BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik kan er wel om lachen Utrecht Liverpool..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 18 december 2010 - 16:18   quote  deeplink  
zit ik nog in het iets met Utrecht topic ?of heb ik per ongeluk op het Windows account van me wijf gezeten en zit ik op het libelle forum hier ?? allemachtig zeg.

ik gok op het eerste .
ik vind dat die Utrechters echt niet sporen hebben een klap van de mallemolen gehad ergens op de Utrechtse heuvelrug .
bij zo een wedstrijd op zo een heiligdom der velden ga je als supporter liedjes zingen over andere clubs? en om nog maar te zwijgen wat ze over Babel zongen ,werkelijk geen goed woord over voor die Utrechters dit moet het Nederlandse voetbal vertegenwoordigen ? geen knip voor de neus waard die supporters
hulde voor de spelers netjes gedaan meer kan ik er niet van maken ,,,,
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 december 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 16:06 schreef alibabba het volgende:

[..]

Misschien is Jolande Sap de goede stap;-)
Wie weet, het is een naam die je niet vergeet ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 december 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat voor wijn drink je, ik drink zelf geen wijn, en normaal eigenlijk alleen Hertog Jan bier, maar m;n vrouwtje wou vanavond eens aan de wodka samen, ach ja het typen wprdt steeds wat langzamer en het spellen is niet echt in orde, maar ach men snapt wat ik bedoel, en daar gaat het om toch...
Ik zie dat ik een bericht van je heb gemist... Sorry.
Hierbij alsnog een antwoord.
Ik ben al vele jaren lid van de Wijnbeurs en af en toe kies ik wat kisten wijnen uit hun voorraad en sla die thuis op (er wordt met regelmaat een folder toesgestuurd).
Meestal rood: La Pauline of La Coupole. Heerlijk!!
Straks komen er wat vrienden en hun vrouwen op bezoek. Eerst de wijn en later de whiskey, je weet wel, Bushmills. Ook heerlijk. Vannacht, als zij vertrokken zijn begin ik niet eens meer aan typen: daar komt niks meer van terecht, vrees ik...
Heel af en toe drink ik ook een biertje, ook Hertog Jan of Warsteiner, maar als ik daar te veel van gedronken heb, blijf ik piesen... Ik heb altijd wel een kratje in mijn garage staan voor wanneer de kinderen weer eens langskomen. Mijn zoon en schoonzoon lusten er ook wel eentje (of meer) en ook de dames, mijn dochter en schoondochter doen dan mee.
Proost!!
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 18 december 2010 - 21:34   quote  deeplink  
nee zit toch in de gayscene of het libelle gedeelte
: logged off
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 21:34 schreef Afcabz het volgende:
Wat is er mag je als man zijnde niet praten over dat wat je drinkt als het geen bier is ofzo??
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 18 december 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er mag je als man zijnde niet praten over dat wat je drinkt als het geen bier is ofzo??
nee truffel ,maar open dan een wijntopic ofzo ,wat je drinkt moet je zelf weten,maar dat slap gelul over wijn en weet ik wat in een topic genaamd utrecht liverpool?
moet ik je echt de relevantie gaan uitleggen? ,nee toch' dacht ik ook niet..
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 21:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zie dat ik een bericht van je heb gemist... Sorry.
Hierbij alsnog een antwoord.
Ik ben al vele jaren lid van de Wijnbeurs en af en toe kies ik wat kisten wijnen uit hun voorraad en sla die thuis op (er wordt met regelmaat een folder toesgestuurd).
Meestal rood: La Pauline of La Coupole. Heerlijk!!
Straks komen er wat vrienden en hun vrouwen op bezoek. Eerst de wijn en later de whiskey, je weet wel, Bushmills. Ook heerlijk. Vannacht, als zij vertrokken zijn begin ik niet eens meer aan typen: daar komt niks meer van terecht, vrees ik...
Heel af en toe drink ik ook een biertje, ook Hertog Jan of Warsteiner, maar als ik daar te veel van gedronken heb, blijf ik piesen... Ik heb altijd wel een kratje in mijn garage staan voor wanneer de kinderen weer eens langskomen. Mijn zoon en schoonzoon lusten er ook wel eentje (of meer) en ook de dames, mijn dochter en schoondochter doen dan mee.
Proost!!
Ik heb vroeger ooit eens een drank cursus gevolgd, puur uit interesse, alleen is daat weinig van blijven hangen..

