BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum: 'Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 16 december 2010 - 10:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd" (Goal.com)

MMM
 MMM - donderdag 16 december 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Voor Feyenoord en Georginio Wijnaldum was het kalenderjaar 2010 absoluut geen succes. De middenvelder blikt in Voetbal International terug op een vooral roerige periode en praat hardop over een mogelijke contractverlenging.

"Het was allemaal niet best dit jaar", zegt Wijnaldum. "Sportief gezien was 2010 een drama, alles waaraan ik meedeed mislukte. Het begon met het mislopen van de Europa League, daarna begonnen we slecht aan de competitie, vlogen we uit de beker en verloren we met 10-0 van PSV."

Wijnaldum vindt ontwikkeling echter het belangrijkste. "Het gaat mij erom dat ik voel dat ik groei. En dat idee héb ik. Wel moet ik met mijn kwaliteiten meer scoren. Toch minstens tien doelpunten in een seizoen, vind ik." Over een contractverlenging denkt de middenvelder nog niet na. "Ik ben daar eigenlijk geen moment mee bezig, heb nog geen beslissing genomen. Ik denk er bewust niet over na, anders kan dat van invloed zijn op mijn spel."

"Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd die ik nodig denk te hebben. Ik jaag heel geduldig mijn dromen na. Ik heb een voorsprong van drie jaar op veel van mijn leeftijdsgenoten. Ik weet ook niet precies wat er nu van mij verwacht wordt. Dat ik Feyenoord bij de hand neem, ofzo? Maar wat is dat dan?"
Pff, wat een toontje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 december 2010 door Boudewijn --
MrChriz
 MrChriz - donderdag 16 december 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Mee eens, hij zou een signaal af moeten geven door gewoon bij te tekenen. Zo zie je maar weer dat clubliefde niet (meer) voorop staat.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 11:07   quote  deeplink  
nou, ik zal je wijnaldum shirts, sjalen en spandoeken alvast maar opbergen.
R()b
 R()b - donderdag 16 december 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Als je niet weet wat "bij de hand nemen" betekend , kan je beter geen sport meer beoefenen.
2010 was een kutjaar , en daar heeft iedere speler aan meegeholpen.
craven
 craven - donderdag 16 december 2010 - 12:12   quote  deeplink  
anti//held....
biak
 biak - donderdag 16 december 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Hoeveel keer moet ik jullie nog vertellen dat er geen een van die gasten bij wil tekenen, dat hebben ze allemaal met elkaar allang afgesproken.
Als ze nog jong zijn zijn ze lief en aardig ,maar kijk uit als ze groter worden trappen ze op je hart. dan heben ze scheit aan jan en alleman of te wel op Feyenoord.
De kapsonus straalt er bij die gasten af,ze denken dat ze wat zijn maar ze hebben nog geen kracht in hun sodemieter en in hun benen helemaal niet met al die slappe schoten die ze afvuren op het vijandelijke doel.
Laten ze eerst de lat maar in tweeen schieten zoals Kick Smit dat heb gedaan bij Haarlem.
gekzat
 gekzat - donderdag 16 december 2010 - 12:38   quote  deeplink  
Nou zoals je kan lezen.... Die gaat weg... Er hoeft maar 1 leuke aanbieding te komen.. En onze pingelaar is weg
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 16 december 2010 - 12:47   quote  deeplink  
jullie bekijken dit alleen vanuit clubliefde, dit is zijn werk en zijn toekomst. Als hij bij een beter bedrijf (club) terrecht kan waar hij zichzelf beter kan ontwikkelen snap ik dit heel goed. Geef die jongen de tijd om na te denken, dat is wel het minste wat hij verdient.
gekzat
 gekzat - donderdag 16 december 2010 - 12:53   quote  deeplink  
pleur toch op ronnie wijnaldum verdient 4 a 5 ton per jaar dat verdient een modaal gezin in 15 a 16 jaar... waar heb je het over man... zijn toekomst is al veilig gesteld hij zou na zijn contracttijd al bijna kunnen stoppen. En hij mag ook wel een bveetje clubliefde tonen. Niet alleen hij heeft zichzelf groot gemaakt.. Ook feyenoord... Teken je contract en niet zeuren
Els
 Els - donderdag 16 december 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Als clubliefde achterhaald is, en ik me daar blijkbaar bij neer moet leggen, waarom moet ik elke zondag dan nog m'n longen uit mijn lijf schreeuwen? Als het voor hen puur zakelijk is, mag het voor mij toch wel puur een hobby zijn, waaraan ik dus plezier wil beleven. Dus alleen nog maar klappen, beetje juichen, en zo nu en dan fluiten. Ik overweeg serieus te stoppen met het scanderen van namen. Hup Feyenoord, we love you Feyenoord en Hand in Hand, maar wat mij betreft exit van persoonsgebonden uitingen. Arrogante eikels.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 16 december 2010 - 20:22   quote  deeplink  
dan tief je toch lekker op kut wijnaldum
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Hand in hand, vage kennissen
Hand in hand ....
gekzat
 gekzat - donderdag 16 december 2010 - 20:30   quote  deeplink  
wijnaldum wooohoooo wijnaldum wooohoooo. bijdehandje
Els
 Els - donderdag 16 december 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:
Hand in hand, vage kennissen
Hand in hand ....
Dacht meer aan: Hand in hand, kameraden. Hand in hand, voor zakelijk Feyenoord.......

