|
|
JOOD
|
|
|
Wie denken jullie dat er komen en gaan?
Ik denk zelf dat frank de boer geen coach is die spelers gaat kopen. Misschien alleen ( hoop ik ) gerichte aankopen.
Ik denk dat suarez naar engeland vertrekt en hoop op een jonge +\- 23 balvaste spits. Ik zou graag een type bendtner zien. En suarez is niet meer te behouden denk ik met 11 goals en 13 ballen op de lat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door JOOD -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Suarez vertrouwt in toekomst Van onze Telesportredactie AMSTERDAM - Luis Suarez vertrekt voor een vakantie richting zijn geboorteland Uruguay. Eerst blikte hij tegenover Ajax TV nog terug op zijn veelbewogen jaar, waarin hij met Ajax de beker won, met Uruguay vierde werd op het WK en waarin hij vader werd van een dochtertje. En niet te vergeten het veelbesproken bijtincident in de topper met PSV.
Luis Suarez Foto: REUTERS "Vlak na het WK was een moeilijke periode voor ons, omdat veel spelers geen vakantie hadden", kijkt Suarez terug op het begin van de Nederlandse competitie. "Ik had één droom en dat was spelen in de Champions League. Dan ben je niet moe en voel je geen pijn." Ten koste van Dinamo Kiev werd die droom werkelijkheid en plaatste Ajax zich voor het Europese kampioenenbal.
In de eredivisie stokte de doelpuntenmachine van Suarez. De 23-jarige spits miste veel kansen en raakte veelvuldig de lat. "Het maakt niet uit wie er scoort. Maar wanneer je als spits geen doelpunten meer maakt, is dat natuurlijk wel moeilijk."
Het dieptepunt van Suarez voltrok zich in de wedstrijd tegen PSV (0-0). In de topper beet hij Otman Bakkal in zijn hals. Naar aanleiding van televisiebeelden en verschillende verklaringen werd Suarez voor zeven duels geschorst. "Dat was een moeilijk moment", aldus de hoofdpersoon in kwestie. "Het gebeurde uit frustratie, omdat we niet wonnen en omdat het niet lekker liep."
Suarez komt in de eredivisie op zijn vroegst pas weer in februari in actie. "Het vertrouwen in de toekomst is groot. Ik ga tijdens mijn vakantie in Uruguay de laatste periode proberen te vergeten en wil tot rust komen. Ik kan niet wachten tot het februari is." |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Er is geen enkele verwachting dat Ajax spelers gaat halen en wel omdat de financiële situatie dat bij Ajax niet toelaat. Frank de Boer heeft zelf ook al aangegeven, dat de huidige selectie prima op orde is. Er zullen hooguit wat overbodige spelers verkocht c.q. verhuurd gaan worden. Verder, zo heb ik begrepen, komen er in de winterstop waarschijnlijk twee spelers terug: Silva en Cvitanich. Of we daarmee blij moeten zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
cvitanich misschien nog wel.. silva niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja dat is wel zo, nummer10. Maar eerlijk gezegd heeft Cvitanich mij ook nog niet echt kunnen overtuigen. Nou ja, we zien wel. Het is allemaal in goede handen bij Frank de Boer, verwacht ik. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Adica
|
|
|
Cvitanich gaat (volgens geruchten) verkocht worden, logisch want waar wil je hem neerzetten, Eriksen is beter op 10. Silva komt terug, denk dat ajax dat doet om een mogelijk vertrek van v.d. Wiel op te vangen. Hopelijk kunnen ze het ook voor elkaar krijgen om El Hamdaoui te verkopen, hij past niet in het systeem van De Boer. Suaréz zal altijd spelen en met El Hamdaoui heb je dan te veel 'onvoorspelbaars' voorin lopen om goed gepositioneerd voetbal te spelen. Ben het eens met de uitspraak dat we een balvaste spits nodig zijn, Siem vult die plek nu aardig in maar dat is wel een positie waar het team zich (met een aankoop) nog zou kunnen verbeteren (al heb ik zonder die aankoop ook zeker vertrouwen in eindelijk weer een kampioensschap en die zo gewilde *** op 't shirt!!) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Grappig detail.... dit jaar hebben we hetzelfde shirt als in 2004, bij ons laatste kampioensschap. Ik vind hem lelijk met die onderbroken baan bij de schouders. Maar als de 3e ster gehaald wordt