Hertog Jan is inderdaad "mijn" bier, al probeer ik her en der weleens wat speciale "zware" Belgische bieren uit, de meeste daarvan hebben niet eens een fatsoenlijke naam:-):-)
Bieren van Grosch, Amstel en Heineken komen er over het algemeen bij mij niet in...
Wat Wiskey betreft ben ik een fan van een aantal Waker soorten, maar welke Bushmill drink je over het algemeen?? ik heb in het verleden een aantal verschillende gedronken, en als ik het mij goed herinner, dan waren dat 10,16 of 21 jaar oude wiskey's, niet mijn favoriete wiskeys maar wel lekker...
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 december 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 21:34 schreef Afcabz het volgende:
Wie weet ben je dus wel op je plaats hier...
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:06 schreef Afcabz het volgende:

[..]

nee truffel ,maar open dan een wijntopic ofzo ,wat je drinkt moet je zelf weten,maar dat slap gelul over wijn en weet ik wat in een topic genaamd utrecht liverpool?
moet ik je echt de relevantie gaan uitleggen? ,nee toch' dacht ik ook niet..
Nou wat heb jij nu nog te melden dan over de wedstrijd Utrecht Liverpool...

Je hoeft het niet te lezen..
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wie weet ben je dus wel op je plaats hier...
LOL
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 18 december 2010 - 23:50   quote  deeplink  
LOL Nee ,ben ik niet wees gerust je vrouw/vriendin mag langskomen hoor ik bewijs het tegendeel wel ;)
Maar wil het wel uitleggen voor sommige traag begrijpende van (wijn aard)
het ging even over de content,dus we gaven het een laatste poging ,hoop doet leven tenslotte ,maar helaas het gaat echt niet op in dit gedeelte.
maar open gerust een wijntopicje gaat lekker totaal los uit jullie dakjes saampjes,lekker wijntje in de hand ,knus toch ,ik zorg dat ik wegblijf uit dat topic beloofd! :>
ps morgen kom ik wel een biertje brengen veeel beter dan dat wijven drankje ,of kom lekker langs 413. ik herken jullie wel aan de plastic bekers met rode vloeistof
laters heren goede wedstrijd morgen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Afcabz --
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 19 december 2010 - 00:07   quote  deeplink  
Ook een leuk vakkie
Afcabz
 Afcabz - zondag 19 december 2010 - 00:15   quote  deeplink  
is het ook ,zit alleen zwaar te twijfelen of alles goed komt!
ik vertrek morgen ochtend vroeg al en ga voor zuipen bij me gap in tuindorp
tis normaal al anderhalf uur tuffen ,en met al die sneeuw reken ik zeker het driedubbele
hoop echt dat er geen geklooi komt door dat dak en die verdomde sneeuw
anders gaan ze maar ballen met dak open maar het moet hoe dan ook doorgaan
shit nu zit ik offtopic te klooien in dit topic hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Afcabz --
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 19 december 2010 - 00:28   quote  deeplink  
Hahahahahahaha, je hoort hier al thuis

Ik ga met tram of lopend als het moet.
alibabba
 alibabba - zondag 19 december 2010 - 04:43   quote  deeplink  
PIETJE, REMCO, AFCABZ, FSIDE//////////////HELD
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 00:15 schreef Afcabz het volgende:
is het ook ,zit alleen zwaar te twijfelen of alles goed komt!
ik vertrek morgen ochtend vroeg al en ga voor zuipen bij me gap in tuindorp
tis normaal al anderhalf uur tuffen ,en met al die sneeuw reken ik zeker het driedubbele
hoop echt dat er geen geklooi komt door dat dak en die verdomde sneeuw
anders gaan ze maar ballen met dak open maar het moet hoe dan ook doorgaan
shit nu zit ik offtopic te klooien in dit topic hehe
Je zou wegblijven heb je net beloofd, en belofte maakt schuld weet je nog...???!!!!
Afcabz
 Afcabz - zondag 19 december 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou wegblijven heb je net beloofd, en belofte maakt schuld weet je nog...???!!!!
uit je wijntopic ja ,leer toch te lezen pikkie
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 17:37 schreef Afcabz het volgende:

[..]

uit je wijntopic ja ,leer toch te lezen pikkie
Leer toch te lezen???? heb je dat al eerder gezegd dan?? vast niet.. Vind je het leuk om overal zo irritant mogelijk op te reageren?? het lukt je namelijk totaal niet hoor, je kan er dus beter mee stoppen PIKKIE....
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Leer toch te lezen???? heb je dat al eerder gezegd dan?? vast niet.. Vind je het leuk om overal zo irritant mogelijk op te reageren?? het lukt je namelijk totaal niet hoor, je kan er dus beter mee stoppen PIKKIE....
Hij niet... ik wel!
Afcabz
 Afcabz - zondag 19 december 2010 - 17:59   quote  deeplink  
ha gap kap nu ff lekker me je puber praat
je geeft zelf weer de insteek met je je zou wegblijven gebrabbel
dus nu lekker kappen gap oké

remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 17:59 schreef Afcabz het volgende:
ha gap kap nu ff lekker me je puber praat
je geeft zelf weer de insteek met je je zou wegblijven gebrabbel
dus nu lekker kappen gap oké
Stoere taal hoor GAP, puberpraat??? Waar dan, volgens mij ben jij de persoon die hoer loopt te zeiken...
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 17:56 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hij niet... ik wel!
Zo, ook weer besloten dat je je ergens mee moet bemoeien??
Afcabz
 Afcabz - zondag 19 december 2010 - 21:28   quote  deeplink  
gast doet relax en ga met je DS spelen ofzo
je komt echt over als een frusty pukkelpubertje
tijd dat iemand dit onderwerp dichtgooit.
remco k
 remco k - zondag 19 december 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 21:28 schreef Afcabz het volgende:
gast doet relax en ga met je DS spelen ofzo
je komt echt over als een frusty pukkelpubertje
tijd dat iemand dit onderwerp dichtgooit.
Als je hier wat vaker zou lezen, en hier wat langer zou komen, dan zou je weten dat ik niet zo jong ben als jij denkt dat ik ben, ik denk dat ik ook wel wat ouder ben dan dat jij bent overigens..

Het topic ging al nergens meer over, en als Pietje en ik het ergens over willen hebben off topic, dan doen wij dat, bevakt jou dat niet, dan moet jij je lekker melden bij de moderaters van dit forum..
Dus als je klachten hebt over mij, wendt je dan tot hun, en reageer niet op wat ik post, dan is iedereen tevreden...
Afcabz
 Afcabz - zondag 19 december 2010 - 21:48   quote  deeplink  
zucht, en weer het laatste woord ,werkelijk wat een pispotten gedrag voor een volwassen gast .verstand van tien cent trouwens ,ik reageer ook niet meer op jou ,zonde van me tijd ik denk dat je wat meer mist dan een paar versleten met wijn weggespoelde celletjes god god wat een verstand. denk dat je beter af bent bij FC omniworld met dit teletubby gedrag.
zoek het uit .als je me voor de rest nog wat te vertellen hebt pm me en kom maar naar me vakkie ik heb hier geen zin meer in
remco k
 remco k - maandag 20 december 2010 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 21:48 schreef Afcabz het volgende:
zucht, en weer het laatste woord ,werkelijk wat een pispotten gedrag voor een volwassen gast .verstand van tien cent trouwens ,ik reageer ook niet meer op jou ,zonde van me tijd ik denk dat je wat meer mist dan een paar versleten met wijn weggespoelde celletjes god god wat een verstand. denk dat je beter af bent bij FC omniworld met dit teletubby gedrag.
zoek het uit .als je me voor de rest nog wat te vertellen hebt pm me en kom maar naar me vakkie ik heb hier geen zin meer in
Ik het laatste woord, kijk wat je zelf doet en oordeel dan pas over ander....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik kan er wel om lachen Utrecht Liverpool..

0.0103471