. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Zonde.. Groot talent.. Vreselijk dom als hij weer weg gaat.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Geloof er geen fuck van.. Heb het bericht niet gelezen, maar jongens Engelse media is niet betrouwbaar, iemand iets over Uruguyaanse media? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zeer groot talent die zeker iets kan toevoegen aan Ajax en ik kan mij haast ook niet voorstellen dat de Boer niks in hem ziet. Wellicht een half jaartje verhuur. Vorige winter voor 5 miljoen gekocht en nu alweer terug??? Weer een mooi stukje wanbeleid. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
pak je spullen en wegwezen ik wil spelers die zich voor 110 procent in zetten voor ons aller ajax |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Ja, want deze jongen heeft de kantjes ervan afgelopen ? Wat in opmerking zeg...wat een niveau.
Gehaald door Jol en niet opgesteld en daarna zwaar geblesseerd, maar zet zich 200% in. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik geloof er ook niet in dat hij weg zou gaan. Prima dat je Twitter als bron opgeeft, maar ten eerste heb ik nergens een linkje gezien naar zijn Twitter account en ten tweede kan iedereen een Twitter account onder de naam Nicolas Lodeiro aanmaken. Daar komt bij dat hij een paar weken geleden nog verkondigde dat hij zo snel mogelijk in Ajax 1 wil spelen en dat hij daar op dit moment keihard voor aan het knokken is. Daarnaast is het een groot talent. Ik heb hem niet vaak gezien, maar wat ik van hem heb gezien zag er zeer veelbelovend uit. Hij heeft in ieder geval een geweldige steekpass in zijn benen. Kortom: lijkt mij klinkklare onzin dit bericht! En anders is het compleet mismanagement van Ajax, aangezien hij door die blessures waarschijnlijk niet meer waard is geworden in die periode. Zet hem dan in ieder geval nog een paar maanden in de etalage, desnoods door hem te verhuren aan Nacional. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
En iedere site neemt het nieuws ook gewoon klakkeloos over, terwijl er nergens een bronvermelding staat. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even een linkje neer te zetten naar het Twitter account van Lodeiro? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
leuk hij kan wel terug willen maar heeft contract in amsterdam dat houdt in dat er flink betaald zal moeten worden maar...hij is alleen maar gebleseerd geweeest als hij weer fit is of word dan kan hij makkelijk mee in ajax. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lekker kort vandaag man...haha |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 09:55 schreef verbrande harry het volgende:leuk hij kan wel terug willen maar heeft contract in amsterdam dat houdt in dat er flink betaald zal moeten worden maar...hij is alleen maar gebleseerd geweeest als hij weer fit is of word dan kan hij makkelijk mee in ajax. ben het helemaal eens dat hij de potentie heeft om te slagen MAAR...........
waar moet hij staan? volgens mij speelt eriksen nu op zijn plek en die doet het fantastisch |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 10:16 schreef tommie77 het volgende:[..] ben het helemaal eens dat hij de potentie heeft om te slagen MAAR........... waar moet hij staan? volgens mij speelt eriksen nu op zijn plek en die doet het fantastisch waar moet hij staan(uiteindelijk in de arena) laat hem nou maar eerst is fit worden,dan krijgt hij zijn kans zeker wel door b.v blessure en/of kaarten dus hij moet nog even geduld hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 10:16 schreef tommie77 het volgende:[..] ben het helemaal eens dat hij de potentie heeft om te slagen MAAR........... waar moet hij staan? volgens mij speelt eriksen nu op zijn plek en die doet het fantastisch Klopt. En daarnaast hebben we nog wel meer alternatieven... Het was dus ook geen hele noodzakelijke aankoop. Maar dat doet niets af aan zijn voetbalkwaliteiten en het zou heel jammer zijn als wij hem nu weer voor een schijntje van de hand doen en hij straks ergens anders in Europa opduikt bij een topclub. Want die kwaliteiten heeft hij in mijn ogen zeker! |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Gelukkig nep verhaal
lodeiro heeft geen twitter account volgens AJAX |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: oke als dit klopt,kan deze topic dus gesloten worden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: haha oke dan alleen mijn lukt het niet jou wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, verschillende interne mensen zeggen dat Lodeiro geen Twitteraccount zou hebben, en op het exacte tijdstip van de post, was Lodeiro schijnt hij in het krachthonk te hebben gezeten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Onzin verhaal. Lodeiro is geblesseerd en is op de weg terug. Hij wil helemaal niet weg, dus....
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha, die is nog leuker! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: die ride wat een mafkees...haha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jaaa Idd .. ik schrok er alleen van.. ik wilde wat informatie inwinnen van jullie guys!;) |
|
|
|