BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officiële site Liverpool meld bod van $ 33 million op Luis suarez

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajax1111111
 ajax1111111 - woensdag 15 december 2010 - 11:54   quote  deeplink  
With 49 goals in 48 games last season, nobody in European football did more scoring than Luis Suarez.

That kind of production could be on the way to Anfield, as IMScouting.com is reporting that Roy Hodgson has put in a $20 million (12.5 million pound) transfer bid for the Uruguayan striker.

Suarez has been subject to interest from nearly every big club, particularly in light of his spectacular - though controversial - performance in the World Cup.

Ajax's financial difficulties may compel them to sell their captain and he may have helped secure his exit when he earned a seven-match ban for biting PSV's Otman Bakkal.

His goal rate has also decreased, though 11 tallies in 22 matches is still respectable.

The bid is likely too low for Ajax to part ways with their prized possession. They value Suarez at upwards of $33 million (21 million pounds).

This story has been reproduced from today's media. It does not necessarily represent the position of Liverpool Football Club.

Bron: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/report-reds-make-bid-for-ajax-star
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 15 december 2010 - 12:01   quote  deeplink  
oke zou jammer zijn als hij gaat,maar ajax moet gewoon weg verder ook zonder suarez.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 15 december 2010 - 12:02   quote  deeplink  
nee
Nick Westerhoff
 Nick Westerhoff - woensdag 15 december 2010 - 12:03   quote  deeplink  
This story has been reproduced from today's media. It does not necessarily represent the position of Liverpool Football Club.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 15 december 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 12:03 schreef Nick Westerhoff het volgende:
kon al niks vinden op de officiele site...dus niet interesant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door verbrande harry --
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Kun je geen Engels vertalen kid of loop je de boel te fucken....
roeliskoel
 roeliskoel - woensdag 15 december 2010 - 12:15   quote  deeplink  
This story has been reproduced from today's media. It does not necessarily represent the position of Liverpool Football Club.(....) Hij blijft dus.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 12:17   quote  deeplink  
En zoiezo zegt een bod niks, je moest eens weten hoeveel biedingen er jaarlijks worden gedaan op verschillende spelers overal ter wereld, 80% daarvan zien we niet eens in de media terug.
JOOD
 JOOD - woensdag 15 december 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Als je die engelse reacties leest dan willen ze ongeveer 20 miljoen pond + een speler geven..
Ik zou zeggen voor 20 plus bendtner mag hij gaan van mij hoor, hij heeft onze club goed geholpen maar we missen een jonge balvast spits.
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 12:24   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Suarez-Kan-niet-wachten-tot-het-februari-is.htm

Zo te horen is vriend Luis er totaal niet mee bezig.

Roddels roddels roddels.
Maximus
 Maximus - woensdag 15 december 2010 - 12:57   quote  deeplink  
bod van 20! géén 33 sukkel!
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Inderdaad 20, en nog wel dollars. dat si dus dat bod van 15 miljoen euro dat al in de prullenbak ligt.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 12:57 schreef Maximus het volgende:
bod van 20! géén 33 sukkel!
BOD VAN 33 MILJOEN DOLLAR, DUS ZO"N 21 MILJOEN POND. WIJSNEUS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door remco k --
Maximus
 Maximus - woensdag 15 december 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:15 schreef remco k het volgende:

[..]

OD VAN 33 MILJOEN DOLLAR, DUS ZO"N 20 MILJOEN POND. WIJSNEUS
Ajax waardeert m op 33 beterweter! LEER EERST MAAR S ENGELS!
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 13:17   quote  deeplink  
Wat weer neerkomt, op 24,7 miljoen Euro.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:16 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ajax wil een bod van dit bedrag anders laten ze hem niet gaan, met mijn engels is niks mis, WIJSNEUS
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:16 schreef Maximus het volgende:

[..]

Misschien moet jij je eerst op je Nederlands concentreren, voordat je hier direct begint te schelden als een klien zielig kereltje.
Maximus
 Maximus - woensdag 15 december 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax wil een bod van dit bedrag anders laten ze hem niet gaan, met mijn engels is niks mis, WIJSNEUS
BEGRIJP JE T NOU NIET SUKKEL??? DAT ZEG IK TOCH IN BOVENSTAANDE POST! Liverpool meld bod van $33 million staat er in de topictitel. Das niet waar want in het stukje staat dat er 20 geboden zou zijn. terwijl ajax de waarde op 33 schat. Veeg je bek maar s een x af wijsNEUS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door Maximus --
Maximus
 Maximus - woensdag 15 december 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien moet jij je eerst op je Nederlands concentreren, voordat je hier direct begint te schelden als een klien zielig kereltje.
klien?
PETER111
 PETER111 - woensdag 15 december 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:15 schreef remco k het volgende:

[..]

BOD VAN 33 MILJOEN DOLLAR, DUS ZO"N 21 MILJOEN POND. WIJSNEUS
IMScouting.com is reporting that Roy Hodgson has put in a $20 million (12.5 million pound) transfer bid for the Uruguayan striker.

Bod van 20 Miljoen dollar, 12,5 miljoen pond.

They value Suarez at upwards of $33 million (21 million pounds).

Waarde van 33 miljoen dollar, 21 miljoen pond.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 15 december 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

klien?
Die is leuk...

Hahahahahahaha
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 14:03   quote  deeplink  
Engels....moeilijk he ?? Liverpool bied 20, Ajax wil 33 miljoen euro. Neem aan dat Luis daar niet naartoe gaat.
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:03 schreef Rogier het volgende:
Engels....moeilijk he ?? Liverpool bied 20, Ajax wil 33 miljoen euro. Neem aan dat Luis daar niet naartoe gaat.
?

denk dat jij het nog een keer moet lezen en hertellen...
Maximus
 Maximus - woensdag 15 december 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:03 schreef Rogier het volgende:
voor jou wel blijkbaaar... die bedragen die jij noemt zijn dollars...
Pietje
 Pietje - woensdag 15 december 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:24 schreef Maximus het volgende:

[..]

BEGRIJP JE T NOU NIET SUKKEL??? DAT ZEG IK TOCH IN BOVENSTAANDE POST! Liverpool meld bod van $33 million staat er in de topictitel. Das niet waar want in het stukje staat dat er 20 geboden zou zijn. terwijl ajax de waarde op 33 schat. Veeg je bek maar s een x af wijsNEUS
Uhhh? Pardon? Hoor jij niet thuis op een ander forum? Rotterdam?? Schelden doe je daar maar!
Maximus
 Maximus - woensdag 15 december 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Uhhh? Pardon? Hoor jij niet thuis op een ander forum? Rotterdam?? Schelden doe je daar maar!
Schelden? kom op man! wtf! Is er s iemand een x de grote Remco K te slim af en dan is t nog niet goed:)
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:08 schreef Ride het volgende:

[..]

?

denk dat jij het nog een keer moet lezen en hertellen...
LOL.

Nou...hertellen hoeft niet...want de bedragen die ik noem kloppen gewoon. Ik zag alleen niet dat het dollars waren want waarom zouden ze het in dollars vermelden als hun in England zitten en wij in Euro's.
Heico
 Heico - woensdag 15 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Hebben jullie afgelopen weekend de eerste helf gezien? Het kan dus best zonder Suarez!
Natuurlijk zou het jammer zijn als hij weg gaat, want hij bleef daar waar je anderen maar wat aan zag modderen altijd gaan zelfs al ging het nog zo slecht...

Een groot voorbeeld voor veel anderen. Maar voor een € (!) 30.000.000 kan ik mij goed voorstellen dat hij weg mag. Geloof alleen niet dat hij in de winterstop weg gaat. Zou iig wel zo mooi zijn als hij het jaar nog afmaakt.
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Raar volk, die scousers!
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Het kan idd best zonder Luis, Heico. Maar het scorend vermogen is nu niet echt hoog vind ik. Zie liever Luis dan El Hammie ook.
Pietje
 Pietje - woensdag 15 december 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:23 schreef Rogier het volgende:
Het kan idd best zonder Luis, Heico. Maar het scorend vermogen is nu niet echt hoog vind ik. Zie liever Luis dan El Hammie ook.
Klopt, Rogier.
Hierbij de originele link. (Trouwens die heeft VH letterlijk overgenomen en die klopte dus ook).

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/report-reds-make-bid-for-ajax-star
Pietje
 Pietje - woensdag 15 december 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Rogier.
Hierbij de originele link. (Trouwens die heeft VH letterlijk overgenomen en die klopte dus ook).

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/report-reds-make-bid-for-ajax-star
Ik was iets te snel... Hahaha. Ik zie nu dat de link er in de topic al bij stond en dat die niet door VH was geopend maar door Ajax1111111111111
Sorry...
Robinho
 Robinho - woensdag 15 december 2010 - 14:33   quote  deeplink  
slotje graag. titel klopt niet!
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:20 schreef Rogier het volgende:

[..]

LOL.

Nou...hertellen hoeft niet...want de bedragen die ik noem kloppen gewoon. Ik zag alleen niet dat het dollars waren want waarom zouden ze het in dollars vermelden als hun in England zitten en wij in Euro's.
Daarom moet je ook eerst lezen voordat je wat zegt ;-)

Roy Hodgson has put in a $20 million (12.5 million pound) transfer bid for the Uruguayan striker.

The bid is likely too low for Ajax to part ways with their prized possession. They value Suarez at upwards of $33 million (21 million pounds).
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Maar het is een duidelijke hetze vanuit de engelse media om de prijs omlaag te krijgen.
Pietje
 Pietje - woensdag 15 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:35 schreef Ride het volgende:
Maar het is een duidelijke hetze vanuit de engelse media om de prijs omlaag te krijgen.
Dat vermoeden heb ik beslist ook, Ride.
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik beslist ook, Ride.
Zie ook Jol.

Ik snap het ook niet.

Moest wel lachen om de column van Menno Pot van afgelopen maandag op Nu.nl
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:34 schreef Ride het volgende:

[..]

Daarom moet je ook eerst lezen voordat je wat zegt ;-)
jaja...klopt. Ik dacht....zal ff laten zien hier hoe slim ik ben en hoe goed ik Engels kan. Lol.

Het lijkt me wel dat voor Luis EN El Hammie geen plaats is in de basis. Het is een van de 2. En beiden zijn niet te genieten als ze niet spelen.
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 14:58 schreef Rogier het volgende:

[..]

jaja...klopt. Ik dacht....zal ff laten zien hier hoe slim ik ben en hoe goed ik Engels kan. Lol.