koop ik hem toch wel, daar niet van |
|
|
|
|
Adica
|
|
|
Nu ik lees dat Chelsea en Manchester City beide hoogstwaarschijnlijk een bod uit gaan brengen op Suaréz, denk ik dat hij niet te houden is voor Ajax aangezien die ploegen geld zat te besteden hebben en Liverpool al een bod heeft gedaan van 33 miljoen (Hoofdprijs dus maar!)... Daardoor veranderd mijn mening van El Hamdauoi lichtelijk omdat er dan maar één onvoorspelbare speler overblijft, maar hij is geen buitenspeler en geen balvaste spits dus in het systeem past hij nog steeds niet ben ik bang... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 15:55 schreef Adica het volgende:Nu ik lees dat Chelsea en Manchester City beide hoogstwaarschijnlijk een bod uit gaan brengen op Suaréz, denk ik dat hij niet te houden is voor Ajax aangezien die ploegen geld zat te besteden hebben en Liverpool al een bod heeft gedaan van 33 miljoen (Hoofdprijs dus maar!)... Daardoor veranderd mijn mening van El Hamdauoi lichtelijk omdat er dan maar één onvoorspelbare speler overblijft, maar hij is geen buitenspeler en geen balvaste spits dus in het systeem past hij nog steeds niet ben ik bang... heb je het vorige topic nou niet doorgelezen?
Ajax wil 33 miljoen DOLLAR...
http://forum.headliner.nl/topic-19220/
laat maar ook trouwens...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Adica
|
|
|
Klopt, had 't nog niet gelezen. Zie nu inderdaad dat 't niet klopt wat in de titel stond. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
wel lachen, het is bijna winterstop en de geruchtenstromen gaan los.
Hier nog eentje
haha
'Lokomotiv Moskou lonkt naar Suarez' Het Russische Lokomotiv Moskou bereidt een bod voor op Luis Suarez. Dat meldt NUsport woensdag. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gerucht: Ook Chelsea en Manchester City in de race voor Suárez |
|
|
|
|
Adica
|
|
|
Jah, 't houd niet op! Een bod van tientallen miljoenen, ze proberen maar! Suaréz gaat echt niet naar Rusland, hij heeft allang te kennen gegeven dat hij alleen naar een topclub wil in een topcompetitie. |
|
|
|
|
Adica
|
|
|
Dat van Chelsea en Manchester had ik idd ook al beschreven ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
De boer gaat niemand halen en als er iemand weggaatzal het een overbodige speler zijn. v/d Wiel, Suarez, Verthongen en Stekelenburg maken sowieso het seizoen af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 16:41 schreef Blade85 het volgende:De boer gaat niemand halen en als er iemand weggaatzal het een overbodige speler zijn. v/d Wiel, Suarez, Verthongen en Stekelenburg maken sowieso het seizoen af. Bron?? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoorde dat hij speciaal water had, ik wou weten welke bron dat uit kwam..... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik moet mijn mening bijstellen denk ik, ik denk dat el hamdaoui en suarez vertrekken deze winterstop.
Is dat erg? Mwa hoeft niet, ik denk dat we de vleugels op kunnen vangen. Ben alleen benieuwd of er een balvaste spits gehaald wordt?
Is dit niet het geval dan worden we volgens mij nog kampioen en halen we een dikke jaarwinst! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 december 2010 - 10:29 schreef JOOD het volgende:Ik moet mijn mening bijstellen denk ik, ik denk dat el hamdaoui en suarez vertrekken deze winterstop. Is dat erg? Mwa hoeft niet, ik denk dat we de vleugels op kunnen vangen. Ben alleen benieuwd of er een balvaste spits gehaald wordt? Is dit niet het geval dan worden we volgens mij nog kampioen en halen we een dikke jaarwinst! Ik verwacht niet dat er een belangrijke speler vertrekt deze winterstop. En ze zullen sowieso niet allebei vertrekken. Ik denk dat 1 vd 2 in de zomer weggaat. Daarbij vind ik niet dat we iemand moeten aantrekken. Misschien een linksback. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k