Ben dan misschien toch wel 'against modern football'
piet de paler
 piet de paler - donderdag 16 december 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Ja ach ik denk nu wegwezen mannetje,maar ja we krijgen er dan niets voor.Dus hup Wijnaldum met pijn in mijn hart roep ik dit.Nu maar hopen op mister Feyenoord (,,,,,)Ron Vlaar.Geen woorden maar daden Ron en bijtekenen dan komt de rest ook .Naar ik vrees het ergste.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 12:47 schreef Ronnie9000 het volgende:
jullie bekijken dit alleen vanuit clubliefde, dit is zijn werk en zijn toekomst. Als hij bij een beter bedrijf (club) terrecht kan waar hij zichzelf beter kan ontwikkelen snap ik dit heel goed. Geef die jongen de tijd om na te denken, dat is wel het minste wat hij verdient.
Ik lees elke keer van die èènzijdige berichten van jou!!!
Het lijkt wel of jij die hartlozen behartigd,of heet je echt Vlaar met je
achternaam...

Als je het niet erg vind behartig ik die 40.000 op de tribune die telkens
naar dat gekloot op het veld moeten kijken en daar ook nog eens hun zuur verdiende
centen voor neerleggen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door Leon FR1908 --
Alexi
 Alexi - donderdag 16 december 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Laat GVD,zien wat jullie echt waard zijn aanstaande zondag.Laat ons,de supporters nu echt eens juichen!!Dan heb je recht van spreken.Diezelfde supporters waar jullie salaris van betaald worden,die mensen die jullie elke wedstrijd toejuichen bij winst en verlies! Respect hebben voor jullie!!!! Laat het dan eens zien!
Maximus
 Maximus - donderdag 16 december 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Wijnaldum is een LUL! zonder kloten!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Voetbal is al lang niet meer voor de supporter, maar voor de kijker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Voetbal is al lang niet meer voor de supporter, maar voor de kijker.
Niet lang meer als eredivisielive naar de klote gaat!!!!
ar
 ar - donderdag 16 december 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees elke keer van die èènzijdige berichten van jou!!!
Het lijkt wel of jij die hartlozen behartigd,of heet je echt Vlaar met je
achternaam...

Als je het niet erg vind behartig ik die 40.000 op de tribune die telkens
naar dat gekloot op het veld moeten kijken en daar ook nog eens hun zuur verdiende
centen voor neerleggen...
de spijker op z,n kop.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet lang meer als eredivisielive naar de klote gaat!!!!
Joh dan komt er toch weer een ander.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Joh dan komt er toch weer een ander.
zeker maar echt niet meer voor die 45 miljoen per jaar..
dus de clubs zijn straks weer wat meer afhankelijk van de supporters..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Ach dat zal wel mee vallen. Reclame blijft de grootste inkomensbron.
Els
 Els - donderdag 16 december 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zeker maar echt niet meer voor die 45 miljoen per jaar..
dus de clubs zijn straks weer wat meer afhankelijk van de supporters..
Lijkt me een goede ontwikkeling.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 16 december 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Zeker!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:22 schreef Els het volgende:

[..]

