BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum: 'Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 16 december 2010 - 10:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd" (Goal.com)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:20 schreef ar het volgende:

[..]

hoe oud zijn ze Leon?
8 en 10
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha Meer een voetballiefhebber Henk
Ach is geen verkeerde gast lijkt me.
ar
 ar - zondag 02 januari 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Met Feyenoordshirt dan he!!!
ZEKERZZZZZ!
ar
 ar - zondag 02 januari 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach is geen verkeerde gast lijkt me.
volgens mij ook niet,heeft wel goede punten.
ar
 ar - zondag 02 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

8 en 10
heb je ze in de hand? haha.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 januari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:43 schreef ar het volgende:

[..]

heb je ze in de hand? haha.
Het word steeds moeilijker,dat wel idd...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:11 schreef ar het volgende:

[..]

Wat kan jou dat schelen,je kunt toch zoiets verwachten als je hier reageert?
Doe normaal man, kheb jou naam hier nog nooit eerder gezien, je komt hier een maandje en denkt dat je de grote man bent, flikker op man, kom maar verder babbelen als je ballen zijn ingedaald...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:54 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Doe normaal man, kheb jou naam hier nog nooit eerder gezien, je komt hier een maandje en denkt dat je de grote man bent, flikker op man, kom maar verder babbelen als je ballen zijn ingedaald...
Effe leuk houden, he.
Maakt niet uit of je een maand of 3 jaar hier post.
Iedereen is (of doet) als een grote man hier. Is op elk Forum het geval.
ar
 ar - zondag 02 januari 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:54 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Doe normaal man, kheb jou naam hier nog nooit eerder gezien, je komt hier een maandje en denkt dat je de grote man bent, flikker op man, kom maar verder babbelen als je ballen zijn ingedaald...
sjeesus wat ben jij een heetgebakerd mannetje,ik zit hier al wat langer en ik heb JOU nog nooit eerder gezien.En het beetje respect dat ik voor je had(gezien je eerdere reacties)is nu verdwenen adios teringlijer!
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 23:09 schreef ar het volgende:

[..]

sjeesus wat ben jij een heetgebakerd mannetje,ik zit hier al wat langer en ik heb JOU nog nooit eerder gezien.En het beetje respect dat ik voor je had(gezien je eerdere reacties)is nu verdwenen adios teringlijer!
BLABLABLA, Poste hier altijd op mijn oa zijn account, maar volgens mij ben ik niet degene die jou aanviel, maar andersom...
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 02 januari 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Effe leuk houden, he.
Maakt niet uit of je een maand of 3 jaar hier post.
Iedereen is (of doet) als een grote man hier. Is op elk Forum het geval.
Daarom hoeft meneer niet te gaan lopen schelden en mij te provoceren... Ik doe normaal en reageer met respect, dat is dus geen reden om te doen zoals hij deed..
ar
 ar - zondag 02 januari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach is geen verkeerde gast lijkt me.
correctie!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 23:17 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Daarom hoeft meneer niet te gaan lopen schelden en mij te provoceren... Ik doe normaal en reageer met respect, dat is dus geen reden om te doen zoals hij deed..
Moet je toch ff een eerdere reactie van je naar ar terug lezen...
ancifr
 ancifr - maandag 03 januari 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 08:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Moet je toch ff een eerdere reactie van je naar ar terug lezen...
hier ook al een feessie
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 08:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Moet je toch ff een eerdere reactie van je naar ar terug lezen...
Begin dan bij het begin zou ik zeggen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 21:56 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Mijn stadion, waar heb je het over kneus, je weet niet eens wat of wie ik support, je bent gewoon te dom om woorden aan te verspillen..
Kneus??? Als je eens duidelijk was voor wie je wel bent dan krijg je dit soor rt reacties ook niet!!! Overigens is diegene die me het laatst kneus heeft genoemd terug gevonden in een weiland!!
JanM
 JanM - maandag 03 januari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
De gemoederen lopen behoorlijk op hier ... allemaal omdat Wijnaldum niet wil bijtekenen? Happy New Year!
Els
 Els - maandag 03 januari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:22 schreef JanM het volgende:
De gemoederen lopen behoorlijk op hier ... allemaal omdat Wijnaldum niet wil bijtekenen? Happy New Year!
Nee, omdat een snavel z'n beloftes niet nakomt.
BTW: alle goeds in 2011. Voor ons, voor Feyenoord, voor Coen, voor iedereen die je dierbaar is. En alle goeds, behalve tegen Feyenoord, voor alle overige supporters.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kneus??? Als je eens duidelijk was voor wie je wel bent dan krijg je dit soor rt reacties ook niet!!! Overigens is diegene die me het laatst kneus heeft genoemd terug gevonden in een weiland!!
Nou dan wens ik je veel succes.

Maar ff serieus, ik zal het nog 1 keer uitleggen.

2 Opa's, 1 daarvan was Ajacied, 1 daarvan was Feyenoorder.
Mijn Pa (remco K) is diehard Ajax supporter.
Mijn 2 broertjes 17 en 22 zijn Ajax supporter.

Ik ben voor geen enkele club, en bezoek via mijn werk vrij veel verschillende wedstrijden in zowel binnen als buitenland.
Ik houd van mooi voetbal, zoals bijvoorbeeld Barcelona dat speelt.
Maar bovenal ben ik van mening dat twee cubc in de Eredivisie meer uit de selectie moeten halen die ze nu hebben, 1 daarvan is Feyenoord, die andere boeit jou voor geen meter:-)
Mijn mening is dat Been(hakker) verschrikkelijk Calimero gedrag vertonen, i.p.v. dat ze gewoon roepen dat alles moet ruimen want we zijn Feyenoord, borst vooruit en trots op de club en haar historie, met alle respect, maar daar zie ik niks van terug.

Zo, nu je weet wie ik ben en waarvoor ik ben, kan de strijdbijl misschien begraven worden..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:25 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, omdat een snavel z'n beloftes niet nakomt.
BTW: alle goeds in 2011. Voor ons, voor Feyenoord, voor Coen, voor iedereen die je dierbaar is. En alle goeds, behalve tegen Feyenoord, voor alle overige supporters.
Huh, welke snavel, Els?
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:25 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, omdat een snavel z'n beloftes niet nakomt.
BTW: alle goeds in 2011. Voor ons, voor Feyenoord, voor Coen, voor iedereen die je dierbaar is. En alle goeds, behalve tegen Feyenoord, voor alle overige supporters.
Doe es lief..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:22 schreef JanM het volgende:
De gemoederen lopen behoorlijk op hier ... allemaal omdat Wijnaldum niet wil bijtekenen? Happy New Year!
Hahaha! Die gemoederen lopen pas echt op als ie WEL gaat bijtekenen...
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahaha! Die gemoederen lopen pas echt op als ie WEL gaat bijtekenen...
Zou je dus niet blij mee zijn??
JanM
 JanM - maandag 03 januari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahaha! Die gemoederen lopen pas echt op als ie WEL gaat bijtekenen...
Ik verwacht dat 'ie alsnog gaat bijtekenen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:30 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Zou je dus niet blij mee zijn??
Maakt me niet zo veel uit. Vind hem nog steeds geen waardevolle TEAMspeler.
Maar als je dan ook nog eens je club in het ongewisse laat inzake contractverlenging...Tsja...dan wek je geen sympathie bij mij.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maakt me niet zo veel uit. Vind hem nog steeds geen waardevolle TEAMspeler.
Maar als je dan ook nog eens je club in het ongewisse laat inzake contractverlenging...Tsja...dan wek je geen sympathie bij mij.
Dat kan ik me wel voorstellen, maar kan het niet zo zijn (ik weet het echt niet) dat Feyenoord omdat het weinig tot geen geld beschikbaar heeft, compleet belachelijke contracten voorschoteld waardoor spelers er misschien wel op achteruit gaan???
craven
 craven - maandag 03 januari 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:47 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen, maar kan het niet zo zijn (ik weet het echt niet) dat Feyenoord omdat het weinig tot geen geld beschikbaar heeft, compleet belachelijke contracten voorschoteld waardoor spelers er misschien wel op achteruit gaan???
er is een salarispalfond van 5 ton, voor een speler die nog niet zo ver is(in mijn ogen)om naar een ander club te gaan, lijkt me dit een aardig salaris
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:55 schreef craven het volgende:

[..]

