|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
"Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd" (Goal.com)
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Als jij dat wilt, prima... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat je eigenlijk een Ajacied bent maar je het zelf ontkent..?? |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Als ik voor Ajax was, dan zou ik dat wel zeggen, geen probleem. He, en volgens mij heb ik alle vragen tot nu toe goed toch:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 13:18 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Als ik voor Ajax was, dan zou ik dat wel zeggen, geen probleem. He, en volgens mij heb ik alle vragen tot nu toe goed toch:-) Dan lullen we er niet meer over en ben je gewoon een Feyenoorder net als je Opa!! Traditie in ere hersteld ,over en sluiten!!!haha |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
quote: dat zei ik gebaseerd op feiten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha het gaat zoals het kwam he ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Leon roelvink? Aigh moet je niet doen man.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey je weet toch,ik kom uit Zuid Holland.. Daar krijgen wij bulten in onze nek van roelvinken ;) |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 13:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan lullen we er niet meer over en ben je gewoon een Feyenoorder net als je Opa!! Traditie in ere hersteld ,over en sluiten!!!haha Grappig, dat jij dat nog weet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als iets mijn interesse wekt vergeet ik het niet zo snel... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 13:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hey je weet toch,ik kom uit Zuid Holland.. Daar krijgen wij bulten in onze nek van roelvinken ;) zo niet zo'n klein beetje ook... |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Had m'n pa niet verwacht.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Maareeh, ik zit op wat vragen te wachten, dacht dat jij me eens zou gaan testen, of heb je de hoop al opgegeven?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:06 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Maareeh, ik zit op wat vragen te wachten, dacht dat jij me eens zou gaan testen, of heb je de hoop al opgegeven?? Nee ik heb alleen nog een tip!!!
Herstel jou Opa`s cluppie in gloren en word de held van het gezin haha :P |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee ik heb alleen nog een tip!!! Herstel jou Opa`s cluppie in gloren en word de held van het gezin haha :P Whahahahahahahahahaha. Ik denk dat ik wel vrieden zou worden met m'n opa RIP, maar dat was ik al aangezien ik de enigste zoon van m'n pa ben die niet voor Ajax is Whaha.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:19 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Whahahahahahahahahaha. Ik denk dat ik wel vrieden zou worden met m'n opa RIP, maar dat was ik al aangezien ik de enigste zoon van m'n pa ben die niet voor Ajax is Whaha.. ik denk het ook.... Opa///Held!!! |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Ik liet dit net ff aan me ma zien ( we zijn effies bij me ouders thuis) en aangezien die nogal goed kon met m'n opa, schoot ze er bijna vol van........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 14:48 schreef ICE187CCC het volgende:[..] Ik liet dit net ff aan me ma zien ( we zijn effies bij me ouders thuis) en aangezien die nogal goed kon met m'n opa, schoot ze er bijna vol van........ Dat is mooi,daar doen we het voor deze zondag jongen ;) |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Whaha, hopelijk gaat het weer de betere kant op met het voetbal in Rotterdam... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb er alle vertrouwen in in iedergeval!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach, ben al blij dat ik geen haakneus heb. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij zal de vuilnis wel buiten moeten zetten. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Zelden iemand met een haakneus gezien... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Moet je eens beter rond kijken in dat stadion van je!! Dacht dat jullie dat altijd al deden? Altijd voorbedacht zijn op het moment dat je moet gaan rennen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Nee, ik heb me echt ernstig misdragen met oud en nieuw!! |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 20:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Moet je eens beter rond kijken in dat stadion van je!! Dacht dat jullie dat altijd al deden? Altijd voorbedacht zijn op het moment dat je moet gaan rennen! hahahaaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee!! Gewoon een hekel aan! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: a joh, tis weer achter de rug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
December kunnen ze wat mij betreft ook schriftelijk afdoen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Bedoelde aan joden!! In december heb ik juist vaker een excuus om lazarus te zijn!! hahahaahahaa! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 21:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Bedoelde aan joden!! In december heb ik juist vaker een excuus om lazarus te zijn!! hahahaahahaa! haha idd,zit nu ook met de ziel onder m,n arm. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 20:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Moet je eens beter rond kijken in dat stadion van je!! Dacht dat jullie dat altijd al deden? Altijd voorbedacht zijn op het moment dat je moet gaan rennen! Mijn stadion, waar heb je het over kneus, je weet niet eens wat of wie ik support, je bent gewoon te dom om woorden aan te verspillen.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: Aan Ajax supporters??? waarom dan zo tegen mij doen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach de meeste hier geven niet om voetbal, alleen om Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al is het voetbal wel mooi meegenomen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wat kan jou dat schelen,je kunt toch zoiets verwachten als je hier reageert? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar hij is geen Ajacied ar hahahaha Ook geen Feyenoorder maar hangt er wel tegenaan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar hij is geen Ajacied ar hahahaha Ook geen Feyenoorder maar hangt er wel tegenaan! Leuk...Een biseksueel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee me jongens kwamen thuis....... Nog ff wat geklooid met ze.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha Meer een voetballiefhebber Henk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 januari 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar hij is geen Ajacied ar hahahaha Ook geen Feyenoorder maar hangt er wel tegenaan! ja ik heb jullie quiz gelezen idd,dan moet ie maar uit de kast komen!hahaha. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: hoe oud zijn ze Leon? |
|
|
|