|
|
t4ajax
|
|
|
het is weer lekker winter, op zich leuk, maar koud op het veld. Ik heb met dit weer heel snel koude tenen. Hij iemand een tip voor me op geen koude tenen meer te krijgen |
|
|
|
|
t4ajax
|
|
|
dubbele sokken werken niet, te krap in mn voetbalschoenen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
veel bewegen ook als het niet hoeft |
|
|
|
|
t4ajax
|
|
|
dat werkt wel voor de rest van je lichaam maar niet voor je tenen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
bij mij wekte dat wel en voor de training begon ging ik altijd hooghouden of heel kort en snel achter elkaar ballen ovespelen op 3 meter afstand 1 keer raken samen met een maatje |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
peper in je schoenen doen volgens de spits van nec krijg je dan warme voeten |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
t4ajax
|
|
|
heb je dan thermo sokken voor voetbal, en zelf al geprobeert |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Ik las vanochtend in de Metro een advertentie over een crème die je voeten verwarmt van Hansaplast :P |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
op je tenen laten springen, gaan ze vanzelf gloeien. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gewoon verwarming aandoen |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote: De veldverwarming bij FC Balophetdak zeker XD |
|
|
|
|
t4ajax
|
|
|
|
|
|
Dennis van Dalen
|
|
|
Hallo,
Ik heb afgelopen zondag op een haast bevroren voetbalveld gespeeld en heb erg veel last gehad van koude ( dikke ) tenen. Hie heb ik vaker last van. Het verschil met de vorige keren is dat ik nu bijna niet meer kan lopen en het gevoel is dat mijn dikke tenen zijn opgezwollen en dat mijn nagel dan de boosdoener is die pijn doet. Heb dit aan beide voeten en de pijn is er de volgende dag niet minder om geworden. Wat is hier de oorzaak en wat kan ik hier aan doen.
Had al dubbelpaar voetbalsokken aan.
Mvg D. van Dalen |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 17:00 schreef t4ajax het volgende:het is weer lekker winter, op zich leuk, maar koud op het veld. Ik heb met dit weer heel snel koude tenen. Hij iemand een tip voor me op geen koude tenen meer te krijgen snap het wel, in jou stadion is er nooit wat te juichen. |
|
|
|
|
t4ajax
|
|
|
plastic zakjes om je voeten |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Open is een topic bij jou club haar forum en niet hier. Doe gewoon dubbele sokken aan en als ze niet passen zaag je een stuk voet eraf. Een VOETBALFORUM en geen "what to wear to a soccermatch forum".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
t4ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2012 - 22:50 schreef albert ten vrijde het volgende:Open is een topic bij jou club haar forum en niet hier. Doe gewoon dubbele sokken aan en als ze niet passen zaag je een stuk voet eraf. Een VOETBALFORUM en geen "what to wear to a soccermatch forum". dit slaat natuurlijk nergens op. het is heel nuttig om met andere voetballers het over zulke dingen te hebben. Met koude voetbalen is gewoon lastig voetballen. En als er mensen zijn met goede tips is het heel nuttig om die te delen, zodat andere er ook profijt van kunnen hebben. Het kan je prestaties verbeteren omdat je fijner op het veld loopt. Dus kom maar op met leuke ideen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 - 23:44 schreef t4ajax het volgende:[..] dit slaat natuurlijk nergens op. het is heel nuttig om met andere voetballers het over zulke dingen te hebben. Met koude voetbalen is gewoon lastig voetballen. En als er mensen zijn met goede tips is het heel nuttig om die te delen, zodat andere er ook profijt van kunnen hebben. Het kan je prestaties verbeteren omdat je fijner op het veld loopt. Dus kom maar op met leuke ideen Ja, inderdaad. Zeg maar wat, behalve kacheltjes in je schoenen laten bouwen.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ga zaalvoetballen. Dat is een stuk warmer.
Voor wat betreft met koud weer voetballen; deed ik in de rust altijd even de schoenen en sokken uit om ze onder de douche te verwarmen, dan kun je er wel weer tegen.
Wat ook goed kan helpen is jezelf meer met het spel bemoeien. Meer lopen betekent ook meer doorbloeding en dus warme voeten( Als keeper heb je dan wel en probleem). |
|
|
|