Lijkt me een goede ontwikkeling.
Mij ook want dat brengt de club dichter bij de supporters zoals nu al een beetje
aan het ontstaan is...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Zou voor mij vervelend zijn. Als er niets voor in de plaats komt.
el-loco
 el-loco - donderdag 16 december 2010 - 21:46   quote  deeplink  
grappig zulke ventjes, krijgt bakken met geld en presteren ho maar! Beetje uit de hoogte, tekenen of lekker oprotten!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:
Zou voor mij vervelend zijn. Als er niets voor in de plaats komt.
Wel nee,is een beetje het radio Rijnmond verhaal..
Jij zat daar ook niet mee dat die mensen niet meer naar hun cluppie konden luisteren hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 december 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Clubliefde is een ouderwetse term geworden, helaas. Je zou toch hopen dat zulke spelers juist voor DIE club met DIE supporters spelen. Feyenoord dus, what else?
Voor geld zijn zelfs de beste supporters ter wereld inwisselbaar.
Wat een teloorgang van het voetbal.
Omlaag die salarissen, van alle voetballers!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:49 schreef FR-Henk het volgende:
Clubliefde is een ouderwetse term geworden, helaas. Je zou toch hopen dat zulke spelers juist voor DIE club met DIE supporters spelen. Feyenoord dus, what else?
Voor geld zijn zelfs de beste supporters ter wereld inwisselbaar.
Wat een teloorgang van het voetbal.
Omlaag die salarissen, van alle voetballers!
.
vries60
 vries60 - donderdag 16 december 2010 - 21:53   quote  deeplink  
Clubliefde is al lang geleden ingewisseld voor een snelle carriere en veel geld verdienen. Kan het ze niet echt kwalijk nemen als ze elders een handtekening zetten en daarmee direct financieel onafhankelijk zijn. Het is de gekte binnen de voetbalwereld die dit veroorzaakt. Als dank keren ze aan het eind van hun carriere weer terug om af te bouwen...alles draait om geld.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 december 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:53 schreef vries60 het volgende:
Clubliefde is al lang geleden ingewisseld voor een snelle carriere en veel geld verdienen. Kan het ze niet echt kwalijk nemen als ze elders een handtekening zetten en daarmee direct financieel onafhankelijk zijn. Het is de gekte binnen de voetbalwereld die dit veroorzaakt. Als dank keren ze aan het eind van hun carriere weer terug om af te bouwen...alles draait om geld.
Alles draait om geld, maar bij voetbal om ziekelijk veel geld. Schandalig dat het bij bakken wordt neergeteld, al vanaf 18 jaar (of eerder). Ziek.
FR-girl
 FR-girl - donderdag 16 december 2010 - 22:02   quote  deeplink  
ik was eerst fan van wijnaldum maar hij begint bij mij steeds meer af te doen!! hij is 20 is al vader en denkt nu dat hij het helemaal is!! nou wijnaldum als jij er Feyenoord doorheen sleept, als jij de grote man bent!! dan mag je eens kijken naar een ander cluppie!!! je bent hier nog lang niet uitgeleerd!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 22:02 schreef FR-girl het volgende:
ik was eerst fan van wijnaldum
Ik dacht jij mijn grootste fan was ?haha
vries60
 vries60 - donderdag 16 december 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Alles draait om geld, maar bij voetbal om ziekelijk veel geld. Schandalig dat het bij bakken wordt neergeteld, al vanaf 18 jaar (of eerder). Ziek.
Inderdaad ziekelijk...het wordt de hoogste tijd dat die wereld in elkaar dondert
FR-girl
 FR-girl - donderdag 16 december 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Whahahaha tuurlijk ben ik dat leon!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 december 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wel nee,is een beetje het radio Rijnmond verhaal..
Jij zat daar ook niet mee dat die mensen niet meer naar hun cluppie konden luisteren hahahahaha
Nope. Ik ben namelijk bereid er voor te betalen.
Appels en peren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 22:05 schreef FR-girl het volgende:
Whahahaha tuurlijk ben ik dat leon!!
ik schrok al zeg hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 16 december 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nope. Ik ben namelijk bereid er voor te betalen.
Appels en peren.
Ja maar dat zit achter een decoder en dat heb je niet met radio he..
Maar je heb een punt!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 16 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
mensen dit is allemaal door de zaakwaarnemers, die maken die gassies gek. Gini zou zelf wel willen maar wordt gek geluld door zo'n rioolrat.
Biernaldum
 Biernaldum - donderdag 16 december 2010 - 23:53   quote  deeplink  
Als het invloed heeft op zijn spel mag die van mij snel beslissen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 december 2010 - 07:59   quote  deeplink  
ik zeg cashen!
Els
 Els - vrijdag 17 december 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 22:55 schreef Pietje1 het volgende:
mensen dit is allemaal door de zaakwaarnemers, die maken die gassies gek. Gini zou zelf wel willen maar wordt gek geluld door zo'n rioolrat.
Gini zou zelf wel willen.....? Waar heb je dat gelezen? Hij is 20, neemt zelf zijn zaakwaarnemer aan, laat zich door hem adviseren, geeft zelf een interview aan VI, doet zelf, voor de 2e keer al, dit soort uitspraken. En nou ga jij me vertellen dat het eigenlijk een hele goeie jongen met een enorm Feyenoord hart is, maar dat hij een beetje labiel is, en alles wordt bepaald door zijn zaakwaarnemer? Geloof je dat echt zelf?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 december 2010 - 09:11   quote  deeplink  
Wijnaldum blijft ten allen tijde zélf verantwoordelijk, zaakwaarnemer of niet.
Milo
 Milo - vrijdag 17 december 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2010 - 22:55 schreef Pietje1 het volgende:
mensen dit is allemaal door de zaakwaarnemers, die maken die gassies gek. Gini zou zelf wel willen maar wordt gek geluld door zo'n rioolrat.
Dat is niet helemaal waar, wordt wakker! die gast zet zelf zijn handtekening hoor, niemand zet een pistool tegen zijn slaap! toen ik 19 was, lang geleden wist ik ook wat ik wilde, woonde al op mijnzelf, en had mijn zaakjes prima voor elkaar!

