|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Michael Lumb bezig aan laatste dagen in de Kuip (FR-Fanatic)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het waren 45 fantastische minuten. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
heeft hij een dubbel paspoort misschien? Go and be happy! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die gigantische haarband geeft teveel druk ,dat kan hij niet aan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou je het zegt hahaha idd... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 45 hele minuten? . . . zeker weten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijf me telkens weer afvragen waarom dit soort gasten het niet redden. Smolov ook al. Ignatovic... War schort het aan? Gaat Leo ons dat óók vertellen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 december 2010 - 09:33 schreef FR-Henk het volgende:Blijf me telkens weer afvragen waarom dit soort gasten het niet redden. Smolov ook al. Ignatovic... War schort het aan? Gaat Leo ons dat óók vertellen? kwaliteit. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Vind hem toch echt beter dan De Cler. Alleen al om de reden dat hij ook echt links achter staat tijdens de wedstrijd. Verder verdedigt hij sterker. Alleen opbouwend n klein drama, maar om nou te zeggen dat De Cler daar zo'n held in is... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als klap op de vuurpijl pas na het vastleggen van ene Michael Lumb (een om-niet constructie, aldus Beenhakker) achterkwam dat Feyenoord toch voor m moest betalen.
Tsja.... |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Lumb? Die werkt hier niet meer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, nu je het zegt, . . . was ook wel een geweldige pot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toen was die andere verdediger ook zo goed, hoe heet ie ook alweer? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Andre 'de flop van Rio' Bahia |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
quote: Muhahahahaha en dat nog niet eens. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
iedere week zien we Tim verzaken. Niet qua inzet. Maar qua positiespel, voetbal, coaching.
Hij is ZO langzaam dat hij 1 tegen 1 duels altijd verliest. Of het noyu Excelsior of Ajax is. Het is drama. Hij brengt de bal naar de Linksbuiten of tien. Hij maakt domme overtredingen en dekt vaak lucht. Hij draait verkeerd en dekt lucht, waardoor Bahia constant zn fouten moet proberen te herstellen ...
Ik snap niet wat Been in zn hoofd haalt door hem te laten staan. Ik mag hopen dat ze voor de winterstop of volgend seizoen gaan scouten voor een linksback in plaats van een rechtsbuiten, spits of wat dan ook. Want je verlies punten door Tim de Cler! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 10:08 schreef scarface1979 het volgende:iedere week zien we Tim verzaken. Niet qua inzet. Maar qua positiespel, voetbal, coaching. Hij is ZO langzaam dat hij 1 tegen 1 duels altijd verliest. Of het noyu Excelsior of Ajax is. Het is drama. Hij brengt de bal naar de Linksbuiten of tien. Hij maakt domme overtredingen en dekt vaak lucht. Hij draait verkeerd en dekt lucht, waardoor Bahia constant zn fouten moet proberen te herstellen ... Ik snap niet wat Been in zn hoofd haalt door hem te laten staan. Ik mag hopen dat ze voor de winterstop of volgend seizoen gaan scouten voor een linksback in plaats van een rechtsbuiten, spits of wat dan ook. Want je verlies punten door Tim de Cler! EENS! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO! De man. De strijder. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
IOn de jeugd loopt een ventje van 17 a 18 , van Huijgevoort. Dat is wel een goede back. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
En alweer een mislukte linker verdediger.. Wie zijn er de afgelopen 10 jaar wel succesvol geweest op die positie? |
|
|
|
|
den_c@live.nl
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 20 december 2010 - 20:56 schreef RedDevil1990 het volgende:En alweer een mislukte linker verdediger.. Wie zijn er de afgelopen 10 jaar wel succesvol geweest op die positie? Rasza |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper