|
|
Nibke
|
|
|
-----------------------Darley--------------------------------
Leerdam-------------Vlaar----Bahia--------------------De Cler
-------------Mokotjo----------------Martins Indi-------------
------El Ahmadi-------------------------------------Cabral---
----------------Castaignos----------Wijnaldum----------------- |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
velthuizen d.fernandez vlaar granqvist martins indi fer wijnaldum mertens schone castaignos v wolfswinkel |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ha ha ha. Nog even een jaartje wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe maar een 6-3-1 opstelling haal je misschien een punt. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Kun je beter met z'n allen op de doellijn gaan staan, niemand die er doorheen komt.. Maar moet je wel lange spelers opstellen natuurlijk. |
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
---------------van Dijk---------------- --Martins Indi---Vlaar--------Bahia---- Leerdam-------------------------de Cler ---------------El Ahmadi--------------- Cabral---------Wijnaldum---------Bruins -----------------LUC------------------- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins speelt sowieso niet mag ik hopen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dan word t dus echt 10-0
ik zeg 4-3-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Idd dan word t 14-0 |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nee, want dan val je in ieder geval aan en zet je Ajax onder druk. Met een klein beetje druk worden ze al weggevaagd man. Hele tijd dat tyfus verdedigen hebben we de laatste jaren alles mee verneukt in die kartonnen bak. Erwin Koeman had het wel begrepen in 06!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alles liever dan ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 19:54 schreef Quiroz het volgende:[..] Nee, want dan val je in ieder geval aan en zet je Ajax onder druk. Met een klein beetje druk worden ze al weggevaagd man. Hele tijd dat tyfus verdedigen hebben we de laatste jaren alles mee verneukt in die kartonnen bak. Erwin Koeman had het wel begrepen in 06!! Joh wat je ook doet g wordt toch niets. Je kan je beter ziek melden. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Als er niet gewonnen word, dan maar met 6 man en 9 doodschoppen eindigen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mulder/Darley Leerdam-Vlaar-Bahia-De Cler vHaaren/Mokotjo-El Ahmadi-Bruins Biseswar-Castaignos-Wijnaldum |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
__________van Beukering__________ ___Cabral______________Biseswar__ _____Mokotjo____________Wijnaldum _____________El Ahmadi___________ de Cler__Bahia____Vlaar___de Vrij ____________van Dijk____________ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja daar waren hj en ik t vanmi8ddag ook al over eens.
Ik ben t zo zat dat verliezen. Graftakketyfuspleuriskutajoks |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja daar waren hj en ik t vanmi8ddag ook al over eens. Ik ben t zo zat dat verliezen. Graftakketyfuspleuriskutajoks Haha tievus, ik schiet vol bij Een stille hint naar de Klassieker en Obiku tribute:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fonsie