207_not_sure_if_serious.jpg
swennos
 swennos - woensdag 15 december 2010 - 15:01   quote  deeplink  
voordat jullie allemaal een grote bek op zetten ( ok de meeste )
dan moet de titel van het topic veranderd worden want die slaat heeeelemaal nergens op
als ik namelijk alleen de titel lees dan zie ik toch echt staan dat liverpool 33 miljoen dollar heeft geboden
p.s. ik begrijp echt niet waarom jullie remco altijd maar zo moeten aanvallen
Pietje
 Pietje - woensdag 15 december 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 15:01 schreef swennos het volgende:
voordat jullie allemaal een grote bek op zetten ( ok de meeste )
dan moet de titel van het topic veranderd worden want die slaat heeeelemaal nergens op
als ik namelijk alleen de titel lees dan zie ik toch echt staan dat liverpool 33 miljoen dollar heeft geboden
p.s. ik begrijp echt niet waarom jullie remco altijd maar zo moeten aanvallen
Ik ben het met je eens, swennos! De titel klopt niet, vandaar dat ik er hierboven de link van FC Liverpool mee plakte, echter die stond ook al in de start van het topic en dat had ik niet direct gezien. Ja, de leeftijd, hè... Dan heb je bij alles een bril nodig... ;-) Maar, inderdaad, de titel suggereert dat er 33 dollar wordt geboden, en is absoluut incorrect, want dat is het bedrag dat Ajax noemt...
Overigens kan ook ik het uitstekend vinden met Remco. Zijn reacties zijn fel, misschien af en toe iets te fel, maar ja, voetbal is nu eenmaal emotie!
swennos
 swennos - woensdag 15 december 2010 - 15:24   quote  deeplink  
ik bedoelde u er ook niet mee (ik moet u zeggen he haha)
maar ik mag dat wel die felle reacties
en 33 dollar is wel heeel weinig whahaha
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 15 december 2010 - 15:27   quote  deeplink  
zekers
swennos
 swennos - woensdag 15 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
voor dat geld koop ik hem wel dan ken die de was doen enzo eten maken ,oppassen en me misschien heel goed leren voetballen en helpen training geven aan mijn groep
Pietje
 Pietje - woensdag 15 december 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 15:24 schreef swennos het volgende:
ik bedoelde u er ook niet mee (ik moet u zeggen he haha)
maar ik mag dat wel die felle reacties
en 33 dollar is wel heeel weinig whahaha
Hahahaha! 33 dollar, ja dan kan ik hem ook nog wel kopen. Hahaha! Nou ja, een nulletje meer of minder... 33 miljoen bedoelde ik, dat zul je begrijpen.
Enne.... nee geen "u" of "meneer" alsjeblieft. Ajacieden onder elkaar. Oké?
Felle reacties mag ik ook wel, daar doe ik zelf ook wel graag aan mee!
Rogier
 Rogier - woensdag 15 december 2010 - 15:40   quote  deeplink  
Ja...maar als de topic titel klopte dan waren er waarschijnlijk ook niet zoveel (leuke) reacties !
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 15:40 schreef Rogier het volgende:
Ja...maar als de topic titel klopte dan waren er waarschijnlijk ook niet zoveel (leuke) reacties !
Klopt helemaal.

Iemand die gozer al een privebericht verstuurd om te wijzigen?
Ride
 Ride - woensdag 15 december 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Oh en de prijs kan weer omhoog... dankzij de rest van de wereld die het wel snapt

Suarez verkozen tot de beste doelpuntenmaker van de wereld
15-12-10

De Internationale Federatie van Geschiedenis en Statistieken van voetbal heeft Luis Suarez verkozen tot de beste schutter van de wereld. De Ajacied krijgt deze titel vanwege de 35 doelpunten die hij dit kalenderjaar scoorde. Dit is meer dan bijvoorbeeld Lionel Messi, Christiano Ronaldo en David Villa. Het feit dat Ajax het in 2010 uitstekend doet en Champions League behaalde is ook een belangrijke factor in zijn verkiezing.

AjaxF-side.NL
De titel gaat naar de speler die het meest scoort, zowel voor zijn club als voor zijn land. Degene met het beste gemiddelde wint.

De award komt op een belangrijk moment. Ten eerste zit de aanvaller momenteel niet helemaal goed in zijn vel vanwege zijn mindere prestaties bij Ajax in het huidige seizoen. De schorsing die hij kreeg voor het bijten van Otman Bakkal zorgt ervoor dat hij tot rust komt met behulp van een vakantie.

Ten tweede is 2010 voor de rest wel een mooi jaar voor de Urugauyaan. Zijn geboorteland leverde een geweldige prestatie op het WK en hij had zelf letterlijk een hand in het bereiken van de halve finale tegen Nederland. Ook op persoonlijk vlak was het een mooi jaar voor Suarez: hij werd in augustus vader van dochter Delphina.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

klien?
Als je een zin begint, doe dat dan met een hoofdletter.

Ik verbeter jou overigens niet, dat probeer je bij mij te doen, en dat terwijl er bij jezelf ook geen reet van klopt.
remco k
 remco k - woensdag 15 december 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 december 2010 - 13:24 schreef Maximus het volgende:

[..]

Toffe kerel ben je zeg, kun je ook iets anders dan schelden???

Ik snap dat dat niet klopt, ik heb het alleen over dat wat ajax voor hem wil hebben, een bod lager dan dat, wat dit bod dus zou zijn, wordt niet geaccepteerd.

Misschien dat je het nu snapt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officiële site Liverpool meld bod van $ 33 million op Luis suarez

0.0070350