Gini is gewoon een lulletje, wat is iemand bij de hand nemen? LUL!!!!!!!!
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 17 december 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Ik vind Wijnaldum al 2 jaar matig spelen. Biseswar heeft nog meer rendement om er maar 1 te noemen. En dat terwijl Wijnaldum veel meer minuten maakt.
Hij loopt alleen maar met de bal en heeft geen oog voor de steekpass of ruimte. Met zijn loopvermogen en tweebenigheid zou hij inderdaad veel meer rendement uit zn spel moeten halen. Frapant om te zien dat hij het alleen maar over doelpunten heeft.. Hij vergeet dus dat assists ook rendement geeft. Mja dat typeert zijn egocentrische instelling. Met zn "Feyenoord kan `van alles willen"
GA EERST EENS EEN GOED SEIZOEN DRAAIEN.. OF 2!!! EN DIE VOORSPRONG OP JE LEEFTIJDSGENOTEN BEN JE ALLANG KWIJT!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 december 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Wijnaldum///HELD!!!

Ik heb zojuist het volledige interview gelezen en op Feyenoordsite`s en de rest van de media word alleen het negatieve eruit gehaald...
Als je het complete verhaal gelezen heb,zie je dat Gini nog steeds dat ingetogen ventje is .Hij wil gewoon geen overhaaste beslissingen maken en kijkt echt puur naar
zijn ontwikkeling..Iemand die s`avonds in zijn bed ligt te piekeren waarom het
bij Feyenoord niet loopt zoals het zou moeten is begaan en betrokken met de club en zijn werk......
Jammer dat zelfs Feyenoordsite`s het meest negatieve uit het verhaal plukken...

Wijnaldum///HELD!!! ook al gaat hij weg in de winterstop of met de zomer!!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 17 december 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Natuurlijk wil wijnaldum niet blijven, hij ziet ook wel dat hij en andere talenten onder flapdrol mario been geen milimeter beter worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum: 'Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd'









0.0066750