|
|
ajax1111111
|
|
|
Waarom wordt Bergkamp niet spitstrainer bij het eerste? Hij zou bijvoorbeel de jong de kunst van de aname kunnen leeren. En handigheidjes in de 16! Iets waar dennis de meester in is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd, dat Dennis Bergkamp meer in zijn mars heeft dan "slechts" spitsentrainer te zijn. Spitsentrainers zijn over het algemeen spitsen (geweest) waarvoor een "baantje" wordt gecreeƫrd. Ik voorzie echter voor Dennis Bergkamp een grote toekomst als toptrainer. Nu nog niet, maar dat gaat zeker komen. Dennis Bergkamp was altijd een slimme en technisch begaafde voetballer en ik vermoed dat hij die slimheid en techniek wel kan overbrengen op spelers. Laat hem maar lekker rijpen, net als Frank de Boer heeft gedaan! En ook Siem de Jong, die komt er wel, ook zonder de specifieke aanwijzingen van Dennis Bergkamp. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Bergkamp en Frank de Boer...
gouden duo |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gouden duo maar dan wel met ervaring ernaast... in de vorm van spijkerman... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Een speler moet dat al in zich hebben, dat balgevoel en het afmaken kan je een beetje trainen, maar de jong kan nu niet ff van Dennis leren hoe je een bal moet aannemen....
Nee, zet Dennis maar voor een grotere uitdaging! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bergkamp zal voorlopig niet bij het eerste betrokken worden, achteraf gezien denk ik ook dat het beter is als hij zich langzaam aan opwerkt zoals ook Frank dat heeft gedaan, dan kan Bergkamp over een jaar of 4/5 de fakkel overnemen... |
|
|
|