|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 14:15 schreef Maximus het volgende:[..] Schelden? kom op man! wtf! Is er s iemand een x de grote Remco K te slim af en dan is t nog niet goed:) Dus daar is het je om te doen?? Triest hoor.. zegt genoeg over je nieveau van discussie voeren, overigens helpt je gescheld en proberen een ander op z'n taal aan te spreken daar ook wel aardig aan mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 14:58 schreef Rogier het volgende:[..] jaja...klopt. Ik dacht....zal ff laten zien hier hoe slim ik ben en hoe goed ik Engels kan. Lol. Het lijkt me wel dat voor Luis EN El Hammie geen plaats is in de basis. Het is een van de 2. En beiden zijn niet te genieten als ze niet spelen. De Boer heeft duidelijk aangegeven, dat hij uiteindelijk wel van plan is om beide spelers te gaan opstellen, maar dat kan pas als men de ZIJN basisbegrippen in het veld 100% kunnen uitvoeren, tot die tijd wil hij met een statische vaste spits spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 15:30 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha! 33 dollar, ja dan kan ik hem ook nog wel kopen. Hahaha! Nou ja, een nulletje meer of minder... 33 miljoen bedoelde ik, dat zul je begrijpen. Enne.... nee geen "u" of "meneer" alsjeblieft. Ajacieden onder elkaar. Oké? Felle reacties mag ik ook wel, daar doe ik zelf ook wel graag aan mee! Waarom wil je hem kopen?? lijkt me wel leuk, Suarez die een balletje moet trappen in z'n achtertijn, omdat hij dacht dat FC Pietje1 een opkomende topclub was:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 15:53 schreef Ride het volgende:Oh en de prijs kan weer omhoog... dankzij de rest van de wereld die het wel snapt Suarez verkozen tot de beste doelpuntenmaker van de wereld 15-12-10
De Internationale Federatie van Geschiedenis en Statistieken van voetbal heeft Luis Suarez verkozen tot de beste schutter van de wereld. De Ajacied krijgt deze titel vanwege de 35 doelpunten die hij dit kalenderjaar scoorde. Dit is meer dan bijvoorbeeld Lionel Messi, Christiano Ronaldo en David Villa. Het feit dat Ajax het in 2010 uitstekend doet en Champions League behaalde is ook een belangrijke factor in zijn verkiezing.
AjaxF-side.NL De titel gaat naar de speler die het meest scoort, zowel voor zijn club als voor zijn land. Degene met het beste gemiddelde wint.
De award komt op een belangrijk moment. Ten eerste zit de aanvaller momenteel niet helemaal goed in zijn vel vanwege zijn mindere prestaties bij Ajax in het huidige seizoen. De schorsing die hij kreeg voor het bijten van Otman Bakkal zorgt ervoor dat hij tot rust komt met behulp van een vakantie.
Ten tweede is 2010 voor de rest wel een mooi jaar voor de Urugauyaan. Zijn geboorteland leverde een geweldige prestatie op het WK en hij had zelf letterlijk een hand in het bereiken van de halve finale tegen Nederland. Ook op persoonlijk vlak was het een mooi jaar voor Suarez: hij werd in augustus vader van dochter Delphina. Mooi compliment, voor een zeer goede voetballer... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Precies.
Dit moest maar even gezegd worden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 16:06 schreef remco k het volgende:[..] Waarom wil je hem kopen?? lijkt me wel leuk, Suarez die een balletje moet trappen in z'n achtertijn, omdat hij dacht dat FC Pietje1 een opkomende topclub was:-) Hahaha! Jazeker, FC Pietje, een echte tobclub!!! Met een "b" dus, en niet mert een "p" |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Ja, klopt, alias "tikkie terug" ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, hoop dat je wel eengrote achtertuin hebt, anders is de verzekering vast niet blij met al die ruitschade..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, hoop dat je wel eengrote achtertuin hebt, anders is de verzekering vast niet blij met al die ruitschade..... Hahaha, nou weliswaar een behoorlijke achtertuin, maar bovendien staan achterin wat bomen en een flinke schutting. Ik ben nog niet geroyeerd door een verzekeraar. Hahaha. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ja maar Ride...daar trappen voetbalkenners niet in. 35 doelpunten in Holland, of 34 in Spanje zoals Messi...groot verschil. Vorig jaar won die Janko van Twente deze prijs ! |
|
|
|