er is een salarispalfond van 5 ton, voor een speler die nog niet zo ver is(in mijn ogen)om naar een ander club te gaan, lijkt me dit een aardig salaris
Is dat zo?? nooit geweten, maar hoelang is dat er al dan? kan het niet zo zijn dat spelers daar nu nog boven zitten, maar dan nu minder moet gaan verdienen??
craven
 craven - maandag 03 januari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Is besproken rond juni dit jaar. Ik denk niet dat Gini daar nu boven zit....
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 12:14 schreef craven het volgende:
Is besproken rond juni dit jaar. Ik denk niet dat Gini daar nu boven zit....
Duidelijk
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 januari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 12:14 schreef craven het volgende:
Is besproken rond juni dit jaar. Ik denk niet dat Gini daar nu boven zit....
Er zitten er maar een paar boven. Vlaar, Biseswar, El Ahmadi, JDT en dat was t wel zo'n beetje..
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 03 januari 2011 - 13:26   quote  deeplink  
als hij maar de helft feyenoorder is als dat hij zegt had hij allang bijgetekend maar clubliefde is alleen nog bij de supporters te vinden
ancifr
 ancifr - maandag 03 januari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 13:26 schreef feyenoord for life het volgende:
als hij maar de helft feyenoorder is als dat hij zegt had hij allang bijgetekend maar clubliefde is alleen nog bij de supporters te vinden
en bij bahia
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 03 januari 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er zitten er maar een paar boven. Vlaar, Biseswar, El Ahmadi, JDT en dat was t wel zo'n beetje..
Kan het dan niet zo zijn, dat spelers als Wijnaldum, die meer speelt dan Biseswar dit niet eerlijk vinden, en hierom niet bijtekenen, ik kan me daar wel iets bij voorstellen...
craven
 craven - maandag 03 januari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
wijnaldum is bang dat t schip zinkt, dat is het...
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 januari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 14:14 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Kan het dan niet zo zijn, dat spelers als Wijnaldum, die meer speelt dan Biseswar dit niet eerlijk vinden, en hierom niet bijtekenen, ik kan me daar wel iets bij voorstellen...
Wijnaldum zit uiteraard nog in zn eerste contract zo'n beetje.
Biseswar zat toen bij t bijtekenen in een goede positie, omdat hij toen goed speelde, anders gratis weg mocht. Dus Feyenoord bood m een aardig salaris..

Achteraf misschien niet slim, want onze Diego is gewoon weer op zn oude niveau.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 januari 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Biseswar...Opzouten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 januari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
JeWeetTog!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 januari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum heeft bij Feyenoord nog geen concrete toekomstplannen. De Rotterdamse clubleiding wil de 20-jarige aanvaller een nieuw contract laten ondertekenen. De voormalige Spartaan neemt echter rustig de tijd.

,,Ik denk er nog helemaal niet aan, zei Wijnaldum maandag in het stadion van Sparta. ,,Het is voor mij nu nog te vroeg om daarbij stil te staan. Ik concentreer me volledig op het voetbal. Na het seizoen kijken we wel verder.

Het contract van Wijnaldum loopt bij Feyenoord medio 2012 af. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Ron Vlaar en vicecaptain Leroy Fer. Technisch directeur Leo Beenhakker wil het belangrijke drietal graag laten bijtekenen, vooral om te voorkomen dat ze na afloop van hun verbintenis gratis De Kuip uitwandelen.
ancifr
 ancifr - maandag 03 januari 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:
Georginio Wijnaldum heeft bij Feyenoord nog geen concrete toekomstplannen. De Rotterdamse clubleiding wil de 20-jarige aanvaller een nieuw contract laten ondertekenen. De voormalige Spartaan neemt echter rustig de tijd.

,,Ik denk er nog helemaal niet aan, zei Wijnaldum maandag in het stadion van Sparta. ,,Het is voor mij nu nog te vroeg om daarbij stil te staan. Ik concentreer me volledig op het voetbal. Na het seizoen kijken we wel verder.

Het contract van Wijnaldum loopt bij Feyenoord medio 2012 af. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Ron Vlaar en vicecaptain Leroy Fer. Technisch directeur Leo Beenhakker wil het belangrijke drietal graag laten bijtekenen, vooral om te voorkomen dat ze na afloop van hun verbintenis gratis De Kuip uitwandelen.
wat een ..................!
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 03 januari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
niet bijtekenen niet opstellen
Dieren
 Dieren - maandag 03 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Niet bijtekenen is verkopen. Geld is Geld.
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 03 januari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Ik zit me hier gewoon vreselijk over op te winden!
Zo´n mannetje heeft nog nauwelijks wat bewezen, en dan legt hij een aanbieding van ons prachtig Feyenoord even naast zich neer, alsof ie net een succesvol WK heeft gespeeld, ofzo!!!
Hetzelfde geldt voor die andere 2 hufters. Fer heeft ook meer fout dan goed gedaan, tot nu toe, en Vlaar is meer geblesseerd geweest dan dat ie heeft gespeeld.

