BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uri coronel 'Misschien moet Ajax toch maar een technisch directeur aanstellen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 15 december 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Uri Coronel maakte dinsdagavond na de verkiezingen van de ledenraad bekend dat er een nieuwe commissie komt die het rapport "De weg naar winst" nog eens tegen het licht gaat houden. De preses van Ajax was verantwoordelijk voor dat rapport. "Maar we gaan nog maar eens kijken of we het op technisch gebied iets anders moeten doen", zei Coronel tegenover de NOS.

"Misschien moeten we toch maar een technisch directeur aanstellen. Het is nog niet bekend wie in die commissie gaan zitten. Johan Cruijff weet van dit plan maar is niet de initiatiefnemer geweest. Hij wil volgens mij ook geen rol in die commissie. Of hij overal zijn zin in krijgt? Nee, zo wil ik het niet bekijken. We zijn altijd heel blij met Cruijff geweest. Hij heeft Ajax op de kaart gezet."

"Over zijn voetbalkennis wordt volgens mij ook nooit getwijfeld. We hebben af en toe alleen moeite gehad met hoe hij zijn kritiek uitte." Cruijff is bang dat Frank de Boer, de opvolger van de opgestapte Martin Jol, sneuvelt als er niets binnen de leiding verandert. Hij hoopt daarom ook dat er een ex-speler in de Raad van Commissarissen van Ajax gaat plaatsnemen.

wat lees ik hij krijgt het nou al te heet onder zijn voeten??

tip als u niet wilt reageren doe het dan niet,ik hou toch wel van jullie allemaal...haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door verbrande harry --
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 12:20   quote  deeplink  
Kun je die laatste zin niet gewoon weg laten, nogal irritant, men weet dat zelf namelijk ook wel.

Maar inderdaad Coronel krijgt het wat heet onder zijn voeten, laten we afwachten en zien wat er na de ledenraadverkiezing gaat gebeuren
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Coronel: Nieuw rapport in de maak
Coronel maakte na de verkiezingen van de ledenraad bekend dat er een nieuw commissie komt die het rapport 'De weg naar winst' nog eens tegen het licht gaat houden. De preses was verantwoordelijk voor dat rapport. "Maar we gaan nog maar eens kijken of we het op technisch gebied iets anders moeten doen'', zei Coronel in RTV N-H. "Misschien moeten we toch maar een technisch directeur aanstellen. Het is nog niet bekend wie in die commissie gaan zitten. Johan weet van dit plan maar is niet de initiatiefnemer geweest."

"Hij wil volgens mij ook geen rol in die commissie. Of hij overal zijn zin in krijgt. Nee, zo wil ik het niet bekijken. We zijn altijd heel blij met Johan Cruijff geweest. Hij heeft Ajax op de kaart gezet. Over zijn voetbalkennis wordt volgens mij ook nooit getwijfeld. We hebben af en toe alleen moeite gehad met hoe hij zijn kritiek uitte.''
Understatement.
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Dit is denk ik ook volgens Johan het beste. Veel voetbalkennis in de leiding en een sterke technische man (bijv. Hiddink) die De Boer uit de wind kan houden als het wat minder gaat. Het moet wel een zwaargewicht zijn.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 15 december 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 12:20 schreef remco k het volgende:
Kun je die laatste zin niet gewoon weg laten, nogal irritant, men weet dat zelf namelijk ook wel.

Maar inderdaad Coronel krijgt het wat heet onder zijn voeten, laten we afwachten en zien wat er na de ledenraadverkiezing gaat gebeuren
nou of men dat weet daar heb ik me twijfels over remcootje.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 15:14 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nou of men dat weet daar heb ik me twijfels over remcootje.
Remco heet ik, niet zo heel moeilijk te schrijven toch, ga je ook zo met je personeel om, zullen ze wel graag voor je werken of niet....

Nog steeds geen antwoord trouwens op wat je precies doet, zoals ik al aangaf ben ik altijd op zoek naar leuke bedrijven om zaken mee te doen, mag ook gewoon via pb hoor, blijkbaar wil je geen reclame maken voor je eigen firma, dus mag het ook via pb, het zou leuk zijn als je wat van je laat horen...
eSCee
 eSCee - woensdag 15 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Ik denk dat Coronel langzaam aan t voorbereiden is om Hiddink te strikken.

Cruijff polst Hiddinks mening.

Cruijff heeft gesprek met Coronel

Coronel maakt kenbaar open te staan voor invulling van technisch directeur...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uri coronel 'Misschien moet Ajax toch maar een technisch directeur aanstellen'

0.0047399