Ze laten op de meest voortreffelijke wijze laten zien dat ze een gebrek aan Karakter hebben. Het zijn schijters van de ergste soort.
Kom op hufters, en geef een signaal af door morgen een contract te tekenen t/m 2014. Of zeg dan meteen dat je het niet gaat doen. Wees nou eens een kerel en laat onze club, die toch al zo op z´n gat ligt, niet extra wachten en lijden. Zeg meteen waar het op staat.
Persoonlijk had het van mij al niet meer gehoeven en had ik ze meteen in deze winter al geprobeerd te verkopen.
En 1 ding had ik ze alvast in het vooruitzicht gesteld: als jullie voor de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen niks hebben laten weten, wordt je verkocht of je zit het hele komende seizoen op vakkie UU. En daar zou ik me dan ook zeker aan houden!
Ik ben klaar met dit soort gasten die nauwelijks wat met onze club hebben. BAAAAHHHHHH.
MMM
 MMM - maandag 03 januari 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Lekker op de bank zetten, wat een klootzak..
gfvp1
 gfvp1 - maandag 03 januari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 16:29 schreef Sjerrie het volgende:
Ik zit me hier gewoon vreselijk over op te winden!
Zo´n mannetje heeft nog nauwelijks wat bewezen, en dan legt hij een aanbieding van ons prachtig Feyenoord even naast zich neer, alsof ie net een succesvol WK heeft gespeeld, ofzo!!!
Hetzelfde geldt voor die andere 2 hufters. Fer heeft ook meer fout dan goed gedaan, tot nu toe, en Vlaar is meer geblesseerd geweest dan dat ie heeft gespeeld.

Ze laten op de meest voortreffelijke wijze laten zien dat ze een gebrek aan Karakter hebben. Het zijn schijters van de ergste soort.
Kom op hufters, en geef een signaal af door morgen een contract te tekenen t/m 2014. Of zeg dan meteen dat je het niet gaat doen. Wees nou eens een kerel en laat onze club, die toch al zo op z´n gat ligt, niet extra wachten en lijden. Zeg meteen waar het op staat.
Persoonlijk had het van mij al niet meer gehoeven en had ik ze meteen in deze winter al geprobeerd te verkopen.
En 1 ding had ik ze alvast in het vooruitzicht gesteld: als jullie voor de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen niks hebben laten weten, wordt je verkocht of je zit het hele komende seizoen op vakkie UU. En daar zou ik me dan ook zeker aan houden!
Ik ben klaar met dit soort gasten die nauwelijks wat met onze club hebben. BAAAAHHHHHH.
helemaal mee eens!! vuile vieze kutverraders zijn het! maar ja wijnaldum kwam dan ook van sperma!!
Els
 Els - maandag 03 januari 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 11:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Huh, welke snavel, Els?
Bijna een retorische vraag. Hij noemt ICE.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 januari 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 17:43 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

helemaal mee eens!! vuile vieze kutverraders zijn het! maar ja wijnaldum kwam dan ook van sperma!!
Huhh ??? en jij uit een.....Pompoen
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 januari 2011 - 22:54 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Doe normaal man, kheb jou naam hier nog nooit eerder gezien, je komt hier een maandje en denkt dat je de grote man bent, flikker op man, kom maar verder babbelen als je ballen zijn ingedaald...
Hoe was dat ook weer van die pot en die ketel
ar
 ar - maandag 03 januari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 20:10 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Huhh ??? en jij uit een.....Pompoen
hahaha....hij bedoeld sparta.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 januari 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 januari 2011 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:

,,Ik denk er nog helemaal niet aan, zei Wijnaldum maandag in het stadion van Sparta. ,,Het is voor mij nu nog te vroeg om daarbij stil te staan. Ik concentreer me volledig op het voetbal. Na het seizoen kijken we wel verder.

Dezelfde schijnheilige uitspraak als Fer,zou je niet verwachten van mensen die zo openlijk met onze lieve heer (god) schermen...
Schijnheiligheid ten top,ik heb toch meer met de openheid van Vlaar ook al vind ik dat ook niks na een behoorlijk tijd brekenbenen bij de club...

Ik moet ze niet eens meer ,lekker wegwezen met de zomer..

En 5 ton is genoeg voor iemand die van het doel van de tegenstander rent..

Ga maar lekker naar PSV of Twente lamlullen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum: 'Feyenoord kan van alles willen, maar ik neem de tijd'









0.0107719